Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mä sain tänään kuulla, että ultrassa oli kaverille sanottu että pian syntyvä lapsi olis tyttö. Mä sanoin, että mä en itte uskaltaasi ultran perusteella ostella kauhiasti tyttömääsiä juttuja ku ultrat ei oo täysin varmoja. No arvatkaa kuka on täs vähä kattellu vaalianpunaasia lankoja sillä silmällä josko niistä kutoos jotaki. :D
 
Quote Scarlettilta: "Mä sain tänään kuulla, että ultrassa oli kaverille sanottu että pian syntyvä lapsi olis tyttö. Mä sanoin, että mä en itte uskaltaasi ultran perusteella ostella kauhiasti tyttömääsiä juttuja ku ultrat ei oo täysin varmoja. No arvatkaa kuka on täs vähä kattellu vaalianpunaasia lankoja sillä silmällä josko niistä kutoos jotaki." Quote Scarlettilta


Ovela piltti on vain laittanut jalat ristiin ja teitä odottaa yllätys! En ostaisi vaaleanpunaisia lankoja :attn:

Edit: lainaus päin persettä
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä sellainen ketju, jossa saa paljastaa tietämättömyytensä ( ikäänkuin se olisi yllätys ) vai kysynkö toisaalla ?
SAA paljastaa.

Voin kertoa omani: olen oppinut vasta nyt 35-vuotiaana, että riisit ei kasva lilluvassa vedessä, josta niitä siivilöidään, vaan viljan varressa. :snotty: Eikö ketään muuta ole hämänneet ne vetiset riisipellot, mistä sitä riisiä puidaan? Siis olen ihan oikeasti kuvitellut, että riisinjyvät ui siellä vedessä, ja ne sieltä siivilöidään. En ole oikeasti näin tyhmä, mutta tämä mielikuva mulla on ollut. :xmas:
 
SAA paljastaa.

Voin kertoa omani: olen oppinut vasta nyt 35-vuotiaana, että riisit ei kasva lilluvassa vedessä, josta niitä siivilöidään, vaan viljan varressa. :snotty: Eikö ketään muuta ole hämänneet ne vetiset riisipellot, mistä sitä riisiä puidaan? Siis olen ihan oikeasti kuvitellut, että riisinjyvät ui siellä vedessä, ja ne sieltä siivilöidään. En ole oikeasti näin tyhmä, mutta tämä mielikuva mulla on ollut. :xmas:
:D Eksää yhtään miettiny et mitä ne on ne korret joita siellä sojottaa?

 
Aurinkoa, aurinkoa. Hei, siellä on kevät, kohta kesä. Sitä ei voi olla rakastamatta.

Päivään sisältyi mukavia tapaamisia. =)

Ja epäonnistuneita kohtaamisia. Tai oikeastaan kohtaamattomuutta. Katselin kesävaatteita, mutta kesävaatteiden ja mun yhteensopimiseni eivät kohdanneet.
;) Toden totta!

Ja se minun sovituskoppireissuni johti kurahousujen ostamiseen (siis täysin vedenpitävät ulkoiluhousut... :D En ymmärtänyt edes kehuskella...).
 

Yhteistyössä