kimppaseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Meidän sessiossa miehet eivät koskettaneet toisten kalua eikä paljon muutenkaan toisia. Mieheni "kammoaa" toisen miehen koskettelua saatikka kalun kosketusta ! Se vähän riippuu asennoista miten paljon miehet koskevat toisiaan. Alussa mieheni seurasi kun vieras mies aloitteli, eli suuseksiä molemminpuolin , mieheni hyväili itseä. Mieheni liittyi mukaan kun vieras oli alkanut itse hommiin lähetyssaarnaajassa. Vieras mies pani minua ja samalla hyväilin miestäni käsin, sen jälkeen mentiin asentoon jossa vieras pani takaapäin ja minä otin mieheltäni suihin, mieheni oli minun edessä.
Kerran taisi olla hetki että vieras mies katsoi vähän aikaa kun me oltiin itse hommissa. Eli miesten ei tarvitse kosketella toisia, sitä ei myöskään tule meillä tapahtumaan !

kuulostaa namilta sellainen ryhmäsessio ;)

Alkuperäinen kirjoittaja --timppa--:
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Meidän sessiossa miehet eivät koskettaneet toisten kalua eikä paljon muutenkaan toisia. Mieheni "kammoaa" toisen miehen koskettelua saatikka kalun kosketusta ! Se vähän riippuu asennoista miten paljon miehet koskevat toisiaan. Alussa mieheni seurasi kun vieras mies aloitteli, eli suuseksiä molemminpuolin , mieheni hyväili itseä. Mieheni liittyi mukaan kun vieras oli alkanut itse hommiin lähetyssaarnaajassa. Vieras mies pani minua ja samalla hyväilin miestäni käsin, sen jälkeen mentiin asentoon jossa vieras pani takaapäin ja minä otin mieheltäni suihin, mieheni oli minun edessä.
Kerran taisi olla hetki että vieras mies katsoi vähän aikaa kun me oltiin itse hommissa. Eli miesten ei tarvitse kosketella toisia, sitä ei myöskään tule meillä tapahtumaan !

kuulostaa namilta sellainen ryhmäsessio ;)

Olisi ihanaa kokeilla kahta miestä (tuntematonta) samaan aikaan , vaikkapa silmät sidottuna ... alistettuna .

Minä haluaisin, että olisin kahden miehen kanssa, joiden kiinnostus olisi minua kohtaan, mutta myos siitä, että toinen mies tyontyisi mieheni sisään ja minä ottaisin häneltä suihin spermat naamalle ja toinen mieheni pyllylle. :) Tosin haaveeksi tämä jää!

ulpukka64, veit jalat suustani.
Joskus olis ihanaa koittaa kahta tai useampaa naista samaan aikaan, siis tuntematonta. Voisin olla vaikka silmät sidottuina. Niin etten tietäis koskaan kuka kävi käsiksi. Pääsis oikein narttujen hyväksikäytetyksi.......
Samoin luotettavassa porukassa hyvin vapaa sekstailu olis hienoa. Jokainen vois käyttää hyväkseen ketä haluaa, miten haluaa.
Tietty sovituissa rajoissa.

Eikö sinustakin ole niin väärin että paljon fantasioita jää vain haaveeksi?
Silti tiedetään että samoin ajattelevia ihmisiä on vaikka kuinka.
Ongelma on siinä miten löytää samoin ajattelevat.
On tää niin väärin........

Kyllä se haaveena ja fantasianakin rikastuttaa seksielämää. =) Mekin haaveillaan kimppaseksistä, viimeksi illalla juteltiin miehen kanssa ja mukava niistä haaveista on yhdessä keskustella.

Ei pelkästään se ettei sopivaa kumppania löydy tuollaisiin kokeiluihin ole se suurin este.Minulla se on parisuhteen muuttumisen tai rikkoontumisen pelko se suurin este toteuttamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50 / tervehdys:
Eikö sinustakin ole niin väärin että paljon fantasioita jää vain haaveeksi?
Silti tiedetään että samoin ajattelevia ihmisiä on vaikka kuinka.
Ongelma on siinä miten löytää samoin ajattelevat.
On tää niin väärin........

Tuossa yläpuolella onkin juuri kommentti, miksi ne haaveeksi jäävät jne.

Olen konkreettisesti tehnyt noin ja itse tyontänyt semmoista pikkaraista dildoa mieheni takapuoleen siis samalla kun ottanut suihin ja ruiskutellut spermaa sitten naamalle. Ajatuksissani tietysti samaan aikaan unelmoinut mieheni nautinnosta ja siitä, että se toinen osapuoli, olisikin mies, joka nai miestäni hellästi. :)

Jotenkin näitä voi aina joskus koettaa myotäelää, mutta oikeassa elämässäkin minä haluaisin, mutta miestä kuvottaa!

Ja lisään vielä, että jälkeen päin miestäni on hävettänyt, että on nauttinut niin paljon tapahtuneesta ja mennyt niin sekaisin tunteesta, että on noinkin päässyt käymään! Ja tunnustanut tosiaan, että oli kuitenkin aivan upeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Tiedätkö, että minäkin olen hieman haaveillut tuosta, että työntelisin miehelle pikkiriikkistä dildoa sinne takapuoleen. =)

Tuntuuko se hänestä kiusalliselta?

Eihän sinne tosiaan sellasta kauheaa slarvaa tarvi tyontää. Kapea ajaa ihan saman asian. Meillä mies aluksi vastusteli kovasti sitäkin. Tosin kun minun vuoroni oli vain tyydyttää hänet, aloitin sen keskustelemalla asiasta, konjakkilasi käteen, pukeuduin kauniisti, riisuin hänet,otin ensin suihin, puristelin samalla pakaroita ja varmistin, että hän on jo todella kiihottuneessa vaiheessa, matkalla huipulle, nuolin hetken pyllynreikää ja ympäristoa. Siirryin takaisin ottamaan suihin, puristin liukastetta kädelleni, rasvasin dildon ja reiän ja siitä sitten varovasti ja hellästi. Välillä pysäyttäen, että refleksi laukeaa. Aikamoista kyytiä hän sitten kestikin. :) Ei mennyt kovin kauan kuin hän tuli. Otin dildon myos pois siinävaiheessa, kun häneltä alkoi tulemaan. Hän ei pidä siitä, että edes sormi on sisällä siinä vaiheessa enään, kun orgasmi on menneen talven lumia.

Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Tiedätkö, että minäkin olen hieman haaveillut tuosta, että työntelisin miehelle pikkiriikkistä dildoa sinne takapuoleen. =)

Eihän sinne tosiaan sellasta kauheaa slarvaa tarvi tyontää. Kapea ajaa ihan saman asian. Meillä mies aluksi vastusteli kovasti sitäkin. Tosin kun minun vuoroni oli vain tyydyttää hänet, aloitin sen keskustelemalla asiasta, konjakkilasi käteen, pukeuduin kauniisti, riisuin hänet,otin ensin suihin, puristelin samalla pakaroita ja varmistin, että hän on jo todella kiihottuneessa vaiheessa, matkalla huipulle, nuolin hetken pyllynreikää ja ympäristoa. Siirryin takaisin ottamaan suihin, puristin liukastetta kädelleni, rasvasin dildon ja reiän ja siitä sitten varovasti ja hellästi. Välillä pysäyttäen, että refleksi laukeaa. Aikamoista kyytiä hän sitten kestikin. :) Ei mennyt kovin kauan kuin hän tuli. Otin dildon myos pois siinävaiheessa, kun häneltä alkoi tulemaan. Hän ei pidä siitä, että edes sormi on sisällä siinä vaiheessa enään, kun orgasmi on menneen talven lumia.

Ei hän ole teilannut tuota mahdollisuutta.Nuolemaan en hänen peräaukkonsa ympärystää kyllä ala... =) mutta muuten tuo kuulostaa kivalle.

Onko miehesi saanut sitä anaaliorkkua? Vai miksi sitä kutsutaan?Vaiko aivan tavallisen?
Kun eikös miehen G piste sijaitse siellä peräaukossa tai siis lähellä ainakin?...apua kun en tiedä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaenuun poeka:
Kun puhutta rummie..ei kaet poejilla oo mittään g-pistettä ja se on taevaan tosi.

Kyllä minä olen sellaisesta jostain lukenut, vaan en muista mistä? Muistaakseni se oli siellä peräaukon puolella. Heh heh...rummiepa hyvinnii. =) vuan niin mahottoman mukavvie assioeta.

Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:

Ei hän ole teilannut tuota mahdollisuutta.Nuolemaan en hänen peräaukkonsa ympärystää kyllä ala... =) mutta muuten tuo kuulostaa kivalle.

Onko miehesi saanut sitä anaaliorkkua? Vai miksi sitä kutsutaan?Vaiko aivan tavallisen?
Kun eikös miehen G piste sijaitse siellä peräaukossa tai siis lähellä ainakin?...apua kun en tiedä!

Hän itse häpeillen jälkikäteen sanoi, että tunne oli lopulta piaan sellainen, että olisi tulossa koko ajan juuri, vaikkei kuitenkaan tullut ja tämä silloin aina sisääntyontyessä. Ja, että orgasmi oli voimakkaampi ja pidempi. Nyt kun noin sanoit, varmaan tuo g piste juttu on tosi. Ihan varma en ole. En tullut tuota edes ajatelleeksi.

No jostain olen joskus noin lukenut, mutten muista mistä. =( Siksi minua kiehtoo ajatus että saisin antaa miehelleni sellaisen orkun,mitä hän ei koskaan ole vielä saanut.

Kyllä se multa ainakin löytyy jostain peräaukon läheltä,joskus tapasin naisen joka otti suihin ja sormella hyväili peräaukkoani sain tosi hyvän orkun.
kyllä tekee hyvää!!!!!!

joo , luulen kyllä että ensimmäisen kimppakokemuksen perusteella siihen voi kyllä
jäädä koukkuun. Minuakin alkaa aina haluttaa kun olen baarissa ja hieman ottanut, mutta vieraiden matkaan en lähtisi. Siksi onkin mukavaa harrastaa mieheni kanssa näin niin kaikilla on puhtaat paperit seksin suhteen. Kyllä viimeviikonloppuinen kokemus jätti melkoisen kiiman myös mieheeni, halunnut joka ilta harrastaa ja aikaisemmin se on ollut luokkaa pari kertaa viikossa. Se että mies näki että nautin , jopa huusin oli kiihottanut eniten ja asennoista se missä olin mieheni kanssa 69:ssä ja vieras pani minua takaapäin. Mutta ymmärrän kyllä kaikkia niitä jotka eivät halua kokeilla, jokaisen suhde on omanlaisensa !

Hyvä Rekku, toit jotain järkeä tähänkin ketjuun, minua jo alkoi ihmetyttämään tuo tietämättömyys.
Mutta sen verran niistä fantasioista: Niitä pitää myös toteuttaa, sehän on elämää, sitä samaa mitä joskus muistellaan kun huristellaan rollaattorilla.....milloin mihinkin.

Tuo mistä "leena80" kertoi tuossa aiemmin on mietityttänyt meitäkin. Itse olen omasta mielestäni aika seksuaalinen ja halukas ja sama piirre kumppanissakin. Itsekseni miettinyt sitä että jospa siihen tosiaan jääkin koukkuun. Eihän se pahasta liene kuin siinä tapauksessa että jompikumpi ei sitten enää jatkossa jostakin syystä haluakaan. Vaikuttaa ainakin "leena80" kokemana että heillä jatkoa voisi seurata.
Mielikuvitus on lähes rajaton. Kun tuota "leena80" sinun kertomustasi luin ja kuvittelin miten olet miehesi kanssa "kuusysissä" ja toinen tulee takaapäin niin aloin ihan kostumaan. Täytyy myöntää että ennakkoluulottoman miehen olet myös löytänyt kun kuvittelin millaiset näkymät hänellä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Nina78:
Tuo mistä "leena80" kertoi tuossa aiemmin on mietityttänyt meitäkin. Itse olen omasta mielestäni aika seksuaalinen ja halukas ja sama piirre kumppanissakin. Itsekseni miettinyt sitä että jospa siihen tosiaan jääkin koukkuun. Eihän se pahasta liene kuin siinä tapauksessa että jompikumpi ei sitten enää jatkossa jostakin syystä haluakaan. Vaikuttaa ainakin "leena80" kokemana että heillä jatkoa voisi seurata.
Mielikuvitus on lähes rajaton. Kun tuota "leena80" sinun kertomustasi luin ja kuvittelin miten olet miehesi kanssa "kuusysissä" ja toinen tulee takaapäin niin aloin ihan kostumaan. Täytyy myöntää että ennakkoluulottoman miehen olet myös löytänyt kun kuvittelin millaiset näkymät hänellä oli.

Tosiaan! Nenä melkein vieraan kollin kullissa kiinni!

Ei mieheni moittinut ollenkaan 69 asentoa meidän kimppakokeilussa vaikka mieheni
ei koskisi kirveelläkään toiseen mieheen ! Vieras mies työntyi hieman yläpuolelta sisään ja mieheni oli niin alhaalla kuin pystyi,kuitenkin että ylsi nuoleen ja imemään klitorista. Miestäni oli vain kiihottanut katsella siitä kulmasta kun vieraan miehen iso kalu upposi pimppiini ja minä voihkin siinä päällä : ) Olen kyllä kehunut miestäni sen jälkeen, että pystyy tekemään näin. Mekin ollaan iältään minä28v ,mies 32v, luulen että tällä saralla aika nuoria .

Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
voi teitä hölmöjä.
Miehen G-piste ???
Se on eturauhanen, eikä mikään G-piste.

Höpö höpö Rekku.Miehelläkin on G piste, aivan niin kuin meillä naisillakin.Miehellä se sijaitsee peräaukossa...muistaakseni. =)