Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28916988:
tällä erää viimeistä kertaa jouduttiin käymään Hämeenlinnassa asti silmälääkärillä..Neidin laiskan silmän hoito kyseessä ja nyt on näkö melkein yhtähyvä molemmissa silmissä :heart:

4kk väli oli nyt käynnillä, ja lääkäri olis 6kk päähän laittanu kontrollin mut sovittiin et koulun terveydenhoitaja voi kattoo näön ja sit jos on jotain epäilyä ni sit soitellaan Hämeenlinnaan..tietty silmät on hyvä lääkärissä käydä näyttämässä mut oikeesti aika turhauttavaa ajaa 40min suuntaansa sen takia et lääkärissä menee 5min.
Voi kuinka hienoja uutisisa saittekin :)! Sitkeä ja omistautunut hoito on tuottanut tulosta, loistavaa! Ja onneksi saitte jatkokontrollin järjestymään noin kätevästi ns. suntin suulle, onhan se niin paljon helpompaa asioida nurkilla kuin vartavasten ajella muutamaksi minuutiksi pitempää matkaa. Ja jospa tässä olisi tällaista kestävää nousujohdanteista kehitystä ja pysyväisyyttä ilmassa ja teidän ei tarttis ollenkaan enää asioida lääkärissä asian tiimoilta :). Peukuttelen kovasti tämän asian puolesta :).
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
kiitokset :heart:

tuli ensin vähän paskaäitifiilis ku aloin asiasta puhumaan, mut lääkäri oli heti samaa mieltä et tietty se sopii, heillekkin helpotus kun saa sit antaa aikoja niille jotka "tarvii" näkökyky on kuitenkin nyt normaali, joten nopeasti sit huomaa jos jotain epäselvää tulee.Lähettää kouluterkalle ohjeistuksen mitä pitää tarkkailla jne ja mulle saman lapun, ja sano vielä et mee mukaan, ettei terkka sit vaan liian helpolla päästä Neitiä läpi..tänäänkin sano et "en nää" ja sit ku vaan yritti ni näki vaikka kuin monta E:etä lisää.

parissa vuodessa tosiaan lähes sokea silmä saatu kuntoon..muutama päivä viikossa pitää vielä lappuhoitoa käyttää, sit 6kk jälkeen jos on kaikki ok, sekin lopetetaan ja sit seurataan et alkaako heikentyä taas näkö.
 
Himppasen on ottanut koville töihin paluu ja pienimmän tarhan aloitus. Eipä ole montaa ilon aihetta ollut elämässä, varsinakaan sen kaikkea edeltäneen kamalan mahataudin kourissa. :kieh:

Mutta nyt on jo helpompaa. Mä tajuan ehkä jo muutaman asian ja saan jotain aikaankin ja pieni mies on alkanut viihtyä tarhassa. Jaksan taas käydä liikkumassa jne.
 
Hyyyyyyiiiiiii.....kuinka hyvväää :p :D!

Ihan on nyt pakko kehua ittiäni keittiöhommien saralla, että vahinkoja näemmä sattuu ja tuurillaan sitä meikäläinenkin....mutta tuli namiskuukkelismakusia myslipatukoita, jotta! Ja samalla uunin lämmityksellä tein pikaisesti vasemmalla kädellä ihan törkeen hyviä banaanimuffinsseja....juuei, ei tartte tehdä nuita toista kertaa, aivan liian vyötärölle meneviä :p...

Mutta menköön nyt - tämän kerran - vähän niinkuin juhlinnan piikkiin :). Juhlinnan ja "juhlinnan" mutta Tärkeän Päivän vuoksi kuitenkin. Meijen eskarilainen oppi tänään - neljän päivän jälkeen - tekemään ihan ite nauhalenkkareihinsa rusetit!!! Me jorataan täällä poijaan kanssa niin polleina :) :heart:

Lempeää ja lämmintä loppuviikkoa teille jokaiselle :)!
 
(Tämä vitsi ei ole tosikoille eikä heikkohermoisille.)

Kolme huippukirurgia jutteli saavutuksistaan.

Saksalainen kertoi, miten potilas oli mennyt oksasilppurin läpi, ja ainoa ehjä osa oli pikkusormi. Hän sai rakenneltua pikkusormeen koko käden ja lopuksi vartalon ja mies pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että firmasta irtisanottiin viisi työntekijää, koska tämä teki viiden miehen työt.

Amerikkalainen kertoi miten mies oli pudonnut ydinreaktoriin, eikä hänestä jäänyt jäljelle kuin hiukset. Kirurgi sai tehtyä hiuksien alle pään ja vielä vartalonkin, ja uhri pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että voimalasta irtisanottiin viisikymmentä huoltomiestä, koska tämä yksi teki niiden kaikkien työt.

Suomalaiskirurgi kertoi aamulla puiston läpi töihin mennessään haistaneensa voimakkaan pierun hajun. Hän otti taskustaan muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalle päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle ja teki persereijän. Hän työnsi pierun persereikään ja rakensi ympärille pakarat ja pikkuhiljaa koko vartalon. Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi.

Tais olla illalla väsy kun ei mainannu hihitykselle tulla loppua :LOL:
 
(Tämä vitsi ei ole tosikoille eikä heikkohermoisille.)

Kolme huippukirurgia jutteli saavutuksistaan.

Saksalainen kertoi, miten potilas oli mennyt oksasilppurin läpi, ja ainoa ehjä osa oli pikkusormi. Hän sai rakenneltua pikkusormeen koko käden ja lopuksi vartalon ja mies pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että firmasta irtisanottiin viisi työntekijää, koska tämä teki viiden miehen työt.

Amerikkalainen kertoi miten mies oli pudonnut ydinreaktoriin, eikä hänestä jäänyt jäljelle kuin hiukset. Kirurgi sai tehtyä hiuksien alle pään ja vielä vartalonkin, ja uhri pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että voimalasta irtisanottiin viisikymmentä huoltomiestä, koska tämä yksi teki niiden kaikkien työt.

Suomalaiskirurgi kertoi aamulla puiston läpi töihin mennessään haistaneensa voimakkaan pierun hajun. Hän otti taskustaan muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalle päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle ja teki persereijän. Hän työnsi pierun persereikään ja rakensi ympärille pakarat ja pikkuhiljaa koko vartalon. Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi.

Tais olla illalla väsy kun ei mainannu hihitykselle tulla loppua :LOL:
:D
 
Hienoja juttuja taas! Kivoja uutisia Keppälerttu! FreezeCat on oma herttainen itsensä. :heart: Mahtavaa, että keittiössä sujuu hommat. Kais, hyviä työjuttuja! Scarletin langat ovat makeet. Lucifer: :hug:

Täällä yhä köhitään ja niistellään. Äiti kaivaa räkäpalloja hiuksistaan Neidin aivastusten jäljiltä ja sitä rataa. Viikon piristys oli ilmoitus erään leivontakilpailun voitosta. Tulokset julkaistaan vasta myöhemmin, joten enpä siitä sitten enempiä kertoile. ;)
 
Mulla on mahtava työkaveri. :heart: Töihin menossa hirvitti ehkä eniten se, millaisen työparin saan. Mutta mua onnisti, meillä on tosi kivaa keskenään ja saadaan jopa töitäkin tehtyä. :D Ollaan samalla sivulla oikeastaan kaikesta, joten töitä on helppo tehdä.

Pienimmän hoitajat päiväkodissa on aivan ihania. :heart: :heart: Niin lämmöllä ja hellyydellä hoitavat tuota pojua, ja kaikkia muitakin. On helppoa ja jättää pieni sinne, kun tietää, että on hyvässä hoidossa.
 
Eilen kiva koulutuspäivä, samaa jatkuu tänään.
Ja huomenna pääsee jo vähän kokeilemaan opittua ( toivottavasti ) ja keskiviikkona se sitten alkaa
ihan täydellä tohinalla, nimittäin Liikuntaleikkikoulu.
Enpä olisi arvannut vielä kolme vuotta sittenkään, että ohjaan tämänkin verran näitä lasten liikuntajuttuja.
Elämä tosiaan yllättää :)
 
Awwwww...:heart:......tää on ihan fiiliksissäääääää :D

Nyt Se tuli!! Hiljaksiin jo odotettukin mutta nyt se on saapunut. Voi niinkuin virallisestikin hehkuttaa, vaikka ei täysillä vielä vedäkään vaan nautinnollisen viipyilevänä saapuu...

Ihanaa, elämyksellistä SYKSYÄ kaikille :) :heart:!

Meidän iso ihanainen vaahterakin on saanut hiipimällä lehtimekkoonsa lisää väriä...mun rakas PUUNI :heart:! Ja naapurin isännän haavassa on aivan käsittämättömän upean loistavan punaisia lehtiä :O :)...mä kohta kirmaan sinne räpsimään kuvia kuten myös tuosta vaahterastani...

Pitääkin muuten kaivella jo kunnolla esiin syksykenkiä ja kumppareita...voipihan se olla että pukkaa esikoisen osalta jälleen shoppailureissua, kun maatamyöten pitää kasvaa...Mutta mä saan ottaa tässä torpassa virallisesti jo esille kaikki ihanat villasukat ja sormikkaat ja syysmyssyt jajajaja...sormet syyhyttäis lähteä neulomaan ihania pitkiä kaulahuiveja mutta jos nyt nämä ompelustekeleeni saisin alta pois...(mutta ihan törkeen mahtavan värisiä lankoja on tullut häiritsemään mun kaupassakäyntejäni tuohon kyläkauppaan!)

Parit ompelukset siis tekeillä lähinnä tytönhuitukalle, suas nährä miten tämän eukon käy niitä suristellessa :D...Kyseinen ipanapa kävi tässä vaihtamassa päivän toisen asun päällensä :D - ehti pomppia ulkona ja aloitella lällikakkujen leipomisen pitkässä mekossaan, minkä tahtoi/halusi/vaati/rinkusi päällensä...tuli sitten ilmoittamaan, että housut olis varmaan ihan viisas vaihtoehto :D...hipistelen tässä litimärkiä ja ah, niin ihanan mönjäisiä mekonhelmuksia!

Mutta - nyt aamuiselle happihyppelylle kameran kera! Jos vaikka kävis koko köörin kanssa vakoilemassa, vieläkö kylänperukan lahdelmassa näkyisi ylväitä lintuja...

Loistavaa sunnuntaita kaikille :)!
(..ja hupsistakeikkaa, tuli taas ihan kamalan pitkä jaaritus :snotty:..koettakaa kestää :p)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja Kais
Ai että FreezeCat kyllä sun kirjoitukset saa hyvälle tuulelle. :)

Mie jaksoin tänään ajella kuntopyörällä 60 minuuttia samalla kun katoin leffaa.
Jäi hyvä fiilis.
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa taas lukea teidän kuulumisia, tykkäyksiä kaikille!

Mä oon vaan lukenut hulluna, tenttiviikko pukkaa päälle. Olen myös treenannut hulluna, 2 viikkoa, -3kg ja vyötäröltä -2cm. Mää ja mun tytöt suunnitellaan jotain reissua syyslomaviikolla, jos vaan isoin tyttö saa lomaa silloin =)
 
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja Kais

Yhteistyössä