emmiina - neuloosisyndroomahan on aivan ihastuttavan ihana oireyhtymä :hug:
. Siinä jos missä saa sitä tekemisen riemua ja iloa, kun huomaa hetkessä omien kätöstensä taidot ja työnsaran. Puhumattakaan siitä, kuinka monelle se valmiiksi taatu työ tuottaakaan iloa
! Jatka siis vain oirehtimistasi
Kais - hienoa, että sait heti kivan startin ja hyvän mielenkin tuossa kuntouttavassa työtoiminnassasi
. Alku voikin varmasti väsyttää aivan erilailla ennen kuin pääset uimaan kunnolla sisään - kyllä se uusien asioiden oppiminen sekä uusiin ihmisiin tutustuminen ihan työstä käy! Joten...palautuminen on aina paikallaan
. Mukavia uusia puuhastelupäiviä sinulle!
kantojäärä - irtiotto arjesta parisuhteilun merkeissä ei voi muuta ollakaan kuin todellista luxuselämystä täynnänsä, aivan ihana juttu
! Ja kun on huomannut, että jälkikasvukin sietää pienet erot ja tukiverkko toimii, niin mikä sen parempaa. Pienikin maisemanvaihdos vain aukaisee omia silmiään suuresti huomaamaan, kuinka hyvin asiat ovat ja mikä se tärkeintä onkaan :heart:... Ja mä jään niin loppasuuna odottelemaan sun suklaaherkkuas :snotty:
...nieleskelen jo!
keppälerttu - teillähän näyttäis natsaavan tähän saumaan elo paremmin kuin hyvin
. Hyvässä fiiliksessä siis viikkoa eteenpäin ja mä peukuttelen tyttäresi harjoittelupaikan puolesta.
Ja mitäs minä? Naatiskellut näistä syksyisistä päivistä suurella sykkeellä - oliko ihanaa, kun tänä aamuna oli ekaa kertaa semmonen kivan kirpsakka kuulas keli, että jopa iholta tunsi että vilakkaa on :heart:...
Vaahteramme on hiljaksiin pukeutumassa ihanaan värimekkoonsa, tytönpirpana (se 4vee) sai suureksi riemukseen taiotuksi haravallaan pienen lehtikasan, mihin jo pääsi kikatellen hervottomana heittäytymään
...lapsen riemu on niin koskettavaa ja puhdasta :heart:
Itse olen tohkeissani tästä ompelukärpäsen puremastani. Olen ennen kaikkea yllättänyt itseni isosti, kun olen monen monituisen vuoden jälkeen ylipäätänsä uskaltautunut verestämään vanhoja ruostuneita taitoja. Tää on ihanaa hommaa! Nyt on työn alla elämäni ensimmäinen applikaatiopusero, mikä kyllä nostaa rimaa aivan huikeasti ja saa aikaan perhosia runsaasti sekä myös sitä uskon puutettakin mutta... kokeillaan nyt
Hiljaksiin käyviä ipanoita on torppa täynnänsä, yksi jo uneliaana köppelehti sänkyynsä ja nämä kaksi tulevat massut iltapalasta pökerryksissä perässä :heart:
Ja sitten saan hiljentyä minäkin ynnäämään päivän saldoa ja lyhyillä piuhoilla viihtymään Kolme kaverusta- leffan äärellä.
Oikein ihanaa ja energistä viikonjatkoa kaikille
!