kimppaseksi (asiallinen)

• Viestiketjun aloittaja leena80
  • Ensimmäinen viesti
rva
Muutamia kimppa komemuksia on ja onnistuu, jos kaikki osapuolet haluaa ja kemiat kohtaa.
Tärkeää on just tää henkinen puoli, eli että ei mustasukkaisuutta.

Ei kannata kaveria pyytää mukaan:) vaan etsiä vaikka netin kautta ja löytää sopiva samoin ajatteleva ihminen. Siellä paljon hörhöjäkin joulossa, mutta myös tavallisia perheellisiä mukavia miehiä:))

Mr.
Olen toista mieltä, tutut ovat helpompia koska kemiat toimii oikealla tavalla.
Määrätynlainen luottamus myös on tarpeen, tutuilla sitä tuntuu olevan.
Ehkä olen väärässä, mutta näin olemme toimineet ja kaikki on mennyt hyvin.

Mr.
Olen toista mieltä, tutut ovat helpompia koska kemiat toimii oikealla tavalla.
Määrätynlainen luottamus myös on tarpeen, tutuilla sitä tuntuu olevan.
Ehkä olen väärässä, mutta näin olemme toimineet ja kaikki on mennyt hyvin.

Erik
Kimppaseksi kiinnostaisi kovastikin erään tuttavapariskunnan kanssa, mutta vain niin, että saisin panna oikein olan takaa kaverin muijaa ja muut vain katselisivat kateissaan suoritusta.

Kimppaan ekaa kertaa
Olen 33v sinkkumies ja saanut kutsut viisikymppisen pariskunnan kanssa kimppaan niin että lähinnä tehtäväni olisi naida vaimoa ja mies katselisi. Hiukan kyllä jännittää...Onko kukaan kokeillut kimppaa tämän tyyppisellä kokoonpanolla? Onko vieraaksi kutsuttu mies pystynyt hoitamaan toimet kunnialla vaikka oma mies on katsellut vierestä?

Eka kerta 1
Olen 33v sinkkumies ja saanut kutsut viisikymppisen pariskunnan kanssa kimppaan niin että lähinnä tehtäväni olisi naida vaimoa ja mies katselisi. Hiukan kyllä jännittää...Onko kukaan kokeillut kimppaa tämän tyyppisellä kokoonpanolla? Onko vieraaksi kutsuttu mies pystynyt hoitamaan toimet kunnialla vaikka oma mies on katsellut vierestä?

Ei mitään hätää kunhan kemiat toimii, myös kunnioitus toisiaan kohtaan.
Tilanteen pitää antaa kehittyä vapaasti, ilman suunnitelmia. Naisen pitää myös olla aktiivinen ja miehensä ei misään nimessä saa alkaa "ohjailemaan" tapahtumia, ainakaan ekalla kerralla.
Olen ollut mukana ja painotan sitä että iloisuutta ja naisen aktiivisuutta menoon niin kaikki menee hyvin.

Viimeksi muokattu:
Mitääh?

Ei ole koskaan onnistunut. Jospa sinä olisi ensimmäinen!

Viimeksi muokattu:
Entinen muija(nuija)
kimppaseksi parisuhteessa ei ole asiallista. Se on uskottomuuden yksi muoto. Toden totta, erotiikka-alalla se on tavallista. Oletteko erotiikka-alalla? Jotkut sanovat että se ei ole uskottomuutta,että se on ihan eri asia, miten se on eri asia? Jos puoliso harrastaa seksiä toisen kanssa niin hän ON uskoton sinulle vaikka miten väännät. Sitä paitsi hän tekee sitä VARMASTI ilman lupaakin, ja jos ei vielä ole tehnyt, niin kokeilujen jälkeen alkaa vieras pillu maistumaan...
Suostuin kokeiluun ja en tykännyt,mies ei tykännyt kun pyysin että se jää ainoaksi kerraksi. Hän sanoi sen jälkeen kun oli jäänyt kiinni ettei enää koskaan tyydy vain yhteen, kun voi kahtakin saada. Niin että olkaahan varovaisia toiveissanne.

???????????????
kimppaseksi parisuhteessa ei ole asiallista. Se on uskottomuuden yksi muoto. Toden totta, erotiikka-alalla se on tavallista. Oletteko erotiikka-alalla? Jotkut sanovat että se ei ole uskottomuutta,että se on ihan eri asia, miten se on eri asia? Jos puoliso harrastaa seksiä toisen kanssa niin hän ON uskoton sinulle vaikka miten väännät. Sitä paitsi hän tekee sitä VARMASTI ilman lupaakin, ja jos ei vielä ole tehnyt, niin kokeilujen jälkeen alkaa vieras pillu maistumaan...
Suostuin kokeiluun ja en tykännyt,mies ei tykännyt kun pyysin että se jää ainoaksi kerraksi. Hän sanoi sen jälkeen kun oli jäänyt kiinni ettei enää koskaan tyydy vain yhteen, kun voi kahtakin saada. Niin että olkaahan varovaisia toiveissanne.

Toden totta, oletko erotiikka-alalla kun olet kokeillut?

Viimeksi muokattu:
Kimppaan ekaa kertaa
Ei mitään hätää kunhan kemiat toimii, myös kunnioitus toisiaan kohtaan.
Tilanteen pitää antaa kehittyä vapaasti, ilman suunnitelmia. Naisen pitää myös olla aktiivinen ja miehensä ei misään nimessä saa alkaa "ohjailemaan" tapahtumia, ainakaan ekalla kerralla.
Olen ollut mukana ja painotan sitä että iloisuutta ja naisen aktiivisuutta menoon niin kaikki menee hyvin.

Tuo on hyvä tietää. Pariskunta ei ole koskaan myöskään ollut kimpassa joten olemme kaikki noviiseja asiassa. Oliko sinulla muuten suurta ikäeroa pariskunna kanssa? Minulla ja heillä ikäeroa on yli 20v. Tosin kokemusta 50+ naisista on kahdenkeskisestä seksistä, mutta pariskunta on uutta ja hiukan jännittää..

Viimeksi muokattu:
no
Ihmiset tekevät kaikenlaisia asioita, kun elämä tuntuu tylsältä. Sitä varten on tilastojakin, missä voidaan rikkoa entinen ennätys.
Jossain vaiheessa ei vain ymmärretä milloin on sairasta hypätä entistä tuntemattomampaan.

Mutta mikään ei yllätä, tai sitten yllättää.

kysymys no:lle
Ihmiset tekevät kaikenlaisia asioita, kun elämä tuntuu tylsältä. Sitä varten on tilastojakin, missä voidaan rikkoa entinen ennätys.
Jossain vaiheessa ei vain ymmärretä milloin on sairasta hypätä entistä tuntemattomampaan.

Mutta mikään ei yllätä, tai sitten yllättää.

Mikä sai sinut avaamaan tämän "sairaan ketjun". Sairas, tukahdutettu mieli. Kumpi on sairaampi, Se joka tekee vai se joka kyttää tekemistä paheksuen? Mielestäni jälkimmäinen. Sillä on huono itsetunto niin tarvitsee arvostella muiden tekoja ja tekemättä jättämisiä. Se ken tuohon julistamiseen ryhtyy, joutuu hyväksymään myös sen, että itse joutuu arvostelun kohteeksi samoilla argumenteillä joita itse harrastaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Reiki:ä;10345313:
Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin ei kumpikaan.

itse olen seurustellut nyt vuoden naiseni kanssa. meillä ollut muutamia kertoja kaveri mukana kimpassa(mies). oikein hauskaa ollut ja nainen ollutt tyytyväinen. suosittelen 2m-1n.

utelias
Jos 2 miestä (tai useampi) ja 1 nainen (tai useampi) niin siitä saa kivan jonon eli sellaisen "kolme, neljä, viisi ... pientä elefanttia marssi näin ... kärsät reijissä eteenpäin". Miten ois ap:lle?

Miksi pyörit täällä sivuilla idiootti, jos sul ei o asiasta kokemusta eikä kiinnostusta. Mene muualle runnkkaamaan ja anna ihmisten kaskustella mieltymyksistään.

Viimeksi muokattu:
FreddieMercury4ever
No jos parisuhde on kunnossa niin en näkis kimppakivan vaarantavan parisuhdetta.

Meillä oli pari vuotta sitten toinen nainen sängyssä (itseni lisäksi siis), enkä tiedä, haluanko toista miestä ikinä kokeillakaan (toinen nainen oli ihan mieletön kokemus!) ja kyllä meidän suhde ainakin kesti sen ihan vammoitta. Päin vastoin meillä oli tosi kivaa!

kokeilitu on
Siinä meni älyttömien seksijuttujen takia yksi hyvä avioliitto kiville.
Olemme harrastaneet avomieheni kanssa kolmenkimppaa useasti, joskus miehen, joskus naisen kanssa. Haluamme jakaa nämä kokemukset ja olemme täysin luottavaisin mielin liikkeellä. Ei ole tullut koskaan edes mieleen ihastumista. Jos suhde on muuten kunnossa, en usko, että suhde voi kaatua seksikokeiluun.Taustalla on jotain muuta, joka sitten tulee esiin tässä tilanteessa.

Fantasiat ovat kiva lisä yhteiseen seksiin. Itse kimppaseksin järjestäminen on myös mukavaa puuhaa. Varsinaiset seksikokemukset ovatkin sitten ollaan hieman jopa petymys. Vieraan miehen/naisen kanssa aina hieman jännittää ja asiat eivät hoidu niin sulavasti kuten fantasiassa... Mutta toisaalta, tarkoitus onkin saada välillä vähän piristystä seksiin ja samalla toteamme, että parasta on kuitenkin yhteinen seksimme. Jos toinen sattuisi ihastumaan vieraaseen, niin antaa mennä - silloin emme ole tarkoitettu yhteen!

Suosittelen kokeilemaan, terveessä parisuhteessa ei tule ongelmia!

Viimeksi muokattu:
kurpitsamies
Ei kai sitä elämässä kannata tuhlata pelkkään haaveiluun. Kaikkeahan pitää koittaa. Itse ainakin olen aina valmis kaikenlaisiin kokeiluihin. Kyllä minä ainakin olisin valmis kolmen kimppaan vaikka mukana olisikin toinen mies. Kyllähän se tietysti jännittäisi hirveästi ensin, mutta kaipa se siitä kun vaikka pari lasillista viiniä ottaisi niin tunnelma laukeaisi ;)

Olen ollut vakisuhteessa nyt 6 v , ja suhteemme on täysin kunnossa. Seksielämämme on vilkasta ja antoisaa. Viime aikoina olemme mieheni kanssa ( mies ehdotti ) puhuneet tykkäisinkö saada kahta
miestä yhtäaikaa . Tykkään peppuseksistä ja ym. joten se ei ole ongelma. En ole tyrmännyt ajatusta,päinvastoin ajatus kiihottaa. Nyt haluaisin järkeviä neuvoja ja kokemuksia ( naisilta ) miten teillä
on kyseinen 2m+n sekstailu onnistunut, pystyittekö helposti antamaan molempiin reikiin yhtäaikaa , ym ? Missä asennoissa olitte ?
Sitten mistä löysitte kolmannen osapuolen, miten tapahtui, missä harrastitte ?
Olemme siinä vaiheessa että voisimme kokeilla kun sopiva hetki ja mies tulee kohdalle !

kiitos etukäteen !
sama viesti myös seksi osion puolella, mutta kokeilen myös tännekin jos saisin asiallisia vastauksia lähinnä naisilta

Viimeksi muokattu:
FreddieMercury4ever
Olemme harrastaneet avomieheni kanssa kolmenkimppaa useasti, joskus miehen, joskus naisen kanssa. Haluamme jakaa nämä kokemukset ja olemme täysin luottavaisin mielin liikkeellä. Ei ole tullut koskaan edes mieleen ihastumista. Jos suhde on muuten kunnossa, en usko, että suhde voi kaatua seksikokeiluun.Taustalla on jotain muuta, joka sitten tulee esiin tässä tilanteessa.

Fantasiat ovat kiva lisä yhteiseen seksiin. Itse kimppaseksin järjestäminen on myös mukavaa puuhaa. Varsinaiset seksikokemukset ovatkin sitten ollaan hieman jopa petymys. Vieraan miehen/naisen kanssa aina hieman jännittää ja asiat eivät hoidu niin sulavasti kuten fantasiassa... Mutta toisaalta, tarkoitus onkin saada välillä vähän piristystä seksiin ja samalla toteamme, että parasta on kuitenkin yhteinen seksimme. Jos toinen sattuisi ihastumaan vieraaseen, niin antaa mennä - silloin emme ole tarkoitettu yhteen!

Suosittelen kokeilemaan, terveessä parisuhteessa ei tule ongelmia!
Meillä on ongelmana se, mistä löytää luotettavia kolmansia. Mistä te niitä löydätte?

Viimeksi muokattu:
Mercury - Johnsson - mies
Nimittäin että mistä löytää niitä luotettavia, minäkin haluaisin kolmanneksi, mutta kun en tiedä mistä niitä kumppaneita löytää.
Useimmilla sivustoilla vaan kirjoitellaan ja vaaditaan sitä sun tätä. Mutta mahtavatko ottaa koko asiaa sen vaatimalla luottamuksella ja elämää rikastuttavana kokemuksena.

kimppa koukutti
Tuo on hyvä tietää. Pariskunta ei ole koskaan myöskään ollut kimpassa joten olemme kaikki noviiseja asiassa. Oliko sinulla muuten suurta ikäeroa pariskunna kanssa? Minulla ja heillä ikäeroa on yli 20v. Tosin kokemusta 50+ naisista on kahdenkeskisestä seksistä, mutta pariskunta on uutta ja hiukan jännittää..
Kyllä se toimii, että mies lähinnä katselee, olin itse 36 vuotiaana 44 v pariskunnan kolmas ja siinä touhusin vaimon kanssa vapaasti ja mies hiipi peliin mukaan vasta kun olimme päässeet vauhtiin.
Kunnialla selvittiin ja jäin hommaan koukkuun. Olen edelleen vapaa mies ja tykkään käydä ja etsin pariskuntia seurakseni.

Viimeksi muokattu:
19v mies
Kyllä se toimii, että mies lähinnä katselee, olin itse 36 vuotiaana 44 v pariskunnan kolmas ja siinä touhusin vaimon kanssa vapaasti ja mies hiipi peliin mukaan vasta kun olimme päässeet vauhtiin.
Kunnialla selvittiin ja jäin hommaan koukkuun. Olen edelleen vapaa mies ja tykkään käydä ja etsin pariskuntia seurakseni.
Olin vanhemman miehen luona kylässä, sillä oli pari sen tuttua miestä kylässä. Halus naida mua pyllyyn kun muut katselivat, Sitten halusivat kimpassa kokeilla nuorta miestä pyllyyn. Kiiihottava kokemus miesten naitavana vaikka olenkin mieluimmin naisten hoitona.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä