:wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:meissä on jautaa.. juu mutta mä lähren nyt kyläilemään kummityttö katsomaan otan tuon vauvan kainaloon ja pistän töppöstä toisen etteen..terse!
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:meissä on jautaa.. juu mutta mä lähren nyt kyläilemään kummityttö katsomaan otan tuon vauvan kainaloon ja pistän töppöstä toisen etteen..terse!
Hei sun heiluvilles :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:meissä on jautaa.. juu mutta mä lähren nyt kyläilemään kummityttö katsomaan otan tuon vauvan kainaloon ja pistän töppöstä toisen etteen..terse!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mut mun on pakko mennä syömään, etten syö itseäni :x Toi maha murisee niin lujaa, et syö kohta mut . Äkkiä kaapille :wave:
Apua, mua pissattaa, mutta sun viestin jälkeen mä en uskalla liikahtaakaan vessan suuntaan |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Menkää vaan syömään ja pois. Mä hoitelen tätä ketjua hellästi.
*ojentaa suolan ja pippurin* Siin on vähän maustetta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mut mun on pakko mennä syömään, etten syö itseäni :x Toi maha murisee niin lujaa, et syö kohta mut . Äkkiä kaapille :wave:
jos nyt kuitenkin tuut syödyks,ni toivotaan et jää pää ja kädet viimiseks jotta pystyt viel kirjottaan tähän ketjuun. ..........olipas mauton vitsi. hämmästyin ihan ittekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Apua, mua pissattaa, mutta sun viestin jälkeen mä en uskalla liikahtaakaan vessan suuntaan |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Menkää vaan syömään ja pois. Mä hoitelen tätä ketjua hellästi.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mut mun on pakko mennä syömään, etten syö itseäni :x Toi maha murisee niin lujaa, et syö kohta mut . Äkkiä kaapille :wave:
jos nyt kuitenkin tuut syödyks,ni toivotaan et jää pää ja kädet viimiseks jotta pystyt viel kirjottaan tähän ketjuun. ..........olipas mauton vitsi. hämmästyin ihan ittekin.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Apua, mua pissattaa, mutta sun viestin jälkeen mä en uskalla liikahtaakaan vessan suuntaan |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Menkää vaan syömään ja pois. Mä hoitelen tätä ketjua hellästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:*ojentaa suolan ja pippurin* Siin on vähän maustetta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mut mun on pakko mennä syömään, etten syö itseäni :x Toi maha murisee niin lujaa, et syö kohta mut . Äkkiä kaapille :wave:
SamoinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:*ojentaa suolan ja pippurin* Siin on vähän maustetta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mut mun on pakko mennä syömään, etten syö itseäni :x Toi maha murisee niin lujaa, et syö kohta mut . Äkkiä kaapille :wave:
miut naurattaa niin kamalasti nää jutut,pakko kipittää huussii tai kuset on kohta pöksyis.
Onks tää jo tarpeeksi iso kuoppa?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:No niin, luova vessatauko on ohi ja voin jatkaa ketjun kuoppaamista hyvillä mielin
Mie taas ajattelin koko ajan, että voiko kerkeisin takas ennen sinuu Vähänkö oon lapsellinenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie huomasin tolla pöntön kastelu käynnillä,että pitäs laittaa pyykkikone rallattaan en kyl tajuu miks en laittanu sitä äsken.oli kaiketi niin kiire takas tänne etten ehtiny.
Ei ihan viä, jatka vaan kaivamistaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Onks tää jo tarpeeksi iso kuoppa?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:No niin, luova vessatauko on ohi ja voin jatkaa ketjun kuoppaamista hyvillä mielin
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mie taas ajattelin koko ajan, että voiko kerkeisin takas ennen sinuu Vähänkö oon lapsellinenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie huomasin tolla pöntön kastelu käynnillä,että pitäs laittaa pyykkikone rallattaan en kyl tajuu miks en laittanu sitä äsken.oli kaiketi niin kiire takas tänne etten ehtiny.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mie taas ajattelin koko ajan, että voiko kerkeisin takas ennen sinuu Vähänkö oon lapsellinenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie huomasin tolla pöntön kastelu käynnillä,että pitäs laittaa pyykkikone rallattaan en kyl tajuu miks en laittanu sitä äsken.oli kaiketi niin kiire takas tänne etten ehtiny.
Kiitos, kitoos, olette mahtava yleisö!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mie taas ajattelin koko ajan, että voiko kerkeisin takas ennen sinuu Vähänkö oon lapsellinenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie huomasin tolla pöntön kastelu käynnillä,että pitäs laittaa pyykkikone rallattaan en kyl tajuu miks en laittanu sitä äsken.oli kaiketi niin kiire takas tänne etten ehtiny.
Tässä vielä maalikameran kuva mahtavasta suorituksesta.