Moi ja tervetuloa :hug:Moikka! :wave:
Oi nam nyt alko tekee mieli tiikerikakkuu. En edes muista milloin viimeeksi olen moista tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28424333:tiikerikakku tehty uuniin innokkaiden ekaluokkalaisapulaisten kanssa (apua siis siinä et söivät puolet takinasta )
lihat marinadissa ja perunat kuorittu, nopeasti sit saa ruoan kun alkaa nälättämään.
ekaluokkalaiset teki ihqt kukkakoristeet keittiön oviin (toissapäivänä otin lumihiutalekoristeet niistä irti :snotty: )
ja Itävalta johtaa USAa vastaan 0-2 :heart:
päivä siis vaan paranee
en mäkään just oo tehny, Neiti vaan oli kirjastoreissulla ottanut leivontakirjan lainaan ja jo kerran mummille mennessään oli ottanut kirjan mukaan ja ilmoittanut et nyt leivotaan tiikerikakkua piti nyt sit kotonakin vielä tehdä.Oi nam nyt alko tekee mieli tiikerikakkuu. En edes muista milloin viimeeksi olen moista tehnyt.
Siis tietenkin saa. Ellei suorastaan vaadita... SUklaarouhe suklaaraidassa nam.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28424360:ja saahan tiikerikakkuun tehdä suklaakuorrutteen? saahan?
ja miks mä nyt vasta tulin ajatelleeks et olishan sinne suklaaraitaan voinu laittaa suklaarouhetta sekaan!!! huomenna uus kakku siis..
Tottakai saa!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28424360:ja saahan tiikerikakkuun tehdä suklaakuorrutteen? saahan?
ja miks mä nyt vasta tulin ajatelleeks et olishan sinne suklaaraitaan voinu laittaa suklaarouhetta sekaan!!! huomenna uus kakku siis..
Kyllä sitäkin yritetään . Siis positiivisuuden jakamista kaikkiin ketjuihin. Eilen juurikin harmittelin miksi ihmisten pitää tahalleen olla ilkeitä. Ja miulle sitten heitettiin idea siitä, että pitäisi aloittaa ihan oma ketju jossa voisi olla vaan kivaa ja ihanaa.Ajatelkaa miten palstailmapiiri muuttuisi, kin kaikki nää kivat jutut tehtäisiin omina aloituksinaan, eikä sisäpiiri sulkeutuisi levittämään positiivisuutta vain toisilleen.
Mies toi aamukahvit sänkyyn. <3
=)Miun vaavi täytti tänään 12 vuotta