Tervehdys pitkästä aikaa. Onnea kaikille tuleville morsiammille ja ikimuistoista hääpäivää! :heart: Onnea myös kaikille plussanneille! Ja suuret pahoittelut uusille. :hug:
Mulle sais listaan päivittää kp
3/28-33 (torstaihan nyt jo on, eli kp 3 meneillään). Täti tuli ihan ilman yllätyksiä, kun ovsi jäi kokonaan hyödyntämättä. Ja nyt vielä oli tosi selvä ovis, kaameet kivut ja limat... Tosin tää kierron pituus hieman yllätti, että vaan 28 päivää tälläkertaa. Tarkotus olis tilata gynelle aikaa, kun menkat on niin "onnettomat" vuoto on niukkaa ja kestää korkeintaan sen 3 päivää. Tietty kiva ettei mitään kauheita tulvia ole, mutta raskautta ajatellen ei varmaan niin kovin hyvä, jos (ja kun) limakalvot on sitten ilmeisesti aika ohuet. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa? Ja muutenkin; onko muilla kuukautiset ja niihin liittyvät jutut muuttuneet km:n jälkeen?? Mulla nyt selvin muutos on se, että menkat on säännölliset, kun pillereiden lopetuksen jälkeen tulivat miten sattuu. Myös menkkakivut on muuttuneet ja rinnat tulevat aroiksi n. vuorokausi enne kun vuoto alkaa. Ennen ei ole ollut mitään "tissituntemuksia" ennen menkkoja.
leidin kysymykseen tästä pääsinkin sujuvasti, eli mulla ainut oire mistä päättelin olevani raskaana oli todella kipeet rinnat, ei muuta. Täällä oli muutakin galluppia; *miten kauan teillä kesti keskenmenon jälkeinen vuoto?
Vuoto kesti 6 päivää, ei mitenkään erityisen runsaana.
*miten pian seuraavat kuukautiset alkoivat?
Seuraavat alkoi reilun 60 päivän päästä. Tosin luulin että taas oli kysessä km, mutta eipä sitten ollutkaan... Kohtuun oli vaan jäänyt raskausmateriaalia, joka antoi "väärän" plussan reilu viikko ennen kun vuoto alkoi.
Meillä olis jo varmaan pikkunen nyytti tuhisemassa, jos kaikki olis mennyt hyvin. Väistämättäkin sitä vaan ajattelee koko ajan. :| Nyt kyllä on onneks paljon muutakin ajateltavaa, kun pakataan hulluna muuttolaatikoita ja suunnitellaan oman kodin (lue; pankin
) remonttia ja sisustusta. Perjantaina 13. päivä (!) saadaan avaimet ja sitten alkaa muuttorumba ja mulla sopivasti myös kesäloma. Olempahan sitäkin ajatellut, että olisko meillä nyt tätä omaa ihanaa uutta kotia, jos raskaus oliskin kestänyt?? Että oltaisko sitten vaan pysytty vuokralla eikä mietittykkään mitään asuntolainoja yms. Mene ja tiedä... Mutta sellaisia pähkäilyjä tälläkertaa! :saint:
Aurinkoisia päiviä kaikille!! :flower: