Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja sitten olis se dopingtestin aika. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Voi mööö rakastan koiriaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Eipäs karata minnekään! |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie vaa tulin ilmottamaan että poistun tält plantaasilt vähäks aikaa.pyykit on laitettu pörräämään,imurointi on pakko alottaa kun joku on viljelly meijen kämpän lattiat täyteen koirankarvaa,hiekkaa ja pölypalleroita.kaiken kukkuraks huomasin et pöntöt on myös pestävä kun joku on menny paskoon ne. |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulin vaan kurkkaamaan ja mitäs mie nään,ootte antanu tän tippuu ihan mihin sattuu,tsot,tsot tytöt.pitää joutuu takas siivoomaan. :wave:
Ei kun mee siivoomaan vaan. Kuiteskin lakaisit pölyt vaan maton alle. :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jep,nyt mie palasin takas.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ei kun mee siivoomaan vaan. Kuiteskin lakaisit pölyt vaan maton alle. :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jep,nyt mie palasin takas.
Rupes tekee mieli suklaata. :/ |OAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
hei mie huomasin siut.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Mä just söin rivin fazerin sinistäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Rupes tekee mieli suklaata. :/ |OAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Julma olet. Et edes mulle tarjonnut |O *mököttää*Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä just söin rivin fazerin sinistäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Rupes tekee mieli suklaata. :/ |OAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Uups... ne loppukin jo...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Julma olet. Et edes mulle tarjonnut |O *mököttää*Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä just söin rivin fazerin sinistäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Rupes tekee mieli suklaata. :/ |OAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Mokoma. Ehti livahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Uups... ne loppukin jo...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Julma olet. Et edes mulle tarjonnut |O *mököttää*Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä just söin rivin fazerin sinistäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Rupes tekee mieli suklaata. :/ |OAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Eh eh... KARKUUN!