Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

kahvikirahvi
Kyllä on jälkeläinen meinaan nyt kulmakunnan komein kakara kun sai niin kivoja vaatteita :heart: Kohtapa sillä on 2v synttäritkin, keksin tossa shoppailureissulla niin paljon kivoja juttuja mitä se vois haluta synttärilahjaksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Olipa meillä mukava reissu. Ja aurinkokin alkoi paistaa, joten oli kivan lykätä rattaita metsätiellä ja rupatella kaverin kanssa. Mä olen niin iloinen noista meidän naapureista, kun ollaan pojan kanssa saatu niistä niin hyvät kaverit. :heart:

Tää on ihan kuin lomaa, kun on vaan tuo yksi mukula kotona. Nyt me syödään poppareita välipalaksi. :D Juujuu, syötiin kyllä kunnollista alle!
 
ja nyt mä kattelen noin miljoonatta kertaa kuninkaan paluuta..ah, Aragorn..

tää päivä vaan paranee kokoajan.

syötiin oikein herkkuruokaa, tein valkosipuliperunoita (ei kermaisia ) itselleni ja muille muilla mausteilla+ korppujauhoilla, bbq possua ja makkaraa.
iltapalakin alkaa olla jo tehtynä, tonnikalasalaatti valmis ja jauhelihapiirakka suunnitteluasteella :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28424333:
tiikerikakku tehty uuniin innokkaiden ekaluokkalaisapulaisten kanssa (apua siis siinä et söivät puolet takinasta :LOL: )
lihat marinadissa ja perunat kuorittu, nopeasti sit saa ruoan kun alkaa nälättämään.
ekaluokkalaiset teki ihqt kukkakoristeet keittiön oviin (toissapäivänä otin lumihiutalekoristeet niistä irti :snotty: )
ja Itävalta johtaa USAa vastaan 0-2 :heart:
päivä siis vaan paranee :D
Mutta sie olet ollut ihanan reipas :)
 
Kummipojan synttärit meni lasten juostessa ja huutaessa ulkona ja sisällä. Mukana menossa 7 poikaa ja 3 tyttöä. Yksi tytöistä meidän pieni 1 vuotias, joka vaan ihmetteli menoa ja meininkiä jonkun sylissä, ettei jäänyt isompien alle. Kakku oli erittäin hyvää. Mahtava lauantai päivä. Nyt tämä äiti suuntaa kaupungille ystävien kanssa ja mennään hienoon ravintolaan syömään ja juomaan. Taitaa muumilimppari nyt vaihtua vähän väkevämpään. :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Tervetuloa mukaan Pikkuinen Jättiläinen

Oikein hauskaa ja mukavaa ja ihanaa iltaa Tuhkimo81

Täällä käyty kaupassa ostamassa kauhia määrä herkkuja. Poika pitää kavereille synttärit huomenna. Keskimmäinen on menossa kaverilleen yöksi. Ja pienin on yksi pieni aurinko. Ja äippä sai ostaa pari karpalo siideriä illaksi.
 
Peyote
Mun poika on opettanut mua soittamaan ukulelea! Osaan jo monta sointua ja me voidaan soittaa niin et mä soitan sitä ja se soittaa kitaraa. Se lupas opettaa mua kesällä myös skeittaamaan. :)

Niin, tulin tähän, vaikka tää onkin kivojen palstalaisten ketju.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja moekoe

Yhteistyössä