Ella Ee
Humisevaa Harjua lukiessa itkin varmaan viimeiset sata sivua. Nancy sai mut myös itkemään ihan liikaa.Kirjahaaste päivä 6
Mikä kirja on saanut sinut surulliseksi?
Humisevaa Harjua lukiessa itkin varmaan viimeiset sata sivua. Nancy sai mut myös itkemään ihan liikaa.Kirjahaaste päivä 6
Aika montakin, mutta esimerkiksi Leena Krohn: Ettei etäisyys ikävöisiMinkä kirjan olet lukenut enemmän kuin kolme kertaa?
Täytyy varmaan sitten sanoa Virhelaakson Anna. En muista onko tullut sarjoja pitkään aikaan luettua. Niin no, Johan Theorinin dekkarit, mutta olen lukenut vasta kaksi, kolmas on ilmestynyt juuriKirjahaaste päivä 3
Mitkä ovat lempikirjasarjasi?
Ehkä ykkösosa, eli Linnunradan käsikirja liftareille. Tai sitten viimeinen, Enimmäkseen harmiton.Kirjahaaste päivä 4
Mikä on mielestäsi lempikirjasarjasi paras osa?
Kirjahaaste päivä 5
Mikä kirja saa sinut iloiseksi?
Kirjahaaste päivä 6
Maria Jotunin Huojuva talo on kyllä uskomattoman surullista luettavaa, vaikka loppu onkin toiveikkaampi.Kirjahaaste päivä 6
Heidi Köngäksen Vieras mies. Tarina on koskettava, kieli vähäeleistä mutta silti vivahteikasta ja rakenne poikkeuksellinen. Ehdottomasti romaanien aatelia, mutta harva kyseistä teosta tuntuu tuntevan.Kirjahaaste päivä 7
Mikä kirja on mielestäsi liian aliarvostettu?
Onpas vaikea. Sanotaan vaikka sitten Marjo Niemi, Juostu maa tai Jyrki Vainonen, Tornit.Kirjahaaste päivä 7
7. Mikä kirja on mielestäsi liian aliarvostettu? Elämän ja Kuoleman virtaa en ole koskaan kuullut kenenkään lukeneen... Ja on mulle yksi parhaista
Yliarvostettu olis ollu niin paljon helpompi kertoa.Kirjahaaste päivä 7
Joo, just sitä Itse on tullut luettua se uudestaan ja uudestaan, varmaan suunnilleen kerran vuodessa tässä varmaan 12 vuoden aikana... Se kirja itseasiassa "vahingossa" jäi mulle koulun kirjastosta... En ole ikinä ollut näpistelijätyyppiä, mutta kun mä en vaan halunnut viedä sitä pois.Tarkoitatko sitä Philip José Farmerin kirjaa? Minä olen sen lukenut ja omistan myös itse, hyvä on