Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Huomenia!! Ja niin maan perusteellisen mahtavaa ja ihanaa ja riemukasta päivää kaikille :)!

Meillä on meno heti aamusta yhtä :flower: :kiss: :heart:...meillä on tänään ihanat, mahtavat, lämpimät ja rakkautta täynnä olevat synttärikekkerit tiedossa! Meijän oma ipanapa tirppunen on päivän prinsessana :heart:!

..you are the sunshine of my life....:heart:...*hymistelee*

Ihan mahtavaa päivää teille jokaiselle :) :wave:...
 
Huomenta ihanaiset!
Lapsi nukkui koko yön eli ei yöheräryksiä. Jospa vihdoin viisivuotispäivän lähestyessä yöt rauhoittusivat, olisi kiva juttu.
Tänään on erikoisen hieno päivä. Saimme muksulle hoitajan ja päästään kahdestaan miehen kanssa yllätysjuhliin, jotka järjestetään yhden tuttavan kunniaksi. Hauska tavata vanhoja tuttuja vuosienkin takaa. Kiva päivä siis tulossa.
 
Onnistuu se avomaallakin, kokeilin viime vuonna ja esim kesäkurpitsaa ja kaalia tuli hyvin. :)
En ole ihan vielä uskaltanut laittaa tuohon parvekkeelle suoraan. Viimevuotiset ruohosipulit ovat kyllä jo kasvaneet monta senttiä, joten kyllä kohta jo tuikkaan pavut ruukkuun. Noita tomaatteja en kyllä uskalla ennen kuin on oikeasti kesä!

Ei oikein riitä tilat minkään kaalien kasvatteluun (olisi kyllä ihanaa!). On ollut tarkoitus kokeilla sellaisia Patio-lajikkeita, sarjassa on kesäkurpitsaa ja munakoisoa ja oikeastaan lähes mitä vaan jalostettuna parvekekokoon :D Taisi vaan tänäkin vuonna jäädä vähän myöhäiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
huomenta :D

lääkitys alkaa olemaan kohdillaan, pitäis rynnätä pihatöihin, mut ehkä ei tällä kädellä kuitenkaan..eli delegointi kukkapenkin tyhjennykselle (kaivetaan kaikki pois ) siis ukkelille ja Sällille, mä istun tässä ja käyn välillä antamassa neuvoja..kuulostaa LOI_STA_VALTA idealta, vaikka itse sanonkin =)

tiedossa myös paljon jääkiekkoa, ja grillaamista, ihana päivä :heart:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28423800:
huomenta :D

lääkitys alkaa olemaan kohdillaan, pitäis rynnätä pihatöihin, mut ehkä ei tällä kädellä kuitenkaan..eli delegointi kukkapenkin tyhjennykselle (kaivetaan kaikki pois ) siis ukkelille ja Sällille, mä istun tässä ja käyn välillä antamassa neuvoja..kuulostaa LOI_STA_VALTA idealta, vaikka itse sanonkin =)

tiedossa myös paljon jääkiekkoa, ja grillaamista, ihana päivä :heart:
GRILLAAMISTA!!! Jes, sinäpä sen sanoit :flower: :cool:
 

Yhteistyössä