Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mun mies yritti laittaa porttikieltoa mulle: "tietokoneeton päivä"
Leikkimielellä tietty... Sano että oon muka koukussa tähän palstailuun ja varsinkin tähän ketjuun Mä olin ihan että WHAAAT?! En tod. oo :snotty: :saint:
mun puolesta kans..paitsi että jonku pitää käydä kessullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Voisko joku käydä syömäs mun puolesta, kun en millään jaksaisi. Samalla vois käydä vessassa ja niistämäs nenän...
*tarjoilee* Ole hyvä lumikko-rakas!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: Oisko mullekkin sumppia?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!
Lupaan, mutta varo ettei ne huomaa tuota sun omaa ilmoitusta ko. asiastaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kohta on palstakriitikot kimpussas kun annat lapsen kattella ryöväriohjelmia |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja kaikkiahan tämä asia kiinnostaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidä tyttö kattoo ronja ryövärin tytärtä =) .Äläkää vaan kertoko kellekkään....
Kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:*tarjoilee* Ole hyvä lumikko-rakas!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: Oisko mullekkin sumppia?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!
Ei sitä kukaan huomaa, mä oon sen verran hiljaa vaan huutanutAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Lupaan, mutta varo ettei ne huomaa tuota sun omaa ilmoitusta ko. asiastaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kohta on palstakriitikot kimpussas kun annat lapsen kattella ryöväriohjelmia |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja kaikkiahan tämä asia kiinnostaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidä tyttö kattoo ronja ryövärin tytärtä =) .Äläkää vaan kertoko kellekkään....
Mulla meinaa oikeesti tulla välillä pisut hosuun näitä juttuja lukiessa ja koirakin hermostu äsken kun rätkätin täällä
Tipsukka pällisteli yks päivä täällä sun kuvaa jossakin ketjussa... Oot niiiiiiin NÄTTI!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi tipsukka :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!
:| kaamee kalkkunaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tipsukka pällisteli yks päivä täällä sun kuvaa jossakin ketjussa... Oot niiiiiiin NÄTTI!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi tipsukka :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mun mies yritti laittaa porttikieltoa mulle: "tietokoneeton päivä"
Leikkimielellä tietty... Sano että oon muka koukussa tähän palstailuun ja varsinkin tähän ketjuun Mä olin ihan että WHAAAT?! En tod. oo :snotty: :saint:
nyt repesin...Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::| kaamee kalkkunaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tipsukka pällisteli yks päivä täällä sun kuvaa jossakin ketjussa... Oot niiiiiiin NÄTTI!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi tipsukka :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!
Me ei olla tylsii, meissä on JAUTAA! |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mä häivyn nyt täältää..kun ootte ihan tylsiä..heippa vaan
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mun mies yritti laittaa porttikieltoa mulle: "tietokoneeton päivä"
just eilen miun mies sano miulle et hää ei ymmärrä mitä mie roikun jatkuvasti tääl.......sitte se sano et "kaksplussa sitä ja kaksplussa tätä,voi perkele en tajuu tota yhtä ketjua.mikä siin on muka niin hauskaa?"
yritin kyl selittää,mut se on vaan mies eli ei se tainnu tajuta mistä täs on kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitähän sitä vekaroitten kans keksis kun on noin tympiä ilima :| . EWi siinä muuten, mut kun pitää ittelle laittaa kuravaatteet, et vois sitten hypellä vesilammikoissa ja joka kurakossa . Lapset tietenkin sitten pilaa sen hauskuuden ja kieltävät ja huutavat, ettei sais sotkea |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mitä vikaa kalkkunoissa nyt on? =)
joo :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:pikku-lumikko: mullakin töihin paluu tammikuussa. Kyllä ahistaa... :snotty:
Ja mun pitää myöntää vielä, että lapsi on sillon vasta 9 kk :ashamed:
Tuntuu NIIIIIIN KAMALALTA viedä niin pieni hoitoon. Hitto kun mulla ei vaan oo vaihtoehtoja... :kieh:
Mut tsempataan sitten toisiamme
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:meissä on jautaa.. juu mutta mä lähren nyt kyläilemään kummityttö katsomaan otan tuon vauvan kainaloon ja pistän töppöstä toisen etteen..terse!