Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja Jopa73:
Ensinnäkin pahoittelut ja :hug: kaikille negan testanneille. Aurinkoenergiaa oireesi tosiaan kuullostivat siltä, että raskaana olet, mutta niinhän se on, että mikään ei ole niin varma, kuin epävarma. Jaksamista sinulle, mutta muista, että uusi kierto on uutta toivoa täynnä, vaikka nyt tuntuisi kuinka kurjalta. Itselläni on muuten myös parissa viime kierrossa ollut loppupuolella pahoinvointia ja etomista, mutta on sitten vain johtunut kuitenkin tädistä. En tiedä, tuoko ikä lisää menkkaoireita, vai mistä on kysymys...

Testailin nyt aamulla uudestaan ja selvä plussa tuli, joten minut voi siirtää haamuilijoista plussanneisiin. Raskausoireet ovat selvästi lisääntyneet tuossa viikonlopun aikana, joten eteenpäin mennään :)

Oikein kovasti plussatuulia tänne toivottelen :heart:


Paljon onnea sinulle kertalleen =)! Siirsin sinut plussanneisiin! :heart:

 
jees, kaikille naganneille todella isot :hug: , ja onnea plussanneille...

Minä kanss täällä taustalla, lueskelen mitä teille kuuluu...menkka oireet on todella tuskallisia ja huomaan kuinka paljo ne pillerit auttoi menkka mahan kivuissa...onneks mulla menkka maha oireeseen omat tabut..

Eipä tässä oikein kummempia...muistakaa että myös mielikuvitus saa aikaseks kaikenlaiset oireet...kaikki toki mahdollista...

Toivon silti hirveeeeeeeesti ihkuja plussia kaikille seuraavalle rundille!!!!
++++++++++++++++++++++++++++

Ja red, kaikki haluaa tietää mitä sun masussa on????hihiiiii..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
jees, kaikille naganneille todella isot :hug: , ja onnea plussanneille...

Ja red, kaikki haluaa tietää mitä sun masussa on????hihiiiii..

:D Niinkö haluatte? :D
Pitää nyt kahtoo, jos joku päivä ostais testin.. Nyt ei oo itellä varaa.. Jos joku tilais ja laittais mulle tulee ni sitten.. Mutta kahtoo nytten..
Ihteeeni mietityttää kanssa ku kuitenkin huomenna tulee viikon myöhässä..
Mutta tuskinpa vaan.. :/
 
:hug: :hug: aurinkoenergiaa, jaksamista sinulle. Ja Red Dragon älä todellakaan ajattele, että se on väärin jos sinä testaat plussaa. Uskon ettei kukaan täällä ajattele niin vaikka tietysti pientä kateutta tuntisimme;) Mutta kuitenkin niin kovasti iloisia olisimme sun puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jopa73:
Red Dragon kiitos päivityksestä ja onnitteluista! Onnea testailuun, kunhan sen teet. Plussa sieltä tulee! =)
Toivotaan parasta.. Ukko on kyl sitä mieltä, että menkat on tulossa.. Ku suutahdin ja härnäsin toista uhalla.. Kunnes toinen suuttui.. :whistle:

Ps. Minä olen ärsyttämisen maailmanmestari :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä67:
:hug: :hug: aurinkoenergiaa, jaksamista sinulle. Ja Red Dragon älä todellakaan ajattele, että se on väärin jos sinä testaat plussaa. Uskon ettei kukaan täällä ajattele niin vaikka tietysti pientä kateutta tuntisimme;) Mutta kuitenkin niin kovasti iloisia olisimme sun puolesta.

Kyllä mulla on sellainen olo, että tunnen tekeväni väärin, jos tulee plussa sitten, kun jaksan testata..
 
Itsellä oli tänään mukava herätys!
Minulla oli kello soimassa, klo 6.00.. Mutta heräsin katsomaan kloa kello 7.45!!!! Miksi ei kello soinut! Ja työt alkoi klo 8.. Onneksi pomo on joustava, eikä ole moksiskaan.. Tulin vain 15 minuuttia myöhässä.. Ja olen minä ylitöitäkin tehnyt jo..

Mutta harmittaa, kun mulla on tarkoituksena käyttää meidän Nelly-koira lenkillä aamusta ja tulla pyörällä töihin, niin nyt jouduin ( :whistle: ) tulemaan autolla töihin!

Minua väsyttää ihan kunnolla.. Silmät ei meinannu pysyä millään auki, kunnes saapui tänne lueskelee ;) .

Miksi ei kello soinut, vai olinko muka nukkunut niin sikeästi.. Kyl ukon ois siihen pitänyt herätä..
 
Red Dragon mulle kans mies just totes, että miten sä olet nykyään niin kärttyinen. Sun pitäis olla vaan onnellinen, niin vauvastakin tulee iloinen ja onnellinen veitikka. No, koitin selittää, että kärttyisyydellä ei ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa. Minähän olen superonnellinen, mutta varmaan on vaan hormoonit tehneet tehtävänsä ja oon joko tippa linssissä liikutuksesta, oli kyseessä vaikka automainos tai sitten kärttyilen vastauksia "tyhmiin kysymyksiin" :LOL:

Mutta ihanaa, miten mies miettii tuota vauvan hyvinvointia. Se just eilen muisteli, kuinka ekaa odottaessa olin niin onnellinen ja rauhallinen koko ajan ja lopputulos oli huippuihana lapsi. Nyt se sitten kai vähän pelkää, että jos rouva on liian kiukkuinen tulee lapsestakin ongelmatapaus :LOL: On tainnut kuitenkin aika kullata muistot, koska omasta mielestäni ainakin olen ihan samanlainen nyt oireineni päivineni kuin esikoista odottaessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jopa73:
Red Dragon mulle kans mies just totes, että miten sä olet nykyään niin kärttyinen. Sun pitäis olla vaan onnellinen, niin vauvastakin tulee iloinen ja onnellinen veitikka. No, koitin selittää, että kärttyisyydellä ei ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa. Minähän olen superonnellinen, mutta varmaan on vaan hormoonit tehneet tehtävänsä ja oon joko tippa linssissä liikutuksesta, oli kyseessä vaikka automainos tai sitten kärttyilen vastauksia "tyhmiin kysymyksiin" :LOL:

Mutta ihanaa, miten mies miettii tuota vauvan hyvinvointia. Se just eilen muisteli, kuinka ekaa odottaessa olin niin onnellinen ja rauhallinen koko ajan ja lopputulos oli huippuihana lapsi. Nyt se sitten kai vähän pelkää, että jos rouva on liian kiukkuinen tulee lapsestakin ongelmatapaus :LOL: On tainnut kuitenkin aika kullata muistot, koska omasta mielestäni ainakin olen ihan samanlainen nyt oireineni päivineni kuin esikoista odottaessa...
Ihana mies =). Onkos siun esikoinen tyttö vai poika?
Mie olin mielettömän kiukkuinen, kun odottelin noita tyttöjä..
Mutta jos nyt olisin raskaana, ni en mie oo sillä lailla kiukkuinen :LOL: . Itseni mielestä olen leppoisa ja rauhallinen..

 
Red Dragon esikoinen on tyttö, mutta kovasti poikaa silloin odotettiin (sukupuolella ei siis ollut mitään väliä, mutta intuitiolla veikattiin poikaa). Kaikki neuvolantädistä lähtien olivat myös pojan kannalla, kun mahaa katsoivat ja mitä niitä muita "merkkejä" nyt onkaan. Yllätys olikin melkoinen, kun synnytyssalissa sitten kätilö piti vauvaa edessäni ja kysyi kumpi tuli - ja jotain puuttui :LOL:

Nyt ei kyllä osaa vielä oikein mitään veikata. Kumpi tahansa otetaan ilolla vastaan =)
 
Kiitos kaikille haleista!
Olo on kyllä maassa...fiiliksiä mihinkään..vein just tytön kouluun (aloitti siis ekaluokan :D )
sinne se vaan jäi..ope ei päästäny vanhempia luokkaan vaan käännytti ovelta! :(

nyt kotiin ku ajelin niin kyyneleet vaan nousi silmiin :'(
tää on niiiiiiin epäreilua...
tyttö on tullu ajatuksesta ja poika eka yrityskerralla ja nyt...mitä tää on..miks en enää tuu raskaaks..tai olihan tuo yks km tuossa kesäkuussa mutta miksen enää saa vauvaa...
tuntuu tuo yk7 jo aika paljolta...

kyyneleet vaan valuu poskiani pitkin, ajatukset ei anna rauhaa, mä en vaan jaksa...olen aivan uupunut... :'(

taidan siirtyä taka-alalle nuolee haavojani... :headwall:

-anteeksi vuodatukseni-
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Kiitos kaikille haleista!
Olo on kyllä maassa...fiiliksiä mihinkään..vein just tytön kouluun (aloitti siis ekaluokan :D )
sinne se vaan jäi..ope ei päästäny vanhempia luokkaan vaan käännytti ovelta! :(

nyt kotiin ku ajelin niin kyyneleet vaan nousi silmiin :'(
tää on niiiiiiin epäreilua...
tyttö on tullu ajatuksesta ja poika eka yrityskerralla ja nyt...mitä tää on..miks en enää tuu raskaaks..tai olihan tuo yks km tuossa kesäkuussa mutta miksen enää saa vauvaa...
tuntuu tuo yk7 jo aika paljolta...

kyyneleet vaan valuu poskiani pitkin, ajatukset ei anna rauhaa, mä en vaan jaksa...olen aivan uupunut... :'(

taidan siirtyä taka-alalle nuolee haavojani... :headwall:

-anteeksi vuodatukseni-
Et kyllä häviä mihinkään! Et saa jättää minua / meitä tänne!
Itke minun olkapäätä vasten, se helpottaa. Kyllä se pieni ilmoittaa viel tulostaan!
Nyt odotat, että täti lähtee pois ja uutta yritystä vain kehiin!

:hug: :hug: :hug:

 
RED: olet oikea virtuaaliystävä parhaimmasta päästä! :heart:
voisitko ystävällisesti tehdä sen testin, siis sen plussatestin ja ilahduttaa tätä harmaata päivää??? ;)
mie nimittäin oon 200 mukana siinä että sie kannat jo sitä pikkuista.. :D

pitäis rueta tekeen kotitöitä: siivoamaan ja pyykkiä laittaan ja ruokaakin pitäis tehä...fiiliksiä ei vaan tunnu olevan mihinkään...
haluaisin vaan kömpiä peiton alle ja itkeä kaiken pahan pois ja sitten nukahtaa!
mutta toi pikku-ukkeli pitää minut sieltä pois, nytkin tuli epäillyttävän hiljaista...
 
olo ei oo helpottanu (siis oireet: oksettaa edelleen, rinnat on TOSI kipeet, jalat puuduksissa, alamasulla tosin nyt menkkamainen särky, kn edelleen "kiinni", samanlainen kolo kun muulloinkin, ennen on kyllä ollu isompi menkkojen aikaan, väsyttää.....) ärsyttää...
ihmettelen vaan kovasti näitä oireita..
MIKSEI NE LOPU, kun kerran menkatkin alkoi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
RED: olet oikea virtuaaliystävä parhaimmasta päästä! :heart:
voisitko ystävällisesti tehdä sen testin, siis sen plussatestin ja ilahduttaa tätä harmaata päivää??? ;)
mie nimittäin oon 200 mukana siinä että sie kannat jo sitä pikkuista.. :D

pitäis rueta tekeen kotitöitä: siivoamaan ja pyykkiä laittaan ja ruokaakin pitäis tehä...fiiliksiä ei vaan tunnu olevan mihinkään...
haluaisin vaan kömpiä peiton alle ja itkeä kaiken pahan pois ja sitten nukahtaa!
mutta toi pikku-ukkeli pitää minut sieltä pois, nytkin tuli epäillyttävän hiljaista...
No, ystäviä ei ole koskaan liikaa, ja minulla,kun ei niitä pahemmin ole.. Joten minusta on vain mukavaa, jos minusta on jotain apua!

Hmm.. Muuten kyllä saattaisin tehäkin, kun vain joku vois lainata, että pystyis sen testin ostaa.. Menee kyl hamaan tulevaisuuteen..

Mitäs pikku-ukkeli oli tehnyt, ku niin hiljaiseksi on mennyt? ;)
Meidän neidit tyhjentelee vaatekaapit, jos ovat hiljaa :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
olo ei oo helpottanu (siis oireet: oksettaa edelleen, rinnat on TOSI kipeet, jalat puuduksissa, alamasulla tosin nyt menkkamainen särky, kn edelleen "kiinni", samanlainen kolo kun muulloinkin, ennen on kyllä ollu isompi menkkojen aikaan, väsyttää.....) ärsyttää...
ihmettelen vaan kovasti näitä oireita..
MIKSEI NE LOPU, kun kerran menkatkin alkoi....
Hmm.. Sitähän voi olla raskaana, vaikka ois menkatkin? Tekisitkö testin, kun vuoto loppuu? Tai käyt verikokeissa?
Koska luulis, että pahoinvointi ois loppunut ja kn ois erilaisempi..

 

Yhteistyössä