[QUOTE="Lukutoukka";23779741]Kirjahaaste päivä 7
Mikä on mielestäsi kaikkein yliarvostetuin kirja?[/QUOTE]
Raamattu
Mikä on mielestäsi kaikkein yliarvostetuin kirja?[/QUOTE]
Raamattu
En tiedä oletinko sitä huonoksi, mutta takakannen perusteella ajattelin ettei vois vähempää kiinnostaa. Eli Jyrki Vainonen, Tornit. Aivan loistava kirja, vaikka takakannen perusteella en todellakaan olisi valinnut luettavaksi.Kirjahaaste osa 9
Mikä kirja on sellainen, jota arvelit ensin huonoksi, mutta loppujen lopuksi rakastitkin?
Näyttä siltä, että se on jäänyt välistä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23795427:Mikä oli kirjahaasteen päivä 8?
Muoks, eikun oli ilmeisesti vaan väärä numero edellisessä
George Elliotin Mylly joen rannalla (Mill On The Floss) alkaa niin puuduttavalla maisemakuvauksella, että usko meinasi loppua... onneksi ei loppunut, vaan sain luettua. Klassikko ihan syystä!Kirjahaaste osa 9
Mikä kirja on sellainen, jota arvelit ensin huonoksi, mutta loppujen lopuksi rakastitkin?
Mulla taas oli vähän toisin päin, odotukset oli kovat mutta jotenkin en vaan päässyt siihen kirjaan. En tiedä oliko se joku rytmijuttu vai jotain muuta, joku siinä jäi tökkimään. Se kuuluu mulla sille listalle, millä on uudelleen luettavia... jossain toisessa tilanteessa.Toinen teos, johon suhtauduin aluksi hyvin skeptisesti, mutta joka osoittautui loistavaksi on Johanna Sinisalon Ennen päivänlaskua ei voi.
Sama on ja muutkin saavat kyllä päivittääAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23795471:Jos tämä on se sama blogeja kiertävä haaste, niin päivä 10 olis: suosikki klassikkosi. Mutta pitäis odottaa että aloittaja sen laittaa? :ashamed:
Seitsemän veljestä koskettaa kerta toisensa jälkeen, samoin Maria Jotunin novellit, esim. Hilda Husso.Olin laittanut vahingossa päivä seitsemän kaksi kertaa. Mutta taas mennään
Päivä 10
Lempiklassikkosi?
Mua hävettää, kun mä en oo lukenut kovinkaan montaa klassikkoa kokonaan (juuri siksi, että ne on mun mielestä kovin puuduttavia), puhumattakaan, että niitä löytyis hyllystäni.Päivä 10
Lempiklassikkosi?
Sense and sensibility.Olin laittanut vahingossa päivä seitsemän kaksi kertaa. Mutta taas mennään
Päivä 10
Lempiklassikkosi?
Tuulen viemää. Varmaan vaikia arvata mun nikistä.Päivä 10
Lempiklassikkosi?
Nyt on pakko muuttaa vastausta, kun ei tuo Juhannustanssit taida mikään klassikko olla, eikä edes mitenkään kummoinen kirja. Paljon melua pikku jutusta ennemminkin.Olipa vaikea, kun montaa klassikkoa olen pitänyt aika huonona. Eikä millään haluaisi taas vastata sitä Sinuhea. Hannu Salaman Juhannustanssit oli ihan luettava ja vähän erilainen.