Tää on sillai kiva pino kun plussia tulee koko ajan, tulee hyvä mieli. Onnea niistä!!
Jussi oli ja meni. Palauduttiin juuri reissusta.
Ekat menkat km:n jälkeen ovat mulla ainakin olleet taas todella runsaat. Ihme kone tää naisen vartalo, ensin tyhjentyy kolme viikkoa, sit parin päivän tauko ja taas tulee. Miten se kerkee sinne kerääntymään kun kuitenkin koko ajan tulee ulos kamaa?
Mies mulle puolitosissaan ilmotti tän juhannusreissun jäljiltä, että se ei enää hotlaan mun kanssa lähde. Kas, viimeksi tammikuussa mulla ja miehellä oli viikonloppureissu kahdestaan, ensimmäinen "ero" lapsista kymmeneen vuoteen. Just sillai että jeejee, päästään oikein kahdestaan vaan olemaan ja lempimään. Ni joopa, just sinä viikonloppuna mulla oli ne ekat menkat ekan km:n jälkeen. Siinä jää romantiikka miinukselle kun ei tahdo meinata uskaltaa hotellin valkoisille lakanoille edes nukkumaan. Ja ainakin mulla tosiaan tuntuu ettei muuta tee ku juokse vessassa. Nyt sitten taas oltiin reissussa, toki lapset mukana, mutta hotellissa oli vallan perhehuone, eli kaksio, lapsilla oma huone. Oishan siinä voinu romantiikkaakin viritellä, vaan taas lorisee.. Ni näin ollen mies ny sano, et pysytään jatkossa kotona kun reissut on aina tällasia.
Onneksi meillä tiätty lempi leiskuu ja leimahtelee ihan kotioloissakin.
Ja huomenna töihin, mulla on vielä monta viikkoa lomaan. Alkaapi olemaan loman tarpeessa!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: