Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

vaan....
Eilen kävin pitkästä aikaa salilla treenaas mun personal trainerin kanssa, ja hän oli tyytyväinen että oon saanu painon pysymään samas koko kesän ajan. Nyt alkaa siis painon pudotus...painon nyt 87,5kg...ja tavoite on joulukuus 75kg...jos vaik sit tärppäis paremmin...hihiii :LOL:

jeps eipä muuta, menkat alkaa pikkuhiljaa vähenee ja loppumaan...

aurinkoenergiaa joitkos sinä greippimehua tässä kierrossa. Kun minusta tuntui oma viime tätini olleen todella voimakas (mutta lähes kivuton) ja silloin join monta lasia greippimehua joka päivä. Ilman toivottua vaikutusta tosin :( Nyt olen ollut ihan ilman.

Auh,kun taas tietäis mitä ihme kipuja mulla taas on?!Alamahaa nipistää ja vihloo,ihan koko alamahaa.Kaksinkerroin pitää olla,lääkkeenkin jo otin!Mulla on näitä samoja kipuja ollu jo kahdessa kierrossa,endoako?Voi,voi..Noh,ihan sama mitä kipuja ne on,kunhan ei menkat vielä ala!

On joo hiljasempi päivä kuin eilen! Itseasiassa ei mullakaan ole edes mitään asiaa...Ovis pitäis olla meneillään ja sitten alkaakin ne piinaviikot. Viime kierrossa olin niin tyytyväinen kun tunnistin oviksen tosi selvästi, tällä kertaa olen vähän empiväisempi. Nippailee kyllä ala-vatsalta, toista päivää...hmm, sit ois vissiin kierron pituus 26 mikäli tänään on ovis.

Kävin tänään verikokeessa samalla kertaa, kun kävin polvea näyttämässä lääkärille..

Ja negahan sieltä pamahti.. No alkais se täti tulla, ni pääsis tositoimiin taas.. Ei ole minulla normaalia, että menkat on myöhässä.

Red Dragon :hug: ! Toivotaan sit et vuoto alkaa ja uutta yritystä. Oletkos syönyt pillereitä? ja millon lopettanut. Mulla pillereiden lopettamisen jälkeen muutamat omat menkat ajallaan ja sit tuli puolen vuoden tauko. Kyllä oli piinaa... Toivottavasti sulla ei se syynä menkkojen myöhästelyyn.

Täällä alkoi työt tänään todenteolla kun lapset saapuivat taas kouluun. Mukavaa saada taas muuta ajateltavaa kuin raskauden haaveet. Tsemppiä ovuloijille, itsellä viimeinen vuotopäivä meneillään, ihanaa.. mä inhoan menkkoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

red dragon :hug: täältä. Toivottavasti tuo sanomasi "kolmas kerta toden sanoo" pitää paikkansa, sillä täällä yk. 3 menossa ja viikon päästä vois alkaa tätiä ootteleen tai sitten... !!

On tämä odotuksen odottajan aika vaan niin pitkä. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Ja sehän sanonta menee, että kolmas kerta toden sanoo..
Ja tänään oli kolmas testi. Joten turha ees enää haaveilla, että ois tästä kierrosta tärpännyt. :'(

Älähän nyt vielä. Vasta ootte yrityksen aloittanut.
Toista se on täällä kun vuodesta toiseen saa pettyä.
Meil on kivaa 2v. uhmaa. Kauheeta kiukuttelua ja seinien potkintaa.
:whistle:

Miehelle kun sanoin tuloksen, niin toinen oli kans pettynyt.. Oli jo tottunut ajatukseen, että ehkä tulee vauva..

Mutta ei voi mitään..

Kierukka otettiin pois kesäkuun lopussa.. Ja sen jälkeen on menkat tullut normaalisti ja joskus kun söin pillereitä, niin normaalisti tuli niidenkin jälkeen..

Mutta nyt toko:n ja sit mökille.. Jos sitä ottais jotain vahvempaa..

weiss
Aattelin tulla puhaltelemaan :whistle: vielä plussatuulia kaikille.. Mie KOITAN ny jäähä taustailemaan enempi tai vähempi. Koitan tosissaan keskittyä muihin juttuihin, ettei menisi liiaksi ittesä tarkkailuun ja "kusettamiseen"!! Tulkoon vaavi, kun on tullakseen.. :wave:

Tänään sain kuulla että todella hyvä ystäväni on raskaana. Olen vilpittömän onnellinen ja iloinen hänen/heidän puolestaan.
Miten silti heti kun kuulin hyvän uutisen vatsaani oikein vihlaisi, ja tuntui toivottoman tyhjältä sisälläni.
Olen onnellinen ystävieni puolesta. Silti sisälleni tuli haikean surullinen olo, sellainen tyhjiö...
mä niin haluan lapsen.

Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Tänään sain kuulla että todella hyvä ystäväni on raskaana. Olen vilpittömän onnellinen ja iloinen hänen/heidän puolestaan.
Miten silti heti kun kuulin hyvän uutisen vatsaani oikein vihlaisi, ja tuntui toivottoman tyhjältä sisälläni.
Olen onnellinen ystävieni puolesta. Silti sisälleni tuli haikean surullinen olo, sellainen tyhjiö...
mä niin haluan lapsen.
Minulla on myös niin "onnekas" tilanne, että olemme yhtäaikaa yrittämässä kaasoni (ja samalla parhaan ystäväni) kanssa tätä asiaa. Ystäväni on yrittänyt helmikuusta lähtien. Ensimmäistä ja toista lastaan he yrittivät molempia puolitoista vuotta, joten sama on odotettavissa tälläkin kertaa. Näin hän minulle sanoo.

Meillä kyllä ollaan vilpittömän onnellisia sen puolesta, joka nyt ensiksi onnistuu plussautumaan ja tuetaan toista jatkuvasti yrityksen lomassa. On minulla siinä ihana ystävä... :heart:

Moikka!

Oltiin mökillä etelässä, eilen tultiin kotiin. Ja tänään oltiinkin sitten pohjoisessa merenrannalla ja Ranskan kautta ajettiin kotiin, käytiin viiniostoksilla kun siellä on pienempi alkoholivero ;)

Iso :hug: kaikille neganneille. Kyllä se plussakin tulee, mutta muistakaa myös että liiallinen asiasta stressaaminen heikentää sitä mahdollisuutta! Meillä otetaan iisisti, menkatkin on niin kummalliset olleet nyt ettei ota selvää että onko ne vaiko eikö oo. Mutta reenataan silti ;) Halut on ainakin samanlaiset kun viimeks kun oli varma ovulaatio (kun poikaa aloin odottamaan).

Red Dragon taidetaan olla sitten samassa veneessä :'( Täälläkin menossa jo kp40 huomenna (kaksi edellistä kiertoa oli n.32-33) ja testit ei raskautta näytä... Kerrankin sitä tätiä sitten odotellaan jo kärsimättömänä..

Kylli tuossa muistuttikin että pillereiden lopettamisen jälkeen voi parit menkat tulla ajallaan ja sitten kadota... minä lopetin pillerit monen vuoden popsimisen jälkeen toukokuussa. Tosiaan kaksi kiertoa menkat tulivat ajallaan ja nyt ovat hukassa... Tuota minäkin epäilin että näin voi käydä...

Tai mitäs Red D. jos meillä olisikin molemmilla samanlainen "vika" että sitä raskaushormonia erittyisi niin hitaanlaisesti, ettei vielä testeissä näy :p Juu taitaa olla toive ajattelua, mutta piristävää sellaista, eikö ? ;)

Tsemppiä kaikille muille plussan metsästäjille! :flower:

Keskiviikko 15.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

Tähtisilmä79.........kp. 1/36..........................yk. 7
Hilipati.................kp. 5/27-35....................yk. 5
Sydänkäpynen.....kp. 5/30..........................yk. 2
Kylli-täti..............kp. 6/25-29......................yk. 6
Suikale................kp. 6/26-29......................yk. 4
nea85.................kp. 7/28...........................yk. 3
katrinainen..........kp. 8/28-31......................yk. 2
mouku80............kp. 10/24-41.....................yk. 4
Kaa....................kp. 10/28.........................yk. 1
rina82.................kp. 10/??.........................yk. 28
wind....................kp. 17/30-40....................yk. 2
Tinkatar...............kp. 19/28........................yk. 1
piksu...................kp. 22/28-29....................yk. 3
Tinttara84...........kp. 23/16-29.....................yk. 53
juuri....................kp. 23/28-30....................yk. 3
gataa...................kp. 25/(24)31-39..............yk. 6
Diarmuid..............kp. 32/35-40....................yk.2
Bumba.................kp. 40/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Pixie....................kp. 6/24............................yk. 3
Caffee81..............kp. 6/28............................yk. 7
äippä67...............kp. 6/28-32........................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 7/36............................yk. 16
balou...................kp. 8/19............................yk. 1
weiss...................kp. 8/27-30.......................yk. 3
sinuhe.................kp. 12/27...........................yk. 2
Summer81...........kp. 13/28...........................yk. 3
Äityli -84..............kp. 15/31-40......................yk. 12
buffo...................kp. 21/30...........................yk. 9
Poni06.................kp. 22/28-39......................yk. 2
Venla-05..............kp. 23/30...........................yk. 2
Hilbert.................kp. 24/?..............................yk. 1
Äippä2006...........kp. 27/28............................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Carla...................kp. 1/25-28.........................yk. 3
aurinkoenergiaa....kp. 3/28............................yk. 7
Red Dragon.........kp. 29/21............................yk. 2
jane70.................kp. 36/28...........................yk. 1
khalawah..............kp. 44/28...........................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 4/28.............................yk. 2
äiti-1966..............kp. 14/26-30.......................yk. 6
Päppä..................kp. 15/26-30.......................yk. 5

*Haamuilijat*

Ellen83 (kp. 26/26, yk.4)

* Plussanneet *

iida83...............................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..............................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma,
Nenya................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi, siksakki,
pipar, Heikko-Peikko, Jopa73.............................................04/ 08

Yhteistyössä