Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Taaskaan en usko ettei kenelläkään olisi tänään mitään kivaa kerrottavaa.

Mä eilen illalla huomasin sienestyksen menneen liian pitkälle. Silmät sulkiessani näin vain kantarelleja. Sitten lauloin Neidin uneen seuraavin sanoin:

"Hee-hee herkkutatti, mistäs tiesit tänne tulla. Tulin pitkin metsätietä, sienestäin herkkutietä. Mistäs tunsit meidän korin, meidän soman sienikorin? Torviksia siellä täällä, kantarellei toistens päällä."

Tänä iltana rentoudun kokkailemalla ja leipomalla. Päivän olenkin jo riekkunut Neidin kanssa leikkipuistossa. Mukavaa ja ihanaa perjantaita kaikille!
 
Katon leffaa ja samalla kuntopyörälen, hyvä fiilis. :)
60 minuuttia jaksoin kuntoilla. :)
Nyt Pitäis viellä laittaa pyykit kuivumaan.
 
Viimeksi muokattu:
..."..give me give me give me just a little smile, that's all I ask of you....sunshine sunshine reggae, don't worry don't hurry take it easy..."....*jammailee ja hymistelee*

Häppödis käppödis kaikki ihanaiset mussukkaiset :kiss: :wave:!

Se on kuulkaas ulkona niin mellevän mahtava keli, jotta! Sanikka paistaa lekkoaa taivaalta, lämmintä piisaa, tirpuset sirkuttaa ja...no ,mitäs - kummasti sitä tämmösinä energisinä päivinä vaan on tiukasti elonsyrjässä kiinni! Maistuu mansikkaiselta :)!

Tässä otan irtiottoa puuduttavasta siivouksesta ja suunnittelen eteisen räjäyttämistä sekä toisella kädelä veivaan mokkapaloja, jottain herkkumandeerusta on saatava palkinnoksi :p... ja taijanpa tässä samalla rykästä mustikkapiirakan tuonne naapuriin kiitokseksi - ovat nimittäin semmoinen kultaakin arvokkaampi pariskunta meijen perheen elossa ja nyt viime viikkoina sieltä olemme saaneet niin huikeita pieniä yllätyksiä, että ei tässä voi kuin ihmetellä ihmisten hyvyyttä ja anteliaisuutta :heart:...sitä löytyy vielä!

Nauttikaa upeasta päivästä! Fiilistelkää ja rentoutukaa ja laittakaa hyvää kiertämään! Se kun ei paljoa vaadi - hymykin riittää ja isosti :)!
 
Long time no see my babes =) Paskaa tulee joka tuutista, siks varten en ahteriani tänne kovin usein kyörää mutta nyt voin teille kertoa vaikka viime viikosta.. Kenelläkään, ei sitten kenelläkään ole sellaisia työkavereita kun mulla :heart: :heart: En pysty ikinä kertomaan miten tärkeitä nuo ihmiset mulle on, yritän kyllä kovasti. Tää kesä on muutenkin ollut hyvä kesä töissä palautteen suhteen, tuntuu että vähän väliä joku kehuu miten kaunista ja siistiä on, tällä viikollakin monta kertaa, se tuntuu aina yhtä hyvältä =)

Plus tuo mun pieni poikani, tuleva sarkasmin sulttaani ja ironian itsevaltias, rakastan sitä miten se oppii äitinsä tavoille :saint:
 
FreezeCat, ihana kuulla sinusta, sun kirjoitus sai ison hymyn mun naamalle :)
Hyvä olo täälläkin kaiken kaikkiaan.
Miä, iso halaus sulle, ikävää toi paskan saaminen niskaan :(
Ihanaa kun sulla on hyviä työtovereita. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Miä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28900101:
Long time no see my babes =) Paskaa tulee joka tuutista, siks varten en ahteriani tänne kovin usein kyörää mutta nyt voin teille kertoa vaikka viime viikosta.. Kenelläkään, ei sitten kenelläkään ole sellaisia työkavereita kun mulla :heart: :heart: En pysty ikinä kertomaan miten tärkeitä nuo ihmiset mulle on, yritän kyllä kovasti. Tää kesä on muutenkin ollut hyvä kesä töissä palautteen suhteen, tuntuu että vähän väliä joku kehuu miten kaunista ja siistiä on, tällä viikollakin monta kertaa, se tuntuu aina yhtä hyvältä =)

Plus tuo mun pieni poikani, tuleva sarkasmin sulttaani ja ironian itsevaltias, rakastan sitä miten se oppii äitinsä tavoille :saint:
...sweet honeypie :kiss: :hug:...se on kuule toi elo semmonen kutale, ettei sekään aina tiiä että kenelle kumartaisi ja kenelle sitten pyllistäisi...mutta jos ja kun pyllistää, niin näytetään närhin killit ja purastaan palanen ja hymyillään leveesti :p :D!

Onneksi kuitenkin sinulla on niin puolellasi juurikin nuo työtoverit - iso kantava asia muuten että työpaikkakemiat toimivat! - ja etenkin kotijoukot tukemassa :heart:! ...sarkasmilla tai ilman :)...
 
FreezeCat, ihana kuulla sinusta, sun kirjoitus sai ison hymyn mun naamalle :)
Hyvä olo täälläkin kaiken kaikkiaan.
Miä, iso halaus sulle, ikävää toi paskan saaminen niskaan :(
Ihanaa kun sulla on hyviä työtovereita. :)
Heiii - kiva kuulla, että sinullakin on asiat reilassa ja olo on mainio :)! Ja kiitos sinulle kauniista sanoistasi - täällä kuitenkin häröilen taustalla...en kait mie teistä ihanista mihinkään - onneksi! - pääse :D :kiss:...!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28899087:

Tästä teille viikonlopun kunniaksi "Twix"-paloja :)
Voe mahdotonta :p...tuo näyttää aivan liian synnilliseltä ja herkulliselta ja suunmakuiselta ja kielenvievältä ja ...joka sanoin herrrrkulliselta :D :p! ..uuuuhhh...en taija uskaltaa käydä kurkkaamassa ohjetta *löysää jo nyöriä vyötäröltä ja nieleskelee tyhjää*

(vaikka käyn kuitenkin :D)
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
hauska päivä, oltiin varuskunnassa asukasyhdistyksen tapahtumassa, pitkä kävelylenkki mahtavan kauniissa säässä :D
viime yönä nukuin melkein 12 tuntia, ny jaksaa taas..

ja mikä parasta, lapsukainen pääsee kotiin :heart: tosin pienellä varauksella kuitenkin vielä, jos niitä amppareita sit kuitenkin vielä jossain lymyää..:mad:
 
Mä meen tänään yövuoroon, torstaina ilta ja perjantaina aamu eli vähä rennompi työviikko tiedos. :) Sitä seuraavasta viikosta ei sitte puhutakkaa. Ny vois laittaa pyykit kuivumaan ja lähtiä pienelle pyörälenkille. On viä ens viikon lauantaihin asti postilaatikkopyörääly. Eli siis on ympäri kuntaa muutamas paikas postilaatikko ollu kesän ajan ja vihkoon laitettu aina päivämäärä ja nimi. On tiedos arvontoja osallistujien kesken. :)
 
Ihana aurinkoinen ilma, kävin pienellä lenkillä, hyvää ruokaa ja muutenkin nauttinut päivästä
miehen kanssa. :)
 
Kais, saanen tarjota sinulle synttärikakkua:

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Kais, happy birthday to you!

Scarlett: Naapurin Ulla varmaan ne langat halusi? :rolleyes: Ei maar, mitä meinaat niistä tehdä? Aika häleet sukat niistä ainakin tulisi.

Täällä on Neiti mahdottomassa räkätaudissa ja kuumekin on jo noussut, joten eipä päivästä sen enempää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28908465:
Scarlett: Naapurin Ulla varmaan ne langat halusi? :rolleyes: Ei maar, mitä meinaat niistä tehdä? Aika häleet sukat niistä ainakin tulisi.
Ei ku Ulla ne mulle myi! :LOL: :D En mä oikeen tiä mitä niistä tekisin. Olis kyllä sähäkän väriset sukat. :D Sitte kyllä mietiin paria tyynyä olkkariin ku sais sen keinun tuunattua pinkiksi.
 

Yhteistyössä