KEVÄTYRITTÄJÄT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 6.4.2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JÄNNÄYSLISTA

----- vko 16------
17
18
19
20 Alias
21 Alias
22 Alias
23
----- vko 17------
24
25
26
27
28 Iisa
29 Iisa
30 Iisa
----- vko 18------
1 Rosa
2 Katri
3 Katri
4 Katri, Tango
5
6
7

Alia s 25/24/ O 14/ J 16/ Y10/05
Iisa 27/30/ O 15/ J 17 / y 8/05
Katri 28/27/ O 16/ J 18/ y 08/05 (km10/05)
Pipsa 30/33/ O 8/ J 10/ y 8/05
Riina-K 25/25/ y 8/05 hoitoihin menossa
Rosa 25/27/ O 11/ J 14 /y 05/05
Sunny 26/27, O /J / Y 4/05
Suvi79/ 26/31/ O 8 J 9-10/y 9/05
BéBé/ 29/29/O 39 J 41/ y 9/05
katriina 28/28 O 39(-40), J 41(-42)/ y 8/05
Muru/ aloitettu 8/05
Omena/ 24/24/ O ? J 43/ y 10/05
Siiri 30/27, O42-43/J45/ y 6/05
WBmamma78/ 27/28/ vko 35/ Y 07/05
Tango vähän alle 30/yli 30 Y 11/05

Plussanneet:

kaksonen 29.3./2.kierrosta
Eme 23.3/ 3.kierrosta
Athene 14.4. / 1. kierrosta
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta
Ava 1.6./2. kierrosta
Nipsu 8.6/ 2. kierrosta
Valo 12.6/2.kierrosta
Ellie 17.6 / 1. kierrosta
Eeku 11.6 / 1. kierrosta
Dreamer kesäkuu / 5.kierrosta
Juusto / 3 kierrosta
ellinoora 29.6./4. kierrosta
äityli78 12.7/ 2. kierrosta
Johanna 2.8./3. kierrosta
Justiina 4.8./ 2. kierrosta
Ihaa 18.8/ 1.kierrosta
Lellu81 24.8./ 3. kierrosta
Ebba
Helmi / 7. kierrosta
Tikki 2.10./ 5. kierrosta
Lellu / 9.kierrosta
Airi 17.10/ 11. kierrosta

SYNNYTTÄNEET:

Dora 8.12.05 poika
Eme 30.3.06 poika
hipsu, 7.4. poika

Päivitänpä minäkin, kun en oo nähtävästi tietoja listannut. Mullakin oli just tässä kierrossa oviksen jälkeen tosi runsasta valkovuotoa, koskaan ennen ei oo ollu.

JÄNNÄYSLISTA

----- vko 17------
24
25
26
27
28 Iisa
29 Iisa
30 Iisa
----- vko 18------
1 Rosa
2 Katri
3 Katri
4 Katri, Tango
5
6
7

Alias 25/24/ O 18/ J 20/ Y10/05
Muru/ aloitettu 8/05

Plussanneet:

Eme 23.3/ 3.kierrosta
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta
Ava 1.6./2. kierrosta
Nipsu 8.6/ 2. kierrosta
Valo 12.6/2.kierrosta
Eeku 11.6 / 1. kierrosta
Juusto / 3 kierrosta
Ihaa 18.8/ 1.kierrosta
Ebba
Helmi / 7. kierrosta
Lellu / 9.kierrosta

SYNNYTTÄNEET:

Dora 8.12.05 poika
Eme 30.3.06 poika
hipsu, 7.4. poika

Päivitystä, en jaksa nyt laskea päiviä, kun yritän viilennellä tuntoja :)
Alias

Hip!

Juu hiljaista tuntuu olevan. Täällä jännäillään, tuntuu etten pysty keskittymään mihinkään kun kokoajan mietin että ei kai vaan se täti nyt oo tulossa... Testi polttelee kaapissa mut yritän jaksaa huomiseen tai lauantaihin. Kierron pituudesta ei ole oikein varmuutta kun terokuuri loppui, joten se lisää jännitystä. En tikuttanut ovista tässä kierrossa, mut oltiin muuten ahkeria. Toiveet korkealla, mut paha aavistus kokoajan takaraivossa.

Kertokaa tytöt mitä kuuluu? Aurinkoista torstaipäivää!

Mulla taas mielentila parantunut oviksen jälkeen. Oon huomannut, että oviksen aika aiheuttaa turhaa kireyttä. Silloin aina pelottaa, että pitää vongata... tai että mies on kipeänä tärkeimpänä päivänä. Nyt kun ovis on ohi voi vaan odotella ja toivoa parasta. Parisuhdekin voi paremmin.

Toivottavasti Iisa tärppää. Mun pitäisi lauantaiaamuna mennä niihin hormonikokeisiin. Oi voi!

Mitään uutta ei kyllä ole kerrottavana vauvarintamalla. Rinnat ollu arat jo pitkän aikaa, lenkkeillessäkin sattuu, jos pahasti tärähtää... Kp on tänään ilmeisesti... 25/28, että pian nähdään taas miten kävi. Mulla ois nyt suunnitelmissa odottaa ne miehen simppatulokset ja sitten hakeutua itse hoitoon, kun niistä ensin kuulisi jotain.

Tiistaina alkaa kesätyöt, tulee aikalailla muuta ajateltavaa, jos työtahti on sama kuin viime kesänä. Toisaalta ihan mukava jo lähteä töihin. Nopeesti kyllä meni tämä huhtikuun loma.

Huomenna mennään miehen kanssa tekemään tonttikaupat! Hirvittää... Talokuvat alkaa olla valmiit. Ensin kyllä häätyy tontilla suorittaa vähän purkuhommia, ennenkö pääsee rakentamaan (ensi keväänä suunnitelmissa aloittaa). Tontti on jokirannassa, 1,3ha, että luulisi sinne isompikin perhe sopivan... :D

Paistoin tuossa munkkeja. Pitänee lähteä siivoamaan keittiö, kun kutsuin juuri mesen välityksellä yhden kaverin maistelemaan teoksia...

Rosa

PLUSSATUULIA!!!! Meitä onkin tässä vapun aikaan monta jännäilijää... Toivotaan, että aletaan kasvattaa kaikki omaa pikku vappupalloa tuohon navan seutuville...;)

heippa!

Tulin tänne kurkkimaan ja kerron että täällä ollaan peukut pystyssä teidän jännäilijöiden puolesta.

Ja niinkuin Rosa kirjoitti, niin toivotaan nyt että niitä vappupalloja saisitte alkaa kasvattamaan=).

Rosalla näköjään samat puuhat kuin minulla siis munkkien paisto. Itse tehnyt tänään samaa.

Jakselkaahan ja oikein valoisaa ja iloista vappua kaikille!!!!

Mikä tilanne jännäilijät?

Olin lauantaina hormonikokeissa, tulokset tulee loppuviikolla. Ei ole mitään oireita paitsi ehkä vähän rinnat kipeet. Tänään kp 24/25.

Heippa!

Testasin lauantaina - negan. Tippa tuli silmään mut minkäs teet. Tätiä ei ole näkynyt mutta mun käsityksen mukaan on käytännössä mahdotonta että nega enää muuttuis plussaksi. Luulen vaan että kun Tero-kuuri loppui niin siihen loppui taas menkatkin.

Hmm. Mun täytyy kanssa ehkä mennä käymään labrassa kun helmikuussa gyneltä sain lähetteen, että voin mennä ""sitten jossain vaiheessa"".

Mut päivittelen listaa kun/jos se täti nyt tässä tulee käymään....

Tsemppiä muille +++!

Täällä vietellään kiertopäivää no. 30/30 eikä tätiä vielä näy. Oireena vain pieni mahan pingotus nyt jokusen päivän, muttei esim. rinnat ollenkaan kipeät, joten eiköhän se täti sieltä saavu taas kuitenkin...

Olikos se tässä ketjussa, kun lääkäri oli sanonut jollekin, että nuorten, perusterveiden ihmisten pitäisi kolmessa kk:ssa (noin) raskautua jos yritystä on ollut?

Huoh. Kokonaisuudessaan 10. yrityskierto päällä.. Siinä välissä vaan se tuulimuna.

Mulle sanoi gyne, että 3 kuukaudessa pitäisi periaatteessa tulla raskaaksi, jos ovistesteillä on testattu ja yhdyntöjä on ollut silloin. Taitaa mullakin olla jo 7.tai 8.kerta.

Mutta kellään meistä ei vielä ole täti tullut, joten pidetäänpä toivoa yllä. Mulla ei tosiaankaan oo minkäänlaisia oireita.

Täällä kyllä täti tuli eilen ja siis 13. kiertoa viedään. Taidan vetäytyä hieman taka-alalle. Lisäksi eilen alkaneet kesätyöt vähän vie ajatuksia muualle... Hyvä oikeastaan niin. Vuorotyötaulukko näytti melko työntäyteiseltä. Mutta parempaa onnea muille!

Rosa

PS: Tänään tuli 2kk, kun mies kävi simppatesteissä, tuloksia ei näy vieläkään. 2 kertaa on jo peräänkin soiteltu... Joo-o...

Nostelen ylös ja kerron, ettei mitään uutta ole tapahtumassa. Tämä kierto ollaan puhailtu vähintään joka kolmas päivä, ja luulen, että ovis olki eilen. Tai eilen bongasin limat, jotka mulla siis vain yhtenä päivänä. Tiistaina puuhailtiin ja tänäänkin pitäisi jaksaa sitte valvoa, että mies tulee peltohommista...Huoh...

Eipä ole hirmuinen tsemppi päällä. Olen alistunut siihen, ettei se yrittämällä tule. Tän kierron jälkeen mies menee simppatesteihin, seuraavaksi minä ultraan, jos simpoissa kaikki ok.
Alias

Tuhrua tuli aamulla ja eilen tein negatestin, joten toivo lopullisesti mennyt. :-(

Mun hormonikokeet oli normaalit. Määräsi kuitenkin lugeja (muistaakseni), jotta luteaalivaihe pidentyisi. Mies pitäisi myös saada simppatesteihin, joista hän jyrkästi eilen kieltäytyi. Simppatestien jälkeen pitäis vielä kuulemma tarkastaa mun munatorvet, että eivät ole tukossa.

Ottaa päähän se äijä. Mua on ronklattu jo vaikka kuinka, mutta hän kieltäytyy kaikista testeistä itselleen. Luulen kyllä, että sitä pelottaa, että hänessä ilmenee vikaa. On vähän sen tyyppinen kaveri.

Pahoittelut Tangolle negasta ja tuhrun ilmaantumisesta, vaikka eihän se aina takoita, että menkatkin alkais, vai tarkoittaako sun kohdalla?

Mä en ole tänne aikoihin kirjoitellut, taustaillut olen kyllä koko ajan. Mulla siis meneillään ensimmäinen Clomi ja Terolut avusteinen kierto, joka venyy :(. En voi käsittää, että mulle lyötiin sellaiset lääkkeet, joilla mun kierrot piti viimein saada säännöllisiksi ja nyt kp on jo 32. Kaiken hulluinta on se, että ovuloin kyllä tässä kierrossa, joten menkkojen pitäis kaiken järjen mukaan alkaa ilman Terolutejakin. Testin tein kp 30, joka oli nega. On tää hiukka ihmeellistä touhua, huh hu...

Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua kuitenkin kaikille, nautitaan ihanasta keväästä!

Heip,

pahoittelut Tango :( tuntuu että alkaa itseltä pahoittelun sanat loppua. Joka päivä mietin sitä että miksi niin paljon ei-toivottuja lapsia saa alkunsa ja syntyy, kun sitten taas on niin paljon meitä joille sitä lasta ei tule vaikka mitä tekis.

Ja Sunny; mä kyllä ymmärrän täysin ton. Sulla on kaikenlisäks lääkkeet joiden PITÄISI auttaa... :( Täälläkin kp jo 33, eikä tietoa mistään, ei tädistä eikä plussasta. En tiedä pitäiskö vielä testata varoiks, ei kyllä siis ollenkaan usko että enää plussaa tulis. Mutta sellanen olo on että tuleekohan taas joku ennätys kuinka pitkä kierto voi olla, edellinen ennätys tais olla 75 pvää ...

Mun pitäs mennä röntgenkuvalle toukokuun lopulla, oon ollut jonossa aika pitkään. Näyttää siltä että nyt voin huoletta mennä. Jos tästä nyt jotain hyvää yrittää etsiä..

No nyt täytyy vaan kai sitten odotella - VAIHTEEKSI - ja keskittyä vaikka aurinkoiseen viikonloppuun.

HEi vaan, kesä on tullut! Olen lukenut kaksi päivää aurinkotuolissam aaten bikineissä, ja mietinkin, että mieli on niin hyvä, että luulisi sen vauvankin saavan alkunsa jos niikseen tulee!

Pahoittelut negoille minultakin!
Tuosta miehen suhtautumisesta testeihin: Olin itse tosi yllättynyt, kun minu mies oli aivan ongelmitta menossa testeihin, jonne siis suunnataan tämän kierron jälkeen, lähete on jo laatikossa odottamassa. Mulle tuli kyllä tosi mukava mieli siitä, joten ymmärrän, Tango sinua, kun miehen kieltäytyminen ärsyttää. Kysy siltä, eikö olekaan valmis ruljanssiin? Parempi kai se on kuitenkin selvittää, missä vika, jos sellainen kerta on! Ei ongelma sillä selviä, jos pelkää vian löytymistä. Ja voit sanoa sille saman, minkä lääkäri sanoi minulle: aina löytyy sen verran siittiöitä (yksikin riittää), että hedelmöitys saadaan tehtyä, jos siittiöt olisivatkin normiarvoja huonommat. Siten miehestä johtuvat ongelmat ovat yleensä tosi paljon helpommin korjattavissa!
No, ensi viiikon olen taasen työmatkalla, joten en varmaan ehdi paljon kirjoitella!
Plussia!
Alias

Heippa tytöt:)

Tulin kuin tulinkin piipahtamaan, vaikka uhkasin poistua vähän niinkö kokonaan...

Itse olen myös tosi kiitollinen ja hyvillään, kun mies on mukisematta mennyt testeihin. Hänellähän on vaivannut kivespussin suonikohjut, että oli oikein itse lääkäriltä kysynyt niiden mahdollista vaikutusta hedelmöittymiseen ja sitä kautta pääsi testeihin. Minusta oli oikein mukava, kun hän omatoimisesti kyseli asiasta ja halusi testeihin. Tulokset vain edelleen viipyvät. Se oli vain, että testiä otettaessa oli hankaluuksia, sanoi, että oli se ""tunnelma"" vähän huonohko vessassa, kun alakerrassa remppamiehet jyrryytti jotain poraa tms... :D

Mulla on kaikesta huolimatta nyt jotenkin hyvä mieli. Viikon olen ollut töissä, huomenna alkaisi iltavuorot, mennäänpäs sitten miehen kanssa ja pahasti eri tahtia, mutta eipä sille mitään voi. Miehen hevonen pärjäsi raveissa tänään loistavasti (oltiin katsomassa) ja muutenkin tulee hyvä mieli, kun vaikuttaa niin kesäiseltä kelit:) Kyllähän se vielä kylmenee ja taitaa tänne pohjoiseen vielä lumet nakata, pelkään ainakin pahoin, kun näin aikaisin hellekelejä pitelee...

Morjes

Lauantaina testasin sellaisen olemattoman haamujen haamun, josta ei kyllä meinannut erottaa, onko siinä viivaa vai ei.

Tänä aamuna haamu oli jo vahvistunut, mutta edelleenkin sitä voi kutsua haamuksi.

Mahassa kyllä pulputtelee ja menkat on pysyneet jossain, missä lie. Kp 36/30. Toivotaan parasta ja odotellaan vielä..

Katri

Voi kun ihanaa, nyt tsemppiä Katri! Täällä peukut pystyssä että Teillä tärppäisi!

Täällä kp 36 ja varasin ajan tk:een, jos saisin sitä kautta vähän edukkaammin prolaktiini- ja kilpirauhasverikokeet. Sain kyllä ajan vasta kesäkuulle joten nyt odotellaan sit sitä.

Hei piitkästä aikaa!

Tango kyseli, että missä luurataan...

En tosiaan ole nyt pariin kuukauteen juuri täällä vieraillut. Muutettiin uuteen kotiin ja siinä on ollut onnen täyteistä pakertamista niin plajon, että vauvajutut ovat vähän jääneet taka-alalle.

Mutta nyt kun muutto alkaa olla selvä, olen taas ajatellut asiaa enemmän. Nyt on yritetty jo 8 kiertoa, yhdeksäs alkoi vappuna.
Vähän alkaa jo epätoivo hiipimään ajatuksiin... Mieskin on jo ihan valmis tutkimuksiin kun ei sitä omaa pienokaista kuuluu. Taidamme mennä alustaviin tutkimuksiin tässä tai ensi kierrossa. Monta plussannutta on jo listassamme.. ONNEA kaikille! Onneksi joukossa on muutama pidempäänkin yrittänyt...

Saa nähdä miten meidän käy. Tuleekohan sitä tärppiä ikinä?

Masennusta lisää se, että olen tässä talven aikana vähän pulskistunut ja jo useampi ihminen on kysellyt, että milloinkahan me saammekaan perheenlisäystä... Ei kai auta muu kuin aloittaa hölkkäys!

En vielä muuta tietojani listaan, katsotaan sitten myöhemmin.

JÄNNÄYSLISTA

Alias 25/24/ O 18/ J 20/ Y10/05
Muru/ aloitettu 8/05

Plussanneet:

Eme 23.3/ 3.kierrosta
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta
Ava 1.6./2. kierrosta
Nipsu 8.6/ 2. kierrosta
Valo 12.6/2.kierrosta
Eeku 11.6 / 1. kierrosta
Juusto / 3 kierrosta
Ihaa 18.8/ 1.kierrosta
Ebba
Helmi / 7. kierrosta
Lellu / 9.kierrosta

SYNNYTTÄNEET:

Dora 8.12.05 poika
Eme 30.3.06 poika
hipsu, 7.4. poika
Athene 3.5.06 poika 3540 g/51 cm
Tinnu 05.05.06 poika, kolmisen kiloa

päivittelen vaan tietoja että Athene ja Tinnukin ovat nyt synnyttäneet. Paljon tsemppiä teille kaikille yritykseen!!! Itsellä rv 38+5 eli aika räjähdysalttiit hetket käsillä :-)