KM jälkeen kuumeilevat

Leidi: mulla oli ihan sama tuossa toukokuun alussa. 24.4. testasin plussan ja 2.5. alkoi vuoto. Eli kaikki mitkä on testattuja plussia on keskenmenoja. Ainakin näin oon ymmärtäny... Mulla myös viivat himmeni sen viikon aikana....hirmusti jaksamista sinne! :hug: :hug:

Ja Onnea Jonniina!!! :heart: :flower: Hieno homma!

ON: mua niin raivostuttaa nuo kelat ja työkkärit ja sossut ja kaikki!!! |O Hitto kun sais äkkiä töitä niin ei tarttis noitten kanssa pelata!!! ARGH. :headwall:

AAM
heissulivei vaan..
tätskää odotellessa.. :whistle: juu ei tästä pupusessiosta mtn synny.. oon varma siitä testejäkään tekemättä. Ei muuta ko yritystä lisää kunhan tuo täti on vieraillut... :kieh:

saas nähdä jos se entinen kiertopäivä on vielä nyt sit validi.. pitäis olla 28-30 kieppeillä ? eli soon..

Jonniiina Jihuu !! :heart: :heart: rutkasti onnea että beibe pysyy mukana :)

).(
( )
Huomenna viiihteelle illalla 5 vee hääpäivää leffalla ravintolalla ja viihteella höystettynä :) B) :flower: vaari viipyy taaperon kanssa meillä... wiikendejä kaikille PUS
- AM

SusSoo
Jonniina :flower: onnea plussasta!

Leidi :wave: soittelehan neuvolaan, jotta pääset verikokeisiin ja saat asioihin selvyyttä. Jaksamisia sinulle! Mullahan oli tämä viimeisin km ihan selkeä tapaus jo kun lääkäriin pääsin. Neuvolan kautta pääsin lääkärille ja kokeisiin, niin sain tämänkin sinne papereihin kirjattua keskenmenoksi. Jos vielä yksi tulee peräjälkeen, niin jos kolmannen jälkeen pääsisi jo joihinkin tarkempiin tutkimuksiin. Vai tutkitaanko tällaista 35-vuotiasta enää... taidan olla jo museokamaa joidenkin mielestä :xmas:

ElinaMaria :hug: ymmärrän kovin jos paperisota ärsyttää. Mulle on luvattu töitä elokuusta lähtien, mutta enpä tiedä onko jäänyt lupaukseksi kun itse työsopimusta ei ole kuulunut. Se kun luvattiin lähettää normaaliin tapaan postitse, koska jatkaisin samalla työnantajalla kesäloman jälkeen. En jaksa stressata töistä, mä nautiskelen vaan nyt tästä lämpimästä :whistle: kesästä.

AM :wave: hyvää hääpäivää!

-Sussoo-

Sus soo toivotaan että se tulee postissa! Sit soitat perään ja patistelet! Kyllä mäkin uskon että mä niitä töitä saan mutta oon tunnetusti vähän kärsimätön. Ja sit en tiiä että haluanko nyt löytää unelmieni työpaikan vai jonkun vaan. Jos löydän unemapaikan niin vähänkö tämä vauvantekoasia sitten painaa mieltä.... huoh. :ashamed:

Kun tuliskin edes hyvät ilmat. Mä en osaa olla työttömänä!!! :/

Jonniina Paljon onnea ja tarrasukkia sekä vauvaliimaa kilokaupalla!

Mukava kuulla, että tunteiden vuoristorata on muillekin tuttua. Aloin jo epäillä, että pää on lopullisesti sekoamassa. Toivottavasti tämä tästä rupeaa tasoittumaan, kaavinnasta kuitenkin on jo reilut pari viikkoa.

Aloin oikein näitä tunneasioita miettimään. Mä oon varmaan jotenkin tunnekylmä, tavallaan, kun kaksi nyt noita keskenmenoja on, eka oli ihan että huihai, yritetään taas. Tokan suhteen ni joo, joku 1-2viikkoa oli sillai, että NYPPI, mutta nyt kun on jo kolme viikkoa mennyt ni mulla on aika normaali olo. Ei mua sureta, itketä tai mitään. Enkä itseasiassa edes koe menettäneeni mitään suurta, vaan ainoastaan haaveen vauvasta. Ja toisaalta se haave on edelleen olemassa. Mutta näitä samoja lukee kaikissa papereissa, että tunteet heittelee ja on rankaa ja mä mietin, että mikä mussa on pielessä ku mä vaan porskutan eteenpäin ja jotenki aattelen, että sellasta se elämä on.

Miten lie, ottaako kolmas sitten pahemmin?

Tässä kun on lueskellut näitä juttuja ni välillä aattelen myös, että oonko oikeassa porukassa lainkaan. Niinku ekassa viestissä sanoin, pinot on mulle ihan uus juttu. Ja täällä te vaan pupuilette ja odottelette tätiä, ihan uusia muotisanoja mulle. Mä taidan olla jo vanha.. Ovistikuttelut on mulle kansa vieraita, tosin yhen kierron tikutin ku kaverilta sain ylijääneet tikut, eipä näkyny niissä tikuissa ovista vaan raskauduin silti. Lopputulos --> enpä ost tikkuja jatkossakaan. Ai niin, mullahan taitaa niitä kaapissa vielä muutama olla. Voishan sitä ens kierrosta koklata näyttääkö jotain. Sillai mulla on hyvä olo, että ei ole kamalaa stressiä vauvasta, tulee jos tulee.

Toki, sympatiat kaikille joilla painetta on enemmän, mullahan kuitenkin on jo kaksi lasta, ihan varmasti olisi tilanne tyystin eri jo ei lapsia ennenstään olisi.

Mutta tällai tässä, eilen oli kolme viikko km:stä, normaali kiertotoiminta tuntuu olevan suhtkoht kohdillaan, mulla on nivusissa epämääräinen kipeä hormonipatti kerran kuussa kierron puolessavälissä, tämä patti on pari pvää kummitellut, että eiköhän ne menkatkin tule ensi viikolla. Patti siis katoaa raskausaikana.

Eli tsemppiä kaikille pupujussitouhuihin ja tätien häätämiseen.

woodoo ymmärrän mitä tarkoitat. Se varhainen keskenmeno tuossa toukokuussa ei ottanut edes koville kun meni niin aikaisin. En minäkään sitä osannut paljon surra... :|

Mutta mulla on taustalla myös raskauden keskeytys tammikuussa sikön rakennepoikkeavuuden takia. Puolessa välissä raskautta jouduin synnyttämään enkelilapseni. rv 20. Se oli niin hirveä kohtalo... olla jo ihan innoissaan tulevasta lapsesta ja rakenneultrassa sitten käykin näin. :/ Mutta siitäkin selviää. Pahaa tekee vieläkin, ja joskus suru ottaa vallan. Mutta elämä jatkuu. Sen rinnalla keskenmeno varhaisilla viikoilla ei tunnu miltään. Minulle.

Mutta jokainenhan kokee sen omalla tavallaan. Ja mikäs muu tässä auttaa kuin porskuttaa eteenpäin? Ei sitä ainakaan tuleen voi jäädä makaamaan. Tänään on kyllä ollut huono päivä. Viikko laskettuun aikaan... :'(

Kaikille tarvitseville iso :hug:

ElinaMaria Jossain se raja varmasti menee, noin pitkällä minäkin ajattelen jo, että kyseessä on selkeästi vauva. Ja vaikken ole kokenut ni näen, että tilanne olisi tyystin eri. Liekö sitten se konkretia, että vaikka toi vika oli rv 12 ni eihän siinä mitään vauvaa hahmottanu niisä klönteissä.. PAree elää toivossa, ettei sitä rajaa tarttis ylittää..

Eikä sillä, oli varhainen tai myöhäinen, mikä tahansa suru tai ilo ni toisten puolestahan ei voi sanoa miten se pitää hoitaa. Ei ole oikeaa tapaa surra tai tuntea ja sama tietty ilonaiheiden suhteen.

Tuli muuten mieleen, et mä kyllä oon ihan tautisen älykäs täällä palstalla, ku oon miettiny, että miten ihmeessä te paksunnatte yms. Ja nyt tuli ahaa-ilmiö, tossahan on perkule napit niinku tekstinkäsittelyssä. Kyl mä oon viisas. Ja uskokaa tai älkää, työn puitteissa teen todella paljon tietsikalla ja työkevrit pitää mua jopa fiksun excelin, wordin yms suhteen. Tää palstailu vaati ilmeisesti enemmän älynlahjoja...

Niin no ei täällä pinoissa toki pakko ole olla:) Itsekin huomasin kun tänne tulin, et tunsin olevani ulkopuolinen enkä tienny jutuista tai sanoista yms. Sit vaa innostuin ja lähin mukaan juttuun ja mukava se on muidenkin puolesta jännittää, mun mielestä ainakin :)

Tuo kyllä vaikuttaa suuresti, et yrittääkö sitä ensimmäistä vai kolmatta. Vaikea samaistua ehkä niinkään meihin, jotka yritämme esikoista. Kun siinä kuitenkin on se oma pelkonsakin, että voinko koskaan edes saada lasta, meneekö yrittämisessä hirmusen kauan ja sittenkö se aina kuitenkin päätyy km:ään.. Kinkkisiä juttuja ja uskoisin et enempi sitä asiaa sillon tulee pohdittua varsinkin jos ensimmäistä yrittää, silloin ei ole edes touhuamista yms. muiden lasten kanssa.

Se kun on myöskin niin yksilöllistä miten asiat tuntee. Eikä siinä mitään vikaa ole jos ei mitään km:n jälkeen erityisesti sure, en mäkää varmaa läheskään niin paljoa kuin moni muu vaikka ajoittain onkin vaikeita hetkiä, mut silti kovasti yritän tsempata ja tukea muita, joille menetys tuntui pahemmalta.

iltoja

Jonniinalle onnittelut! :flower: =)

Allusmammalle ihanaa hääpäivää :D :flower:

Tunne asioista täällä puhuttu..
ite reagoin kyllä hyvin vpoimakkaasti tuo9hon keskenmenoon.. tai keskeytykseen.. vaikka oli tunne että kaikki ei oo hyvin ja arvasin sen heti ultraan mennessä niin silti tuli täytenä shokkina.. sen päivän minkä olin osastolla tyhjennyksessä olo oli kutakuinki turta.. santovat todella vahvoja lääkkeitä ja illallakin nukuin vaan väsymystä pois.
vasta seuraavana aamuna iski karu todellisuus että meille ei tule vauvaa jonkun aikaa sitä yritti olla vahva ja jaksaa mut mielialat meni miten meni enkä olis hallunut päästää siitä tunteesta irti että pikkuista ei tule.
Vasta laketun ajan mentyä olo alkoi helpottaa. nytkin puskee kyyneleet väkisin silmiin kun tätä kirjoitan mut kuitenkin oppinut hyväksymääna asian.
Rakastan meidän poitsua ylikaiken mutta rakastin jo sitäkin pikkuista joka minussa eli hetken.

tosiaan joka asiahan on yksilöllistä mutta ite ainakin otin todella raskaasti tuon.

Mutta tuetaan toinen toistamme ja tuupitaan hellästi eteenpäin tarpeen tullen =)

AAM
woodoon kanssa samoilla linjoilla.. en minäkään täällä kauhiasti ylimääräisiä purkaa.. siis just noita mitä tänään tein etc. joskus ehkä hehkutan kun pari kertaa vuodessa vaaditaan ukon kanssa omaa aikaa NIINKUIN HUOMENNA :LOL: :flower:
okei vitsi vitsinä.. olen kans realisti tyyppiä niinkuin luin woodoon olevan. mun kuudennella viikolla ollut km (tuulimuna) oli käsitelty ja sillä tavalla henkisesti hoidettu suht pian.. sanoisin viikossa.. tietysti se **tuttaa kun toivoo kakkosta vielä kun on nuori ja voimissaan ja työpaikka. Ilman vakiduunia en lähtisi lapsia lisää tekemään :( kaikki kunnia niille joilla opiskelut ja määräaikaiset työsuhteet ja muu taloudellinen tilanne antaa periksi tai muuten vaan sinnikäs luonne.. *syvä huokaus* kukaan en saa ottaa palkokasvia nenukkiin... en sitten osaa sanoa että jos tää olis tappahtunut kolme kertaa peräkkäin ajattelisinko samalla tavalla tai jaksaisinko kantaa henkistä taakkaa siitä hartioilla olematta stressaamatta seuraavaa mahdollista raskautumista jos menee kesken tai ei.
Mut vaikeita asioita tärkeitä että niistä puhutaan.. :) jokainen taplaa tyylillään, mä olen tykästynyt tähän ketjuun, ei liian tuomitsevaa jengiä ja silti jaksetaan elää haaveissa ja pysyä toistemme tukena (mikä klisee :D ) MUT se on sitä.. tätä tässä elämn vaiheessa.

AAM
ai niin .. täti taitaa tullä kyläilemään.. eli voiko sitä nyt kunnolla sanoa huomisesta alkaen kp1.. 27 päivän kohdalla näköjäs. Näytti olevan niin hailakan väristä vielä.. jo kiinnostaa kiviäkin :whistle:
nyt punkkaileen jos yrittäis.. :wave: siijuu

Lauantai 14.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
Lakta....................KM 05/08
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Pink1.....................KU 12/07...........KP 17/28 (palstatauolla)
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 41/30
Betania...................KM 06/07..............................KP 40/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 35/30-33
whisnefka.............KM 05/08............................KP 27/26-29
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 20/30-35
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 16/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 16/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 10/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 9/28
Miracle....................KM 04/08..............................KP 8/32-35
Riine.......................KM 10/07..............................KP 5/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 3/25-28

[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Myymä....................KM 09/07
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 36/34
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 32/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 31/30-40
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP 27/
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07.........KP 25/29(palstatauolla) [color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 31/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 24/32-36
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 2/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rimpuli......................KM 01/08, 05/08
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 25/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 14/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 9/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 4/29

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Leidi.......................KM 05/08, kemiallinen 06/08
Millukka...................KM 05/08...............................KP 20/30-34
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Orchidx2....................05/08
Leinikki....................06/08
Muumiska................06/08
Fey..........................06/08
Kvart över...............06/08
Jonniina...................06/08

miracle ööh juu no toi oliki semmonen harjotus kappale ku vihdoin tajusin et miten se toimii, en sit alkanu tarkisteleen päiviä ku olin niin innoissani ku sain ton aikaseksi monen yrityksen jälkeen :ashamed:

15.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
Kanella..................KM 05/08
Lakta....................KM 05/08
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Pink1.....................KU 12/07...........KP 18/28 (palstatauolla)
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 42/30
Betania...................KM 06/07..............................KP 41/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 36/30-33
whisnefka.............KM 05/08............................KP 28/26-29
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 21/30-35
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 17/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 17/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 11/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 10/28
Miracle....................KM 04/08..............................KP 9/32-35
Riine.......................KM 10/07..............................KP 6/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 4/25-28

[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Myymä....................KM 09/07
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 37/34
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 33/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 32/30-40
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 26/29(palstatauolla)
myymä..............KM 09/07................................KP 3/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 2/26-27
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 32/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 25/32-36
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 3/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 26/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 15/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 10/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 5/29

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Leidi.......................KM 05/08, 06/08(kemial.)
Millukka...................KM 05/08...............................KP 21/30-34
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Orchidx2....................05/08
Leinikki....................06/08
Muumiska................06/08
Fey..........................06/08
Kvart över...............06/08
Jonniina...................06/08
Rimpuli.....................06/08

Listan ny päivittelin huomiseks jo. Tää pino o hiljentyny joteskii iha kokonaa.. missä lie te kaik sit ootta... ko koht oo pino täynnä muuta ko miun pinon päivittämisiä:p Tää o tulos ehk kipeeks ko vähä höntti olo, semmone et ois tulos kipeeks ja kurkkuaki kaihertaa... saa nähä B)

No niin pakko oli käydä yksityisellä ultrassa..pelko niin suuri,että onko masussa mitään.. siis taustani 2 keskenmenoa takana ja edellisessä kaavinta 5.5 ja plussasin yllätykseni heti 5.6(tk).
Olisin halunnut tietää onko moni käynyt alkuvaiheessa ns. tarkistamassa onko mitään masus..
Ja mitä mieltä olet saitko "mielenrauhan" ultrauksen jälkeen. Minulla diagnoosi oli tämä: Kohtu rvfl,pyöristynyt,ei aristuksia. kohdussa selkeä raskausontelo 7.8x3.3mm.Oik.keltarauhaskysta.vas.tavallinen. Kontrolli juhannuksen jälkeen..
Mitä mieltä tosta tekstistä ja tietääkö joku paljonkohan tuo mitta vastaa viikoissa ,kun en huomannut kysyä :headwall: ja mahtaako tämä nyt jatkuu normaalisti..onneksi pian pääsee uudestaan,mutta odottavan aika on pitkään. :p

Onnea Rimpuli, en mä tosta tekstistä mitään tajua, mutta kyllä mä sen plussaksi tulkitsisin. Kunhan vaan jatkuisi sitten samaan malliin, eli ensi kerralla vielä enemmän nähtävää!!! *Pidetään peukkuja.

Kyllä sä olet nopea ollut, oikein panee kadehtimaan!! Miten sä edes testasit? Oliko oireita? Sitä kun pohtii asioista ni itekin oon miettinyt, että entä jos natsaa heti? Mä olen siitä "outo", että mulla ei testi ole kertaakaan näyttänyt plussaa ennenkuin menkat ovat 5-6pvää myöhässä. Ei siis puhettakaan haamuista yms. Eli nyt kun tulee se neljä viikkoa ensi viikolla keskenmenosta ni JOS menkkoja ei tulis ni koska sitä testais? JA jos ois nega ni koska uudestaan.

Sehän on selkeetä, jos on kierto tasan niinku mulla on ollu, että normaalimenkoista tavallaan jo "tiesi" että on raskaana vaikka oli nega vielä kun menkat 2pvää myöhässä. Nythän sitä ei voisi edes tietää.

Nooh, keho kyllä tuntuu ihan normaalilta, että eiköhän ne menkat tossa ens tai seuraavalla viikolla tule...

woodoo Oikeastaan tämä oli minullekkin hiukan yllätys, että voiko näin pian kaavinnasta tulla raskaaksi.. Kaavinnan jälkeen vuotoa muutama pv ja vain yhen ainoan kerran peittojen alla pöllyteltiin ja kas tässä tulos... =) koska en tarkkaa aikaa edes tienny koska voisi alkaa menkat kun sen mitä sanotaan 4-6 viikon pääst viim. Mutta olin aika väsynyt tuossa 3 viikon jälkeen kaavinnasta ja vatsassa hiukan nippaili. muita oireita ei ollut. Ajattelin huvikseni tehdä testin ja sain haamun.. ja siitä muutaman pv pääst tk vielä testi ja siellä jo vahva plussa! Minulla kaikki raskaustestit näyttänyt ennen menkkojen tuloa n.3-5 ennen. Sinun tilanteessasi ei varmaan näytä sitten kun on noi menkat myöhäs.. mut jos nyt tiedät ajan koska olet ovuloinut tai ollut miehesi kanssa niin uskoisin että siit 2-3 viikon pääst näkyy plussaa. Myös siksi koska tämä tuntui niin mahdottomalta ja kuitenkin toi keskenmeno tuolla takaraivossa painaa niin menin tuohon ultraan varmistaan etteä siellä todellakin on joku...
Toivottavasti sullekkin toi tärppi iskee pian jos ei ole jo =)

Yhteistyössä