KM jälkeen kuumeilevat

Ymmärrän niin hyvin kaikkien ajatukset täällä. :'(
Riine ja Linneaborealis ja Mulmul ja Kaa!

Mulla olis juuhannuksena laskettu aika. Mut koitan olla ajattelematta sitä... voi olla ettei tuu mitenkään hauska juhannus tänne. :ashamed: Sama juttu, toivoin että olisin ollut raskaana ennen sitä, mutta kohtalo päätti toisin. Pitää vain uskoa että elämä kantaa eteenpäin ja että joskus vielä on minunkin vuoroni. =) Juhannuksena on ainakin oviksen paikka, että jospa se siitä....

Jaksamista ja plussia toivotellen! :wave:

moikka

Mulmul, ElinaMaria ja muut.. :hug:
Itsellä ainakin tuntu että la:n jälkeen olo helpottui maaliskuussa.. vaikka toiveena oli jo olla raskaana siihen mennessä mut saatiin huomata että elämä ei yksinkertasesti mene aina niin kun toivoo ja haaveilee.
Mut tosiaan sitten olo kuitenkin alkoi olla parempi ja asian alkoi oikeasti hyvöksyä.
Jaksuja teille kaikille kovasti. Yytä saa laittaa jos haluaa.

a-alisalle mukavaa kesää :hug: tiedän tuon tunteen.. alussa tuntuu että kyllä tämä tästä mut se paha olomieli tulee sitten jälestä.. ainakin mulle.

täällä ei mitään uutta edelleenkään.. toivosin vaan että täti tulis kerranki yhtä ajoissa mitä viime kierrossa niin ei sitten juhannuksena kiusais.

mut kovasti aurinkoista mieltä lähettelen tähän pinoon nyt. Suru pitää kyllä surra pois mut sitten siitä on vaan sätkittävä irti kun aika on. Vaikka ainahan se varmasti mielessä on!

ElinaMaria mulla olis vasta heinakuussa se päivä jollon piti olla la... :'(
Danjuska mulla vielä olis ihan pieni mahis saaha se plussa ennen sitä km:n la:ta mut en usko et se tulee ku ovis olis ensviikolla (ehkä) ja mies tulee kotia vasta juhannusaatoksi...sillon voi olla jo myöhästä... sekin pelottaa et alkaa tulla vuos täyteen yritystä (siis yhteensä) eikä oo saatu aikaseksi muuta ku tuo km... :ashamed: :'(
kiitos kaikille haleista ja paljon pulussa tuulia kaikille!! :whistle:

Voi kauhiaa, kattelin äsken telkasta jonkun ohjelman joka kerto kätilöistä. Itku tuli, kun pikkusta synnytettiin maailmaan... :'(
Nooh, pakko jatkaa eteenpäin. :hug: Kaikille jotka samoissa tunnelmissa!
Huomenna sentään saa alkaa siirteleen tavaroita uuteen kotiin! =)
Nyt tosiaan oli taas NIIN lyhyt vuoto. Kesti reilun vuorokauden ja yhdellä siteellä melkein olis pärjänny... Ei hyvä. Gynelle sitten vaan aikaa tilaileen. :|
Mutta kyllä sekin oli aika kamalaa sillon joskus nuorena kun sitä verta tuli ihan tulvimalla, joka paikka aina ihan sotkussa. Ei sekään kivaa ollut. Mutta ainakin oli limakalvot kohillaan, nyt ei kai sitten ihan niin ole. :kieh:

Huomenta!
Kurkistelen vielä tällekin puolelle, vaikka olen jo uskaltautunut listautumaan tuonne odotuspuolellekin. Kovasti niin toivon, että teitä tulee iso joukko pian perässä!
Niin kuin Miracle tuossa tuumasi, tämä porukka kyllä sen plussan olisi ansainnut. Kovasti pidän teille peukkuja.

Itsellä on pelko ihan koko ajan mielessä, vaikka eilen saavutettiinkin jo eräänlainen etappi ja saimme nähdä pienen sydämen sykkivän ultrassa! Helpotti, että tähän saakka kaikki on niin kuin pitääkin, vaikkakin matkaa on vielä piiiiiiiitkästi edessä päin. Mutta ei tästä raskaudesta nauttimaan ole päässyt, kun keskenmeno on niin voimakkaasti mielessä. Ehkäpä se jossain vaiheessa helpottaa?

Oikein plussarikasta ja lämmintä kesää teille kaikille! Olette ihania!

Luminia 7+0

SusSoo

Mulle vois päivittää kp1/30
Täti saapui ensimmäistä kertaa sitten viime lokakuun ihan ajallaan. Helmi-maaliskuun kierrot km:n välissä kun olivat peräti 40 päivää. Ei muuta kuin ovista metsästämään
Yritetään saada se kiikariin jo tässä kierrossa!

Ihana aurinkoinen aamu täällä meillä päin ainakin

terveisin Sussoo

Kyselin pari päivää sitten, onko muilla ollut epämääräistä kiukkuisuutta ja muita hormonaalisiksi tulkittavia mielialanvaihteluita km:n jälkeen. Olenko mä ihan epänormaali, kun en välillä enää tunne itseäni tässä vuoristoradassa? Mielestäni kyse ei ole niinkään surusta vaan hormonaaliseksi tämän tulkitsisin. Olisi kiva tietää kauanko menee, että olen taas oma itseni tässä suhteessa.

Perjantai 13.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
Lakta....................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Pink1.....................KU 12/07...........KP 16/28 (palstatauolla)
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 40/30
Betania...................KM 06/07..............................KP 39/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 34/30-33
whisnefka.............KM 05/08............................KP 26/26-29
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 19/30-35
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 15/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 15/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08....................KP 9/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08................KP 8/28
Miracle....................KM 04/08..............................KP 7/32-35
Riine.......................KM 10/07..............................KP 4/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 2/25-28

[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Myymä....................KM 09/07
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 35/34
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 31/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 30/30-40
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP 26/
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07.........KP 24/29(palstatauolla) [color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 30/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 23/32-36
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 1/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rimpuli......................KM 01/08, 05/08
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 24/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 13/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 8/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 3/29

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Leidi.......................KM 05/08, kemiallinen 06/08
Millukka...................KM 05/08...............................KP 19/30-34
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Orchidx2....................05/08
Leinikki....................06/08
Muumiska................06/08
Fey..........................06/08
Kvart över...............06/08
Jonniina...................06/08

Täytyypä toivoa, että mullakin olo normalisoituu suht nopeasti. Tietysti tässä tuli vielä muuttokin samaan syssyyn, joten voi väsymyskin kärjistää tilannetta. Tuntuu vain kohtuuttomalta jo ihan miehenkin takia, kun jatkuvasti sille ärhentelen. Ja itseäni ärsyttää kohta jo se, kun kaikki ärsyttää :/

kanella, mulla ainakin sen varhaisen km jälkeen tuntui että ei hormonit millään katoa... ja aikamoista tunnemyräkkää onkin ollut. :/

ON: Mutta nyt on hyvä mieli, vaikkakin mulla loppui eilen menkat ja kaikenlaisia ovismaisia kipuja ollu tässä eilen ja tänään!?? WHF? höh. eihän ovis voi tulla kp 8! :whistle: Eli mitä lienee kipuja.

Sus soo: onnea metsästykseen! ;)

SusSoo
miracle
kiitos jälleen kerran päivityksestä!

kanella :wave: mulla ei ole ollut mitään erikoista. Vähän liiankin normaalin seesteistä tämä elämä ollut. Tosin nyt kun täti kolkutteli ovella
niin olin kun pers***en ammuttu karhu.

ElinaMaria :D kiitos. Taidetaan olla vielä kesälomareissulla just oviksen aikaan. Jos jossakin pienessä mökissä ollaan koko perheen kera, niin ei siinä taida pystyä lasten aikana paljoa pupuilua harrastamaan

Mutta nyt on taas mentävä...

Jonniinalle paljon, paljon onnea!!!!!Ja pikkuiselle rutkasti erikeepperiä!

Kanella, mulla on ollut just tuollaista vuoristorataa, yhdessä hetkessä mä oon ihan ok, sitten saattaa raivostuttaa ihan mitätön asia. Ja sitten itkettää...ja heti perään naurattaa... Pahinta on kyllä tuo kiukkuisuus ja pahantuulisuus, ei ole mun tyylistä ollenkaan. Kaks viikkoa km jälkeen oli pahinta, sitten alkoi seestymään hiukan, ja nyt alkoi taas...

Mulla on nyt km jälkeen kp 32 menossa, kp 29 sain hailakan plussan, seuraavana päivänä vahvemman, ja seuraavana yhtä vahvan, tänä aamuna enää tuskin silmillä
havaittava... että taisin taas "käydä" raskaana, ja kemiallinen kait tää on. Olo on jotenkin turta nyt... alkais vaan se vuoto jo. Tekis mieli itkeä, mutta toisaalta pelkään hajoavani tähän paikkaan.
Lasketaanko muuten kemiallisia keskenmenoiksi?

leidi, olitko aiemmin testannu et jos se olikin vain siitä aiemmasta raskaudesta johtuvaa? *muoks eikun kahtoin vähä huonosti, jos kerran se vahvistu vain niin kaiketi se sitten oli kemiallinen.. eikös se kemiallinenkin km ole siinä missä muutkin. Harmi :(

Yhteistyössä