KEVÄTYRITTÄJÄT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 6.4.2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä ole vielä plussannut. Ajattelin odottaa vielä pari päivää ja testata vasta sitten. Kerran aiemminkin oli niin, että kierto venähti 5 päivää yli ja ehdin jo testata ja suuresti pettyä kun tuli nega. Joten yritän säilyttää malttini... Mahaa vihloo nyt parhaillaan oikein kovasti, aaltomaisesti, auts.

Mulla kävi meijän pojan kanssa silleen että menkat ei ollu edes myöhässä (söin pillereitä) ja menin viemään pissanäytettä tulehduksen takia tervariin. Soitin ja kyselin tuloksia niin sain kuulla olevani raskaana. Menkkojen olisi pitänyt alkaa vastaa muutaman päivän jälkeen. Eli periaatteessa mä voisin testata jo tänä viikonloppuna =)

Mikäs tilanne Pipsalla ja Äipällä?

Mulla tule täti taas tiistaina kylään... Kenkuttaa, kun tämä toinenkin miehen simppatesti tuntuu hukkuneen jonnekin. kaksi viikkoa tulee alkuviikosta, kun näyte annettiin ja tulokset luvattiin samalle viikolle eikä vain kuulu. Huomenna pitää soitella perään että helkatti, missä viipyvät. Kuitenkin niinkö 126:- maksoi ja mitään ei saa vastaukseksi. Tylsistyttää ja turhauttaa vain tämä odottaminen. Onneksi on ollut hirveästi töitä, niin ei ole oikein ehtinyt omaa paskaa kohtaloa surra ja pohtia....

Plussatuulia teille muille!

Toivonsa menettänyt Rosa...

Täti on kylässä, joten ei hyvää kuulu... :( Ja niin varma kun olin jo raskaana olemisestani. Taidan vetäytyä taustalle nyt hetkeksi ja yritän unohtaa raskautumisen. Kun sitä kerta kuitenkin tipahtaa kovaa ja korkealta joka kuukausi. Plussaonnea kaikille :)

Haamu tuli:)!!

Tänään pitäisi alkaa menkat, ei onneksi vielä näy. Testasin eilen haamun ja nyt toivon kovasti,että se vahvistuisi... Pitäkää peukkuja! Kirjoittelen myohemmin tarkemmin, nyt täytyy mennä takaisin töihin...

Maailma romuttui tänä aamuna täysin. Miehen spermassa ei ole siittiön siittiötä. En varmaan enää kuulu tälle palstalle. Täytynee siirtyä tuonne lapsettomien puolelle tai poistua koko keskustelupalstalta. Elämä on todella epäreilua. Oon vain koko aamupäivän itkenyt, ei tässä muuta voi. Onneksi on vapaapäivä, miten tästä selviää? Miten jaksan taas huomenna aloittaa työputken? Miten miehen ja minun avioliitto selviää tästä? Haluttaisi puhua jollekulle, mutta kenelle...? Mies ei halua tästä kerrottavan, no onpa yllätys. On varmasti kova pala olla lhällä oppupäivä töissä. Mahtaa olla kolaus omaa miehisyyttäänkin kohtaan...

Rosa, otan osaa. Elämä on todellakin ihan hirvittävän epäreilua.

Itse olen yhdessä vaikeassa elämänvaiheessa käynyt puhumassa ammattilaiselle (psykologille). Se voisi olla teidän tilanteessa ehkä ihan hyvä vaihtoehto, koska on toki ihan ymmärrettävää, ettei miehesi halua asiaa koko kansalle kuuluttaa.

Voimia teille molemmille!

Voi itku Rosa...
Juuri kun iloitsin Suvin onnesta, tuli noin hirvittävän surullinen uutinen.
Eipä siihen tunnu löytyvän lohdutuksen sanaa. Sen vain voin sanoa että tutuillamme on aivan ihanat kaksospojat, joiden aikaansaamisessa tarvittiin ulkopuoliselta sekä siittiöt että munasolu... Ei se varmasti yhtään lohduta nyt, mutta ehkä myöhemmin kun olette saaneet asian käsitellyksi keskenään...

Mielestäni Avan neuvo jutella psykologille ei ole yhtään hullumpi, ei se ota jollei annakaan. Se voisi hyvinkin auttaa asioiden käsittelyssä. Toivon Teille voimia!! *rutistus*

Tulin tänne lukemaan teidän yrittäjien kuulumisia ja oli tosi ikävä kuulla Rosan uutiset...

Kuten Avakin sanoi, ei tässä oikein ole sanoja jotka tähän tilanteeseen sopisivat tai auttaisivat. Olen tosi pahoillani, olen aina välillä täällä käväissyt ja niin toivonut tärppiä pitkään yrittäneille (ja toki muillekkin), Rosahan taisit olla ihan alusta asti kesäyrittäjissä mukana...

Toivon teille paljon voimia tilanteessanne. Varmasti keskustelu ammattilaisen kanssa voisi tosiaan auttaa. Itsekkin olen psykologin juttusilla käynyt omista syistäni, ja se on ollut hyödyllistä.

Paljon voimia ja halauksia Rosalle!

Voi itku Rosa! Olen tosi pahoillani!

Suosittelen myös ammattiapua. Jos mies ei halua tuosta puhuttavan julkisesti, niin hänen toivettaan pitää kunnioittaa.

Epäilen, että meillä on sama tilanne. Mulla kuitenkin melkein kaikki tutkittu, maailman säännöllisin kierto, tunnen oviksen jne. Mies ei suostu simppatestiin. Jotenkin vaan tuntuu, että siinä on ongelmamme.

Yritä Rosa jaksaa! Voimia!

Suville onnea!

Tango, kp 25/25.

Voi Rosa, olen pahoillani puolestanne. Silti ei kannata ihan epätoivoon vaipua, nykylääketiede pystyy usein ihmeisiin.

Tuntuu nyt Rosan viestin jälkeen kurjalta hehkuttaa omaa onnen tunnetta... Mutta kyllä se plussa on nyt vahvistunut. Ei auta kuin toivoa oikein kovasti, että pikkuinen pysyisi mukana loppuun asti.

Lisään itseni nyt kuitenkin plussanneiden listaan... Vihdoin.

Kovasti onnea ja tsemppiä teille kaikille! Meille ainakin plussa tuli juuri sen jälkeen kun olimme alkaneet totutella ajatukseen siitä, ettemme ehkä saisikaan lapsia, ainakaan kotikonstein. Joten epätiovoon ei kannata vaipua!

JÄNNÄYSLISTA

Alias 25/24/ O 18/ J 20/ Y10/05
Iisa 27/30/ O 15/ J 17 / y 8/05
Pipsa 30/34/ O 19/ J 21/ y 8/05
Riina-K 25/25/ y 8/05 eka IVF alkanut
Rosa 25/27/ O 11/ J 14 /y 05/05
Sunny 26/27, O /J / Y 4/05
BéBé/ 29/29/O 39 J 41/ y 9/05
katriina 28/28 O 39(-40), J 41(-42)/ y 8/05
Muru/ aloitettu 8/05
Omena/ 24/24/ O ? J 43/ y 10/05
Siiri 30/27, O42-43/J45/ y 6/05
WBmamma78/ 27/28/ vko 35/ Y 07/05
Tango vähän alle 30/yli 30 Y 11/05

Plussanneet:

kaksonen 29.3./2.kierrosta
Eme 23.3/ 3.kierrosta
Athene 14.4. / 1. kierrosta
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta
Ava 1.6./2. kierrosta
Nipsu 8.6/ 2. kierrosta
Valo 12.6/2.kierrosta
Ellie 17.6 / 1. kierrosta
Eeku 11.6 / 1. kierrosta
Dreamer kesäkuu / 5.kierrosta
Juusto / 3 kierrosta
ellinoora 29.6./4. kierrosta
äityli78 12.7/ 2. kierrosta
Johanna 2.8./3. kierrosta
Justiina 4.8./ 2. kierrosta
Ihaa 18.8/ 1.kierrosta
Lellu81 24.8./ 3. kierrosta
Ebba
Helmi / 7. kierrosta
Tikki 2.10./ 5. kierrosta
Lellu / 9.kierrosta
Airi 17.10/ 11. kierrosta
Katri 10.1.
Suvi79 5.2./ 9. kierrosta

SYNNYTTÄNEET:

Dora 8.12.05 poika
Eme 30.3.06 poika
hipsu, 7.4. poika
Athene 3.5.06 poika 3540 g/51 cm
Tinnu 05.05.06 poika, kolmisen kiloa

Onnea Suville! Itselläkin tässä yhdeksäs kierto on jo hyvällä mallilla etenemässä!

Rosa, toivon toivon pilkahduksia lohduttomuuteenne. Kun ensin toivotte yhdessä uutisesta päivän kerrallaan eteenpäin, niin mahdollisuuksia alkaa kuitenkin löytyä. Varmasti kannattaa jutella ammattiauttajan kanssa, ainakin sinun, niin osaat auttaa miestäsi parhaaööa mahdollisella tavalla. Suomalaisen miehen kun on yleensä niin toivottoman vaikea puhua yhtään kenellekään tunteistaan.
Jos rakkautennen kestää, kyllä lapsi tulee, tavalla tai toisella!

Halauksia!

Alias

Olen tosi pahoillani Rosa teidän puolesta. Tuntuu kyllä kurjalta toi.
Täällä käyn usein katsomassa miten te kaikki jakselette ja tämä oli kyllä ikävä uutinen olin niin toiveikas Rosa teidänkin tilanteesta.

Kaikkea hyvää jatkoon ja toivon koko sydämestäni että elämä tuo teille paljon hyvää jatkossa ehkä tähänkin asiaan sitten kun olette rauhasa käyneet asiaa läpi. Jaksamista.

Suuret onnittelut sulle Suvi 79 ! Toivotaan että odotus sujuu hyvin.

Todella kurjia uutisia, Rosa.. vaikea löytää lohduttavia sanoja! Toivottavasti ajan myötä kaikki kääntyy kuitenkin parhain päin ja asiat järjestyy. Toivon kovasti voimia teille molemmille!! Lohduttakaa toisianne tässä vaikeassa tilanteessa, se vahvistaa rakkauttanne ja pääsette yhdessä eteenpäin. Vaikka varmasti tulee hetkiä jolloin se on vaikeaa, ja olisi vain helpompaa riidellä ja luovuttaa. Miettikää olisiko asia eri, jos roolit olisivat toisinpäin?

Kaikesta huolimatta, muistakaa jutella tunteistanne rehellisesti... Tsemppiä!!!

Suville suurensuuret onnittelut plussasta!! Toivotaan kaiken sujuvan hyvin. Joko tulit juttelemaan tuonne odottajien puolelle? Milloin sinulla on la?

Kävin tänään hakemassa ne luget. Positiivisella mielellä otin vaan yhdeksi kuukaudeksi ;-).

Onko teillä kellään kokemuksia niistä? Tiedättekö ketään, joka on tullut niistä raskaaksi? Onko ollut mitään sivuioreita?

Syynä lugeihin kohdallani on ehkä liian lyhyt luteaalivaihe. Ovis on kp 14 - 15/24-25.

Kattotaan, miten käy. Nyt taitaa olla kp 7/24.

Moikka!

Testasin eilen elämäni ensimmäisen plussan ensimmäisen ivf-hoitomme jälkeen. Olo on todella epäuskoinen, toki iloinen, mutta myös hieman epävarma, onko kaikki hyvin. Hoito meni kaiken kaikkiaan oikein mukavasti, ei ollut lainkaan niin paha kokemus kuin olisi voinut kuvitella! ;) Odottelen kuitenkin kaikessa rauhassa hieman ajan kulumista, ennen kuin siirryn odottajien puolelle.

Tsemppiä kaikille yrittäjille!

Riina rv 4+4