Urpoa ja Turpoa Oulun kaupunginteatteriin. Kavereista aika moni käynyt ja tykänneet kovasti. Meilläkin tuota levyä on kuunneltu ahkerasti.Mitä menette katsomaan?
:heart:
Koti on aina koti :heart:Niin vielä niitä hyviä uutisia, hain tänään koiran pikkuveljeltä hoidosta parin viikon työreissuputken jälkeen. Oli pikkusen iloinen kaveri, kun tuli emäntä kotiin.
Muutenkin kiva olla kotona ja huomenna vielä kivempi kun mieskin kotiutuu omilta työmatkoiltaan <3
Ihana maa Just siellä olin nuo reilut pari viikkoa. Paikallisia ei hirveesti ainakaan Berliinissä tuo jäkis kiinnosta, joten vedetään me paremmalla hengellä tulevatkin peli kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28423006:(ja Saksa on paska maa )
joo, mä haluaisin kans lähtee saksaan, ei vaan pysty olla kirjoittamatta tuota joka kerta kun se on mahdollista :snotty:Ihana maa Just siellä olin nuo reilut pari viikkoa. Paikallisia ei hirveesti ainakaan Berliinissä tuo jäkis kiinnosta, joten vedetään me paremmalla hengellä tulevatkin peli kotiin.
Ei siu tartte mennä jos nyt tästä lähin lupaat olla vaan positiivinen ja ihana :hug:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28423100::ashamed:
mun täytyy varmaan poistua tästä ketjusta kun eihän ole kivaa eikä positiivista haukkua saksaa (joka on paska maa )
:snotty:
heippa!
paitsi saksaa kohtaan?Ei siu tartte mennä jos nyt tästä lähin lupaat olla vaan positiivinen ja ihana :hug:
Kiitos :heart:Tervetuloa :hug: