Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
minkäs ikäisiä sulla tytöt on? ja olet työelämässä? mitä puuhailet siis?

Emma täytti maaliskuussa 3 vuotta ja suvi-tuuli täyttää syyskuussa 2 vuotta :heart: .

Opiskelen oppisopimuksella merkonomiksi.. Ja menee järki tässä työpaikassa.. Pomo on mukava yms.. Mutta ollaan muutama kerta yhteen otettu..

Mies hoitaa lapsia kotona :D . Sitten vielä noiden "kolmen" lapsen lisäksi on 5kuukauden ikäinen collien pentu ja vuoden ikäinen maatiaiskissa.

Muuten puuhailen lukemista, käsitöitä, elokuvia katselen ja mesetän.
Sitten oon nuorisotyön johtokunnan jäsen (olin neljä vuotta kirkkovaltuustossa, mutta sinne en nyt päässyt). Ja olen pitänyt varhaisnuorten kerhoja 15 vuotiaasta lähtien.. Yhden vuoden pidin taukoa.

Entäs sinä?
 
Ja housut on alkaneet puristaa.. On jo pitänyt ostaa kokoa isompaa.. Kyllä olen lihonutkin ihan kierukan aikana kivasti.. Mutta sitten, kun se otettii pois.. ja ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni.. Ja kahtoo tarkalleen mitä syön.. Ni silti housut puristaa, vaikka mitään en hirveästi syökään. Tai sit ne kutistuu pesussa. Niin se täytyy olla! :D

Ahistaa jo.. Sain puolessa vuodessa tiputettua painoni 67,8kg:sta 56kg.. Mutta kun laitatin kierukan, niin huomasin, että heti lähti paino nousee.. Ja painoin sit 65kg kun se otettiin pois! sitten söin masennukseen(?).. Ja nytten painan 69kg.. Masentaa entisestään katsoa itseäni peiliin..
Mun maha turpoaa.. Reidet, sääret & kädet on mistä tykkään, ku ne ei ole isontuneet.. Mutta se on tämä keskivartalo!!! :headwall:
 
Aurinkoenergiaa :hug: Kovin toivoin tänään lukevani plussauutisen kohdaltasi :'(

Red D. maltti on valttia ;) Kerropa kun meinaat testailla, kovasti jo jännitän puolestasi!

Hilipati , Kylli, Sydänkäpynen ja monet muut, toivotaan että järjestätte meille kunnon plussakarkelot nyt tällä kierrolla :heart:

Oma napa on taas kovin tyhjä :LOL: Ei plussaa, ei tätiä. Eli kaipa nyt sitten kroppa on totaallisen sekaisin. :'( Ei pääse vielä edes uutta yritystä alkamaan kun tätiä ei näy. Ja kuten auringoenergian kohdalla (ja monien muiden) oireet viittaavat vahvasti raskauteen välillä ainakin, ja välillä taas tädin tuloon. Ja toisinaan ei ole oireen oiretta. :headwall:

Taidan minäkin taustailla nyt pienen hetken, kunnes tilanne muuttuu...

Onnea Jopalle vielä plussasta! Odotuspuolelle terveisiä!

++++ !
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
mulla sama juttu..tai no öh...oon alkanu hulluna reenaan mutta paino ei tipu ku meinaa lihaksia tulla.. :LOL:
vaatteet väljähtyy... :LOL:
hitto, ku aattelin että tiputan 10kg ni joojoo..painosta lähteny vasta 4kg...hö. :(

Mie yritän pyörällä kulkea töihin päivittäin yht. 10km. ja sitten koiran kanssa lenkit.. Ja yritän tarkkailla syömisiäni.. Vaikkakin, kyllä noita makkaraperunoita tulee syötyä kerran viikossa.

Onneksi kohta alkaa jumpat! Onnellinen, ku siulta on lähtenyt neljä kiloo! lähtispä minultakin..

Suvi-tuulta ku odotin, painoin 68kg.. Ennen synnytystä punnittiin 70kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bumba:
Aurinkoenergiaa :hug: Kovin toivoin tänään lukevani plussauutisen kohdaltasi :'(

Red D. maltti on valttia ;) Kerropa kun meinaat testailla, kovasti jo jännitän puolestasi!

Hilipati , Kylli, Sydänkäpynen ja monet muut, toivotaan että järjestätte meille kunnon plussakarkelot nyt tällä kierrolla :heart:

Oma napa on taas kovin tyhjä :LOL: Ei plussaa, ei tätiä. Eli kaipa nyt sitten kroppa on totaallisen sekaisin. :'( Ei pääse vielä edes uutta yritystä alkamaan kun tätiä ei näy. Ja kuten auringoenergian kohdalla (ja monien muiden) oireet viittaavat vahvasti raskauteen välillä ainakin, ja välillä taas tädin tuloon. Ja toisinaan ei ole oireen oiretta. :headwall:

Taidan minäkin taustailla nyt pienen hetken, kunnes tilanne muuttuu...

Onnea Jopalle vielä plussasta! Odotuspuolelle terveisiä!

++++ !
Mie kyl ilmoitan heti, kun oon testannut! 24.8. viimeistään :whistle: Jos täti ei ole poikennut kylään.

 
lemmenlaiva
Ihan uteliaisuuttani kyselen että onko miten mennyt kirppiksellä tavara kaupaksi? Sulla taitaa olla siinä savonkadun ja louhenkadun kulmassa olevassa kirppiksessä paikka? vai? ootko kokeillut sitä yrittäjänkujan kirpparia? mikä tavara menee parheiten kaupaksi? vaatteet vai? onko sulla mimmosia hintoja?

ihan sillä kyselen kun ite oon ajatellu siivota varastoo ja miettiny että kumpaanko veis?
 
taidanpa itsekin joutua siirtymään piakkoin tuonne kesävauvoista 2008 haaveileviin, koska ei tunnu tärppäävän....pitää tietenkin hartaasti toivoa vielä..
oon tässä kärsiny pari päivää mielettömistä niskakivuista. Jouduin lauantaina käymään päivystyksessä mielettömän kivun takia ja olin siellä 2h, kaiken maailman piikit sain mut mikään ei auttanut. Kipu jatkuu vieläkin ja tänään joudun lääkärille uudestaan. Tämän kivun lisäksi oksettaa ja pyörryttää tosi paljon, siis melkein koko ajan. Melkein ensimmäiseksi lääkäri kysyi lauantaina minulta että onko kuukautiset tullu normaalisti... :eek: olin vähän että mitä?? miten se liittyi tähän äkkinäiseen niskakipuun...ja samaa kysyi sitten äiti kun soitin sille... olin vähän ihmeissäni ja äiti kehoitti sitten tekemään testin... eipä vaan olisi pitänyt kuunnella..koska petyin sitten TAAS turhaan... :headwall:
mutta onhan tästä vielä muutama päivä noihin menkkoihin...kaikkea kerkee tapahtua...
Plussatuulia kaikille!! :whistle: :wave:
 
Halaus kaikille tädin yllättämille :hug:

Mä tein lauantai aamuna taas yhden testin ja vieläkään se ei ollut ihan tumma, täytyy viel loppu viikosta testata. En tiedä miks mut jotenkin vaan haluaa sen vahavan plussan. toisaalta raskaus on vielä niin alussa että sitä "raskaushormoonia" ei oo paljoa kun ei mulla oikeestaa vielä oo muita oireita kun tosi kipeet nännit ja kahvi ei maistu. Jotenkin jo malttamattomana odottaa et masu alkais kasvaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Ihan uteliaisuuttani kyselen että onko miten mennyt kirppiksellä tavara kaupaksi? Sulla taitaa olla siinä savonkadun ja louhenkadun kulmassa olevassa kirppiksessä paikka? vai? ootko kokeillut sitä yrittäjänkujan kirpparia? mikä tavara menee parheiten kaupaksi? vaatteet vai? onko sulla mimmosia hintoja?

ihan sillä kyselen kun ite oon ajatellu siivota varastoo ja miettiny että kumpaanko veis?
Juu savonkadun ja louhenkadun kulmauksessa, ku työpaikasta on vain muutama askel mennä.

Lastenvaatteet menee parhaiten, lelut ja cd:t on mulla mennyt parhaiten siis..
Hintoja on ollut max 5e.. Yleensä lasten vaatteet: 2-3e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:
Täällä kp25 menossa ja tosi paha olo. Joka aamu tukkonen yms.

Mutta minut saa poistaa listalta, menen toiselle foorumille... Tunnen olon ulkpuoliseksi, kun osa on täällä jutellut jo pidemmän aikaa.
Mutta onnea kaikille
No, mie poistan sinut pois.. :'( Itsekin olen vasta joukkoon tullut.. Mutta en tunne oloani ulkopuoliseksi
 
Viikonalkua täältäkin! Kurja kuulla että olis taas menkkoja alkanut, pahoittelut.
Täällä vain odotellaan. Tosin keskiviikkona on aika terppakeskus lääkärille jos pääsisi jonoon hoitoihin taas, sillain kiva että tuntuu että alkaa vähän edetä sitten asiat taas, vaikka sitä luomutärppiäkin toki toivotaan. Ja sori eihän noi sinänsä tänne palstalle kuuluu vaan varmaan johki tonne lapsettomuuspalstalle, mutta kun siellä tuntuu olevan aikas hiljaista ja täällä on niin mukava lueskellella ja toivoa muiden mukana. Toivottavasti ei ketään haittaa.
Mutta plussatuulia ja mukavaa viikkoa kaikille!
 
usomatonta....näyttää että vuoto loppui kuin seinään...äsken TOSI vähän tuhrua jäi paperiin...
menkat kyllä alkoikin syöksyllä...eli kuin olis lorahtanu desi kerralla housuun...ja nyt sitten mitään... TOOOOSI outoa...taidan tänään varmistustestin käydä ostamassa... :eek: :eek:
 
Aurinkoenergiaa juu, teeppä se testi niin saat varmistuksen, että ootko sittenkin raskaana. Toivottavasti olisit :heart:

Buffo en usko, että ketään haittaa nuo sun jutut. Mun puolestakin ainakin saat kertoa niitä täällä, jos siltä tuntuu. Eihän täällä muutenkaan kaikkien jutut 100%:sti oo vauvahaavejuttuja ja miks pitäskään olla ;)

Red mäkin täällä jännään sun puolesta :p

ON: taidan tilata ovistestejä, jotta saan varmistettua, että onko ovis sillo kun luulen. Teen sen ukolta salassa, ettei se nyt ihan pimahda tähän mun koko ajan nousevaan vauvakuumeeseen. Kp 4 ja menkat jatkuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
usomatonta....näyttää että vuoto loppui kuin seinään...äsken TOSI vähän tuhrua jäi paperiin...
menkat kyllä alkoikin syöksyllä...eli kuin olis lorahtanu desi kerralla housuun...ja nyt sitten mitään... TOOOOSI outoa...taidan tänään varmistustestin käydä ostamassa... :eek: :eek:
Hopi hopi testin ostoon! Ja välittömästi kertomaan meille!

Eihän tuo todellakaan ole normaalia!

:hug:
 
Moikka pitkästä aikaa!
Ilmottelin kun lähdin "lomalle" listalta, että menkat alkoi, mutta on tainnut livahtaa päivittäjältä viesti ohi silmien. Äippä 2006, sattuu niitä ulkopuolisena olemisen tunteita muillekin, ja varmaan aika monelle. Ehkä tuo mun viestin sivuuttaminen voisi olla yksi esimerkki ulkopuolisuudesta... Mille foorumille aiot siirtyä, mikäli lähdet nyt täältä tosiaan pois? Ite aion täällä vielä keikkua, väliin aktiivisemmin ja väliin lomaillen. Riippuu tietysti, mitä haluaa tältä palstalta, musta ainakin ihmisten vinkit raskautumiseen on tosi kivoja lukea. Eikä kukaan kavereista jaksais kuunnella tätä vouhotusta vauvan tekemisestä, täällä on mukava huomata olevansa muutamien kanssa samassa tilanteessa.

Mulla siis kp nyt 10 / 27, ja yk 2 alkanu. Miten kummassa te muuten laskette tuon kiertopäivän alkamisen? Eli mulla alko menkat 27 päivän kohdalla, onko siis seuraava päivä kp 1 / 27???? Eilen alko jo ovulaatiotuntemuksen, joten eikun simpat sisuksiin! Haudottiin ja viiniä maistelin viikonloppuna, greippiin en oo vielä sortunu. Foolihappoa napsin kyllä päivittäin.

Jaksamista kaikille, joilla menkat alkanu, meillä meni esikoiseen yk:ja 18, ennen kuin tärppäsi. Sillä asenteella sitä nytkin ollaan, kovasti toivotaan, yritetään ja päiviä lasketaan. Paskaahan se on, kun toivoo, mutta ei niin ei.

Aurinkoen: Mulla oli myös tosi oudot menkat, sellasia klönttejä tuli pitkin vuotoa...? Ja loppuvat ja taas alkovat. Varhainen km? Toivon toki, et saat ite katsella kaunista kahta viivaa testissäsi, omalla kohdalla ajattelin et kyseessä saatto olla vaikka km.
 

Yhteistyössä