KM jälkeen kuumeilevat

16.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
Lakta....................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Pink1.....................KU 12/07...........KP 19/28 (palstatauolla)
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 43/30
Betania...................KM 06/07..............................KP 42/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 37/30-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 22/30-35
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 18/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 18/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 12/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 11/28
Miracle....................KM 04/08..............................KP 10/32-35
Riine.......................KM 10/07..............................KP 7/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 5/25-28
whisnefka.............KM 05/08............................KP 4/26-29

[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 38/34
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 34/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 33/30-40
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 27/29(palstatauolla)
myymä..............KM 09/07................................KP 4/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 3/26-27
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 33/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 26/32-36
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 4/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 27/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 16/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 11/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 6/29

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Leidi.......................KM 05/08, 06/08(kemial.)
Millukka...................KM 05/08...............................KP 22/30-34
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Orchidx2....................05/08
Leinikki....................06/08
Muumiska................06/08
Fey..........................06/08
Kvart över...............06/08
Jonniina...................06/08
Rimpuli.....................06/08

Onnea kovasti kaikille plussanneille :flower:

Pikaisesti tulin moikkaamaan, olen pian viikon poissa netin ääreltä.
Lähdetään mökkeilemään, vuokrattiin mökki järven rannalta ja ai että mä odotan innolla, viikonloppu oltiin jo siellä ja kyllä oli ihana paikka. Tiistaina alkaa kesäloma ja sitten pian sinne takaisin.

Tekee hyvää olla luonnossa. Vasta jälkeenpäin olen tajunnut kuinka stressaantunut ja masentunut olen ollut jo pitkään. Viimeiset pari viikkoa olen tuntenut olevani eri lailla elossa kuin ennen, enkä tiedä milloin olisin viimeksi ollut niin....levollinen.

Mieli on positiivinen mahdollisen raskaudenkin suhteen. Mitään oireita ei ole siis ollut, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä että nyt olen raskaana. Tosin viimeksi kun raskaaksi tulin, oli se juuri silloin kun olin varma että nyt ei ainakaan ole tärpännyt.
Että se tunteisiin luottamisesta, pidän jalat maassa.

Mutta palailen sitten kertomaan miten kävi, kunhan palaillaan (valitettavasti) sivistyksen pariin tuolta möksältä.

Plussatuulia ja aurinkoisia kesäpäiviä toivotellen :wave:

-Meritähti-

Tänään on kuulkaas sellanen päivä, että mua nyppii ihan tuskasen paljon ihan jokaikinen asia. Siis oikein nyppimällä nyppii. Ja siis ihan kaikki.

Yritin miespuoliselle työkaverille kertoa nyppimistilanteestani, ei se tajunnu. Katto mua pikkasen kieroon. Ja sekös mua nyppii.

Siksi jaan tämän teidän kanssanne. Nyppimisen taso on maksimissaan. Taitaapi olla pms.

Ei muuta tänään.

woodoo, mie oon aika negatiivisen kuvan siusta saana ko et hirmusen positiivisesti koskaa tänne kirjottele :p ni senkää takia eka en tiennä et kommentoisko siule mittää.. mut ei muuta ko sitä iloista mieltä kehiin ny vua vaiks kuin nyppis! :) :hug: Kyl se aurinko sielt pian varmaan paistelee :)

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
woodoo, mie oon aika negatiivisen kuvan siusta saana ko et hirmusen positiivisesti koskaa tänne kirjottele :p ni senkää takia eka en tiennä et kommentoisko siule mittää.. mut ei muuta ko sitä iloista mieltä kehiin ny vua vaiks kuin nyppis! :) :hug: Kyl se aurinko sielt pian varmaan paistelee :)
hihi. täähän jo melkein piristi. Hymiöistä en välitä, ja olen aika realisti. en virtuaalisesti halaile yms, mutta,

IRL mulla on sellanen onkelma, että kuulemma nauran liikaa ja liian usein. Välillä se tekee musta "konttorin ilopillerin" välillä se tekee musta avokonttorin kauhun. Nykyään on jo oma huone, mutta kuulemma ääni ja nauru kyllä kuuluu. toiset tykkää, toiset vihaa.

Laitetaanpa tähän pari hymiötä etten ny ihan vallan ole negatiivinen. =) :) ;)

:D No en mie ny välttis niistä hymiöistä niinkään, mie en vua ymmärrä semmost, et jos murmuttaa siit, et no en oo pinolainen eikä nää oo mua varten yms. ni mitä sitä sit tänne tulemaan? MUTTA oon myös sitä mieltä, et iha varmalla siekii saattasit täst innostua, miekii olin eka vähä et plaah ko tänne tulin (siis kuumeilupuolelle), mut sit ko tiesin kaikki lyhenteet yms. ja muuteskii juttelin kaikkie kans ni joha alko oleen iha mukavata :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
:D No en mie ny välttis niistä hymiöistä niinkään, mie en vua ymmärrä semmost, et jos murmuttaa siit, et no en oo pinolainen eikä nää oo mua varten yms. ni mitä sitä sit tänne tulemaan? MUTTA oon myös sitä mieltä, et iha varmalla siekii saattasit täst innostua, miekii olin eka vähä et plaah ko tänne tulin (siis kuumeilupuolelle), mut sit ko tiesin kaikki lyhenteet yms. ja muuteskii juttelin kaikkie kans ni joha alko oleen iha mukavata :heart:
voih. Enhän mää murmuttanu, kunhan pohdiskelin ääneen. Ihmisten erilaisuus ja eri fiilikset on osa elämän rikkautta ja kai täälläkin saa ihan rehellinen olla fiilisten suhteen..

Kyllä mä sitten häippään jos mua alkaa joku touhu kyrsimään. Ei pelkoa muusta.

:heart: :xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas:

Joulu on oikeesti kivaa aikaa, kunhan harjottelen hymiöitä! Jos mä oon täällä vielä jouluna ni laitan joka viestiin ton tonttulakkityypin.

Maanantaita!
Pistän vaan äkkiä oman navan kuulumiset... tätiä ei näy, ei kuulu, kp 35 (km jälkeen). Minähän pistin itselleni diagnoosiksi "kemiallinen" tähän kiertoon, kun hailakat plussat haalistui vaan. Eilen testasin taas, ja edelleen se plussaa väittää, mutta kait siinä aikansa menee, ennenkuin ne hormonit poistuu täysin? Eireita ei edelleenköön muu, kuin se tappoväsymys. Joka tapauksessa soitan tänään, ja pyydän lähetteen verikokeisiin. Ei auta muu, kuin odotella... ei mitenkään mun vahvimpia puoliani.

woodoo olen kanssasi samaa mieltä. siihenhän tämä koko touhu perustuu -keskustelulle ja rehellisyydelle- olemme kaikki erilaisia mutta meitä yhdistää tietty yhteinen kokemus. ja kaikkihan täällä kirjoittavat tuntojaan ja fiiliksiään "ääneen".
ja toivotaan ettet ole enään jouluna joukossammme :D

ps. mulla oli lauantaina jurppimispäivä, mistä lie tuli mutta jonnekkin se myös meni. joten eiköhän sullakin se aurinko paista risukasaan jälleen pian!

nyt poistuu 4 vee synttäreille... :wave:

woodoo, totta kai, ja pittääkin sannoo rehellisesti ääneen. Mut sitä vain oon ihmetelly et ku ei tääl pakko toki ole olla ni siks en ymmärrä miks tulla tänne ja sit murmuttaa siit kuin tää ny ei sun juttus ole.. Mut joo, ehk mie sit oon käsittäny vaa asian väärin :)

Heippatihei tuolta toiselta puolelta.
Tännehän on tullut plussia oikeen roppakaupalla. ONNEA!
+++++ :whistle: kaikille jotka sitä tarvii.
Mitäs epsulle kuuluu? en oo vähään aikaan käynyt täälä kurkkimassa, kun jotensakiin aika on mennyt tätä odotusta stressatessa ja loppuaika nukkuessa.
miracle on myös jäänyt mieleen. Meillä oli lähekkäin huhtikuussa km. Millä mielellä oot?
B) iltaa kaikille tasapuolisesti!

mymmyryy, ei tässä kovin kummosia :) Alotan auringonkukan kasvattamisen ko en vauvaakaan saa :D eli fokusoin energiani sit johkii muuhu.. Tos onkii opettelemista, ko en oo koskaa onnistunu kasvien kans muutenkaa ja aina ne o kuollu jos mu kontolle laitettu :p mitäs sulle? hyvinkö raskaus sujuu? :heart:

hei kaikille ja onnea plussanneille!!!
Minulla alkoi perjantaina menkat kp 26 Eli ihan ajallaan! Ei mennyt keskenmenosta sekaisin. Eli kiertopäivä on nyt 4 26/29. Eli nyt voi yritys alkaa uudestaan! :D Ja toivottavasti olis ne viimiset menkat ja lopputulos olisi se pieni taapero. :D kovin odottavin mielin ja positiivisin! :)

Minäkin olen aika laiska kirjoittelemaan, mutta aina käyn lukemassa kaikkien kuulumisia. Aina niin ihana käydä lukemassa muiden plussa uutisia se jos jokin auttaa, kun tietää että aina raskautua voi uudestaan!

miracle mullakaan ei oo tota hortonomin vikaa sitten yhtään, mä tapan kaikki kukat paitsi kaktukset :whistle: . No stressatessahan tämä on sujunut. Jos voi liian hyvin se on huono, jos on kipuja tai muuta sekin on tosi huono :ashamed: . Koskaan ei oo hyvä. Ultrassa oon käynyt jo kaksi kertaa ja yksi vielä edessä ennen np-ultraa. Ja nyt ahdistus lisääntyy päivä päivältä, koska joulukussa kuolleen pienen la lähestyy ja np-ultrassa saatiin silloin joulukuussa huonoja uutisia, näin täällä... Mutta päivä kerrallaanhan se on mentävä!! Jos huonoja uutisia tulee niin sitten tulee ja siitä on selvittävä, mutta ei auta ajatella sitä vielä. ++++++ :whistle: vielä sinulle!!!!

mymmyryy, noh mut upeaa kuiteskii et sie raskauvuit uudestaa pian! ehk miekii täs joskus.. Mut jospa tosissaa fokusois energiansa ja innostuksensa noihi kasveihi ko ne ei ainaskaa nii suurta pettymystä KAI tuota :p TOSIN mie vaihan kyl kaktuksiin muuteskii jos en noit saa kasvamaan :D

heipsan

mymmyryy koittaa vaan nyt nauttia!! kyllä kaikki menee varmasti hyvin!

Mitä tosiaan Epsulle kuuluu??
Ja Myangels vois kans tulla kuulumisia kertomaan jos tällä kurkit ;) :D

Oottelua :| alaselkäsärky miltei jatkuaa ja nyt on ruennut vihlomaan molemmin puolin munasarjoja joten saas nähdä mikä päivä hanat aukee. toisaalta ois ihan ok et venys juhannuksen yli..

Moiks ihanaiset pitkästä aikaa!

Kävin kurkkimassa ja oli aikas sydämen sopukoita lämmittävää huomata että mua on täällä kaipailtu :heart: Kiitos Mymmyryy ja Danjuska :heart:

No tilanne täällä jotteensakin entisellään eli en ole raskaana vieläkään :( Tättähäärä raivaa tietään tänne parasta aikaa ja rehellisesti sanottuna veetuttaa niin kerpeelesti :kieh: ja meinaa itkuksi pistää :'( Nyt on sitten edessä SSG (munajohtimien aukiolotutkimus) ja mieheltä simppanäyte. Mitta alkaa olemaan täynnä, mutta jospa tämä tästä vielä iloksi muutuisi. Toivorippeet alka vaan olemaan vähissä.

Muutes elämään kuuluu ihan hyvää. Töissä oon viihtynyt ja kiirusta on pukannut arjen pyörittämisen kanssa. :)

Aurinkoista juhannusta kaikille B)

Päivittäjä :attn: Huomiseksi saa varmaan laittaa kp 1.. Ilmoitan jos käy toisin.

Epsu: Harmi homma kun ei vieläkään tärpännyt :hug: mut elä vielä lannistu! Tuuhhan kertomaan niistä testeistä sitten..
kai sitä mekin syksyllä päästäs johonki tutkimuksiin.. nyt eivät ottaneet kun kesälomat edessä... yksityiselle olivat käskeny ouluun mennä mut ei vaan oo varaa :ashamed: no kattellaan pv kerrallaan.
koitahhan pitää lippu pystyssä :hug:

Yhteistyössä