Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Aurinkoa, aurinkoa. Hei, siellä on kevät, kohta kesä. Sitä ei voi olla rakastamatta.

Päivään sisältyi mukavia tapaamisia. =)

Ja epäonnistuneita kohtaamisia. Tai oikeastaan kohtaamattomuutta. Katselin kesävaatteita, mutta kesävaatteiden ja mun yhteensopimiseni eivät kohdanneet.
 
Aurinkoa, aurinkoa. Hei, siellä on kevät, kohta kesä. Sitä ei voi olla rakastamatta.

Päivään sisältyi mukavia tapaamisia. =)

Ja epäonnistuneita kohtaamisia. Tai oikeastaan kohtaamattomuutta. Katselin kesävaatteita, mutta kesävaatteiden ja mun yhteensopimiseni eivät kohdanneet.
Ja sen jälkeeen onneksi ihan pian on syksy, tuo vuodenajoista paras =)


Mutta ennen sitä on loppukesä, jolloin saan odottamani vieraan käymään :heart:
 
"sipsi"
Grillimakkaraa, aurinkoa ja haravointia, sekä pitkä lenkki pelloilla pienemmän koiran kanssa :) Ja yhtään karkkia en ole syönyt, hmmm, melkein kahteen päivään. Vapiskaa kilot ennen tippumistanne...
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Keittiönoita
[QUOTE="sipsi";28426771]Ihana :heart: Onko ikää vai muuten vaan charmikkaasti harmaantunut kuono? :)[/QUOTE]
Muuten vaan harmaantunut. Tai siis on tämä jo 7 v, mutta käsittääkseni ollut tuollainen harmaakuonoinen aina.
 
Olen parvekkeella ottamassa aurinkoa :)

Keksikää mulle joku kiva päivänpuhde, jonka varjolla saan loppupäivän laiskotella! <3
No nih, kun ette kerran mulle mitään keksinyt, niin en myöskään mitään ol tänään tehnyt! Että siitä vaan haukutte ne yh-äidit, *kun lapset on isällään, niin se siellä parvekkeella pikineissä kekkaloi ja kauheel kiireel kävi tosa yhden aikaan hätäseen hakee prismasta kylmän oluen ja meni takaisin parvekkeelle nauttii siit oluest ja kekkaloin siel partsil ihan pikineissään. Polttikohan tupakankin, kun jostain tuli röökinkäry.*
 
No nih, kun ette kerran mulle mitään keksinyt, niin en myöskään mitään ol tänään tehnyt! Että siitä vaan haukutte ne yh-äidit, *kun lapset on isällään, niin se siellä parvekkeella pikineissä kekkaloi ja kauheel kiireel kävi tosa yhden aikaan hätäseen hakee prismasta kylmän oluen ja meni takaisin parvekkeelle nauttii siit oluest ja kekkaloin siel partsil ihan pikineissään. Polttikohan tupakankin, kun jostain tuli röökinkäry.*
Täydellinen päivä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Aamukahvi

Yhteistyössä