IHANAA KIUKKUKETJU MÄ OON TÄÄLLÄ TAAS
Aikaisemmin tuolla kerroin kun naapuri ilmoitti raskaudesta, he ovat kans vuosi sen jälkeen aloittanut yrittämisen, kun me alettiin yrittämään. No eihän niillä menny kun 2kk HUPS me ollaan raskaana.
Noh, voisin sanoa suoraan että en ollut 9kk sen naisen kanssa tekemisissä, muutama morjestaminen tapahtu silloin tällöin ja toivon todellakin kaikkea pahaa sille raskaudelle (näin jälkikäteen ajatellen ihan hirvittää) nyt olen taas onnellinen niiden puolesta kun he saivat eilen pienen tytön.
Ajattelinpa heti et HAHA...yöttömät yöt ja jos oikein huonotuuri niin kolikki iskee. Ennen itkin ihan hulluna kun näin naapurin taapertavan vattapystyssä koiran kanssa lenkillä. Nyt ajattelen että voi lapsi parka kun sellaiseen perheeseen missä koira on ihan adhd ja kotipiha täynnä koiran paskaa ja kusta kun päästää koiran sinne aina tekee hommansa...yök.
Ongelmiahan niillä meinaan sen koiran kanssa tulee kun on niin mustis. Noh, mulla on taas hyvä päivä, käy vaan vähän sääliksi tuota perhettä.
Täällä ISO vitutus kun kaksi inssiä takana tuloksettomia, kolmas inssi meni pipariksi kun perjantaille sattu ovis, eihän ne julkisella tee ku ma-pe mutta vain jos ovis on to niin pe tehdään inssi
Nyt on viimeinen Clomikuuri (kolme takana) ja jos nyt ei onnistu, tulee järemmät hoidot käyttöön eli IVF, eipä siihenkään kyllä kovin isoja odotuksia oo, mutta jos testeissä sais vähän tarkennusta miksi ei tärppää.