Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Slurps, mullapas onkin tämmöstä. Maistuis varmaan tellekin.
Mulla taas on budabestit semmosia mitä voisin mussuttaa rasiatolkulla.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
nyt sie teit vikatikin kun ton kuvan laitoit tohon.........mie rakastan geishaa,mie voisin ihan hyvin elää pelkällä geishalla.......(välil täytyy tät näppistä pyyhkii kun limaa tulee suupielestä ihan solkennaa.)
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Mulla taas on budabestit semmosia mitä voisin mussuttaa rasiatolkulla.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
nyt sie teit vikatikin kun ton kuvan laitoit tohon.........mie rakastan geishaa,mie voisin ihan hyvin elää pelkällä geishalla.......(välil täytyy tät näppistä pyyhkii kun limaa tulee suupielestä ihan solkennaa.)
Ja kuolahan tässä alkaa mullakin valumaan kun vaan ajattelenkin niitä. No onneks mies käy töistä tullessaan kaupassa, kun pistän sille tekstarina kauppalistan niin siihen onkin hyvä ujuttaa paketti nuita.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
terve sanotaan siullekin. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:tää ois tullu takasin :wave:
Juu nuo tavalliset on ihan bestejä kyllä. Ei ne ihme kahvit ja mintut ole mitään noihin tavallisiin verrattuina vaikka mintusta paljon tykäänkin.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jessus,meistähän löytyy samoja piirteitä.toinen millä voisin elää on just budapest ja ihan se perus"pesti" ei mitää variaatioita.
täst liman tulost ei tuu loppuu (ja taas pyyhin näppistä.)
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mitäs täällä suklaita vaan napostellaan..missä mun kippo on?!
kiitos vaan! lähden kohta kauppaa ja ontan sipsiä ja sulkaata ja tulen tänne mussuttamaan ne! että näin! kiitos vaanAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mitäs täällä suklaita vaan napostellaan..missä mun kippo on?!
Hupsis, pääs unohtumaan, ja mie kerkesin jo kaikki suklaat mussuttamaan. Mutta kelpaiskos tuo vispilän tarjoama tabasco. :xmas:
missä sä oikeen hei konttailet?!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai saatana kun löin äsken pään patterin termostaattiin. |O
No jos tuo miun ukko tuo mulle niitä budabestejä, niin voin muutamasta luopua ja antaa sulle jotta sulle tulis hyvä mieli. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kiitos vaan! lähden kohta kauppaa ja ontan sipsiä ja sulkaata ja tulen tänne mussuttamaan ne! että näin! kiitos vaanAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mitäs täällä suklaita vaan napostellaan..missä mun kippo on?!
Hupsis, pääs unohtumaan, ja mie kerkesin jo kaikki suklaat mussuttamaan. Mutta kelpaiskos tuo vispilän tarjoama tabasco. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No jos tuo miun ukko tuo mulle niitä budabestejä, niin voin muutamasta luopua ja antaa sulle jotta sulle tulis hyvä mieli. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kiitos vaan! lähden kohta kauppaa ja ontan sipsiä ja sulkaata ja tulen tänne mussuttamaan ne! että näin! kiitos vaanAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mitäs täällä suklaita vaan napostellaan..missä mun kippo on?!
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:missä sä oikeen hei konttailet?!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai saatana kun löin äsken pään patterin termostaattiin. |O
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mulla on jo lista laadittuna