Löytyi vielä yks huippujuttu: Olin jemmannut vaatehuoneeseen kaks purkamatonta kassia IKEAn reissulta ennen työmatkaa. Huomenna on joulu!
:heart: tervetuloa siullekkin :hug:Hei,nyt kaikilla on kivaa. Minä saavuin paikalle.
Kadehdittava itseluottamus.Hei,nyt kaikilla on kivaa. Minä saavuin paikalle.
:kiss:Mäkin olen ihan mukava :wave:
Tänään lötköpäivä, ehdin netissäkin kivasti roikkua
Ihanaa, kasvattaminen on aina niin hauskaaTänään aloitetaan mun kasvihuoneen kokoaminen, itse sain eilen kaivettua perustuksia hyvälle mallille.
Onnistuu se avomaallakin, kokeilin viime vuonna ja esim kesäkurpitsaa ja kaalia tuli hyvin.Ihanaa, kasvattaminen on aina niin hauskaa
Mun keittiö on täynnä taimia, ei tosiaan ole sitä kasvihuonetta...
En ole ihan vielä uskaltanut laittaa tuohon parvekkeelle suoraan. Viimevuotiset ruohosipulit ovat kyllä jo kasvaneet monta senttiä, joten kyllä kohta jo tuikkaan pavut ruukkuun. Noita tomaatteja en kyllä uskalla ennen kuin on oikeasti kesä!Onnistuu se avomaallakin, kokeilin viime vuonna ja esim kesäkurpitsaa ja kaalia tuli hyvin.
GRILLAAMISTA!!! Jes, sinäpä sen sanoit :flower:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28423800:huomenta
lääkitys alkaa olemaan kohdillaan, pitäis rynnätä pihatöihin, mut ehkä ei tällä kädellä kuitenkaan..eli delegointi kukkapenkin tyhjennykselle (kaivetaan kaikki pois ) siis ukkelille ja Sällille, mä istun tässä ja käyn välillä antamassa neuvoja..kuulostaa LOI_STA_VALTA idealta, vaikka itse sanonkin =)
tiedossa myös paljon jääkiekkoa, ja grillaamista, ihana päivä :heart: