Hei kaikille pitkästä aikaa!
Olen taustaillut, jättänyt tätä vauvahommaa pois mielestä ja aloittanut ns. vauvastressittömän elämän
Melkein päivittäin olen kuitenkin käynyt lukemassa teidän kuulumiset ja plussia on ropissut kovasti, ihanaa! Onnea plussanneille kahdesta viivasta :flower:
Teille kaikille plussatuulosia toivottaen
Muumiska
Iiiisot halit :hug: uusille palstalaisille, tervetuloa sakkiin mukaan. Täältä saatu tuki on vailla vertaa ja varmasti on mukana auttamassa kiipeämään sen pahimman vaiheen yli.
Tämä elämä on niin kummallista...Mulle gyne sanoi tästä kierrosta kp 8, että kaksi follia kypsymässä, mutta kohdun limakalvo on olematon. Tunnistin ovulaatiopäivät ja muutama päivä siitä sain kunnon flunssan, jota sairastan vieläkin. Tänään alotettin antibiootit. Ja tiedättekö, minä PLUSSASIN tänään vahvat viivat ja kp:t ovat nyt 27/34!!!! Saa nähdä jaksaako tuo "olematon limakalvo" kantaa pientä aarretta mukanaan, mutta kävi miten kävi, niin koetan nauttia tästä uutisesta nyt ja surra vasta sitten, jos jotain surtavaa sattuu eteen tulemaan.
Tämä kova flunssa on peittänyt allensa kaikenlaisen oireen metsästyksen, mutta satavarma asiasta olin, kun tikkuun pissasin. Tissinpäitä nippailee ja maha juilii välillä vasemmalta puolelta, kohdunnapukka on suht kova ja ylhäällä. Katsotaan päivä kerrallaan =) :wave: