Kipeästä vauvakuumeesta?

Alkuperäinen kirjoittaja BloodyEnd:
Voi v*ttu mä nyt sanon!
Saihan sitä viime yönä miehen heiluttelemaan peittoja, mutta jostain tuntemattomasta syystä mies päätti, ettei itse mene loppuun asti. Lopetti siis juuri ennen laukeamista. Voi että, miten suututtaa ja tuntuu jotenkin niin petetyltä. :'(
:eek: Tälläinen on kyllä ihan :headwall: . Antoiko miehesi edes mitään selitystä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Minustakin tuollaiseen pitäisi saada kunnon selitys!!
Eipä tullut selitystä. Tosi harvoin mies näin tekee. Ei tiedä oviksesta. En mainitse noista miehelle mitään, kun tuo paineita hänelle ja suoritus kärsii ikävästi. En tiedä mistä johtui viimeöinen. Ei vaan tuntunut irtoavan. Ei siis varmaan tahallaan sitä tehnyt. Kun ei irtoa, niin ei irtoa. Tänään koittaa uusiksi, jos mies duunipäivän jälkeen jaksaa.

 
No, ainakin mies tekee varmaksi sen, ettei tässäkään kierrossa tärppää. Ei irtoa tänäänkään; ei yhtään mitään. Tein miehelle selväksi, että tarvitsen häntä tänä yönä ja vetosin siihenkin, että lähden sunnuntaina pidemmäksi aikaa pois, mutta ei. Pleikkari kiinnostaa enemmän. :'(
 
Bloody minusta tuntuu, että miehesi ei halua pakolla seksiä, vaikka ovis olisikin kyseessä. Ja sen kyllä ymmärrän, ettei aina voi tehdä mieli. Toisaalta ymmärrän myös sen, kuinka paljon se sinuun sattuu ja kuinka tärkeää se sinulle olisi. :hug:
 
BloodyEnd > Ahdistaakohan miestäsi se, että yleensä sinä teet aloitteen? (Sellainen mielikuva on jäänyt, että sinä olet teidän suhteessa se aktiivisempi ainakin tällä hetkellä ) Itselläni käy usein niin, että jos en saa itse tilaa olla aloitteellinen vaan aina se vieteltävä, niin halut laskee. Menee into koko touhuun. Miehille se aloitten tekijän rooli on varmaan vielä tärkeämpi.

Voisit kokeilla sellaista, että viettelisit miestä hieman piilevästi. Flirttaisit, osoittaisit huomiota ja ehkä näkisit vähän normaalia enemmän vaivaa ulkonäkösikin osalta (Tarkoitan tällä sitä, että saat näyttämään itsesi miehen mielestä positiivisella tavalla erinäköiseltä tai erityisen viehättävältä ), mutta et veisikään asiaa sen pitemmälle. Pelkkää kiusoittelua ja viettelyä vain. Mies saisi tehdä aloitteen. Uskon, ettei kovin kauaa tarvitsisi houkutella. ;)

Miehestä saattaa myös tuntua, että haluat häntä vain raskautumisen toivossa. Senkin vuoksi olisi mielestäni tärkeää antaa miehelle tilaa. Tuosta paineesta tai sitten ihan vaan väsymyksestä johtuen saattoi olla myös laukeaminen mahdotonta. Eihän naisillakaan aina onnistu (joillakin ei koskaan) vaan loppuun pääseminen vaatii riittävää virkeystilaa ja rentoutumista.

Nämä ovat vain minun ajatuksiani, mutta toivottavasti tästä on jotain apua. Millään tavalla en tarkoita sinua leimata enkä moittia. En näe mitään väärää siinä, että haluat pitää seksielämän aktiivisena ja tavoitella raskautta. Ehkä pitkä odotuksen odotus stressaa myös miestäsi enemmän kuin hän myöntää. Voisitte ehkä myös istua keskustelemaan ihan rauhassa siitä millaisia tunteita tämän hetkinen elämäntilanne ja perheenlisäyksen viipyminen saa aikaan. On tärkeää jakaa kokemus myös henkisellä tasolla (vaikka se varsinkin miehille on välillä hyvinkin pinnallista tai vaikeaa) ja kuunnella aidosti miten toinen asian kokee.

Toivottavasti lähennytte ja turhat paineet jää taka-alalle. Toivottavasti pääsette sen myötä plussaamaan ja saatte vihdoin toivomanne lapsen. :) Voimia, jaksamista ja kärsivällisyyttä! :hug:
 
Mulla on kp2, mutta fiilis on ihmeen hyvä. Mulla oli viikon tihkuvuoto noin kuukausi sitten ja nyt se varmistui menkoiksi. Kierron pituudeksi tuli 32 päivää ja normaali kierto mulla on 32-34 päivää. Tihkuvuotoon päättynyt kierto jäi 19 päivän mittaiseksi ja hyvä niin. Jos ei kerran ovista tule, niin joutaakin alkaa uusi kierto nopeasti. :) Epäilen jälleen kemiallista, mutta en tälläkään kertaa saanut testillä kiinni. Ehkä hyvä niin, sillä itkenyt olen muutenkin. Nyt on muitakin surullisia asioita meneillään, joten en jaksaisi omaa pettymystä murehtia.

Tsemppiä uuteen kiertoon siirtyneille ja plussaonnea piinailijoille!
 
Hejsan ja terkut lomalta. Täytyy tänne tulla purkamaan kun eipä oikein muita oo joille voisi avautua. Eilen vietettiin päivää miehen sukulaisen luona joka oli ihan viimesiä päiviä raskaana ja tietenkin tuhannen täynnä äitiyden onnea. Mietin loppupäivän tosi kovasti että miten se niin pahalta itsestä tuntui, mutta olisko ollu jotenki sit tunteet pinnassa. Hirveän epäreilu olo. Hekin olivat menneet naimisiin viime syyskuussa ja häämatkalla oli lähtenyt vauva alulle :p. Sellaista se vaan on. Pakko jaksaa toivoa, että se oma käärö joskus tulisi meillekin :).

Paljon haleja kaikille!
 
macy laitoit hyviä pointteja tuossa pidemmässä viestissäsi. Olen kyllä hieman "dominoiva" tjsp, eli teen aikalailla kaikki aloitteet. Pitänee koittaa jättää miestä enemmän rauhaan. Nyt tosin ei ole sitä murhetta, kun itse olen vanhempieni luona maalla ja mies on jumahtaneena Oulussa töitä tehden. Ikävä on suuri, mutta eiköhän muutaman viikon erossaolo tee hyvää. Aikalailla ovulaation aikoihin olisi miehenkin tarkoitus suunnata tänne, eli sitten pääsee heiluttelemaan peittoja aitassa luonnon helmassa. ;)
Ja hyvä macy, että piinailusi loppui, eikä tullut jättipitkää kiertoa. :)

Pahoittelut kaikille, joita se kakkapää täti taas kiusaa. Voimia ja jaksamista! Kyllä meidänkin vuoro vielä tulee!

Itse olen siis vaihteeksi taas suhteellisen positiivisilla mielin, vaikka menkat enteileekin jo tulostaan säryin ja kolotuksin. Viikonloppuna pitäisi omien laskujeni mukaan alkaa, mutta eipä sille mitään voi. Saanpahan junannuksena juhlia kunnolla.
 
Oulu hyppäsi silmään, asutko Oulussa, tai tekeekö miehesi vain töitä täällä *OULULAINEN*

Itselläni on menossa aika mielenkiintoinen tilanne, menkat tulivat kuten sanoin (4.6), mutta vuotivat lähinnä ensimmäisenä päivänä ja sen jälkeen pelkkää tuhrua. Nyt on maha ja selkä menkkamaisesti todella kipeä, mutta eihän menkat voi vielä tulla, kun viikko aikaa niiden alkamisesta (tai sitten on kierto pahasti sekaisin). Ja väsyttää koko ajan niin perkeleesti. Ovikseksikaan tätä en miellä, mutta toisaalta jos tämä sitä on (tälläistä en ole ennen kokenut) niin tämä on ensimmäinen ovis koko yritysaikana, toisaalta jos tämä olisi ovis jäisi kierto lyhyeksi ja se ei ole minulle normaalia.

Oli se ovis tai jotakin muuta, viikonloppuna ei peittoja heilutella kun pikkuveljeni (12v) tulee yökylään <3 :p

Plussatuulia!
 
Heipsis! Täälläkin *oululainen* :). Meille oli loman aikana tullut kirje lapsettomuuspolilta. Elokuun lopussa on aika. Siihen mennessä pitäis ukon käydä simppatestissä, että ois sit tulokset vietävänä sinne. Muuten ei mitään sen kummempaa. Lomalla sai olla ihan relasti enkä hirveesti aatellu lapsijuttuja. Se oli ihan kivaa :).

Huomenna sit takasin töihin. Kivaa viikkoa kaikille!
 
Mäkin oon tällanen kävijä vaan. Henkeen ja vereen stadilainen niin eiköhän sinne joku päivä palailla. Viimeistään sit kun nyytti tulee maailmaan niin haluan olla lähellä vanhempia ym. tukiverkostoa. Tänään on ollu tosi kipeet tissit eli varmaankin menkat alkamassa lähipäivinä. Kp 24 ois tällä hetkellä eli kierto ois normi pitunen tällä kertaa, jee :).
Ootan kovasti kyl sitä lekuria niin saa selvyyden tähän kaikkeen.

Tsemppihalit!
 
Täällä menossa kp12, ovista odotellen. Maha on ollut kipeä koko ajan menkkojen loppumisen jälkeen (nekin oli ihan oudot!!), lääkärissä käyty, verikokeissa ei mitään (enkä ole raskaana :( ). Ei tunnut kivalta tälläinen.
 
Eli olen uusi täälläpäin 27vee Espoolainen.
J
oskus kirjoittelin tännekkin vaavikuumeen kourissa mutta sittemmin asia jäi. Täällä taas kovassa vauva kuumeessa.. mieheke on vielä vähän eipäs joopas-tyylillä mutta jospas saataisi senkin mieli muuttumaan.
Viime kierto oli normaalia pidempi ja haamukin tuli mutta Sunnuntai aamuna alkoi menkat ja minun henkinen tuska vaikkei vielä olla oikein yritettykään. Koville otti mutta saimpahan miehekkeen tunnustamaan että sekin olisi halunnut sen vaavin. Vaan mikä on kun ei yrittää tahdo..se ei vielä selvinnyt.

Mullon viime puolenvuoden aikana ollut vähän loikkivaa mallia nää menkat (kiertojen pituudet vaihtelee 22-30) ja välivuotoja on tullut noin viikkoa ennen ku menkat alkaa.. myös menkkojen voimataso on noussut.. kolme päivää menkkoja takana ja paketti buranaa mennyt jo.. *huokaus* mutta päätin että nyt marssin sinne yksityiselle (terkkariin olisin päässyt kuukauden päästä) että saahaan selvyys mikä nyt oikein mättää. Torstaina aamulla lekuri jossa ultrataan kohtu ja tutkitaan muutoinkin..jännittää jännittää!! :eek:

Täällä on mukavaa käydä lukemassa muiden kuulumisia ja kokemuksia asioita..kiitos teille tähänasti. B)
 
Tervetuloa joukkoon Shiruli!

Mullakin mies on erittäin onnellinen jos lapsi tulee, mutta ei halua yrittämällä yrittää. Työkaverin kanssa tänään puhuin ja hän oli sitä mieltä, että miehille harvoin tulee sellaista vahvaa vauvatunnetta niin kuin naisille. En sitten tiiä. Tuolla mun miekkosella oli kuulemma ollut vahva vauvatunne joskus kaksvitosena, mutta sopivaa naista ei silloin ollut. Sekin häntä mietityttää nyt, kun ei ole koulutusta niin se kuulemma pitäis hoitaa ennen kuin voi hankkia perhettä :>. Tiedän kuitenkin, että hän olisi järjettömän onnellinen jos saatais lapsi ja se riittää :). En ehkä jaksaiskaan jos ukkokin ois tuhannenkierteillä aina joka kuukausi menkkojen aikaan :p.
 
Täällon ongelmana aivan liian järjestelmällinen mies. Noh..sellanen toi aina on ollut. Kaikki pitää olla viimisen päälle kun vaavi tulee -no kyllähän se sopii muttaku ei ne lapset niin vaan ätule'. Koitas toi selittää..tuntuu ettei se mene jakeluun vaikka selittäis saman asian miljoona kertaa. |O
Noh katotaan mitä huomenna tohtoritäti sanoo.. *jännitys*
 

Yhteistyössä