Kirppispino (sisältää megahehkutusta!)

riippuvuusongelmissahan on se vika, että se ongelman omaava usein vasta itse viimeisenä huomaa ,että on ongelma.jos silloinkaan.

mutta joo ei tänne palstalle kirjoittelun perusteella voi ihmeempiä johtopäätöksiä vedellä.ei täällä kukaan kirjoittelija näytä itsestään niin suurta kuvaa,että vois piirtää persoonan niistä.
monethan keskittyy täällä aina tiettyihin aiheisiin juttelemaan, vaikka elämä irl olisi ns.normaalin monipuolista.

mutta joo ei tänne palstalle kirjoittelun perusteella voi ihmeempiä johtopäätöksiä vedellä.ei täällä kukaan kirjoittelija näytä itsestään niin suurta kuvaa,että vois piirtää persoonan niistä.
monethan keskittyy täällä aina tiettyihin aiheisiin juttelemaan, vaikka elämä irl olisi ns.normaalin monipuolista.
Kyllä siinäkin pitäisi herätyskellot soida, jos joku oikeasti haluaisi KAIKEN itsestään kertoa kaksplussalla tai blogissa. Mutta kaksplussa on tyypillinen paikka, että jos täällä jostain kertoo, niin automaattisesti on 100% juuri vain sitä eikä muuta.

riippuvuusongelmissahan on se vika, että se ongelman omaava usein vasta itse viimeisenä huomaa ,että on ongelma.jos silloinkaan.

Tiedän kyllä, että jos omaa ongelman, sen tunnistaminen on vaikeaa. Ja kuten sanoin, kyllä mulla ihan varmaan jollakin tasolla joku riippuvuusjuttu on. Tai jotain. Mutta kun se ei misään nimessä ole sellainen, minkälaiseksi sitä täällä paisutellaan.

Mä olen palstaillut vuodesta 2002 ja jos jotain olen oppinut, niin sen ettei tosiaan kannata kertoa itsestään juuri mitään. Siis OIKEASTI. Olen kertonut itsestäni joitakin pintapuolisia asioita, mutta en oikeasti ole kertonut itsestä juuri mitään. Moni varaan kuvittelee tietävänä millainen olen, mutta kuten sanoit...ei nettikirjoittelun perusteella pidä vetää johtopäätöksiä, sillä niissä saatetaan ampua metssä ja pahasti.

Kakao
Olipas erikoinen ketju. Ihmettelen vaan että mitähän kenenkään oletettu ja väkisin keksitty ostoholismi kenellekkään kuuluu? Paitsi asianosaiselle. Meni jotenkin niin yli että oli pakko mainostaa tätä ketjua yli palsta rajojen :D

Asiaan, meillä isompi lauma ja kannan välillä niska vääränä kamaa kotiin kirppikseltä. Siitä järkyttyneenä pidin tauon ja jouduin ostamaan saman kaman jonka jätin kirppikselle, Jyskistä johon meni 286e. Kirppikselle olisi 23e riittänyt.
Koomisuutta lisää se että ostin vaan halvimpia peittoja koirille, nyt kk mennyt ja niistä jo suurin osa käyttökelvottomana silppuna kaatiksella.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22509883:
Mä löysin samanlaisen nukkekodin 8€:lla. Sulta puuttuu tuosta ainakin pöytä ja toinen tuoli.
No se oli kyllä hyvä löytö :) Ja kiva tietää mitä puuttuu, jotta voin sitten koittaa niitä puuttuvia osia katsella, jos ne vaikka joskus tulee jostain vastaan :) Joitakin osia (vauva ja rataat) meillä ennestään on, jotta ihan ensimmäisenä pitää käyä mini-ihmisten laatikko läpi, josko vaikka sieltä löytyisi. Joku pöytä meillä muistaakseni ainakin on :)

"tyttö"
chef,kuule chef,haloo? älä kuule siitä välitä mitä pahantuuliset pikkumyyt kirjoittaa,sun blogi on ihana ja ihania löytöjä teet,älä toisten takia jätä blogia pitämätä. koirat haukkuu aina kun menet ohi,se on niiden työtä! mä ostin tänään reiman kypäräpipon,2e,uusi. kauhea pino oli niitä mutta ostin sen kaikeista söpöimmän=) laitan kans omat ostokset joskus tänne,saa toiset ihmetella =)

"nana"
Mä kiitän sua kauniisti tuosta blogista, olen itsekin innostunut kirppistelystä pitkän tauon jälkeen paljolti sen ansiosta. Ja joskus tosiaan löytää ihania juttuja ja se saa hyvälle mielelle pitkäksi aikaa. Jos tämä on jonkun ulkopuolisen mukaan merkki materialismista niin mikäs siinä, ei se mua haittaa. Jos iloitsee jostain kirpparilöydöstä, niin se tuskin sulkee pois mahdollisuutta iloita muistakin asioista. Kyllä Chefkin varmaan saa iloa paljon muustakin, mutta luonnollisesti kirppisblogissa paino on kirppisjutuilla. Kuitenkin parempi ostaa käytettynä ja sitten kierrättää eteenpäin.

Oma löytö tälle menneelle viikonlopulle oli täysin uudenveroinen meandin pilvihaalari ruskeaa velouria 8e. Joo, sikahinta varmaan jollekin, mutta mulle just hyvä, halvempi kuin uusi ja halvempi kuin huutiksessa.

Yhteistyössä