S
sohfvffis
Vieras
On varmaan kiihottava kokemus kaikille jos homma onnistuu.Laittaa oma vaimo likoon seksialttarille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Apumies:Olen ollut apurina eräällä pariskunnalla ja täytyy sanoa että aivan mahtavia kokemuksia ollaan koettu.
Yksi asia minkä haluan mainita, on liiallinen yrittäminen, siihen saattaa kaatua hienotkin kemiat. Koko homma saattaa kaatua siihen että esim. aviomies on tietävinään ja ohjailee koko toimintaa, sellaista ei sais olla yhtään.
Näin ulkopuolisena sanoisin että mahdollisesti useampiakin tapaamisia ennenkuin hypätään punkkaan tai siihen keittiön pöydälle.
Mielestäni toimivin juttu on se, että kolmas pyörä ja vaimo saavat olla vapaasti, tehdä mitä haluavat. Hyväillä, flirtata, leikkiä ilman vaimon miestä. Silloin tilanne avautuu kuin automaattisesti. Mies tulee sitten mukaan kun aika on sille kypsä.
Mielestäni todella jäykkää on se, että jostain ravintolan pöydästä lähdetään kuin sopimuksesta johonkin hotellihuoneeseen, istuskellaan siellä jäykkänä ja ihmetellään että mitäs nyt.
Koska aina tuossa tilanteessa nainen on se prinsessa, hänet pitää saada rennoksi. Ja siihen ei kyetä muuten kuin rennolla otteella, leikkisästi ja hienotunteisesti.
Pitää luoda fiilikset että nainen saa olla ja tehdä aivan mitä haluaa.......
Joissain tapauksissa varmaan jännitteet ovat voimakkaammat pariskunnan suhteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:Niinhän se on.Jos naisen aikoo saada läpeensä tyydytettyä,siihen tarvitaan apuvoimia.Me miehet ollaan aika vähään tyytyväisiä.Nainen tarvii tuntien ajan hellyyttä ja hyväilyä ennenkuin pääsee orgasmiin.Sitten niitä orgasmeja tulee useita pienestäkin hipaisusta.Taas on luojalla mennyt laskelmat sekaisin.Olis antanut miehelle kestävyttä reilusti enemmän tai varustanut naiset lyhyemmällä sytytyslangalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Riku561:En osaa mennä sanomaan onko luojalla mennnyt laskelmat sekaisin, mutta miesten kestävyydessä näyttää olevan varsin suuria eroja. Itse pystyn naimaan puolen tunnin jaksoissa kymmenen minuutin tauoilla vaikka kolme tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:Niinhän se on.Jos naisen aikoo saada läpeensä tyydytettyä,siihen tarvitaan apuvoimia.Me miehet ollaan aika vähään tyytyväisiä.Nainen tarvii tuntien ajan hellyyttä ja hyväilyä ennenkuin pääsee orgasmiin.Sitten niitä orgasmeja tulee useita pienestäkin hipaisusta.Taas on luojalla mennyt laskelmat sekaisin.Olis antanut miehelle kestävyttä reilusti enemmän tai varustanut naiset lyhyemmällä sytytyslangalla.
Alkuperäinen kirjoittaja väsynytoon:Minihametta, parrua, piikkikorkoja, korsetteja, murahtelua ja kiljuntaa, ulvontaa jne.
Uh ja Huhhuh...Kaikki kliseet otettu käyttöön. Pöytälaatikokirjailija panee parastaan!
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:Meidän sessiossa miehet eivät koskettaneet toisten kalua eikä paljon muutenkaan toisia. Mieheni "kammoaa" toisen miehen koskettelua saatikka kalun kosketusta ! Se vähän riippuu asennoista miten paljon miehet koskevat toisiaan. Alussa mieheni seurasi kun vieras mies aloitteli, eli suuseksiä molemminpuolin , mieheni hyväili itseä. Mieheni liittyi mukaan kun vieras oli alkanut itse hommiin lähetyssaarnaajassa. Vieras mies pani minua ja samalla hyväilin miestäni käsin, sen jälkeen mentiin asentoon jossa vieras pani takaapäin ja minä otin mieheltäni suihin, mieheni oli minun edessä.
Kerran taisi olla hetki että vieras mies katsoi vähän aikaa kun me oltiin itse hommissa. Eli miesten ei tarvitse kosketella toisia, sitä ei myöskään tule meillä tapahtumaan !