KM jälkeen kuumeilevat

Onnea Miracle valmistumisesta :flower: . Itse valmistuin alkuvuodesta Insinööriksi (AMK) ja muistan kyllä hyvin miten tiukille loppuaika veti.

Se taas olisi viikonloppu edessä ja lauantaina pitäisi lähteä likkaporukalla humputtelemaan... Odotan sitä innolla, sillä kun on hyvä porukka ja mennään katsomaan hyvää keikkaa, niin mikäs sen mukavampaa :D . Mies taas eilen illalla repäisi. Kysyi nukkumaan käydessä, että millonkas me päästään testailemaan :LOL: . Sanoin sille, että kyllä se sitä saa vielä kolmisen viikkoa odotella, jos on silloin enää tarve... :whistle: . Toivossa on hyvä elää...

Niin ja Onnea plussanneille! :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Hei vaan!

En ole raskaana vaikka olinkin viikon myöhässä. Tänään alkoi vuoto ja testikin näytti negaa.... :/ Jostain muusta syystä kierto venyi sitten. Eli mulle voi päivittää kp 1. :) Noh, eipä tuo mitään. Ainakin voin viikonloppuna ottaa viiniä... :D

ElinaMaria, no mut hyvä et kierto ei enempää venyny :)

Kiitos onnitteluista :)

Mie täs arvon et onks ny kp1 vai mitenkä.. ku sitä ruskeeta tuhrua tuli mut tosi vähä taaskin.. eli ennee se ei oo lohen punasta vaan ruskeahkoa ja semmost limasta vvuotoa vaan jossa o väriä... et ota tästkii ny sit taas selko ko ei sitä todellakaa tuu siteellistä ni ei sinällään voi pistää et kp1.. äh :headwall: no mut huomen sit testaan ja sit ainaskii voin juuva kunnol vloppuna kamun kans :D Ja mennään kahtoon sinkkuelämää! Pikkasenkos kiva irrotella :heart:

voi elinamaria, en voi muuta kuin sanoa että seuraavaan kiertoon vaan vaikka sinne on niin pitkä matka ja sen tietää meistä kaikki jotka sinne aina putoaa!!! :hug:

miracle, en osaa kyllä nyt oikeen mitään lohduttavaa sanoa kuin että naisen kroppa on ihmeellinen samoin vuotojen kera, oikeesti kun ei oikeen itekkään väliin tiiä että onko mikä vaihe menossa kun saa kyttäillä koostumuksia ja määriä sun muuta.Meillä ei oikeen mies jaksa olla innostunu mun vuodoista ja ymmärränhän minä sen mutta kun se on naiselle tärkeää tietää missä mennään ,eikö vaan ;) esim ovisvuodon moni tuntuu jo erottavan uista vuodoista ihan selkeesti jne.
Nooh mutta tsemppiä nyt tytöt mun pitää mennä saunomaan ja huuhtomaan värit päästä kun mulla on sävy jo ollu aika kauan hiuksissa
Rakkaudella Maire

Juu oha se et ain pitäs saada joku selitys :D Ja enite täs rassaa se et on raskausoireita ni alkaa miettii et no jos ne ois ne valemenkat jotka joillain tulee raskaude alus.. Mitenhää muute et miks joskus ne tulee? Onks siihe mittää syytä miks sillo ko menkkoje ois pitänäki tulla ni sit vähä vuotaa iha ko oiskii menkat vaiks onkii raskaana? tietääks kukkaa?

heissan koko viikon edestä!

pahoitteluni uusille...

ja onnea plussanneille! :flower:

mulmul turku on ihan kiva paikka. ei mitenkään ahdistavan suuri keskustan alueeltaan. ja ihan varmasti sulle löytyy töitä. itse juuri katselin saman alan töitä ja kyllä niittä löytyy. lähe mukkaan ja tul tänne vaan, olenhan mäkin täällä ;)

ONNEVA! :flower: Siitä kukin ottakoon osansa :) Siis niin plussanneet kuin valmituneet! Tai kuka nyt vain onnitteluja tarvitseekaan...

Ja plussaisia tuulia kaikille tarvitsijoille! :wave:

Täällä vain odotellaan tiistaita, se on sit joko tai. Pientä vuotoa on edelleen, eli kovasti toivon, että tyhjenisi nyt tiistaiksi tuo sisusta niin välttyisi kaavinnalta...
Ja viikonloppu töitä, plääh... Mutta aika menenee vauhdilla, on nimittäin mitä odottaa: Polttarit!!!! :eek:

Lakta, ni meekkö siekii naimisii nyte lähiaikoina?

Mie taasen en oikeen turusta tykkää... Mut toisaalt voi johtuu siit et en oo siel vakituisesti koskaa asunukaan.. et voishaa olla et siihen sit tottuis ja oppis tykkäämään.. oon vain käyny ystävän luona siel ain välil mut jotenkii minen tykkää, ihmiset tosi juroja ja kiireisiä ja tuuppivat vaan.. ei mittää iloisuutta... tai sit mulla o vua käyny nii huono tuuri et ain ollu ne kaikki kuspäisimmät liikentees ko mie siel oon pyöriny :D

kopioin ku oon laiska:

Minen teille kertonukaa viel et käytii tosissaa niit vihkisormuksii kahtomas ni ostettiin mulle sit semmonen TODELLA kaunis rivisormus, jossa oli timantteja ja sinisiä safiireja!! Voi hitsiläine ette usko kuin kaunis sormus oli!!! 380e mut siel ol se ale ni maksettii vaan 260?!!! Vähänkö mie oon onnellinen!!! Saan maailman upeimman miehen ja noin ihanan sormuksenkin liiton osoituksena! :heart: :heart: :heart:

Mä kuulun varmaan tänne. Tai en mä tiedä minne kuulun, mutta ny olen löytänyt itseni bongailemasta keskenmenojuttuja jatkuvasti netistä yms, alkaa kypsyttämään. -kokeilen joska tällainen toiminta mut rauhottais.

Näiden pinojen suhteen, silloin joskus kun edelliset lapset sain ni olin kyllä tälläkin palstalla, mutta silloin vaan keskusteltiin odotuksesta ja pinoilut oli vähemmällä. Nyt taas tuntuu, että koko palstat ovat pelkkää pinoilua. Ei tahdo muita avauksia joukosta löytää. En tiedä miten näihin suhtautuisi, niinpä kokeilen istuisinko hyvin tässä. Ainakaan en ole hymiö yms tyyppiä, voi olla että kyspsyn ihan samantien..

Taustaa:

33v, kaksi lasta on jo (7 ja 9v). Nyt sitä kolmatta yritetään. Eka yritys natsas syksyllä, meni kesken rv7 1207. Toka sitten natsas taas keväällä, todettiin 0508 np-ultrassa viikko 12 keskenmenneeksi taas viikolla 7. Molemmissa alkoi 7+3 tuhruvuoto, eka oli silloin heti kuollu, toka veteli just vikoja hönkäsyjään kun kävin ultrassa, oli pirulainen antanut periksi mittojen mukaan apaut samana päivänä kun tsekattiin. Ja näin sitten todettiin np-ultrassa. Sekös potuttaa, ettei voinu pari pvää aiemmin luovuttaa, oltais huomattu jo silloin.

Molemmat hoidettu lääkkeillä, ei ollut aikomustakaan tuolla jälkimmäiselläkään tulla itsekseen ulos..

Nyt on kaksi viikkoa toisesta tyhjäyksestä, vähän vuodan edelleen. Menkkoja odotellessa..

Toive ois että pian taas raskautuisin, toisaalta on vähän kaksjakonen fiilis, ne "vanhat" kaksi lasta tulki täysin ongelmitta (ilman vuotoja) ja nyt sitten kaksi peräkkäin ihan tasan samalla kaavalla. Jopa niin, että se tuhru alkoi samana pvnä (7+3). Että osittain ajattelen, että äkkiä raskaaksi, että tulis se kolmas km jonka jälkeen tutkitaan. Syksyllä ennen ekaa raskautta oli kamalia vuotohäiriöitä ja kohdunkaulalta leikattiin polyyppejä pois. Olen itse itsenäisesti diagnosoinut, että polyyppejä on myös kohdussa, koska keväälläkin raskauksien välissä oli vuoto-onkelmia. Ennen on menkat olleet just eikä melkein säännölliset. Sen olen oppinut, että vuodot EIVÄT kuulu mun normaaliin raskauteen. Ja juu-u, mies on sama, sitä kaikki lekurit yms ovat kyselleet.

Musta tuntuu, että jos se kolmas km tulee ni saan kamalasti lääkäreistä ystäviä sairaalassa kun alan paasaamaan omista diagnooseistani. Ne varmaan kovasti tykkää potilaista, jotka *tietävät* mikä heitä vaivaa.

Näillä tunnelmilla tulisin tähän ja katson mitä tapahtuu.. Että oisko tämä nyt mun paikkani.. Ja tietty se toive, että jos raskautuisi, ni entä JOS mun älyttömän tieteellinen diaknoosi onkin väärä?

iltoja

Onnea plussanneille! Niin sitä pitää :D :flower:

Leidi, nti kesäheinä ja oliko muita?.. olen todella pahoillani puolestanne, :hug:
Nti Kesäheinä: Tilanteesi kuulosti just samalta kun itselläni sillon syyskuussa.. viikkoja piti olla melkein se 12 niin sikiö olikin joitakin viikkoja pienempi ja ei mitään eloa :'( oli niin hirveää nähdä eloton pieni hahmo ruudussa.. vaikka itse vaistosin jo joitakin päiviä ennen ettei kaikki ole hyvin vaikka mitään kummalista ei ollut..

Myös tädin kohdanneille :hug:

itse en nyt oikein tiedä missä mennään... kun sorruin kuitenkin ovis testejä osatmaan ja yhtenäkään päivänä ei ole kunnon viivaa näkynyt.. kuitenkin tänään selvät kivut.. kp jotain 17.. että mitä ihm.. viimeksi ultrassa läääkäri sanoi oviksen olleen kun kp16 kävin niitten kipujen takia jossa ne rakkulat selvisi.. voihan tietty ollaa että kierto taas venyyyy ja veeenyy... no ei auta kun mennä pv kerrallaan.. taitaa vaan huomenna olla jo myöhäistä...

Miracle: millos teillä häät olikaan?? Tais olla joskus puhettakin.. en vaan muista :ashamed:

Lakta:
Sulla ei olekaan pitkä aika enää häihin :D

Itse kävin eilen puvun sovituksessa ja varasin sen.. Voi että ne oli ihania!!! :D :whistle:

no mut nyt huilaamaan kun aamulla taas vaihteeksi töihin.

Sydämellinen kiitos teille kaikille sanoistanne :heart:
Toissapäiväisen ikäviä uutisia tuoneen np-ultran jälkeen minun oli tarkoitus mennä tänään lääkkeelliseen tyhjennykseen (sain valita sen tai kaavinnan väliltä ), mutta vuoto alkoikin onneksi itsestään eilen aamuyöllä. Pitkin päivää tuli eilen vielä rajusti vuotoa, isoja hyytymiä ja raskausmateriaalia, myös pieni papusemme. :'( Tänään tarkistettiin tilanne ultrassa, sikiöpussi oli siis tullut ulos ja kohdussa näkyi enää pientä hyytymää ja raskausmateriaalia. Vuoto onkin tänään ollut enää kuukautisvuodon kaltaista.

Olo on melko rauhallinen, mutta surullinen tietysti. Tuntuu, että olen melko "sinut" tapahtuneen kanssa, tosin aina itkettää, kun mietin sitä näkyä, kun papusemme näkyi elottomana ruudulla. :'( Se näky oli jotenkin niin lohduton. :'( Tämänpäiväiset hoitaja ja lääkäri olivat kyllä aivan ihania :heart: Juttelimme hoitajan kanssa ennen ja jälkeen lääkärin tapaamisen, jotenkin hän osasi löytää juuri ne oikeat sanat. Samoin lääkäri oli ihana ja sympaattinen. Heti hänen vastaanotolleen päästyämme aloin itkeä kuin vesiputous, mutta hän vain lohdutteli, ja sanoi, että itke vaan, se helpottaa.

Lääkärin ultrauksen jälkeen oli puhetta uudesta yrityksestä, ja hän sanoi, että heti vuodon jälkeen voi alkaa yrittää. Katsellaan tässä nyt rauhassa, miten kauan sitä vuotoa ylipäätään kestää, ja sitten katsotaan mitkä fiilikset on. Edellisen keskenmenon jälkeen mulla oli vimmattu pakko päästä heti uuteen yritykseen, mutta nyt tuntuu, että vois ne yhdet menkatkin hyvin odottaa. Varasin kuitenkin yksityiselle "jälkitarkastuksen" tuonne melkein kolmen viikon päähän lääkärin suosituksesta, julkisella puolella kun sitä ei kuulemma ole. Saanpahan sitten varmistuksen (toivottavasti!), että kohtu on kunnossa.

Tänä iltana olen harrastanut pientä "sielunhoitoa" ruoan muodossa; valkoviiniä, mansikoita, brie-juustoa ja patonkia. Huomiseksi varasin vielä kampaajankin, pientä piristystä parin päivän sumussa kulkemisen jälkeen. Miehen kanssa ollaan paljon puhuttu, puhuttu ja vielä kerran puhuttu tästä, se tuntuu tosi hyvältä. :heart: Tällaisia vaikeuksia kohdatessa sitä varsinkin huomaa, miten vahvoja me todella ollaan yhdessä. :heart:

Mutta nyt muidenkin napoihin. :)

Suuret onnittelut plussista rimpuli ja Fey, ja miljoonia tarrasukkia matkaan pienokaisille :heart: :flower:

SusSoo :hug: Ajatus kahdesta peräkkäisestä keskenmenosta tuntuu aika hurjalta, mutta todeksi se on vaan todettava. :ashamed: Jotenkin mäkin jaksan uskoa, että kyse on tosi huonosta onnesta. Kolmannella kerralla napataan sitten ne pysyvät plussat :heart:

leidi pahoittelut sinulle keskenmenostasi :hug: ja tervetuloa mukavaan joukkoon :heart:

Marza1970 kiitos kovasti sanoistasi ja siitä, kun kerroit omasta kokemuksestasi, kuulostaa meidän kokemukset niin samanlaisilta :'( Alkuraskauden ultran ja sydämensykkeen toteamisen jälkeen sitä oli niin luottavaisin mielin, olihan todennäköisyydet raskauden jatkumiseen kuitenkin niin hyvät. Voi miten suloinen teidän poika, kun odottaa niin innolla leikkikaveria :heart:

Onnea miracle valmistumisen johdosta! :flower: :) Ja pahoittelut tädin tupsahtamisesta, kuten myös Elina-Marialle :hug:

Ja Laktalle, toivotaan että vuoto alkaisi itsestään eikä kaavintaa tarvittaisi :hug:

Nti Kesäheinä, niinpä! Just vaikeina aikoina huomaa selvemmin miten upeaa on kun on oma rakas vierellä tukemassa! Mies urhoollisesti tuki mua sillo ko km tuli ja sit jossai vaihees seki sit purkas sen pahan olonsa pois ku oli yrittäny olla vahvana mun takia, mun pieni kulta :'( Mut upeasti se kyl mua auttoikin. Ja mul siis ei täs ny oo viel menkkoi, ainaskaa viel kunnol alkanu, et pittää ny viel kahtoo et tullooko vai ei. Tosin viimekskii alko tällei tuhrutellen et jospa ne sielt tulis.. ärsyttää tämmöne välimuoto :p

tervetuloa joukkoon woodoo, kohtalotovereita ollaan kahden peräkkäisen keskenmenon suhteen. Toivottavasti omat tieteelliset diagnoosisi osoittautuvat vääriksi!
Mullakin on hieman ristiriitaisia tunteita uuden yrityksen suhteen, tai lähinnä pelkoja. Mitä jos taas tulee keskenmeno? Ja toisaalta sitten, jos keskenmeno taas on tullakseen, niin tutkitaanpahan sitten ainakin niiden aiheuttaja, jos sellainen löytyy...

Danjuska :hug: Kuulosti todella teidän kokemus samanlaiselta kuin meidän viimeisin. :'( Se elottoman sikiön näkeminen oli jotenkin niin lohdutonta ja surullista. :'(

miraclelle oli pakko tulla vastaamaan että sitten talsitaan alttarille samana päivänä ;)

Woodoolle tervetuloa joukkoon!

Nti Kesäheinälle paljon voimia! Hyvä että muistat hiukan "hemmotella" itseäsi sen kaiken sumun keskellä. Tee asioita joista tulle hyvä mieli ja sure kun siltä tuntuu. Suru on surtava ja ei kai se minnekkään katoa kokonaan ikinä..

Lauantai 7.6.2008
HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Jonniina................KM 05/08
Kanella..................KM 05/08
Lakta....................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Pink1.....................KU 12/07...........KP 10/28 (palstatauolla)
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 34/30
Betania...................KM 06/07..............................KP 33/27-30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 33/30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 28/30-33
Riine.......................KM 10/07..............................KP 25/29-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 20/27-30
whisnefka.............KM 05/08............................KP 20/26-29
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 13/30-35
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 9/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 9/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08....................KP 3/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08................KP 2/28
Miracle....................KM 04/08..............................KP 1/32-35

[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Myymä....................KM 09/07
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 29/34
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 25/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 24/30-40
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP 20/
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07.........KP 18/29(palstatauolla) [color]

HAAVEISSA KOLMAS

SusSoo................KM 02/05, 01/08, 05/08
A-alisa......................KM 2/01, 4/03, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 24/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 17/32-36
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rimpuli......................KM 01/08, 05/08
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 33/27
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 31/28
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 18/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 8/33
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Leidi.......................KM 05/08
Millukka...................KM 05/08...............................KP 13/30-34
[color]

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Orchidx2....................05/08
Leinikki....................06/08
Muumiska................06/08
Fey..........................06/08

Lista päivitetty ja täällä on kp1!! Noh, ei haittaa B) Tai no ainahaa se harmittaa toki ko sitä niin on toivonu et raskautuis mut tää juo tännää ja kovasti sit ko ei tuu raskaakskaa :p ehk se limakalvo ei oo sit tarpeeks vahva ollu viel tai jottai... pelottaa vaa et entä jos sit meneeki hirmu kaua enne ko raskautuu ko kummiskii yk3 eka plussasin ja ny sit yk 3 ois taas ja km jälkee piti raskautuu helpommin, noh ei kai tässä.. iha sama B) kuppi sisään ja menoks turkkusee sit pitää hauskaa :D

Danjuska kiitos :heart: Totta, surulle on tosiaan vaan annettava aikansa...

miracle harmi juttu tuo kp 1, ja sorry kun pahoittelin eilen liian aikaisin. :ashamed: Mutta nauti nyt sitten täysin siemauksin tästä illasta B) Mä muuten raskauduin uudestaan edellisen km:n jälkeen just yk 3:lla, uskon että sinäkin ihan pian, kun ensimmäisellä kerrallakaan ei kauaa kestänyt. :hug:

Yhteistyössä