ToinenToive > Onko sulla runsaat menkat vai niukkuuttaan pitkät? Mulla on aina kestäneet viikon, mutt runsaista on enää muisto vain. Ennen oli 3-4 vuotopäivää ja loput tihkua, nyt on enimmillään normaalia päivän verran ja loput tihkus. Yleensä pari viimeistä päivää tihkuu niin vähän, ettei edes pikkusiteeseen asti, mutt tihkuu kuitenkin. Suosittelen käymään vaikka siinä ultrassa, kun esikoistakin vuoden olette yrittäneet. Ihan normaali aikahan se vuosi on, mutta jotenkin minun korvaani kuulostaisi aiheelliselta ottaa selvää mikä mättää.
Ei ole menkat alkaneet vielä enkä tiedä alkaakokaan. Välillä on kyllä kipuja ja mieliala heittelehtii. Jotenkin on sellainen etunne, että kyllä se plussa nyt tulee. En silti uskalla tuudittautua siihen tunteeseen, sillä vaikka raskaana olisinkin, niin todennäköisesti se ei kovin kauaa jatku. Kp46 tai 27 on nyt menossa. Kierto on tosiaan normaalisti sen 32-34, mutta heittää välillä 19-47 välillä. Ovis kun myöhästyi ja oli välivuotoa, niin en tiedä onko tämä yk6 ja pitkä kierto vai yk7 ja lyhyen kierron jälkeinen normaali kierto. Harkitsen testaamista huomenna. Jos ei kotitestit ala näyttää plussaa ja menkat pysyy poissa, niin vaadin pääsyn veritestiin. Luulisi lähete tulevan, kun kiertopäivät saattaa olla siinä vaiheessa jo pitkälti yli 50. Katson nyt kuitenkin sen mukaan ennen terkkarille soittoa, että kiertopäivät on 40 tienoilla vaikka meneillään olisikin jo yk7.
Taitaa olla vaan yksi testi enää kaapissa digitaalisen lisäksi, joten täytyy tilata lisää, jos meinaan huomenna testata. Maanatai tai tiistai voisi olla seuraava testipäivä, mikäli ei viikonvaihteen aikana kurvaa ferrari pihaan.
aapelikaapeli > Tervetuloa! =) Sinulle suosittelen myös ultrassa käymistä. Mulla on pco ja silti ennen esikoista ja tovin hänen syntymänsä jälkeenkin oli menkkakierto säännöllinen. Muita oireita oli kyllä ja nyt on sitten tilanne mennyt hurjasti huonompaan suuntaan. hedelmöityn kyllä välillä ovulaatiollisissa kierroissa, mutta kiinnittyminen ei onnistu. Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta ja nyt yritystä on ollut puolisen vuotta, joten hoitoihin en vielä hätäile. Toivottavasti sulla ei samaa vaivaa ole ja testi näyttää plussaa pian. Vyöhyketerapiaa voit kokeilla ja lisäravinteista omega3-rasvahapot voisivat olla lisättävien listalla, mikäli et syö usein kalaa. Itse popsin myös reilusti D-vitamiinia.