KM jälkeen kuumeilevat

Kiitos danjuska ja miracle! :wave: Mä totesin et kyseessä oli varmaan vaan normaalia aiemmat oviskivut. Ne nimittäin on nyt vähentyneet ja ovis on tänään tahi huomenna. Tai oli jo. En tiiä. Mut touhuttu on kyllä et katsotaan miten käy! Siippa on siinä uskossa et me tjottaillaan, mut mä oon kyl ihan selvillä mun kiertopäivistä.... :LOL:

Myymä toivotaan et ihan harmittomia. Hyvä kun muistutit, munkin pitää varmaan varata aika gynelle ja papaan!! :eek: papa otettu joskus viimeks aikaa sitten... syksyllä sit kun olin raskaana niin ei otettu ja nyt keväällä en oo muistanu...

Epsulle isoja :hug: Jos sinnikkyys palkitaan niin sun pitäisi saada ainakin neloset!!

Niin, täällä siis on laitettu taas soturit matkaan. (en tiiä miks mut musta aina tuntuu siltä kun ne olis sotaan lähdössä... pikku simpat! :LOL: :LOL: :LOL: )

Mae
Danjuska Koska olen siis lähes 100% varma että ne menkat alkaa (en löytänyt ovista ja olokin on vähän sellainen), niin voisivat jo nyt alkaa, kuitenkin jo kp40... Että pääsisi uuteen kiertoon ja saisi aloitettua taas Clomit.
Mutta jos satun jollain ihmeen kaupalla olemaankin raskaana, niin olen kyllä enemmän kuin iloinen :heart:

Onhan ollut vauhdikas päivä. Anoppi lähti (luojan kiitos) aamulla kylästä, aamulla sain ensimmäiseltä asiakkaalta töissä haukut, mutta tiedän olevani oikeassa. Sitten kävin hoitamassa työasioita 15 km päässä ja kun tulin takaisin töihin, paikasta soitettiin, että puhelin oli jäänyt sinne. Hain sen ja passitin ukon katsomaan yhtä autoa (liikkeeseen), jonka netistä löysin. Nyt on sitten kaupat siitä tehty, laina sovittu, vakuutukset hommattu ja vanha auto myyty työkaverille. Töissä on hässäkkä kun hoidan yksin kahden ihmisen työt ja pitäisi vielä livetä aiemmin pois, että ehdin parturiin. Sieltä sitten suoraan äidin luo siivoamaan, kun tuo ei pysty kun kävi pieni hasardi viime viikolla. Mitäköhän tänään vielä ehtii tapahtua? Pakostakin miettii, että vielä jos olisi tässä pieni lapsi samassa ruljanssissa pyörimässä, niin voisi olla tällä tätillä hermot aika tiukalla...

Onneksi tämmöisiä päiviä ei kuitenkaan usein ole... Tulipas taas valitettua, mutta koittakaa kestää :heart:

ltaa.

Mulla siis alkoi tänään ne ekat menkat km:n jälkeen. Ihan hyvä, keskenmenosta se 27 pvää. Kierto on tasan 28 ollut aina, että tällä menolla pääsen lomailemaan uima-altaalle niin, ettei menkat häiritse. Hyvä juttu. Oisin ajatellut, että kun vuotoa oli niin kauan ni menkat ois tullu myöhemmin, mutta hyvä näin.

Mulla on pistänyt silmään se, että kamalan moni tuntuu tietävän koska on ovis. Mistä sen tietää? Mä olen ite aatellut, että kun kierto on sen 28, ni eiköhän se oo noin siinä puolessavälissä, mutta en mä sitä tiedä. Hyvin on tällä aattelulla natsannut..

Millä te varmaksi sen oviksen bongaatte?

Ai niin, siis TÄTIhän mulla tuli eikä menkat, mutta sinänsä tämä täti mua ei kyllä yhtään potuta, enemmän on just se helpotus, että nyt on normaaliolo taas. Enpä mä oikeesti aatellu että näin pian natsais.

Kävin siinä verikokeessakin viime viikolla, luku oli 29 (tasan 3 viikkoa km:sta), ei osannu juuei-täti siitä sen kummemin sanoa, lienee hyvä? Viimeksi mulla oli neljä viikko jälkeen km:n 56 totes juuei-täti, ja normaaliksihan mä siitäkin tulin kun kerta kohtalaisen pian raskauduin.

Hyvää juhannusta kaikille, me lähdetään reissuun ja meitä ei edes sade haittaa!!!

:heart: :heart: :heart: :heart:

Täällä jännitys jatkuu... ei tää ainakaan vielä ole kemiallinen sittenkään. Eilen sain hcg-tulokset; 365 (ja tuo siis kp35). Perjantaina uusintakokeeseen, katotaan, onko arvot nousseet tarpeeksi. Tuo arvo tuntuu surkean matalalta, aika samoissa luokissa kuin keskenmenneessä raskaudessa.
Eihän yhdestä arvosta voi vielä mitään sanoa, mutta ei mulla ole toiveet kovinkaan korkealla. Mutta kuitenkin, tänään ollaan vielä raskaana!

Tere taas

Täällä olisi kovasti intoa touhuta ilman ehkäisyä (kumia) eikä odottaa niitä yksiä menkkoja kaavinnan jälkeen... Ja kun asiasta netistä lukee, niin on niin paljon puolesta ja vastaan olevia. Toisille lääkäri sanoo yhtä, toisille toista... Mutta kun ei haluaisi noita kumeja käytellä!! :)

Tuntuu vain että on ikuisuus siihen, että täti tulee ja siihen, että myös menee ja sitten pääsee yrittämään oikeasti. Kun vasta viikko kaavinnasta. Olen malttamaton!

Joo, juhannus lähestyy ja mökkeily odottaa. Toivotaan nyt, että saataisiin suht kuiva juhannus ilmojen suhteen. Muuten kukin valitkoon itselleen sopivan juhannus "kosteuden" :LOL:

Hyvää jussia!!!

Woodoo Sullako oli hcg 3 viikkoa km:n jälkeen 29? Paljonko sulla oli keskenmenon aikaan arvo? Mä kanssa täällä tätiä (voi tsiisus mikä sana, ei kyllä istu meikäläisen suuhun) odottelen, kaavinnasta nyt tasan 3 viikkoa. Olen miettinyt, missä vaiheessa pitäisi tehdä testi tai kysyä, pääsenkö labraan mittauttamaan arvon. Mulla oli silloin kolme viikkoa sitten hcg vielä n. 25 000, vaikka alkio oli ollut kuolleena jo 3 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja kanella:
Woodoo Sullako oli hcg 3 viikkoa km:n jälkeen 29? Paljonko sulla oli keskenmenon aikaan arvo? Mä kanssa täällä tätiä (voi tsiisus mikä sana, ei kyllä istu meikäläisen suuhun) odottelen, kaavinnasta nyt tasan 3 viikkoa. Olen miettinyt, missä vaiheessa pitäisi tehdä testi tai kysyä, pääsenkö labraan mittauttamaan arvon. Mulla oli silloin kolme viikkoa sitten hcg vielä n. 25 000, vaikka alkio oli ollut kuolleena jo 3 viikkoa.
Jep, 29 oli, mutta edellisestä oli siis 4 viikkoa sen jälkeen 56, kuulemma.

Ihan rehellisesti pitää sanoa, että mä en tiedä mitä noi itse keskenmenon aikaan ovat olleet, ei ole kukaan sanonut. Enkä ole tajunnut kysyä. Itseasiassa jossain kohtaa mietin, että mitä ne verikokeessa mittaa, kun sinne aina lähettivät. Tokan kanssa menin sinne kokeeseen heti ultrasta ja itkin valtoimenaan, että ei kokeenottajalla varmaan tullut mieleen kertoa mitä testaavat. Silti siis edellisen ekan keskenmenon jälkeen kolmannesta kierrosta raskauduin, eli jos silloin 56 oli normaali ni oletan että nyt 29 ois kanssa?

Nyt vaan totutellaan tätiin..

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Woodoo Kiitos tiedosta. Mä yritin löytää tota laskuvauhtia ties mistä alan kirjoista ja ammattitietokannoista, mutta ei osunut silmään. Ei varmaan sitten kannata meikäläisen vielä ruveta labra-aikaa itkemään tai testejä tehdä, kun todennäköisesti vielä on arvot koholla. Tärkeintä tossa arvossa siis on se, että se on laskusuuntainen. Jos ei laske, niin silloin raskausmateriaalia on todennäköisesti jäänyt kohtuun tai jonnekin muualle. Ja kyllä ne menkat (en mä kyllä taida tätiin tottua....) alkaessaan osoittaa, että elimistö rupeaa olemaan toipunut. Täytyy siis vain odotella ja toivoa, että ei mullakaan hirveästi yli normaalikierron menisi. Mieli palaa jo normaalielämään ja uuteen yritykseen.

SusSoo
ElinaMaria
toivotan Simpoille onnea taisteluun! :D

Mae :wave: Toivotaan nyt että olisi uusi raskaus aluillaan
Onhan sulla kiertopäiviäkin mukavasti.

Leidi
toivottavasti arvot nousee ja pikkuinen olisi onnellisesti matkassa mukana.

Snowball
jos yhtään lohduttaa, niin mulla on ollut taas vähän ankee päivä. Hautajaisissa olin ja itkeä vollotin siellä. Asian tekee vielä surullisemmaksi se, että istuin siellä siskoni vieressä. Sanaakaan emme vaihtaneet. Jos jollakin on kokemuksia narsistisen ihmisen kanssa elämisestä, niin sellainen on siskoni
No, ehkä nämä fiilikset tästä kohenee taas huomista kohti.

Woodoo :wave: kiva, että TÄTI tuli ajallaan
Oviksen olen bongannut vasta viimeisen vuoden ajan. Sitä ennen ei ollut aavistustakaan moisesta. Ei tarvi tosiaankaan tikutella. Sillä oon aika limainen ja kipuileva joko oikealta tai vasemmalta munasarjojen kohdalta
vitsit kun oli taas hyvin kuvailtua olotilaa...

Joo, juhannus se tulee vaan sateesta huolimatta. Kaveri soitti äsken kotoaan n. 6km meidän talolta ja sanoi kuinka kaunis poutainen ilta niillä on. Me oltiin että

sillä meillä satoi kaatamalla vettä täysin pilviseltä taivaalta
Ja sataa edelleen!

Nyt mä painun pehkuihin tämän raskaan hautajaispäivän päätteeksi. Miten tuollainen surujuhla viekin kaikki voimat?!

-Sussoo-

19.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
Lakta....................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 46/30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 40/30-33
emiliana...............KM 04/08,05/08...................KP 30/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 25/30-35
Pink1.....................KU 12/07...........KP 22/28 (palstatauolla)
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 21/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 21/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 15/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 14/28
Betania..........KM 06/07..........KP 14/27-30 (palstatauolla)
Miracle....................KM 04/08..............................KP 13/32-35
Riine.......................KM 10/07..............................KP 10/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 8/25-28
whisnefka.............KM 05/08............................KP 7/26-29
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 41/34
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 37/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 36/30-40
myymä..............KM 09/07................................KP 7/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 6/26-27
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 3/29(palstatauolla)
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 36/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 29/32-36
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 7/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 30/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 19/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 14/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 9/29

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Leidi.......................KM 05/08, 06/08(kemial.?)
Millukka...................KM 05/08...............................KP 25/30-34
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
Toive81...................04/08
Daizz.......................05/08
Frizzante.................05/08
Mymmyryy...............05/08
Tuulenpuuska.........05/08
Pompo79................05/08
Tuizu......................05/09
Fleur05..................05/08
Luminia..................05/08
Helmitaustailija.......05/08
Orchidx2....................05/08
Leinikki....................06/08
Muumiska................06/08
Fey..........................06/08
Kvart över...............06/08
Jonniina...................06/08
Rimpuli.....................06/08

Hei vaan kaikki,

Jospa mä nyt uskallan siirtyä kokonaan tuonne odottajien puolelle =) Tänään käytiin alkuraskauden ultrassa ja masusta löytyi yksi täysin viikkoja vastaava vauvan alku, jonka sydän sykki vahvasti. Kaikkea tässä matkalla voi vielä tapahtua, mutta nyt pitää ottaa positiivinen ote tähän odotukseen. Seuraava etappi on np-ultra mitä pelkään ihan kauheasti kun viimeskihän sieltä saatiin ne karmaisevat uutiset ja sen jälkeen oli vaan odotusta kaksi pitkää kuukautta kunnes keskeytys koetti :'( Kohta puoliin pitäis varata sitä np-ultraa ja toivottavasti saan sen mahdollisimman pian :heart:

Kaikille plussanneille onnea ja vauvaliimaa mukaan :heart:

Tädin yllättämille lohtuhalit ja tsemppiä seuraavaan kiertoon :hug:

Orchid + rakas nuudelimme rv 7+1 :heart:

tulin toivottamaan mukavaa juhannusta!!! :D :flower:

Orchidille ihanaa odotusta!! :heart:

Nyt ei muuta..
paitsi että nega testattu eilen :( no, näillä eteenpäin ja ens pe soitan yksityiselle lääkärille josko ottais multa hormoniarvot.. aamulla soittelin sinne niin se hoitaja oli tosi ymmärtäväinen ja ihana.. ehkä osittain siks että oon maksava asiakas :LOL:

mut nyt pitää joutua nukkumaan :wave:

Heippa,

Hauskaa juhannusta teillekin tänne! :flower:

En ole pitkään aikaan moikkaillut, mutta käyny välillä kurkkimassa täällä kyllä. Onnea plussanneille! B)

Ens kierrosta tulen jo teidän seuraan, mikäli tämä lauantai ei "tuota tulosta" ja osoittautuu kp 1:ksi. Tämänhetkinen tilanne on se, että tein keskiviikkona haamun. Lauantaina uusi testikierros. Menkatkaan ei ole vielä myöhässä eli kuten kaikki meistä turhan hyvin tietää, mitä vain voi vielä käydä ja moneen kertaan (eli vielä ei hihkuta onnesta tai muusta. Mun omat jonkinlaiset henkiset rajapyykit ois päästä sen testauksen jälkeen onnistuneesti varhaisultrasta läpi, niin het oltais pidemmällä kuin viimeks. :xmas: ). Testin tein, kun alkoi oireita jo ilmaantua ja edelleen syön niitä lääkkeitä, jotka sitten eilen heti muutettiin. Yritystä meillä ei ole ollut, mutta vahingoksikaan ei voi kutsua, jos ehkäisyä ei käytä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja woodoo:
ltaa.

Mulla on pistänyt silmään se, että kamalan moni tuntuu tietävän koska on ovis. Mistä sen tietää? Mä olen ite aatellut, että kun kierto on sen 28, ni eiköhän se oo noin siinä puolessavälissä, mutta en mä sitä tiedä. Hyvin on tällä aattelulla natsannut..

Millä te varmaksi sen oviksen bongaatte?
Mulla oli ennen keskenmenoa niiin selkeät ovisoireet, että ainoastaan vilkkuvat neonvalot pään päältä puuttui. Oli erittäin voimakkaasti ovislimaa säestettynä toispuolisella kivulla (riippuen siitä, kumpi puoli oli menossa). Lisäksi vasemman puolen kuukausina nousi joka kerta lämpöä niin paljon, että sen huomas ja tunsi. :xmas:

Keskenmenon jälkeen oireet on lieventyneet, mutta nyt kahtien km:n jälkeisten menkkojen jälkeen kyllä uudelleen olleet voimistumaan päin. Samoja juttuja, joskaan tuota valkkaria ei ole kuin murto-osa siitä, mitä ennen ja lämpö puuttuu. Mutta kipuilu alkaa jo useampi päivä ennen ovista ja on kovimmillaan sitten siinä oviksen aikaan. Yksi vuosia kadoksissa ollut oire on myös tullut takaisin ja se on se, että oviksen aikaan olen kyllä niiin himokas tuon miehen perään, että... :xmas:

Eli joo. Tiesin kyllä, että tässäkin kierrossa olin perjantaina ovuloinut. Lauantaina himot otti vallan.. B)

Mae
Tää on kyllä nyt outoa... Mua on oksettanut monena ILTANA :x
Tää ilta on kaikista pahin. Pakko kyllä jo mennä halailemaan pyttyä. Meinasin kyllä huomenna suunnata apteekkiin, jos ei siis menkat ala aamusta.
Jos en ole raskaana niin sitten tää on NORO-virus (sitä on meillä töissä liikkeellä ). Tosin en kyllä oo ollu viime perjantain jälkeen töissä...
Että tällaista. Ja nyt vessaan :x

Kiitos SusSoo! Hyviä limoja sinnekin... :LOL: tosta tuleekin uus toivotus... :D
Orchid ihanaa että kaikki on hyvin! Onnea odotukseen!! :heart: :)

Kärppis pidän peukkuja et ei tulis kp1 sulle enää!!

Noista ovisoireista, joo mullakin on selvät kivut molemmilla puolilla ja alkoi jo kp 7 tässäkin kierrossa eilen ja tänään kovimmillaan eli kp 13 ja 14. Sillon ku join greippimehua niin oli selvät limat, nyt ei voi oikein sanoa kun varmaan muutakin nestettä siellä... :whistle:

Mut tänään päästään vielä touhuilemaan kun ei menty viel mökille... ;) hyvin mä pelaan... :LOL:

HAUSKAA JA HEDELMÄLLISTÄ JUSSIA!

aattelin tulla moikkailee vanhoja tuttuja ja voih epsu on vieläki täällä :flower: kyllä sut pitäs jo päästää piina penkistä ja miracle taisit viimex plussailla munkaa samaan aikaan...zemppiä hirveesti kaikille tänne ja tulkaahan tuonne odotus puolelle pian..vaik ei tää odotuskaan helppoa oo itellä nyt rv19 ja suppareiden takii saikulla ..ei meinaa kaveri jaksaa pysyä sisällä..ne onnelliset jota ei oo km kokenu ja osaa nauttia raskaudesta..mä en meinaa sen viime syyskuun km jälkeen osaa..mut pushaleja epsulle ja miraclelle ja muillekin pian nähdään odotus puolella=) :hug:

Joo, pelko on perseessä. Ei siitä mihinkään pääse. =) Mutta linkitän tännekin tuon kuvan ihan vain siitä syystä, että pakko on oppia nyt ajattelemaan, että raskaana ollaan. Ainakin tällä hetkellä. Aika sitten näyttää kuinka pitkään onni jatkuu, ei voi kuin toivoa parasta. On tuo viiva ollut koko ajan vahvistumaan päin, mutta huomenna periaatteessa on vasta vika menkkojen alkupäivä (ja 14 vrk hedelmöittymisestä... :whistle: ) Tämänaamuinen kuva:

Luonnossa hiukan vahvempi viiva... nuo kamerat aina heikentää. =)

Kiitoksia onnittelijoille. :) ...pikkuhiljaa, kun tarpeeksi tuota kuvaa tuijottelee, alkaa tajuta itsekin paremmin asiaa... :p

Todella vaan toivon, että kaikki menee tällä kertaa hyvin. Mä söin alkuun niitä lääkkeitä, joita ei raskauden aikana sais käyttää, mutta kävin kyllä jo keskiviikkona ekan haamun jälkeen ne muuttamassa ja lääkärin mukaan ei pitäis olla ehtinyt käydä mitään.. :snotty: Hope so..

Onnittelut Kärpälle plussauksesta :flower: Pidellään peukkuja, että kaikki menisi hyvin.

Onnittelut myös muille jo aiemmin plussanneille ja lämmin :hug: uusille tähän keskusteluun tulleille!

Itse tulin kertomaan, että nyt olisi meneillään 4/28-35. Kierron pituudestahan ei ole taas mitään tietoa, kun on ensimmäinen KM:n jälkeen. Yritän edelleen jatkaa aika pitkälti taustailua, jotteivat nämä asiat pyörisi ihan kauhealla vimmalla päässä.

Plussarikasta kesän jatkoa kaikille!

Yhteistyössä