Loppuu loppuu...kaikki aikanaan.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Eiks tää vieläkään lopu??????? :kieh:
Loppuu loppuu...kaikki aikanaan.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Eiks tää vieläkään lopu??????? :kieh:
Mä juttelen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kukaan ei juttele mun kans..vaikka niin hienosti jumppasinkin
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Meni, jos me muut ollaan sun alter egojaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Menikö tää taas mun yksin jutteluksi, häh? |O |O
Pakko kai sitten jumpata....*mutinaa*....Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kukaan ei juttele mun kans..vaikka niin hienosti jumppasinkin
Katsos kunAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kukaan ei juttele mun kans..vaikka niin hienosti jumppasinkin
räpäti räpäti B)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miut ei oikeestaa hirveesti haittais vaik ittekseni tääl juttellisin,mie oon hyvä räpättään yksin.useesti huomaan kotona et räpätän ihan yksin mies ei sano mitään pyörittelee vaan silmiään ja kattoo et mikähän tohon eukkoon taas tuli.
toki tykkään teijen kaa TODELLA paljon jutskata.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miut ei oikeestaa hirveesti haittais vaik ittekseni tääl juttellisin,mie oon hyvä räpättään yksin.useesti huomaan kotona et räpätän ihan yksin mies ei sano mitään pyörittelee vaan silmiään ja kattoo et mikähän tohon eukkoon taas tuli.
Sie oot kyllä ihanaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miut ei oikeestaa hirveesti haittais vaik ittekseni tääl juttellisin,mie oon hyvä räpättään yksin.useesti huomaan kotona et räpätän ihan yksin mies ei sano mitään pyörittelee vaan silmiään ja kattoo et mikähän tohon eukkoon taas tuli.
Ja mää nauran täällä kotona yksin...ääneenAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mun maha murisee :x
Ja kaikkiahan tämä asia kiinnostaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidä tyttö kattoo ronja ryövärin tytärtä =) .
Kohta on palstakriitikot kimpussas kun annat lapsen kattella ryöväriohjelmia |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja kaikkiahan tämä asia kiinnostaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidä tyttö kattoo ronja ryövärin tytärtä =) .
niiii B)Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kohta on palstakriitikot kimpussas kun annat lapsen kattella ryöväriohjelmia |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja kaikkiahan tämä asia kiinnostaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidä tyttö kattoo ronja ryövärin tytärtä =) .
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ja mää nauran täällä kotona yksin...ääneenAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mun maha murisee :x
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kohta on palstakriitikot kimpussas kun annat lapsen kattella ryöväriohjelmia |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja kaikkiahan tämä asia kiinnostaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidä tyttö kattoo ronja ryövärin tytärtä =) .
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!
:wave: Oisko mullekkin sumppia?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!
Meinaatkos tosissaan tulla ketjua tappamaan. Aika pitkät peijaiset nää kyllä on ja ihmeellisiä henkiinheräämisiä on koettu monia. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!
moi tipsukka :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Olipas taas sivuja tullut...
Minäkin täällä taas!