- Mua sapettaa äideiksi tulleet ystäväni, jotka jaksavat jatkuvasti valittaa raskauskiloista ja lihomisestaan!!!!Aaaargghhh...eikös se kuulu asiaan? Ja melkein kaikki niistä ovat ihan samannäkösiä kuin ennenkin mutta silti sitä ruikutusta on pakko kuunnella aina.
- Mua ärsyttää mennä elämäni sadansiin vauvajuhliin kaverille, jolle tulee toinen vauva (ja toiset vauvakutsut) ja olla siellä ainoa lapseton. Voi sitä ulkopuolisuuden määräää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Mua ärsyttää myös lapsiperhearkivalitus seurassa, jossa on lapsettomia!!Näen punaista, kun joku taas kerran aloittaa litanian: "olkaa onnellisia, kun saatte vielä nauttia toistenne seurasta ja nukkua pitkään, kun tää on nyt tämmöstä....!!!!"
- Mua ärsyttää kaveri joka valitti "et oli niin ihanaa ko tää toka tärppäsi het tokakierrosta, ku ekaa joduttiin oottaan puoli vuotta ja seksikin meni niin suorittamiseksi!!"NIINPÄ, LISÄÄPPÄS SIIHEN VIÄ VUOSI NIIN....
- Mua ärsyttää sukulaiset, jotka tulee taputtaan massua ja kyseleen "joko täällä asuu joku?" ja kommentit "eikö teillä ole vieläkään lapsia"...?????
- Mua ärsyttää muutaman kuukauden ajan seurustelleet plussaajat, ylläriplussaajat ja plussaajat jotka eivät edes halunneet plussata jne.
- Mua ärsyttää ne, jotka kommentoi lapsettomuuteeni "no ainahan te voitte adoptoida" ja puhuu seuraavassa sivulauseessa omia synnytysmuistojaan ja hehkuttaa raskauden ihanuutta.
- Mua ärsyttää tällä hetkellä myös abortin tekijät ja kaikki joille siunaantuu lapsia, mutta jotka viis veisaavat niistä ja jättävät huonolle hoidolle. Ärsyttää pedofiilit, hakkaajat, alkoholistit, narkit ym, joille myös syntyy lapsia, kun taas moni rakastava pariskunta jää vaille lasta
- Ärsyttä että ihmiset, jotka suunnittelevat tekevänsä lapsen silloin ja silloin, todella "tekevät" ja saavat sen juuri silloin!!!Miksi juuri näiden tyyppien elämä menee sen oman käsikirjoituksen mukaisesti?
- Ärsyttää hormonipillerit, piikit, ultrissa juokseminen, spermanäyteet, pakkopullaseksi ovulaatiopiikin jälkeen, piinaava odotus ja verinen pettymys.
-Ärsyttää hoitojen hinnat!!!
- Ärsyttää kaikki ihmiset, jotka ei tajua, että niiden lapsi on oikeasti maailman suurin IHME ja on lähes käsittämätöntä, että hän on täällä ja elää!!
- Ärsyttää se, ettei saa koskaan kokea sitä ylläriplussaa kun on vaan rakasteltu ja siitä se vaavi sitten tuli...vaan lapsen teko on todella hampaat irvessä TEKEMISTÄ. oikeestaan se surettaa.
- Ärsyttää epätietoisuus. Kun ei tiedä onnistuuko tää meillä koskaan, vaikka kuinka juostas hoidoissa loppu elämä.
Oikeestaan aika moni näistä myös surettaa mua, ei pelkästään ärsytä...