Jos sitä nukkekotia tarkoitit, niin se maksaa uutena 70 Eli kyllä ne melko hintavia ononko se noin hintava kirppikselläkin:O me ollaan saatu tollanen
Jos sitä nukkekotia tarkoitit, niin se maksaa uutena 70 Eli kyllä ne melko hintavia ononko se noin hintava kirppikselläkin:O me ollaan saatu tollanen
juu just sitäJos sitä nukkekotia tarkoitit, niin se maksaa uutena 70 Eli kyllä ne melko hintavia on
Kyllä siinäkin pitäisi herätyskellot soida, jos joku oikeasti haluaisi KAIKEN itsestään kertoa kaksplussalla tai blogissa. Mutta kaksplussa on tyypillinen paikka, että jos täällä jostain kertoo, niin automaattisesti on 100% juuri vain sitä eikä muuta.mutta joo ei tänne palstalle kirjoittelun perusteella voi ihmeempiä johtopäätöksiä vedellä.ei täällä kukaan kirjoittelija näytä itsestään niin suurta kuvaa,että vois piirtää persoonan niistä.
monethan keskittyy täällä aina tiettyihin aiheisiin juttelemaan, vaikka elämä irl olisi ns.normaalin monipuolista.
Myy pois vaan, jos on teille turhajuu just sitä
:O oho täytyy varmaan tuo meijän myydä kun se tuolla hyllyssä lojuu
Tiedän kyllä, että jos omaa ongelman, sen tunnistaminen on vaikeaa. Ja kuten sanoin, kyllä mulla ihan varmaan jollakin tasolla joku riippuvuusjuttu on. Tai jotain. Mutta kun se ei misään nimessä ole sellainen, minkälaiseksi sitä täällä paisutellaan.riippuvuusongelmissahan on se vika, että se ongelman omaava usein vasta itse viimeisenä huomaa ,että on ongelma.jos silloinkaan.
mutta joo ei tänne palstalle kirjoittelun perusteella voi ihmeempiä johtopäätöksiä vedellä.ei täällä kukaan kirjoittelija näytä itsestään niin suurta kuvaa,että vois piirtää persoonan niistä.
monethan keskittyy täällä aina tiettyihin aiheisiin juttelemaan, vaikka elämä irl olisi ns.normaalin monipuolista.
Aina kysyä saa...eria asia vastaankoSaanko minä kysyä yhden asian?
Niin totta.Kyllä siinäkin pitäisi herätyskellot soida, jos joku oikeasti haluaisi KAIKEN itsestään kertoa kaksplussalla tai blogissa. Mutta kaksplussa on tyypillinen paikka, että jos täällä jostain kertoo, niin automaattisesti on 100% juuri vain sitä eikä muuta.
Ehdin jo miettiä asiaa, en kysykään. Ei se ollut mitään tärkeää.Aina kysyä saa...eria asia vastaanko
Nyt vasta tutustuin blogiisi Chef. Kade, kade, KADE |O
Ai. No sittenEhdin jo miettiä asiaa, en kysykään. Ei se ollut mitään tärkeää.
Ne on siis livekirppiksiä, joita järjestetään muutaman kerran vuodessa. Kaarinassa järjestetään niitä Hovirinnan koululla, Naantalissa urheilutalolla, Raisiossakin niitä järkätään ja olen sielläkin ollut, mutta en tiedä mikä se talo on.missäs noita mll:n kirppiksiä täällä oikein on? niinku tarkkaa paikkaa jos sais tietoon?
No se oli kyllä hyvä löytö Ja kiva tietää mitä puuttuu, jotta voin sitten koittaa niitä puuttuvia osia katsella, jos ne vaikka joskus tulee jostain vastaan Joitakin osia (vauva ja rataat) meillä ennestään on, jotta ihan ensimmäisenä pitää käyä mini-ihmisten laatikko läpi, josko vaikka sieltä löytyisi. Joku pöytä meillä muistaakseni ainakin onAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22509883:Mä löysin samanlaisen nukkekodin 8:lla. Sulta puuttuu tuosta ainakin pöytä ja toinen tuoli.