KM jälkeen kuumeilevat

heips

paikseen Miraclelle tulin vastaamaan että meillä häät on tosi pienet. kirkossa vihkiminen ja sitten ruokailulle on varattu paikka. Ihan vain lähisuku tulee ja pito palvelu tekee ruuat ja hoitaa koristelun.. ite ei tartte saapua kuin paikalle. Toki saa vaikuttaa koristeluun jos haluaa mutta luulen että ei yksinkertaisesti aika riitä sompaamaan töitten, kodin ja häitten järjestelyn väliä.. Kun tuo pikku poitsukin on joka vie lähes koko vapaa ajan. Mutta sillä mielellä olen että vaikutan aisoihin jos kerkeen jne mut turhaa ressaan.. rentoa linjaa vaan :D B) harmi kun täti yllätti :hug:

Mites rva Pikku Myy??

no nyt ei enempää..

Meillä on sellaiset noin 70 hengen häät, siinäkin ne läheisimmät, johonkin se raja oli pakko vetää. Mutta haluttiin kuitenkin ihan perinteiset häät sukulaisten ja ystävien kesken.

Niistä koristeista miracle kyseli, meille tulee pöytiin kukkasysteemit ja jotain pientä, ei tehdä mitään isompia koristeluja. Haluttaisiin, että päivästä jää ihmisille mieleen hyvä ruoka, juoma ja yhdessäolo. En oo jaksanut stressata tuolla "materia" puolella niin kovin. Mutta jotakin pitää tietty olla koristeena :)

Hääkarkit oon väsäillyt, ohjelmalaput pöytiin, paikkalaput... Ja lapsille puuhaa, kun meille tulee useampi pienempi juhlavieras myös. Ja luksusta on, että livebändi tulee soittamaan musiikkia eli humppaa :) Eli onko tässä nyt kuitenkin tuota materiapuolta aikas paljon sittenkin :LOL:

Heippa!
Jouduin sairaalaan keskiviikkona ja torstaina leikkaukseen.. nyt kotona toipumassa. Eli mulla oli tosiaan sekä kohdunulkoinen raskaus ja tuulimunaraskaus. KU oli alkanut jo vuotaa vatsaonteloon ja nyt on sitten poistettu vasen munanjohdin ja kaavittu kohtu. Mulle siis voi laittaa KM 6/07 ja KU&TM 6/08. Pysyn mukana listalla, vaikkakin yritys on nyt lopetettava useaksi kuukaudeksi. Ilmeisesti joudutaan myös sitten suoraan kokeilemaan koeputkihedelmöitystä, mutta se aikanaan. Nyt pitäisi vaan toipua ja nauttia kesästä.

Rentouttavaa kesää kaikille!!! Koittakaa nyt saada vähän parempia tuloksia aikaan kuin minä... :)

emppu78 Paljon voimia toipumiseen :hug:

Rva Pikkumyy Pahoittelut tädistä. Toivottavasti seuraava kierto on sinulle plussakierto. Itsellä kesti edellisten keskenmenojen jälkeen 6kk tulla raskaaksi. Nyt toivon, että raskaus alkaa ennen kuin "jouluvauvan" laskettuaika olisi ollut.

[/b]miracle Suurperheen äiti taidan olla ja kuudetta kuumeilen. Korjatko listaan. :wave:

Voi Emppu, oon tosi pahoillani! :'( Todella rankkoja olet kokenut!

Mulla on teille hieman iloisempia uutisia. Plussa pärähti testiin eilen lauantaina :D Loma teki näköjään tehtävänsä ;) Nyt on vaan uskottava ja toivottava, että kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun saakka!

Kiitokset kaikille tämän pinon ihmisille, toivottavasti moni seuraa mua pysyvästi tuonne odottajien puolelle!

:heart: KÖ ja kaksi viivaa 4+5

Voi hurja mitä olette Emppu78 joutuneet kokemaan :'( :hug: Olen niin pahoillani teidän puolesta, en voi kuvitellakaan miten rankka viikko sulla on ollut. Voimia kovasti niin henkiseen kuin fyysiseen toipumiseen. :hug:

Sylin täydeltä onnea Kvart över plussasta! :flower: Todella ihana kuulla etenkin tässä pinossa plussauutisia :heart: Onnellista odotusaikaa sulle, ja teidän vaaville liimaa, tarrasukkia, ja muita pesän rakennusaineita seuraavan 9 kuukauden aikaiseen kotiin :heart: :)

Rouva Pikkymyy onnea uuteen yrityskiertoon :hug: Ihana toi sun "lakki päähän ja menoks"-hahmo :D

a-alisa Minä myös toivon kovasti, että ollaan päästy uuteen odotukseen siihen mennessä, kun jouluvaavin laskettu aika olisi. :heart: Edellisen keskenmenon jälkeen meillä tärppäsi 3. yrityskierrolla (tämä juuri keskenmennyt raskaus), saa nähdä miten seuraavaksi... :snotty:

Maanantai 9.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Jonniina................KM 05/08
Kanella..................KM 05/08
Lakta....................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Pink1.....................KU 12/07...........KP 12/28 (palstatauolla)
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 36/30
Betania...................KM 06/07..............................KP 35/27-30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 30/30-33
Riine.......................KM 10/07..............................KP 27/29-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 22/27-30
whisnefka.............KM 05/08............................KP 22/26-29
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 15/30-35
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 11/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 11/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08....................KP 5/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08................KP 4/28
Miracle....................KM 04/08..............................KP 3/32-35

[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Myymä....................KM 09/07
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 31/34
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 27/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 26/30-40
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP 22/
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07.........KP 20/29(palstatauolla) [color]

HAAVEISSA KOLMAS

SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08
woodoo....................KM 12/07, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 26/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 19/32-36
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rimpuli......................KM 01/08, 05/08
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 35/27
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 20/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 9/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 3/29
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Leidi.......................KM 05/08
Millukka...................KM 05/08...............................KP 15/30-34
[color]

HAAVEISSA KUUDES

A-alisa......................KM 2/01, 4/03, 05/08
[color]

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Orchidx2....................05/08
Leinikki....................06/08
Muumiska................06/08
Fey..........................06/08
Kvart över...............06/08

kopion itteeni toolta toisesta pinosta ku oon nyt niin laiskana et en jaksa kirjottaa uuestaan..
hei kaikille!!
nyt tulee omaa napaa anteeksi jo etukäteen!!
mulla on koko päivän kikuttanu ja olen ollu hirmu kärtynen ja itkeskellykkin aina välillä...olen ollu sitä jo pe asti...aloin tässä miettiin et mistähä se mahtaa johtua...no sitten mulla välähti et olin kyllä melko hermokireellä sillon viimeksikki ennen km:ää...itkeskelin ja kärtysin kaikille ihan turhastaki!! :/ ei jaksas ootaa vielä tota viikkoa et näkee tuleeko täti vai ei... |O mut en kyllä uskalla antaa toiveiden herätä ettei sit tipu korkeelta ja kovaa... :ashamed:

Kvart Över ONNEA!!! Ihanaa!! :D :heart:

Emppu.... voi kuinka kamalaa. Paljon jaksamista sinne ja anna toipumiselle aikaa.
:( :hug:

Kiitos miracle kun päivittelet listaa! ja pahoittelut menkoista. :hug:
Rva Pikkumyy, voi harmi että ei onnistunut... :hug:

Olin eilen ihanien ystävien kanssa mökillä, joita en ollut kuuteen vuoteen nähnyt.... ihan mahtavaa oli!! maha kipeenä kaiken sen nauramisen jälkeen. :LOL: :D Ainoa harmitus on se että onnistuin nyrjäyttämään nilkkani! Hitto kun on kipeä! Ei kestä yhtään astumista... :(

Kiitos tosiaan miraclelle päivityksestä :)

mulmul mä muistan kahdesta edellisestä raskautumisesta, että ennen plussatestiä taisin olla aika hormonihirviö. :whistle: Itku oli tosi herkässä milloin mistäkin syystä.

Mä voisin laittaa sunnuntai-illan ratoksi pientä galluppia pystyyn, eli
*miten kauan teillä kesti keskenmenon jälkeinen vuoto?
*miten pian seuraavat kuukautiset alkoivat?

Mulla edellisen keskenmenon (spontaani km 7./8. rv:lla) jälkeen vuoto kesti ehkä pari päivää normaalia kauemmin, seuraavia kuukautisia sain odotella n. 43 päivää. Mietityttää, että mitenköhän kauan vuotoa & seuraavia menkkoja on odoteltavissa nyt, kun raskaus oli pidemmällä (km todettiin 12. rv:lla, sikiö kuollut 9. viikolla).

On jännä, miten fiilikset vaihtevat kovastikin päivän mittaan. Tuntuu, että olo helpottaa kuitenkin päivältä päivältä ainakin vähän. Kaksi askelta eteenpäin, yksi taaksepäin... mutta suunta on kuitenkin eteenpäin. :)

Ja toinen gallup perään:

Oletteko saaneet ohjeistuksen, että lääk.tyhjennyksen jälkeen voi yrittää heti ja kaavinnan jälkeen pitää odottaa yhdet menkat?
Kun täällä on ollut jos jonkinlaista puhetta asiasta.

Nti Kesäheinälle en osaa vastata kun itsellä tilanne vielä "kesken" :)

Empulle lämmin :hug: kovia olet joutunut kokemaan.. todella.. voimia kovasti teille ja yrittäkää nauttia kesästä :hug:

kvart Över: onnittelut!! :flower:

Laktan galluppiin sen verran että mulle tehtiin lääkkellinen tyhjennys ja kehoitettiin odottamaan yhdet menkat.. taas toinen lääkäri sanoi että se on suositeltavaa mutta ei pakko..

nti Kesäheinän galuppiin.. vuoto kesti ihan tajuttoman kauan.. ja tiputtekua kans.. ekoja menkkoja en ees muista.. oisko ollu lokakuun lopulla..

tänne ei kummia.. alavatsa ollut taas ihan sairaan kipeä pari päviää..
nyt pitää mennä.. palailen taas

Kesäheinän galluppiin:

Ekan jälkeen rv 7+ vuoto oli sellainen runsaapi menkkavuoto noin 8 pvää. Toisaalta, joskus mulla menkat on 8pvää, että lähes normaali. Seuraavat menkat tuli tasan 28 pvää tuon jälkeen, kierto aina ollut 28.

Nyt km rv 12 ja vuoto on kestänyt. Välillä taukos ja alko taas. Ny tulee ihan tuhrua vaan. Ja keskenmenosta on 2viikkoa 4 pvää. Mielenkiinnolla odotan, koska alkaa menkat? Toivottavasti pian.

Mulle on jokapaikassa toitotettu, että yhdet menkat ennen yritystä, ekan kanssa oltiin näin, harrastettiin spärdärin kanssa. Ny ei kyllä jaksa nähdä vaivaa, kaks kun on menny jo kesken ni se menee jos menee, eli bylsitään ihan paljaalla. Jos tulee raskaaksi ni tulee ja jos menee kesken ni menee. Toisaalta, edellisen jälkeen oli 4 kiertoa, että epätodennäköistä on varsinkin kun ei mistään "otollisista" hetkistä ole mitään havaintoa. Elokuussa ois etelänmatka, että se silmälläpitäen vois kyllä yrittää pitää "tallin täynnä" koko ajan jos vaikka natsais. Mulla kun noin menakat luomuna (ilman kierukkaa) ovat sitätasoa, ettei edes uima-altaan lähelle kannata mennä ettei punaista vanaa tule veteen. *huoh* Sinänsä hassua, edelliset kaikki on tulleet luonostaan ilman bongailuja, ny sit ku "stressaa" ni ei varmaan tuu ikinä.

Noista yrityksen alotuksista muutenkin kuulee ties mitä. Joku lääkäri sanoo, että menkat odotettava, toinen taas että ei tarte. Repii siitä sitten järkeä?

huhhei, jos lähtis vaikka täyttämään tallia....

Yhteistyössä