KM jälkeen kuumeilevat

Heippa pitkästä aikaa,

Tuhannesti onnea plussanneille :flower: Toivottavasti odotuksenne on onnellinen, ihana kuulla että olette positiivisin mielin vaikka plussa toki pelottaakin.

Pahoittelut uusille :hug: ja halaus kaikille muillekin sitä tarvitseville.

Pitkä paapatus...Oma napa:
Valmistuminen häämöttää lauantaina. Opinnäyte meni läpi ja arvosanakin lämmitti mieltä, nelonen tuli. Eli paras mitä toivoa saattoi, kun mahkut vitoseen meni siinä vaiheessa kun aikataulu petti ja kunnolla. Lauantaina saan siis tradenomin paperit kouraan ja voin nyt alkaa keskittymään kesään ja rentoutua.

Töissä kesä-elokuu on kylläkin sitä kiireisintä aikaa, joten kaippa se stressi taas alkaa päälle pukkaamaan, mutta koitetaan nauttia auringon paisteesta. Koulutin maanantaina 9 kesätyöntekijää, jotka nyt sitten kaikki tarvitsevat kovasti opastusta seuraavat pari viikkoa...saa nähdä miten minusta riittää yhdeksälle, kun muutkin hommat on siinä sivussa hoidettava. Onneksi ehdin pari viikkoa olla lomallakin sitten juhannuksen jälkeen, kunhan saan homman näiden uusien kanssa pyörimään... =)

Taidan poikkeilla nyt harvemmin, kun mieli on hiukan poissa vauva-ajatuksista ja hyvä niin.
On niin paljon kiireitä töissä ja toisaalta mukavaa ajateltavaa vapaa-ajalla, että kaikki tuntuu jotenkin ihanan positiiviselta pitkästä aikaa. Valmistuminen, kesä, mökkeilysuunnitelmat...näyttää taas niin paljon valoisammalta. Toivon yhtä hyvää mieltä kaikille teille, nautin tästä niin kauan kun sitä kestää, tunnetusti olen aika ailahteleva :ashamed:

Käyn kyllä kurkkimassa ja kirjoittelemassakin jos siltä tuntuu, mutta harvemmin.
Plussatuulia koko poppoolle :wave:

-Meritähti-

Alkuperäinen kirjoittaja Lakta:
No, lekurissa on sitten käyty, kuten teiltä neuvoksi sainkin.

Tulehdus joo on ja sain kahdet antibiootit joita popsin viikon. Sitten samalla katsoivat ultralla ja kohtu ei ollut itsestään tyhjentynyt nyt viikossa, joten antoivat lääkkeet mukaan supistelujen aikaansaamiseksi. Ja myös kipulääkereseptin, kun supistelut voisi olla varsin kivuliaita. No minähän popsin pillerit alas ja aloin jännittämään supistuksia, mutta niitä ei tullutkaan?!! Siis koin hyvin pieniä nipistelyjä vatsassa, mutta en muuta. Enkä kyllä ole vuotanutkaan...

En tiedä miksi näin, mutta ensi tiistaina taitaa odottaa kaavinta :( Se jo ennakkoon varattiin, jos tilanne viikon päästä ultrassa näyttää samalta.

Kyllä nyt kaikki sitten kerralla pitää kokea.... :|
täällä myös tänään lekurissa käyty.sain myös kahdet antibiootit joita napsin 10päivää. lisäksi ultralla katsottiin niin sanoi että siellä on nestettä vähän joka viittaa tulehdukseen ja toi haju ja lämpöily.ja sanoi myös että "tavaraa" edelleen hiukan siellä. antoi takamukseen niitä cytoteckeja jotka tekee supistuksia ja osastolle seurantaan. verikokeet myös napattiin mutta 4 kertaa ja kolme eri ottajaa täytyi olla että saivat näytteet :snotty: mulla on aina vähän ongelmaa huonojen suonien kanssa :ashamed: osastolla maikaillessa odottelin vuodon sitten yltyvän kivojen supistusten kera mutta niitä ei tullutkaan :eek: pikku tuhnu tuli koko iltapäivän aikana vaan. siellä hoitaja sitten sanoi että ei siellä mitään sit ole kun mitään ei tulekkaan ja popsin sit vaan antibiootit huiviin niin se on varmaan siinä...vähän jäi olo että ketä uskoa kun toinen näkee ultralla vaikka mitä ja sit sieltä ei kuitenkaan tule mitään. lisäksi meillä olisi reissuun lähtö ulkomaille sunnuntaina jioten uimisesta ei kande haaveillakkaan. parin viikon päähän sovittiin vain jälkiktarkastus heti reissun jälkeen. hemoglobiini oli kylklä laskenut viikossa edelleen alaspä'in 101:een mutta tulehdusarvot olivat vaan 1 pintaan eli ei muka tulehdusta :eek: tosin ne voi nousta vähän viiveellä. kysyinkin että miten on mahdollista kun kaikki oireet ja ultraaja sanoi samaa.sitten kuitenkin osastolla sanottiin että ole huoleti vaan ja syöt kuurin loppuun ett ei siellä sitten mitään ole enää ja jos tulehdusta olisikin niin antibiootit ikyllä hoitaa.ett hyvää matkaa vaan.

Heippa hei kaikki,

Jäin tuossa palstatauolle jokunen aika sitten ja nähtävästi tällä kertaa kannatti :whistle:

Mut vois laittaa tuonne plussanneisiin toukokuun puolelle :heart:

Viikko sitten tuli kp30 illalla niin paksut viivat raskaustestiin, ettei mitään epäilystä :D Mun piti aluks odottaa, että pääsen ultraan ennenkun tuun kertomaan mut ei ei jaksanu odottaa :p Eka ultra on 19.6. kun 8. r-viikko lähtee käyntiin.

Kaikille oikein paljon plussapuhureita ja plussanneille tarriksia ja vauvaliimaa mukaan matkaan

Onnesta ymmyrkäisenä Orchid rv 5+0 :heart:

Voih Orchid!!! Onnea onnea!!! iha kilokaupalla! Ja tarrasukat pikkuiselle kans! :heart: :flower: upea juttu!!

Täälläkään ei menkkoja näy ei kuulu.. kahtoo ny josko ois sittenkii raskautunu.. noh, ei pidä liian korkealle toiveita nostattaa...

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
Pink1.....................KU 12/07...........KP 7/28 (palstatauolla)
Kaa......................KM 11/07, 4/08....................KP 35/31
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08................KP 33/28
Miracle....................KM 04/08..............................KP 33/34
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 31/30
Betania...................KM 06/07..............................KP 30/27-30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 30/30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 25/30-33
Riine.......................KM 10/07..............................KP 22/29-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 17/27-30
whisnefka.............KM 05/08............................KP 17/26-29
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 10/30-35
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 6/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 6/32
dinaho...................KM 06/07...............................KP
Jonniina................KM 05/08................................KP
Kanella..................KM 05/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08................................KP

[color]

HAAVEISSA TOINEN

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Myymä....................KM 09/07
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 26/34
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 26/26
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 21/30-40
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 22/26-29
Allusmamma..........KM 04/08...............................KP 17/ [color]
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07.........KP 16/28(palstatauolla)

HAAVEISSA KOLMAS

SusSoo................KM 02/05, 01/08, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 21/?
Singa........................KM 10/07............................KP 16/28-32
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 14/32-36
A-alisa......................KM 2/01, 4/03, 05/08[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rimpuli......................KM 01/08, 05/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 30/27
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 28/28
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 15/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 5/33
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 10/30-34
[color]

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Orchidx2....................05/08
Leinikki....................06/08
Muumiska................06/8

Millukka Mullakin se erikoistuvalääkäri samalla opasti toista, kun katsoivat ultralla ja siellä tuntui olevan heidän mukaansa vielä jotakin, mutta ihan lähellä tulossa ulos.

Eniten minua ihmetyttää, kun nuo lääkkeet ei saanut edes kunnon supisteluja aikaan, ihan vähän vain nipisteli. Lääkäri sanoikin, että laitat ne sitten emättimeen ja sitten hoitaja käski ottaa ne suun kautta runsaan veden kera. Sitten sitä siinä pohtivat hetken, että kummalla tavalla nyt ottaa ja lopulta lääkäri sanoi että kai ne voit suun kauttakin ottaa. Oisko tuolla vaikutusta kun ei supisteluja tullut?! En tiedä. Kun nyt vain välttyisi kaavinnalta, mutta pakkohan asia on saada kuntoon, tavalla tai toisella...

Mutta tänään paistaa aurinko ja on vapaapäivä :) Siivoamaan siis!

Ihanaa, plussia taas. heille paljon onnea ja tietysti tarrasukkia pikkuisille. Niille jotak on joutunu pettymään tässä kierrossa :hug:
Omasta navasta: täällä kuunnellaan omaa kehoa ja sitä miten tää kierto asettuu ilman Teroluttia (jos asettuu). Olin kyllä tuntevinani oviksen eilen ja tänään on pää kipeä. No tiedä ja mene. Jos tää kierto onnistuu eikä veny, uskallamme aloittaa vauvapuuhat :D Pitäkää peukkuja ettei tarvitsisi clomeja aloittaa. Aurinkoa päiväänne ja mä lähden tästä välipalan laittoon :wave:

SusSoo sitä mieki eniten pelkään et en sinne isoon kaupunkiin sopeudu ku ei tää roveniemi niin iso mesta oo...ja ihan sairaanpitkä välimatka tulis kyllä porukoitten ja siskojen luo ku ne kuiten täällä asuvat myös. viikonlopussa ei täällä kyllä tulla käymään se on ihan sata ja varma...saa nyt nähä miten tämän kans käy pää on ihan sekasin ja mieli maassa... :'(

mulmul, ni siis miten tuo tilanne teil ny on.. men vähä ohi.. Et miksei mies vois ottaa paikkaa jostai lähempää tms? eihä tuos oo mittää järkee et jos tykkää rovaniemel olla ni sit johkii hornan tuuttiin meneen miehen vuoks, tietty jos mies suostuu sit tulee takas ni sit...

SusSoo
Orchid
ihanaa! Onnea plussasta
ja onnellista odotusaikaa!

(.) Me ei hyödynnetty tällä kierrolla ovista, joten odottelen vain tätiä kylään jossakin vaiheessa. Kierron on parasta olla sitten normaali 28-30 päivää
kumautan tätiä kunnolla ohimoon, jos tuleekin vasta kp40 käymään!

On muuten sitten kyllä aivan ihana ilma tänään B)

-Sussoo-

KIITOS ONNITTELUISTA!

Minusta laitettiin tänään lähete hematologille, kun on se tukosepäily edellisen, keskeytyneen raskauden kohdalla. Ensi viikolla sitten ultrataan jos (ja KUN!!) on vielä aihetta ultrata.

Orchid lämpimät onnittelut :heart:

Pikkumyy odotan niin innolla, että sinullakin kävisi flaksi tässä kierrossa!!

En uskalla vielä tuonne helmikuisiin siirtyä, jos passaa, niin pysyttelen vielä täällä =)

Aurinkoisia ajatuksia teille kaikille

Muumiska :wave:

miracle mies oli viimekesänä turussa töissä yhessä raksafirmassa. nyt viimeviikonloppuna sanoi että saisi turusta syksyllä oppisopimuspaikan samaisesta firmasta saman raksamerstarin tiimistä missä oli viimekesänä...täällä rovaniemellä ei ole mahdollista sitä käydä kun ei ole tuttuja mestareita ja turussa oli kehuttu hyväksi työntekijäksi...oli kuullut oulussa viimeviikolla asiasta kun on siellä tämän kesän töissä saman firman leivissä.turkuun siis olisivat valmiit ottaan mutta ouluun ilmeisesti ei...mies vaan kysyi että "totta sielähet mukkaan jos ne sen paikan mulle antaa?" olin "et mitä ihmettä?" siitä asti olen tota juttua miettiny ja vatvonu miehellä on siellä tuttuja viimekesältä minulla ei olisi ketään muuta kuin mies...kaikki ystäväni ja perheeni asuu täällä...tampereella asuisi yksi ystävä pereheineen ja pikkusiskon kaveri mutta ei sekään auta tilannetta kun ovat siellä tampereella...eniten mietityttää siis koko hommassa saanko itse sieltä töitä ja löytyykö sieltä minulle kavereita ja viihdynkö ylipäätään niin isossa kaupungissa ollenkaan...

mulmul, kyl sielt töitä löytää mut eri asia onko koulutusta vastaavaa... Siivousta ny ainaskii on tai muuta joho ei koulutusta tarvii.. Mun kamu meni kans sinne miehen peräs eikä hirmusti pitäny siit kaupungist, tai no oppi se kyl tykkään siit kaupungist. Ja oon miekii tänne muuttamana miehen peräs mut miula onkii vaa kaks tosi hyvää ystävää eli toine jäi jkl:ään ja toinen on turuus. Ja perhe on Jkl lähel mut hyvin mä aina asetun, minne meenkin :) Ja voithaa sie yrittää jos sie viihtysit siel ja täält palstalt esim. ettii sielt päin kamuja :) Jospa se siit lutviutuis :) Ja tuutta sit takas jos et viihdy tai sit ees lähemmäs eli ouluun tms :)

miracle pitänee vielä miettiä tätä kuviota ku mies tullee viikonlopuksi kotia...kaipa sitä lähihoitajan duunia saa melkein mistä vaan mihin menee, tosin lasten ja nuorten hoidon puolella vähemmän mut ainahan sitä voip yrittää...siivousduunia en voi tehdä kun olen allerginen niin monelle siivousaineelle...
paluumuutoakin voi sit meittiä ku ei se 3v niin pitkä aika kuiten oo et vois kai se mennäkki vaikka päällä seisten, ehkä...

heips

Muumiskalle ja Orchidille suuret onnittelut! :flower: Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!

Mulmul: Toivottavasti teidän kuvio järjestyy ja niin kuins anoit niin eihän se kolme vuotta ikuisuus ole. Mutta ymmärrän kyllä jos tuntuu pahalle lähteä jos ystävät ja sukulaiset jää. :hug:

Lakta ja Millukka: :hug: molemmille.. kurjaa kun tulehdus virlä kiusana. Toivottavasti kuuri purisi molemmille ja kohti uusia tuulia sitten =)

Hei kaikki!

Oi miten paljon plussia täällä!!! :D Mahtavaa mahtavaa ONNEA!!! :D
Niin ja Meritähti ONNEA valmistumisesta!

Kiitos ihana Miracle, kun olet minut pitänyt listalla! Ja nyt sinne voisi minut laittaa ainakin hetkeksi. Sillä kaikkien muuttotohinoiden ja muiden ohella onkin yhtäkkiä kp 33/28!! :eek: odottelin muuttoviikonloppuna menkkoja alkavaksi mutta ei! Eikä vieläkään!

Ja enhän voi kertakaikkiaan uskoa että voisin olla taas raskaana! Voisinko olla?!
varhainen km oli siis 3.5..... voihan olla että se on pistäny kierron sekasin? Mut ei mul oo koskaan ollut näin pitkää kiertoa....

En ole testiä tehnyt vielä. :/ En tiedä mitä nyt uskoa. Paljon tapahtunut kevään aikana... Pakko mennä huomenna ostamaan testi ja teen sen sit perjantaina. Ei kyl enää ees tunnu siltä et menkat vois alkaa. Tissit on kipeet ja turvoksissa, ihan ku niissä olis sisällä sellaiset geelirintsikat!!! :LOL:

Joko uskaltaisin alkaa jännäilemään? menkat jo 5 päivää myöhässä... :p

Nyt meen seuraamaan ku siippa kasaa grilliä. Meistä on tullut rivitalolähiön asukkaita ja saatiin juuri pallogrilli. :) sauna lämpeemään ja makkarat grilliin. =)

moi kaikille!

Onnea kaikille plussanneille! Ja toivottavasti tulee PALJON lisää PLUSSAA tähän pinoon!

Mä itsekseen mietin et oonko ainut kuka odottanut keskenmenon jälkeen seuraaviin kuukautisiin ennen kuin aloittanut uutta yritystä?

Ja tosiaan oon aikaisemmin tännekkin käynyt kirjoittelemassa. Mutta jostain kumman syystä ei ole lisätty listaan! :(

Eli jos vain mahdollista kesken meno oli toukokuussa ja ensimmäinen olisi toiveissa. kiertopäivä keskenmenon jälkeen 17, normaalisti kierto 26/29

Tää on kumma juttu kun joskus luuli et, kun se positiivinen tulee siihen testiin, että sitten ollaan raskaana ja pysytään. Mulle tuli ainakin yllätyksenä että keskenmenoja on niin paljon! :(

ElinaMaria Tervetuloa :wave:

Me näköjään liikutaan aina samoissa pinoissa... Mutta jos oot nyt plussatuulin liikkeellä niin sitten voip käydä toisin. Peukut on pystyssä! :heart:

Minä en taida vielä helmikuun pinoon päästä, en sitten millään. Mutta hyvällä tuurilla ehkä maaliskuuhun, no katsellaan nyt. Ei pitäisi vielä mennä asioiden edelle, mutta kun... :)

ONNEA Kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia mukaan pikkuisille :heart:

Kävin tänään ultrassa ja lääkkeellinen tyhjennys oli onnistunut. Kohdussa oli vielä muutama pieni hyytymä. Jotka tulevat kuulemma itselleen ulos viimeistään ensimmäisissä kuukautisissa. Nyt sitten vaan odottelemaan raskaushormoonin poistumista.

PALJON PALJON plussia pinoon.....

Voi Lakta.... inhottavaa että sinäkin olet täällä. :( Ymmärsinkö oikein että sulla oli TM? se on varmaan turhauttavaa ja inhottavaa.

Kiitos peukutuksista. En tiiä et mitä aattelisin. Pelottaa et mitä jos oon raskaana? Taas se sama pelko, stressi.... tammikuussa keskeytys, toukokuussa varhainen km.... keväällä on tapahtunut aika paljon. Henkisesti on tosi rankkaa! Jos nyt oon raskaana ja mitä jos TAASKAAN ei mee hyvin?!
:ashamed:

Yhteistyössä