En minä suinkaan sinua teititellyt, älä luulekaanNäytä mulle, missä jauhoin mitään kateellisuudesta tai huonosta elämästä?
Meillä ei huku koti krääsään, koska myyn ja annan pois tavaraa sitä mukaa kun se käy tarpeettomaksi. Lapsetkaan eivät huku krääsään.
Ei mun lapsissa ole havaittavissa mitään nirppanokkaistumista. Hihkuvat riemusta kun sanon että mennään metsäkävelylle, vaikka ovat käyneet hilavitkutinpuistoissakin. Ilahtuvat kun askartelen heille vessapaperirullista kiikarit tai raketin, vaikka heillä on lelujakin vaikka kuinka. Eivät he saa läheskään kaikkea mitä haluavat, eivätkä he esim. lelukaupassa kerjää että 'äitiiiiii, osta tää' tai raivoa jos eivät saa mitään, vaan ymmärtävät jos ollaan vain katselemassa. Olen itse asiassa hyyyyvin tarkka siitä, ettei heistä tule kiittämättömiä, sillä vihaan sitä piirrettä kaikenikäisissä ihmisissä. He osaavat hyvin jakaa lelujaan, vuorotella, luopua niistä...
Joskus saan hyvän hinnan, joskus en saa. Eikä kaikki tosiaan mene myyntiin. Osa menee käytössä piloille, osan annan eteenpäin Tänään myös housuja eurolla...ei siinä paljon voitolle jää Mutta kyllä mä joistakin vaatteista saan enempi, kuin mitä olen itse maksanut. Ja jos laskee vielä sen, että vaatteet on olleet meillä käytössä, niin kyllä mä koen jääväni voitolle vaikka ostaisin 2 eurolla ja myisin yhdelläSiis totuushan on, että chef ostaa noin järjettömän paljon siksi, että tekemistään hyvistä löydyistä saa hyvät hinnat pois myydessä. Eli loppujen lopuksi chefin ostokset ei maksa mitään, kun myy kalliimmalla sitten eteenpäin. Bisnestä se on. Kateeksihan tässä vaan käy
Mä edelleenkin myyn myös pois.Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävät määrät;22505111:Hienoja löytöjä,osa.
Mut miksi noin paljon kaikkea,eikö vähempikin riittäis.Hirveetä haalimista tosiaan.
Kait nuista leluista ym. edes osa on menossa muiden lapsille "pukin konttiin".
Kiitos kovastiMusta on ihan järkkyä miten chef lynkataan tässä ketjussa. Minusta huippu hienoa, että käy kirppiksellä, musta olis todella ällöä, jos olisi käynyt tuon kaiken ostamassa "oikeaan" hintaan kaupasta!
Ekopaketteja tulee meidänkin lapsille tänäkin jouluna ja nene vasta hienoja lahjoja onkin. Paljon iloa sinulle chef ja lapsillesi hankkimistasi tavaroista!!!
Et VOI olla tosissasi. Sinä voit tehdä minusta analyysejä aivan vapaasti, saat haukkua minua mutta kun minä sanon sinua marttyyriksi ( jota olet tässä ketjussa ollut, googleta jos sana vieras) se on kiusaamista. Niiiiin tekopyhää ettei tosikaan.Mä en vissiin tajua sua, mutta säkään et kyllä selvästikään tajua myöskään mua. Enkä mä jaksais enää vääntää, kun ei se tuota tulosta.
Mä en ole yhdessäkään viestissä sanonut ketään kateelliseksi. Olen sanonut jotenkin niin, etten tiedä onko kateellisuutta, vai muuta. Ihmettely ei ole pahan olon purkaamista, mutta se on, jos pitää alkaa haukkumaan toista marttyyriksi jne.
Esikoinen käyttää kokoa 134-146 ja kyllä hällekin on kaikki sisävaatteet kirppikseltä löytynyt Tokikaan niitä ei samaan tahtiin löydy, mutta koska vaatekoko myös pysyy pidempään samana, niin se vähän tasoittaa tilannettaJa tosi kivoja vaatteita erittäin edullisesti! Tuon kokoisia vielä paljon löytääkin. Valitettavasti sitten kun lapset kasvaa ja koko on 134 ylöspäin, löytöjä tekee paljon harvemmin
Jos tekopyhä ja marttyyri on sun mielestä haukkumista ja oman pahan olon purkamista ja toisen henkisen tason analysointi ja kateelliseksi sanominen on vain positiivista ihmettelyä niin huhheijakkaa En todellakaan ymmärrä sinua.Edelleenkään emme ymmärrä toisiamme, joten tätä on turha jatkaa. Pyysin jo kertaalleen anteeksi jos olen kohdellut sinua väärin, joten en vieläkään ymmärrä miksi edelleen jatkat haukkumistani?
Vastaat anteeksipyyntööni haukkuen lisää, mutta silti MINÄ olen tässä nyt se paha :O