kimppaseksi (asiallinen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dildo ei korvaa aitoa miestä ainakaan vielä.
Odotellaan äly dildoa.
Minusta käsien paljous vartalolla on mahtavaa ja saa tosi kiimaisensi.

Mitä mieltä olette olleet kutsusta avioparin kanssa kolmen kimppaan?
Onko eroa onko aviopari ystäviä vai vieraita.
Mitä mieltä naiset ovat kimppanaisena olemisesta?
Mitä mieltä olette olleet kutsusta avioparin kanssa kolmen kimppaan?
Onko eroa onko aviopari ystäviä vai vieraita.
Mitä mieltä naiset ovat kimppanaisena olemisesta?

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Meillä löytyi kolmanneksi miehen työkaveri, Aki, jonka vaimo kuoli tapaturmaisesti puoli vuotta sitten. Hän kävi meillä sen jälkeen usein saunomassa. Juteltiin kaikesta, myös seksistä. Aki kertoi, ettei ollut vaimon kuoleman jälkeen ollut innostunut.

Kysyin varovasti, voisiko hän ajatella panevansa minua. Hän mietti hetken ja sanoi. Olethan sinä tosi kaunis ja seksikäs, mutta Mikan vaimo. Mika sanoi, ettei se haittaa.

Otin Akia kädestä kiinni ja vedin hänet makkariin. Hyväilin häntä koko kropasta ja kysyin lupaa ottaa pikkuveljen suuhuni. Vetelin esinahkaa muutaman kerran edestakaisin ja sain lastin suuhuni. Pidin pienen tauon ja aloin uuden hyväilyn. Stondis nousi uudestaan. Pyysin häntä työntämään kalun pilluuni. Nyt hän kestikin huomattavan kauan ja minäkin sain orkun. Lepäilimme vierekkäin ja kysyin, voisiko hän tulla meidän kanssamme kolmanneksi.

Pohdittuaan hän sanoi: Saisinko harjoitella ensin vähän enemmän sinun kanssasi? Ja toisekseen, en pidä anaalista. Keskustelimme vielä Mikan kanssa ja sovimme, että Aki totuttelee pari seuraavaa saunakertaa ja hän ei pane anukseen.

Lopulta ryhmämme toimi niin että minä otin suuhun ja pilluun vuorotellen molemmilta Mika nussi anukseen ja Aki antoi minulle suuseksiä. Siinä hän oli taitavampi kuin kukaan eläissäni kokemistani miehistä.

Jos Aki ei kyllästy meihin, tämä tulee olemaan meidän kimppamme vuosia.