kimppaseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi voi teitä...googlettakaapa pojat ihan yhdessä...Miksi se nyt niin ihmeellistä teistä on jos miehelläkin on G piste? Sille minä en mahda yhtään mitään että se sattuu sijaitsemaan peräaukon puolella. =) Olen monesti sitä miettinyt ja mieleni tekisi koettaa mitä sen hierominen saa miehessäni aikaan.

Joku jo eilen kertoi antaneensa miehelleen dildolla hierontaa ja mies oli nauttinut siitä suuresti.Että tiedä vaikka... =)

Kun tuo g-piste nyt kirvoitti noin kovasti kirjoituksia niin, voisiko joku ystävällisesti kertoa oikeasti missä se miehellä on miten siihen pääsee käsiksi? Kai se ainakin on kiistatonta, että sellainen on olemassa ja se, että se tuottaa mielihyvää, kun sitä hiukan ärsytetään.

Valistusta, kiitos!

Kai miehissäkin on sitten eroja. Tyttöystävä kokeili dildoilla, ja homma tuntui vastenmieliseltä - kuin olisi paha ummetus ja suoli täynnä "jumissa" olevaa ulostetta tai jossain lääkärin operoitavana. Kokeili myös sormella varovasti eturauhasta. En tuntenut mitään. Tytön aiemmat kumppanit ovat kertomansa mukaan nauttineet vastaavasta suunnattomasti. Heh, seuraavana päivänä pieretti normaalia huomattavasti enemmän. Tiedä sitten, alkaisiko ajan myötä tuntua paremmalta.

Joskus seksissä on vaikea päästä sopivaan mielentilaan. Myös orgasmin saaminen vaatii tietynlaista rentoutta. En saa orkkua kovin helposti (yleinen vaiva monilla naisilla, tiedetään), joten orgasmin saaminen vaatii rentoa mielialaa ja sen saavuttaminen vaatii yleensä jonkun kiihottavan "sadun" miettimistä. Yleisimmät omat mielikuvani liittyvät juuri kimppaseksiin (esim. monta isokaluista miestä).

Olen itse kokeillut kahden miehen kanssa kimppaa ja se oli elämäni suurin pettymys seksin saralla. Valitettavasti kummankin miehen mielestä kokemus oli kiihottava ja kumpikin laukesi ennen aikojaan. En saanut kaipaamaani kunnon esileikkiä. Kuvittelin, että saan tuplasti nautintoa (esim. toinen nuolee alapäätä, toinen hieroo rintoja), mutta näin ei käynyt. Kaipasin nimenomaan esileikkiin läheisyyttä esim. toinen mies on edessäni ja toinen takanani (me seisaallaan, polvillaan tai makuullaan), jossa saisin kunnolla hyväilyjä, rintojen imemistä, alapään hyväilyä, pepun puristelua, hiusten hyväilyä jne jne.

Olin niin pettynyt, että itkin. Yritimme samalla kokoonpanolla uudemman kerran myöhemmin, mutta taas kävi samalla tavalla. Ehkä itse olin niin kiihkoissani, että kävin liian innokkaasti miehiin käsiksi. Tiedän kyllä yhden yön jutuista viisastuneena, että valtaosa miehistä laukeaa todella järkyttävän nopeasti, mutta en oikein osannut ajatella, että todella niin kävisi kimppaseksissäkin. Itse olin valmis saamaan kahteen reikään yhtäaikaa, mutta emme päässeet asiassa niin pitkälle ollenkaan.

Nyt koen, että fantasiani on "likaantunut" enkä saa siitä enää miettimällä samanlaisia kiksejä kuin aiemmin ennen kokeilujani. Olenkin hylännyt ajatuksen toistaiseksi. Sitä paitsi nykyinen mieheni on paljon rajoittuneempi fantasioiden suhteen kuin minä. Kunnioitan hänen näkemystään ja pettämäänkään en halua ryhtyä. Onneksi mielikuvituksella voi miettiä vaikka mitä...;)

Kuten itsekin kirjoitit, liika kiihko pilaa hienot fantasiat. Siksi pitääkin olla riittävästi aikaa olla yhdessä. Tai sanotaanko niin että koskaan sitä ei ole liikaa.
Rauhallisesti, vaikkapa koko viikonlopun verran yhdessäoloa, iloista ja vapaamielistä.
Niin ettei suunnitella liikaa, annetaan vaan halujen viedä.
Ja jos kaverit päästelee reisille niin seuraavan kerran se jo kestää pidempään. Jos taas sama peli, niin rauhallisesti rakastelua jatkaen, kyllä ne siitä alkaa kestämään.
Ilmeisesti olette aika nuoria. Meillä paljon kokeneilla siihen laukeamiseen jo joutuukin tekemään yhtä jos toistakin.

Meillä tehtiin kimppaa nyt lauantaina toisen kerran. Ainakin meillä tämä onnistuu, oli todella mukavaa ja vieras mies oli oikein asiallinen ja mukava. Tämä toinen oli parempi ku eka, ei jännittänyt niin paljoa ja vieraalla miehellä ei ollut niin iso kalu ku ensimmäisellä kerralla niin ei tarttenut varoa : ) Meidän suhdetta tällainen piristää, mutta tämähän on niin ihmisistä ja suhteista kiinni, kaikille ei sovi. Emme mekään kovin tiheästi kimppaa haluta, silloin tällöin ku oikein on eroottinen olo : ) Neljän orgasmin jälkeen olo on melkoisen raukea .

Kiihottaa lukiessa näitä kimppaseksijuttuja.Takavuonna olin saada toiveeni toteutetuksi mutta naiseni ei halunnut että vaihdetaan välillä.Kaverin daami olisi ollut valmis ja samoin kaverinikin.Tositilanteessa jos olisin naimisissa ja rakastaisin vaimoani aidosti,en pystyisi kimppahommiin vaikka fantasioin niistä.Toisille ihmisille se sopii ja varmaan saavat mahtavat nautinnot kimpassa.Tälleen sinkkuna voisi osallistua kimppaseksiin koska tunnetasolla ei ole mitään pelissä.Entäs jos sellainen tunneside syntyy siinä yhteydessä.Ei enää haluakaan jakaa naista muiden kanssa?Riippuu myös naisesta.Jos hän ei tunne mitään toista kohtaan muuta kuin pelkkä seksi,silloin asia selvä.

Kannustan kyllä kaikki kavereita kokeilemaan tupla miestä jos vain oma mies on halukas : ) 2 kokemusta , molemmat plussan puolella. Mutta jännitys oli melkoinen eli kyllä se on paljon helpompaa fantasioida ku toteuttaa, mutta toinen kerta oli jo paljon rennompi : )

...mutku, aihe vaan on niin herkkä, eivätkä kaikki kokeneetkaan halua vatvoa niitä täällä. Uskon että hiljainen enemmistö on tuolla jossain..........
Näin "salaisen" aiheen keskustelu vaan hajoaa näillä sivuilla. Sisäpiirin juttuna varmaan keskustelijoita tulis vaikka kuinka.

Loistavasti, paremmin kuin ensimmäinen : ) Tietenkin jännitys ei ollut nyt niin paha, pysty olemaan varsinkin alussa ihan rennosti. Toiseksi, tällä vieraalla paljon pienempi niin oli helpompi siinäkin mielessä : ) Ensimmäisellä niin iso että piti varoa ! Mutta hyvä mieli molemmista !

Kitu varmaan tarkoitti että kertoisit yksityiskohtaisemmin, kun sinun ensimmäisestä kerrasta kertominen oli niin hyvää.
Siis miten toimitte?
Olen muuten samaa mieltä, siitä että rajatummassa piirissä ihmiset uskaltaisivat kertoa paremmin omista kokemuksistaan.

Meillä juttu alkoi n. 2v. sitten. Juttelimme fantasioista ja vaimo kertoi joskus ajattelevansa seksistä kahden miehen kanssa yht aikaa. Mietiskelitin juttua silloin tällöin ja sitten lupasin vaimolle, että voidaan kerran kokeilla jos tosissaan kerran on. Ryhdyttiin etsimään hänelle sopivia ehdokkaita netin treffipalstoilta. Lopulta valikoitui pari ehdokasta joiden kanssa jatkoimme kahvittelu tapaamisen jälkeen vielä s-posti keskustelua ja tutustumista.
Yhdessä päätettiin kenen kanssa yritetään, ja kaikille muille ilmoitettiin että olemme löytäneet mieleisen ehdokkaan.
Aluksi ajatus kiihoitti minuakin, kun olimme lukeneet keskustelupalstojen kirjoittelua aiheesta. Lähinnä "liukkaalle" pääsy, ja turvonnut naidun näköinen pimpan kuva siinsi silmissäni.
Lopulta sovimme tapaamisen lähi kaupungin hotelliin. Tavattiin, käytiin syömässä ja jutusteltiin niitä näitä. Me miehet odoteltiin mitä tuleman pitää ja sanooko vaimo kyllä vai ei. Lopulta sanoi kyllä, mutta kuulemma jännitti ihan hirveesti... EI kun huoneeseen. Alkuun istuskeltiin sängyn reunalla ja suukoteltiin vuorotellen vaimoa hyväillen samalla. Sovittiin vähän mitenkä aloitellaan, jonka jälkeen suihkuun vuorotellen.
Vaimon kanssa, joka oli pukenut seksiasun ylleen, olimme jo sängyssä suutelemassa ja hyväilemässä, kun vierailija tuli suihkusta. hän jäi tuolille istuskelemaan ja hetken kuluttua sanoin vaimolle, että kutsuisi vieraan mukaan. Jatkoimme hyväilyä kolmistaan, vieraan antaessa hyvää suuseksiä. Keräsin rohkeutta, ja kysyin vaimolta jokos saa tulla sisään, sanoi joo, kysyin vielä että kumpi aloittaa ja vastaus oli et, en tiiä. Sanoin vierailijalle että vieraat ensin, ja että halusin koittaa sitten sitä paljon kehuttua "liukasta".
Vaihdettiin välillä vuoroa ja vieraan lauettua melko pian, pääsin liukkaille. Lähinnä se tuntui vaan märältä, lämpöiseltä, mutta se suuri juttu mitä kuvittelin, niin en kyllä löytänyt sitä. Vierailija halusi poistua tämän jälkeen ja jäätiin vaimon kanssa kahden miettimään miten meni ja miltä tuntuu. Olen mustasukkaista sorttia, mutta en tuntenut mitään sen suuntaista silloin enkä myöhemminkään. Osaltaan varmaan vaikutti se,että olimme puhuneet asiasta ja pidimme vierailijaa lähinnä elävänä dildona, joka antaa meille sen mitä ollaan hakemassakin (toki hän on todella mukava ja hauska mies). Nuolin ensin vaimolle orgasmin, ja sitten rakastelimme pari kertaa (harvinaista meille). Tämän jälkeen seksi kotona oli huomattavasti vilkaampaa kuin pitkään aikaan aijemmin.
Myöhemmin sovimme uuden tapaamisen parin viikon päästä, kun meistä tuntui, että jotain jäi uupumaan. Eli kokemus oli ihan mukava,mutta se suuri räjähdys jäi saavuttamatta.
Tavattin taas hotellissa, vaimo odotteli huoneessa kun me miehet sovittiin vähän mitä ja miten , ettei menis sormi suuhun sit sängyssä. Ja ei kun huoneeseen jossa vaimo odotteli seksikkäänä. Alku suudelmien, ja jutustelun jälkeen suihkun kautta sänkyyn rietastelemaan. Nyt tuntui vaimokin olevan vapautuneemmin mukana hyväillen jopa molempia munia saman aikaisesti. Kaksi miestä imemässä yhtaikaa rintoja, välillä kielisuudelmia antaen ja pimppaa hyväillen, tuntui kuulemma taivaalliselta joskin epätodelliselta. Oli mun vuoro aloittaa naiminen ja vierailija hoiteli yläpäätä, sitten vaihdettiin. Kun vierailija laukesi, niin vaimo kiireesti kontilleen minä liukkaille. Täytyy sanoa, että pimpsa oli oikeesti riettaan kiihoittavan näköinen, valuttaen spermaa.. Nautiskellen liuin sisään ja nyt tuntui aivan erilaiselta kuin eka kerralla. Rakasteltiin niin ,että vaimo sai ensimmäisen isomman orgasmin jolloin minäkin tulin. Tää oli jo sitä mitä tultiin hakemaan.
Huilittiin ja hyväiltiin vaimoa, joka samalla leikitteli meidän vehkeillä. Kohta jo vierailijalla peli virkos eloon ja alkoi uusi kierros. Nyt oli vuorossa lähetyssaarnaaja asento. Vaimo innostui naimaan semmoisella ryskeellä, suudellen intohimoisesti vierailijaa, että minussa heräsi mustasukkaissden peikko ja jouduin tosissani miettimään miksi siellä ollaan (tunsin itseni ulkopuoliseksi). Paha olo meni kuitenkin ohi ja pääsin mukaan juoneen, ja imemään rintoja sekä hyväilemään vaimon herkkää vatsaa. Vierailija laukesi hirveellä voimalla vaimon ulvoessa mielihyvästä... Minulla oli ruvennut kanssa uudelleen seisomaan, ja pääsinkin taas turvonneelle, valuvalle pimpalle peuhaamaan vierailijan hyväillessä vuorostaan. Kauan ei mennyt kun tulin, mutta nautittavaa oli ( myös vaimon mielestä).
Odottelimme josko vielä miehet jaksais uudelleen,mutta yrityksistä huolimatta vehkeet halusivat huilailla.
Olemme sitä mieltä, että oli hyvä,että tuli kokeiltua ja ettemme lannistuneet eka kerran jälkeen, toinen oli oikeasti sen verta hyvä,että kolmatta kertaa jo suunnitellaan uusilla ideoilla.

Jos kirjoitelmasta on jollekkin parille apua, niin hyvä !!!

Kiihottavan oloinen kirjoitus.Varmaan nautitte aidosti.Sitä ihmettelen miksei vaimot koskaan halua toista naista mukaan miehensä kanssa?Mies haluaa naitattaa vaimonsa kimpassa mutta naiset eivät halua jakaa miestänsä toisen naisen kanssa samassa äksönissä,miksi näin?

Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:
Kiihottavan oloinen kirjoitus.Varmaan nautitte aidosti.Sitä ihmettelen miksei vaimot koskaan halua toista naista mukaan miehensä kanssa?Mies haluaa naitattaa vaimonsa kimpassa mutta naiset eivät halua jakaa miestänsä toisen naisen kanssa samassa äksönissä,miksi näin?

No meillä ainaki olis toisinpäin jos jotain tuollaista kokeiltas. Toisen naisen mä voisin ottaa mukaan, mutten toista miestä.

Kirjoittelimme tuon pitkähkön jutun ennen rekisteröitymistä. m52/n59.
Meidän jutussa ei olla fantasioitu naisesta, vaimolta ei löydy Bi intoa ja minä tuskin pystyisin tyydyttämään kahta naista (en tosin edes ole fantasioinut asiaa). Tuntuu, että suostumalla vaimon fantasian toteuttamiseen tyydytän vaimoni seksitarpeita paremmin "järjestämällä apumiehen". Tosin minäkin saan seksistä selvästi enemmän irti naidessamme kimpassa, ja kahdestaan ollessamme puhumme tapahtumasta molemmat kiihoittuen sekä rakastellen...
On myös sanottava, että kimppa ei ollut mikään huonon seksin korvaus, vaan uusi lisä hyvään seksiin..

Nautiskellen nukkumaan....

Niinhän se on.Jos naisen aikoo saada läpeensä tyydytettyä,siihen tarvitaan apuvoimia.Me miehet ollaan aika vähään tyytyväisiä.Nainen tarvii tuntien ajan hellyyttä ja hyväilyä ennenkuin pääsee orgasmiin.Sitten niitä orgasmeja tulee useita pienestäkin hipaisusta.Taas on luojalla mennyt laskelmat sekaisin.Olis antanut miehelle kestävyttä reilusti enemmän tai varustanut naiset lyhyemmällä sytytyslangalla.

Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:
Niinhän se on.Jos naisen aikoo saada läpeensä tyydytettyä,siihen tarvitaan apuvoimia.Me miehet ollaan aika vähään tyytyväisiä.Nainen tarvii tuntien ajan hellyyttä ja hyväilyä ennenkuin pääsee orgasmiin.Sitten niitä orgasmeja tulee useita pienestäkin hipaisusta.Taas on luojalla mennyt laskelmat sekaisin.Olis antanut miehelle kestävyttä reilusti enemmän tai varustanut naiset lyhyemmällä sytytyslangalla.

Sitten on naisia, jotka syttyvät ihan munan esille otosta ja suuhun tunkemisesta. He saavat ekan orgasmin 30 sekunnissa. Tämän jälkeen seuraavat tulevat sopivassa tahdissa jatkettaessa kerran 2-10 sekunnissa. Puoli päivää myöhemmin ja viiden laukeamisen jälkeen tyttö vielä kujeellisesti sirkuttaen pyytää lisää, mutta on pakko tunnustaa, että kalu alkaa olla aika hellä. Ikävää siinä kohtaa ojentaa dildoa homman loppuun saattamiseksi. Kai sille kimppakaverin tarpeellisuudelle on sittenkin hyvä peruste.

Olen ollut apurina eräällä pariskunnalla ja täytyy sanoa että aivan mahtavia kokemuksia ollaan koettu.
Yksi asia minkä haluan mainita, on liiallinen yrittäminen, siihen saattaa kaatua hienotkin kemiat. Koko homma saattaa kaatua siihen että esim. aviomies on tietävinään ja ohjailee koko toimintaa, sellaista ei sais olla yhtään.
Näin ulkopuolisena sanoisin että mahdollisesti useampiakin tapaamisia ennenkuin hypätään punkkaan tai siihen keittiön pöydälle.

Mielestäni toimivin juttu on se, että kolmas pyörä ja vaimo saavat olla vapaasti, tehdä mitä haluavat. Hyväillä, flirtata, leikkiä ilman vaimon miestä. Silloin tilanne avautuu kuin automaattisesti. Mies tulee sitten mukaan kun aika on sille kypsä.
Mielestäni todella jäykkää on se, että jostain ravintolan pöydästä lähdetään kuin sopimuksesta johonkin hotellihuoneeseen, istuskellaan siellä jäykkänä ja ihmetellään että mitäs nyt.

Koska aina tuossa tilanteessa nainen on se prinsessa, hänet pitää saada rennoksi. Ja siihen ei kyetä muuten kuin rennolla otteella, leikkisästi ja hienotunteisesti.
Pitää luoda fiilikset että nainen saa olla ja tehdä aivan mitä haluaa.......
Joissain tapauksissa varmaan jännitteet ovat voimakkaammat pariskunnan suhteissa.