Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Huomenna on kiva päivä tiedossa. Saattelen isot lapset partioretkelle Haltialaan ja jäädään sinne pienimmän kanssa. Saadaan kaverit seuraksi sinne ja syödään lounas siinä kahvilassa ja kärrytellään lenkki sen jälkeen. Aika leppoisaa on loppupäivän, kun ei ole kuin tuo pieni seurana, saadaan olla kahdestaan, kun mieskin on omilla reissuillaan.

Tänään ilahdutti grillattu lohi ja parsa sekä salireissu.
 
mulla on reilu viikko lomaa :D
tosin mä varmaan saan peräpukamat JA makuuhaavoja tästä jääkiekon seuraamisesta tänä aikana, huomennakin 12-22:30 pitää seurata :rolleyes:
mut ei se mitään jääkiekko on ihq laji (ja Saksa on paska maa )

ja pitkään oon ollu ihan kypsä töissä ja nyt alkaa näyttää paljon valoisammalta tulevaisuus siellä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Mun keskimmäinen täyttää 20 ja huomenna on "isot" bileet ensin täällä meillä, 15 henkeä ruokapöydässä ja kunnon italialaismeininki kun kaikki puhuu yhtä aikaa ja ipanat juoksee ympäriinsä, siis mun lasten pienet serkut. Illalla toi pitää sitten omille kavereilleen bileet kotonaan.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28423100:
:ashamed:

mun täytyy varmaan poistua tästä ketjusta kun eihän ole kivaa eikä positiivista haukkua saksaa (joka on paska maa )

:snotty:


heippa!
Ei siu tartte mennä jos nyt tästä lähin lupaat olla vaan positiivinen ja ihana :hug:
 

Yhteistyössä