Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mahtava ketju. Ja elämä meillä on yhtä juhlaa. Viikko sitten juhlittiin serkun tytön 5 vuotis synttäreitä. Viikko sitten sunnuntaina juhlittiin myös kuopuksen ensimmäistä synttäriä ja tänään mun kummipojan 7 vuotis synttärit. Viikon päästä sitten toinen pojistani täyttää 5 vuotta. Ja sitten on vielä äitienpäivä. Kyllä juhlan aihetta riittää!

Muumilimpparit jakoon ja skoolataan juhlille. Mukavaa viikonloppua!!
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Ihanaa lauantaita kaikille :heart:

Hurjan paljon sankareita Oikein paljon onnea heille kaikille :hug:.

Oi ja mustikkapiirakkaa ja muumilimua Nam :p.

Täällä ei vielään aurinkoa näy. Mutta ei anneta sen masentaa :D.

Ja hei muuten Kaikki uudet sisäpiiriläiset tervetuloa :wave:

Hertalle onnea hienosta saavutuksesta!
 
tiikerikakku tehty uuniin innokkaiden ekaluokkalaisapulaisten kanssa (apua siis siinä et söivät puolet takinasta :LOL: )
lihat marinadissa ja perunat kuorittu, nopeasti sit saa ruoan kun alkaa nälättämään.
ekaluokkalaiset teki ihqt kukkakoristeet keittiön oviin (toissapäivänä otin lumihiutalekoristeet niistä irti :snotty: )
ja Itävalta johtaa USAa vastaan 0-2 :heart:
päivä siis vaan paranee :D
 
  • Tykkää
Reactions: kaalojuuli
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28424333:
tiikerikakku tehty uuniin innokkaiden ekaluokkalaisapulaisten kanssa (apua siis siinä et söivät puolet takinasta :LOL: )
lihat marinadissa ja perunat kuorittu, nopeasti sit saa ruoan kun alkaa nälättämään.
ekaluokkalaiset teki ihqt kukkakoristeet keittiön oviin (toissapäivänä otin lumihiutalekoristeet niistä irti :snotty: )
ja Itävalta johtaa USAa vastaan 0-2 :heart:
päivä siis vaan paranee :D
Oi nam nyt alko tekee mieli tiikerikakkuu. En edes muista milloin viimeeksi olen moista tehnyt.
 
Oi nam nyt alko tekee mieli tiikerikakkuu. En edes muista milloin viimeeksi olen moista tehnyt.
en mäkään just oo tehny, Neiti vaan oli kirjastoreissulla ottanut leivontakirjan lainaan ja jo kerran mummille mennessään oli ottanut kirjan mukaan ja ilmoittanut et nyt leivotaan tiikerikakkua :D piti nyt sit kotonakin vielä tehdä.

(saa tulla kahvittelemaan )
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Huomasin tänään, että kaikki mun lapset ovat niin isoja jo, että saan vähän omaakin aikaa :D
ESikoinen lähti isänsä kanssa töihin, kakkonen kavereiden kanssa pyöräretkelle ja kaksi nuorinta ovat ulkon ilman mun jatkuvaa valvontaa ja läsnäoloa!! Ajattelin ensin siivota rauhassa itsekseni, mutta sitten päätin kuitenkin käyttää aikaa vain omaksi ilokseni :D vietin noin tunninkatselemalla youtubesta stanup-komiikkaa. Ihana lauantai! :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28424360:
ja saahan tiikerikakkuun tehdä suklaakuorrutteen? saahan?

ja miks mä nyt vasta tulin ajatelleeks et olishan sinne suklaaraitaan voinu laittaa suklaarouhetta sekaan!!! huomenna uus kakku siis..
Siis tietenkin saa. Ellei suorastaan vaadita... SUklaarouhe suklaaraidassa nam.
 
naminaminam
Ajatelkaa miten palstailmapiiri muuttuisi, kin kaikki nää kivat jutut tehtäisiin omina aloituksinaan, eikä sisäpiiri sulkeutuisi levittämään positiivisuutta vain toisilleen.

Mies toi aamukahvit sänkyyn. <3
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Ajatelkaa miten palstailmapiiri muuttuisi, kin kaikki nää kivat jutut tehtäisiin omina aloituksinaan, eikä sisäpiiri sulkeutuisi levittämään positiivisuutta vain toisilleen.

Mies toi aamukahvit sänkyyn. <3
Kyllä sitäkin yritetään :D. Siis positiivisuuden jakamista kaikkiin ketjuihin. Eilen juurikin harmittelin miksi ihmisten pitää tahalleen olla ilkeitä. Ja miulle sitten heitettiin idea siitä, että pitäisi aloittaa ihan oma ketju jossa voisi olla vaan kivaa ja ihanaa.
 

Yhteistyössä