[QUOTE="vieras";22504724]Oletan että tämä oli provo, eikö? Koska minä en ole sanallakaan viitannut lastesi HYVINVOINTIIN, sen sijaan SINÄ totesit että taustalla on kateutta tai että minulla on elämässä asiat huonosti kun kehtaan tämän ääneen sanoa. Että mä rakastan tekopyhyyttä ja marttyyrejä![/QUOTE]
Hei hetkinen...nimimerkki "vieras" esiintyy tässä ketjussa melkoisen monta kertaa, eikö? Joten mä en misään kohtaan tarkoittanut että juuri sinä olisit viitannut lapseni hyvinvointiin, tai edes kotiini, koska en voi millään tietää kuka vieras minkäkin jutun sanoi.
Puhuin nyt yleisellä tasolla. Eli kuten jo sanoin, mun mielestäni nätisti voi asiasta sanoa. En tiedä oletko sinä tässä ketjussa niin tehnyt vai et, mutta se nyt on ainakin selvää, etteivät kaikki niin ole tehnyt.
En myöskään ole määritellyt kenellä on asiat huonosti ja kenellä ei. Sekin oli yleistä ihmettelyä ja spekulointia. Kun en ihan totta tajua miksi joku kokee tarpeelliseksi ilkkua minua kirppistelyjeni tiimoilta ja ainoa mitä ihan oikeasti ajattelen on se, että jos ihmisellä on elämässä kaikki hyvin, hän on tasapainoinen ja hyvinvoiva niin ei hän kyllä ota ketään tyyppiä räävittäväkseen ilman syytä. Ja tällä tarkoitan siis sitä, että koska minä en ole hyökännyt teistä kenenkään kimppuun, niin en kertakaikkiaan ymmärrä miksi jotkut teistä tekevät niin minulle. Mielestäni taustalla on pakko olla pahoinvointia, sillä mikään muu järkevä syy ei asiaa selitä.
Viestisi viimeisestä lauseesta voimme nyt varmasti molemmat päätellä jotakin. Siinä piilovittuilet minulle, vaikka en ole sitä mielestäni ansainnut. En edelleenkään ole sanonut sinulle pahasti. jos koet että olen näin toiminut, niin pyydän toki anteeksi, sillä se ei ole ollut tarkoitukseni.
Mutta mikäli sinä nyt alat vetämään sitä linjaa että haukut minua (kuten siis jo teet), niin eipä siinä sitten mitään.