kimppaseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä kimppa parhaiten toimii, kun mustasukkainen mies on ulkona kuvioista, kunnes oppii käsittämään, että nainen on prinsessa ja vieras mies harvinaista herkkua. Yleensä vieraan miehen valinta on omalle kohdalle osunut, kun avokin tms. kalu on pieni tai vähän kestävä. Näkee silloin mieskin vertailupohjaa asioihin ja osaa tehdä johtopäätökset, jos oma suoritus on heikko. Onhan naisen etu tärkeää, eikä ole kivaa pitää pimppaansa kuivumassa kunnon käytön puutteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Apumies:
Olen ollut apurina eräällä pariskunnalla ja täytyy sanoa että aivan mahtavia kokemuksia ollaan koettu.
Yksi asia minkä haluan mainita, on liiallinen yrittäminen, siihen saattaa kaatua hienotkin kemiat. Koko homma saattaa kaatua siihen että esim. aviomies on tietävinään ja ohjailee koko toimintaa, sellaista ei sais olla yhtään.
Näin ulkopuolisena sanoisin että mahdollisesti useampiakin tapaamisia ennenkuin hypätään punkkaan tai siihen keittiön pöydälle.

Mielestäni toimivin juttu on se, että kolmas pyörä ja vaimo saavat olla vapaasti, tehdä mitä haluavat. Hyväillä, flirtata, leikkiä ilman vaimon miestä. Silloin tilanne avautuu kuin automaattisesti. Mies tulee sitten mukaan kun aika on sille kypsä.
Mielestäni todella jäykkää on se, että jostain ravintolan pöydästä lähdetään kuin sopimuksesta johonkin hotellihuoneeseen, istuskellaan siellä jäykkänä ja ihmetellään että mitäs nyt.

Koska aina tuossa tilanteessa nainen on se prinsessa, hänet pitää saada rennoksi. Ja siihen ei kyetä muuten kuin rennolla otteella, leikkisästi ja hienotunteisesti.
Pitää luoda fiilikset että nainen saa olla ja tehdä aivan mitä haluaa.......
Joissain tapauksissa varmaan jännitteet ovat voimakkaammat pariskunnan suhteissa.

En tiedä onko Apumies kirjoittanut nimimerkkinsä ja juttunsa pilailumielessä? Toivottavasti.

Sillä kyllä asia on niin, että melkein huonoin vaihtoehto apumieheksi on sellainen tapaus, joka ei tajua rooliaan apumiehenä, vaan pyrkii itse päämieheksi. Toki joku pari voi sellaista sietää, kukaties hakeakin, mutta pääsääntöisesti sanoisin, että tavalliselle parille, tuollainen apumies olisi oikea painajainen.

Ehkäpä koko seksualisuus on siksi niin mielenkiintoinen asia, että ajattelemme kaikki siitä niin eri tavalla.

Ymmärrän kyllä niitäkin jotka ottavat apumiehen tarkoituksella että vaan nussitaan helvetisti.

Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:
Niinhän se on.Jos naisen aikoo saada läpeensä tyydytettyä,siihen tarvitaan apuvoimia.Me miehet ollaan aika vähään tyytyväisiä.Nainen tarvii tuntien ajan hellyyttä ja hyväilyä ennenkuin pääsee orgasmiin.Sitten niitä orgasmeja tulee useita pienestäkin hipaisusta.Taas on luojalla mennyt laskelmat sekaisin.Olis antanut miehelle kestävyttä reilusti enemmän tai varustanut naiset lyhyemmällä sytytyslangalla.

En osaa mennä sanomaan onko luojalla mennnyt laskelmat sekaisin, mutta miesten kestävyydessä näyttää olevan varsin suuria eroja. Itse pystyn naimaan puolen tunnin jaksoissa kymmenen minuutin tauoilla vaikka kolme tuntia.

Oma enkka,kolmesti muutaman tunnin sisällä.Sitten olin aivan kuiva.Naisesta en muista mikä hänen tilanne oli siinä vaiheessa.Ei pahemmin äännellyt.Jospa hänkin sai kylläkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Riku561:
En osaa mennä sanomaan onko luojalla mennnyt laskelmat sekaisin, mutta miesten kestävyydessä näyttää olevan varsin suuria eroja. Itse pystyn naimaan puolen tunnin jaksoissa kymmenen minuutin tauoilla vaikka kolme tuntia.

Aika usein niitä miehiä näkee, jotka kimpassa kestävät ehkä minuutin tai kaksi kerrallaan. On siinä aika miehekäs olo kolmantena pyöränä, kun puolen tunnin tiukan paukutuksen jälkeen aviomies häslää hetken ja pääsee taas jyystämään kiimaista pillua. Itse pystyn 8 kertaa laukeamaan ennen kuin tarvitaan pitempää taukoa. Neljäsosapäivän jaksaa tuolla tahdilla.

tämä on aitoa itseruoskintaa ja nöyryytystä; näiden tarinoiden / kokemusten lukeminen. kun nykyisin sen yhdenkin saaminen petiin jää enää haaveiluksi, niin kimppakiva (mulle kävisi ihan mikä kokoonpano tahansa) on jo kolmannen asteen fantasiaa. ei varmaan tule uni silmään, kun näitä juttuja muistelee.

Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:
Niinhän se on.Jos naisen aikoo saada läpeensä tyydytettyä,siihen tarvitaan apuvoimia.Me miehet ollaan aika vähään tyytyväisiä.Nainen tarvii tuntien ajan hellyyttä ja hyväilyä ennenkuin pääsee orgasmiin.Sitten niitä orgasmeja tulee useita pienestäkin hipaisusta.Taas on luojalla mennyt laskelmat sekaisin.Olis antanut miehelle kestävyttä reilusti enemmän tai varustanut naiset lyhyemmällä sytytyslangalla.

Meille turnaus kestävyys ei ole ollut syynä vierailijan "käyttämiseen", vaan se lähti fantasian toteittamisesta, ja uusien juttujen kokeilemisesta. Kestävyyttä on riittänyt ilmankin, jopa paremmin. Toki ikä tekee sen että aina ei jaksa koko maratoonia vetää jarrut päällä, vaan on mukavaa jos vetäsee hyvän pikapanon ja molemmat saavat...
On varmaan hienoa kun "jaksaa" tolleen kuin kremliini ja riku561 kertovat.... itselle kolmasti yössä on jo kova saavutus.. eikä 56v;) enään joka yö huvitakkaan... kunnon yöuni on hyvä korvike... heh..

Joo,kunpa saisikin joskus sitä ihtiään.Nykyään pitää tyytyä muistelemaan menneitä ja harrastaa omin käsin onneen.Niin se aika rientää.Eipä ole vaaraa että saa sydärin naisen kanssa rehkiessään.

Minun eka kimppa seksi kokemukseni tapahtui n.10 vuotta sitten,olin silloin 20 vuotias villi nuori nainen,se kerta joka oli ensimmäiseni tapahtui laiva risteilyllä turusta tukholmaan,kaveri porukalla 2 ystävättäreni kanssa olimme reissussa,eka yö laivalla alkoi siten että jokainen meistä onnistui pokaamaan baarista itselleen pano seuraa,ystävättäreni kera uroidensa poistuvat miesten hytteihin,ja minä omani kanssa meidän hyttiin,emme päässeet kuin hytin ovesta sisään,kun mies jo oli kimpussa,toki olimme baarissa jo käyneet lämpiminä,hän nosti minihameeni vyötäisilleni ja painoi minut vasten seinää,samalla takaa päin painoi parrunsa pilluuni,rääkäisin kivusta koska hänellä oli iso,ja minä hento 155cm nainen,vaikka jalassani oli 14cm piikkikorot,vain vaivoin varvistaen pysyin pystyssä hänen runnoessa minua,raju pumppaus päättyi molempien orgasmiin,minä kiljuen vesi silmistä valuen,hän murahdellen,siitä sit siiryimme vasta hytin puolelle sohvalle kiehnäämään,hetken kuluttua miehen puhelin soi,kaverinsa kysyi voisiko tulla myös hyttiimme,lupasin,hetken kuluttua olimme kolmisin,ajtus kahdesta miehestä kiihoitti etä olin taas hetkessä märkä,riisuudui jättäen ylleni vain korsetin ja stilettikorkokenkäni,otin kummaltakin suihin,molemmilla olit aika isot ja paksut kyrvät,ei siinä kauaa vitkuteltu ku minua aseteltiin ratsastamaan tämän uuden kaverin kyrvällä,ja eka panoni asetteli omaansa anus reiälleni,säälittä painaen hän sai sen minun ulvoessa suoleeni,miehet löysivät yhteisen tahdin,minä heidän välissään sätkien kuin räsynnukke,järjen räjäyttävää kipua ja nautintoa sekoitettuna,kiljuin itkuisesti huutaen,meikit levisivät naamalleni,irstas yö ja kokemus oli tuo,nyt 30-vuotiaana 1 lapsen äitinä,naimisissa olevana naisena vieläkin kostun kun ajattelen noita kokemuksia joita kertyi useita tuon eka kerran jälkeen,nykyisen mieheni kanssa myös on molemmat reiät käytössä,ja toiseen vapaana olevaan hän survoo dildon..että näin

Minihametta, parrua, piikkikorkoja, korsetteja, murahtelua ja kiljuntaa, ulvontaa jne.

Uh ja Huhhuh...Kaikki kliseet otettu käyttöön. Pöytälaatikokirjailija panee parastaan!

Alkuperäinen kirjoittaja väsynytoon:
Minihametta, parrua, piikkikorkoja, korsetteja, murahtelua ja kiljuntaa, ulvontaa jne.

Uh ja Huhhuh...Kaikki kliseet otettu käyttöön. Pöytälaatikokirjailija panee parastaan!

Periaatteessa tykkään lukea "elävästä elämästä" otettuja rajummanpuoleisia tositarinoita.

Mutta miksi pitää tosiaan vesittää aina homma korseteilla ja anusrei'illä (tosiaan yhdyssana)? Kerrotte vaan miten meni, oikeasti. Ihmettelin kyllä, että kummallakin miehellä ei vielä ollut valtavat kalut kaiken lisäksi... Eikun sori, olihan niillä, olisit vielä voinut parrujen mitat tuohon heittää.

Onhan netissä noita tarinapalstoja erikseen.

Jaa-a arvelinkin että se "koira älähtää johon kalikka kalahtaa" eli tarkoitan että kateellisten sisarten provosoivaa arvostelua ja epäilyä että olenkohan todella tuon kaiken kokenut,anteeksi kovasti jos kielellinen ilmaisuni oli teille liika rankkaa luettavaa,kannattais epäilijöidenkin kokeilla joskus miltä se oikeesti tuntuu saada kahta "meisseliä" yhtä aikaa,toinen rynkyttää pillussa ja toinen perseessä,voi omakohtaisten kokemusten pohjalta,ja sen pohjalta että pienei ja hento 155cm nainen kun olen,se tekee oikeesti tiukkaa,vaikka miehillä normi kokoiset penikset,paikat on lujilla,tulee se kauhun tunne "mä repeän"

Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Meidän sessiossa miehet eivät koskettaneet toisten kalua eikä paljon muutenkaan toisia. Mieheni "kammoaa" toisen miehen koskettelua saatikka kalun kosketusta ! Se vähän riippuu asennoista miten paljon miehet koskevat toisiaan. Alussa mieheni seurasi kun vieras mies aloitteli, eli suuseksiä molemminpuolin , mieheni hyväili itseä. Mieheni liittyi mukaan kun vieras oli alkanut itse hommiin lähetyssaarnaajassa. Vieras mies pani minua ja samalla hyväilin miestäni käsin, sen jälkeen mentiin asentoon jossa vieras pani takaapäin ja minä otin mieheltäni suihin, mieheni oli minun edessä.
Kerran taisi olla hetki että vieras mies katsoi vähän aikaa kun me oltiin itse hommissa. Eli miesten ei tarvitse kosketella toisia, sitä ei myöskään tule meillä tapahtumaan !

Moikka,
jos mies kammoaa toisen miehen kosketusta, kannattaa unohtaa peppu-pimppa asento. Siinä nimittäin mies tuntee selvästi toisen miehen kalun naisen sisällä omaansa vasten.

Kokemusta on, kun ollaan yhden kaverini kanssa pantu vaimoani yhdessä ja erikseen kaikkiin reikiin, kaikissa asennoissa, meillä kotona kaikissa huoneissa, viimeisen kahden vuoden aikana.

Viimeksi eilen, keittiön pöydällä. Mies pani pimppaan ja minä panin suuhun. Minä laukesin ensin ja sitten vaimoni huusi, kouristeli ja valitti spermat suussaan oman orkkunsa. Mies laukesi viimeisenä.

t: Aviomies