KM jälkeen kuumeilevat

Kärppikselle iiiiisot onnittelut plussasta!!! Upea juttu!! :heart: :flower: :heart: :hug: Ny kaiken pittää men sit hyvin!

Mie en ees tiiä onks ovis ollu jo vai eikö.. kovia kipuja ollu eilen ja tännää... Et en mie ny tiiä.. ja limoista ny mittää voi sannoo ko puolet o miehen kummiskii :D Mut tulipaha ainaskii varmistettuu et tärppi kävis jos se yrittämisest ois kii ;) Mut plussatuulia iha kaikille! +++++++++:whistle:

21.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 48/30
JJ-t...........................KM 12/07, 5/08....................KP 42/30-33
emiliana...............KM 04/08,05/08...................KP 32/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 27/30-35
Pink1.....................KU 12/07...........KP 24/28 (palstatauolla)
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 23/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 23/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 17/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 16/28
Betania..........KM 06/07..........KP 16/27-30 (palstatauolla)
Miracle....................KM 04/08..............................KP 15/32-35
Riine.......................KM 10/07..............................KP 12/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 10/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 9/26-29
Lakta....................KM 05/08................................ KP 1 /?
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Mae.....................KM 04/08.............................KP 43/34
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 39/26-29
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 38/30-40
myymä..............KM 09/07................................KP 9/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 8/26-27
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 5/29(palstatauolla)
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 38/?
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 31/32-36
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 9/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 32/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 21/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 16/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 11/29

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Leidi.......................KM 05/08, 06/08(kemial.?)
Millukka...................KM 05/08...............................KP 27/30-34
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Äittä-67.........................04/08
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Daizz............................05/08
Frizzante......................05/08
Mymmyryy.....................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Leinikki.........................06/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/708

SusSoo
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla... Nostellaanpas vähän meidän pinoa.

Kaikki taitavat vielä olla niin juhannuksen vietossa, että eivät ehdi koneelle. Me ollaan jo palattu mökiltä, mutta jatkamme grilliherkuista nauttimista kotona

-Sussoo-

Juu mieki oon palaillu jo eilen ja siks en vielkää tee pvän listaa ko tuntuu tyhmältä et tää täyttyy ainoastaan mun päivän listoista koko pino :headwall: :p mut tääl ei mittää tähdellistä...

En tiiä onko ollu ovis vai ei.. toissapvänä ja sitä edellisenä ollu kovia kipuja alavattas jonkii aikaa, tiedä sit.. Limoista ku ei mittää voi päätellä ko puolet niist o varmaa aina miehen :D Mut semmone läpimurto mul tuli et ko näin unia ni ekaa kertaa jossai vaihees siin tiesin et tää on uni, voin tehä mitä vaan! Huisaa! Ko isä ain sanoo et hänelle ei varsinaisia painajaisia koskaa tuu koska se tietää millo on unta ja mie aina enne kadehdin sitä, mut en enää jos tää vaiks alkais toistumaan jatkos B)

Minni-07 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009 , niin kakkosta haaveillut minni on plussannut, varmaan voipi lisätä plussanneisiin! Onnittelut vielä tätäkin kautta hänelle! :flower:

Oma napa: Odottavan aika on pitkä, jotta pääsisi taas testaamaan! :heart: :saint:

Tää on sillai kiva pino kun plussia tulee koko ajan, tulee hyvä mieli. Onnea niistä!!

Jussi oli ja meni. Palauduttiin juuri reissusta.

Ekat menkat km:n jälkeen ovat mulla ainakin olleet taas todella runsaat. Ihme kone tää naisen vartalo, ensin tyhjentyy kolme viikkoa, sit parin päivän tauko ja taas tulee. Miten se kerkee sinne kerääntymään kun kuitenkin koko ajan tulee ulos kamaa?

Mies mulle puolitosissaan ilmotti tän juhannusreissun jäljiltä, että se ei enää hotlaan mun kanssa lähde. Kas, viimeksi tammikuussa mulla ja miehellä oli viikonloppureissu kahdestaan, ensimmäinen "ero" lapsista kymmeneen vuoteen. Just sillai että jeejee, päästään oikein kahdestaan vaan olemaan ja lempimään. Ni joopa, just sinä viikonloppuna mulla oli ne ekat menkat ekan km:n jälkeen. Siinä jää romantiikka miinukselle kun ei tahdo meinata uskaltaa hotellin valkoisille lakanoille edes nukkumaan. Ja ainakin mulla tosiaan tuntuu ettei muuta tee ku juokse vessassa. Nyt sitten taas oltiin reissussa, toki lapset mukana, mutta hotellissa oli vallan perhehuone, eli kaksio, lapsilla oma huone. Oishan siinä voinu romantiikkaakin viritellä, vaan taas lorisee.. Ni näin ollen mies ny sano, et pysytään jatkossa kotona kun reissut on aina tällasia.

Onneksi meillä tiätty lempi leiskuu ja leimahtelee ihan kotioloissakin.

Ja huomenna töihin, mulla on vielä monta viikkoa lomaan. Alkaapi olemaan loman tarpeessa!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Minnille suuresti onnea!! :heart: :flower:

woodoo, no voi harmitus! Itellä onnee ollu noide kans et ei oo hirmuse pitkii menkkoi koskaa ollu eikä tuu kaatamalla, ei sillo km:nkään aikaan tullu.. mut sit siitä lähteekin pelko, et entä jos limakalvo ei vaa sit oo tarpeeks paksu...

Alkuperäinen kirjoittaja woodoo:
Ekat menkat km:n jälkeen ovat mulla ainakin olleet taas todella runsaat. Ihme kone tää naisen vartalo, ensin tyhjentyy kolme viikkoa, sit parin päivän tauko ja taas tulee. Miten se kerkee sinne kerääntymään kun kuitenkin koko ajan tulee ulos kamaa?
Mulla oli kanssa. Tosi runsaat ja kivuliaat. ...mikä sinänsä ihmetytti, kun olin juuri edellisenä päivänä käynyt gynellä ultrassa ja gyne totes, ettei menkkoja ole luvassa vielä pariin viikkoon, kun on niin ohut limakalvo vasta kohdussa. :whistle:

Veikkaan, että se katsoi väärin. Siis seuraavana aamuna alkoi menkat ja ekan päivän lievemmän vuodon jälkeen niistä tuli runsaimmat menkat, jotka mulla on ikinä olleet. :saint:

Samalla raapustuksella Minnille kanssa onnittelut. :flower: :flower: :heart: Tosin epäilen, että se LA oli helmikuu eikä tammikuu, jos nyt on plussannu? Mulla kanssa LA 28.2. :)

Onnea kärppis! Mahtavaa!!! :D :heart: :flower:

Woodoo voi harmi miten kävi... Aina ne menkat iskee just sillon ku ei pitäis! :hug:

Rouva PIkkumyy, samoissa päivissä mennään! :D Ei mee aikaakaan kun pääsee piinailemaan! ;)

ON: Pienet itkut tirautin juhannusaattona, enkelin laskettuna päivänä. :'( Muut katseli vähän kummissaan että mitä mä itkeskelen, mut en sit halunnu siitä alkaa puhumaan kellekkään. Sitten eilen lauantaina sanoin tytöille saunassa että mistä johtui se mun olotila.. :ashamed: Mut mä toivon et nyt helpottaa kun se LA on menny.

ElluM, voihan :'( Tuo on kamalaa... Ja just ku ei vielkää oo raskautunu niin et kaik ois menny hyvin... mie voin vaa kuvitella miten kivat oltavat mul sit marraskuussa on jos en oo raskautunu vielkään.. Pelottaa ihan et mitenkä sitä sit jaksaa.. vai luopuuko sitä toivosta kokonaan... Varsinkii toi pelottaa, et jos en ovuloi ees ni ei oo mahiksia ees raskautua..

Kertokaas, pääseekö tästä ikinä ylitse? tai varmasti jossakin määrin, mutta kauan se vie...?

Toista yritetään. Ennestään kotona reilu 2v tyttö. Tämä toinen raskaus saatiin clomifen ja lugesteron hoidolla alkamaan. Nyt tuntuu, etten hae lääkkeitä, vaan "tulee jos on tullakseen". Mies kyllä sanoi, että tämä oli tässä ja nyt on lapsiluku täynnä. Ei kuulemma halua enää kokea tälläistä. Toivon, että muuttaa mielensä. Ja uskon että muuttaa, koska on nyt jo huomattavasti rauhallisempi kuin eilen.. :ashamed:

Mulla meni täysin lääkärin puheet ohi, joten jotain käytännön asioita jäi epäselväksi (tosin olen kyllä huomenna polille menossa), mutta jostain olen kuullut että olisi tärkeä odottaa ne yhdet kuukautiset? vaikuttaako tähän se, että onko ollut kaavinta,lääkkeellinen vai luonnollinen tyhjentyminen? vai onko se sama ohjeistus kaikille tämän rankan asian kokeneille.

Yleensä kaavinnan jälkeen ainakin on toivottavaa et antaa limakalvojen parantua sen yhden kierron ajan, mulla km oli spontaani ja sain het luvan yrittää uutta.

Kyllä siitä selviää, aika siihen enimmäkseen auttaa, ja jokainen paha asia tuo elämässä jotain hyvääkin: Edes sen, et on jatkossa entistä vahvempi.. Niin mä oon yrittäny sen järkeillä, et on nyt ainakin rikkaampi elämänkokemus ku on kokenu kaikkea pahaakin.. Se kuuluu valitettavana osana elämään... Mut aika se todellakin auttaa ja paljon. Mulla km sillon aprillipvänä ja sillo olo oli kyllä aika kaamea ja edelleen epätoivo iskee ajoittain kun on pelko tuostakin et ovuloiko sitä edes enää.. mut saa nähä ja olo on ainakin huomattavasti voimakkaampi ja reippaampi + iloisempi kuin sillon huhtikuun alussa... Voimia sulle pikkuvattu! :hug: :hug:

Minkälaista seurantaa keskenmenosta seuraa? esim. onko joskus kk päästä ultra missä todetaan limakalvojen kunto tai että esim. joutuu ottamaan luget tueksi? Kyllähän näihin vastaukset huomenna saa, mutta jotenkin tuntuu, että pystyn paremmin ruveta toipumaan tästä kun saan heti kysellä.. ja voi olla, että huominen on niin tunteellinen päivä taas, että polireissu menee itkien. Mulla on lääkkeellinen tyhjennys.

pikkuvadelma, mul ei ollu mitään jälkitarkastusta.. Sen vuoksi tuntuikin, et jäin ihan tyhjän päälle eikä tuettu tarpeeks... Mut sillo toisena runsaana vuotopvänä km aikoihin mua ultrattiin kerran, ja lääkäri sanoi et niin hyvin on tullu iteksiään ulos (limakalvon paksuus 13mm, josta en ymmärrä mitään..) että mitään muuta ei tarvita. Kuulema itekseen tulee ulos kun niin runsaana vuoto jatkui... Verikokeit ne otti sillon pariin otteeseen ja varmistivat et oon A+ enkä miinusmerkkinen.. Sillonhaa ois tarvinnu sen jonku rokotteen jos ois Rhesus tekijä ollu miinus.. vai mikä lie se nyt onkaan :)

Kaa
Tuo seuranta riippuu tapauksesta ja paikkakunnasta. Itselläni kaavinta rv 13 (keskeytynyt km) ja seuranta oli: "varaa aika terveyskeskukseen tai yksityiselle noin kuukauden päästä". Eli ei mitään jatkoseurantaa, ellei itse siitä huolehtinut. Noh, kävin kyllä "omalla" yksityisellä gynelläni sitten kolme viikkoa kaavinnasta paikat tarkistuttamassa.

Lämpimiä ajatuksia vielä teille pikkuvadelma.

Niinhän sitä sanotaan, ettei oikeasti voi tietää miltä toisesta tuntuu, jos ei ole itse samaa kokenut. Ja täytyy myöntää, että vaikka olen aina tiennyt keskenmenon olevan kamala asia, niin en oikeasti ole voinut tietää että se näin kamalaa olisi.. :'(

Taidanpa minäkin sitten yksityisellä piipahtaa, jos siltä näyttää. Koska pieneltä paikkakunnalta olen, niin ei tällä oikein ole kunnon gynejä terkkarissa. Tai ei kai missään terkkarissa ole, mutta kuitenkin.

Yhteistyössä