Mä luin viime vuonna (uudestaan) Gabaldonin muukalaissarjan neljä osaa, ja ne on parhaita! Ehdottomasti mun suosikkikirjat Harmittaa ettei viidettä osaa ole saatavilla ainakaan kirjakaupoissa :/Äh, en yhtään muista mitä oisin lukenu viime vuonna Ehkäpä Diana Gabaldonin Muukalainen, sen kai luin viime kesänä
Juu oli siis paras, ja väh. kolme kertaa oon lukenu Potterit, Sinuhen, Turmsin, Sormusten herran, Kärpästen herran, kaikki Haydenit, viimeisen Poirotin, Kymmenen pientä neekeripoikaa, Luolakarhun klaani-sarjan, Lingrenin klassikot, Austenit, Monia keskitysleiriaiheita..... mitäs vielä...Alkuperäinen kirjoittaja mäkin haluun;23739520:Joanne Harris: Riimut
Diana Gabaldon : MuukalainenMinkä kirjan olet lukenut enemmän kuin kolme kertaa?
Kaikki Madeleine Brentin kirjat :heart: (Midzi; Tulitukka, Valkoinen demoni, Tuulentavoittelijan morsian, Vaaralliset naamiaiset, Vaihdokas, Caterina; kalastajan tytär, Kultainen perhonen, Kauriinkivi, Elektran tytär)Minkä kirjan olet lukenut enemmän kuin kolme kertaa?
niin just... lisääääHaastetta kehiin
Olen varmasti lukenut kaikki suosikkikirjani enemmäin kuin kolme kertaa. Listalta löytyy mm. Ronja ryövärintytär ja Okalinnut.Minkä kirjan olet lukenut enemmän kuin kolme kertaa?
Mitkä ovat lempikirjasarjasi?
Nuo Jack Reacherit, ja sitten harry potterit on kutkuttavan ihaniaKirjahaaste päivä 3
Kaikki Jane AustenitMinkä kirjan olet lukenut enemmän kuin kolme kertaa?
Pentuna ne oli Hitchcockin 3 etsivää sarjaKirjahaaste päivä 3
J.K. Rowlingin Harry Potter -sarja ja Leena Lehtolaisen Maria Kallio -dekkarit. Lapsena rakastin paitsi Carolyn Keenen Neiti Etsivä -kirjoja, ennen muuta myös Merri Vikin Lotta-sarjaa.Kirjahaaste päivä 3