Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Itse, kun rupesin käymään tuota listaa tarkemmin läpi, niin tämmöisiä oireita itsellä on:

- Rintojen arkuus
- Hurja väsymys (aina välillä )
- Nälkä
- Tiheä vessantarve
- Huimaus
- Päänsärky
- Kumma nippailu alavatsassa (tosiaankin kummaa)
- Alavatsan vasemman puolen vihlonta (ei osaa tätäkään selittää )
- Jännä häpyluun tai niiden seutujen epämääräinen vihlonta
- Käsien puutuminen (tämä tuli eilen illalla yhtäkkiä..)
- Vahva pissa
- Itkuherkkyys (en kyl tosiaankaan ole elokuvien aikana ruvennut itkemään)
- Pitkämielisyys, siis että mikään ei suututa (On jotenkin leppoisa olo)
 
Moikka pitkästä aikaa!!!Onpas kp:t jo paljo..Keskiviikkona nippaili ja nappaili ja torstaina sitte päästiin hommiin.Ukko oli sairaalassa jalan leikkauksen takia..Noh,saa taas nähä onko yhestä kerrasta mitään iloo..Nyt siis kp 21,eli ovistelin ilmeiseti sillon to,eli vasta kp 18??Voikohan se nyt ollaan muotoo mahollista..?Voihan se olla että kun se mun edellinen kierto oli vaan sen 16,että jospa se nyt tasottus ja oviskin sen takia myöhässä..On ollu tuota ressiä nyt vähä vähempi niin jospa se kiertokin taas palaisi ennalleen..

Onnea kaikille!! :flower:
 
juu bumba älä ihmeessä vielä luovuta.. saattaa se plussa sieltä vielä napsahtaakin.. jos vaan niin hitaasti kertyy sitä hormoonia..

pitäs ruveta siivoamaan.. en jaksais millään.. ei huvittas.. mut eipähän sit huomenna tarvii ekan työpäivän jälkee kiroilla et miks en siivonnu.. saa sit rauhassa olla illan.. tänään illalla varmaan jo jännittääkin.. kp:t ku on taas niin pienet ni tuntuu iin masentavalta ku ei onnistu tää homma ja saa pitkän aikaa oottaa ovista, tuntuu et ois helpompi unohtaa tää juttu mut mut.. voi :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rina82:
Juu...mä voisin tulla tänne...menin jo kesälistalle...mut voihan täällä vielä hetken haaveilla.. Esikoista yritetty nyt 28kk. kiertopäivä 7/??. Ensimmäinen clomi-kuuri juuri meneillään.. :wave:
Lisäsin sinut jo listalle, niin on helpompi siirtää kesäkuun alussa sinutkin jo listan mukana kesävauvoihin =). Jospa se pian tärppäis sinulla :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Voi ei!!!! Nyt ei näyttänyt hyvältä.. Lähdin käymään vessassa ja pesin hampaat.. Katsoin peiliin ja poskissa ja otsassa oli finnejä.. Mutta sit huomasin myös että olkapään kohdalla on myös yksi finni :LOL: ..
Menenpä asiaan.. Mulla on yleensä ennen tädin tuloa alkanut tulee finnejä.. Sitten rupeaa koskee mahaan, jonka jälkeen sitten tulee täti..
Eli huomenna on mielettömät mahakivut ja maanantaina tulee täti :'( . Tai sitten se tulee jo huomenna.


Itse huomasin,että oli ihanaa olla päivä mökillä ja saada muuta ajateltavaa.. Mitä nyt vähä väliä ajattelin, että mitähän tänne on kirjoitettu :whistle: .

Mutta hyvää yötä ja kauniita unia kaikille! :)


hey, Red: mulla kans yleensä tulee päivää ennen menkkoja finnejä..puskevat kuin yleinen syyttäjä päälle, mutta nyt olen niistä kärsinyt jo yli viikon...siis TODELLA OUTOA...paitsi JOS olen raskaana... :D :D

eli tyttöö kun tein niin FINNIONGELMA oli SUURI!!!! :D

että sellaista!
Eiköhän myö olla tiinneinä... :D

Mulla tuosta oirelistasta on varmaan ainakin 10 oiretta..ainakin se että olen aika varma ETTÄ OLEN RASKAANA!!! :D
Toivottavasti en tipu korkeelta (vaikka tiedän että tipun, jos täti tulee )
 
Aurinkoenergiaa:
Kyllä se minäkin tipun ja korkealta, jos täti tulee kylään! Mutta toivon todellakin, että ollaan molemmat tiineinä :D

Minulla tais olla tyttöjä oottaessa alussa vähän finnejä.. Mutta yleensä en niistä kärsi, paitsi, kun oli kierukka, niin silloin tuli menkkoja ennen.. Ei muuten. Ja tosiaan päivää - paria ennen menkkoja tuleevat..

Mutta tää itkuherkkyys on hirveää..

Tänään sit taas sain kuulla ukolta: "tietää, että menkat on tulossa." :LOL: :LOL: Ota nyt sitten ukostakaan selvää.. Viel aikaisemmin sanoi, ettei oo epäilystäkään siitä, etten olisi raskaana!

Ja helkuta näitä rintoja.. Mieletön kipu aina välillä..

Kohta ois itsellä viikon myöhässä.. Mutta en aio testata..
 
weiss
Suikale: Mie tiiän et varmana masentaa kaikki jutut nyt, mut koita jaksella ja usko pois, että vielä se onni oven takaa kurkistaa.
Red Dragon: Kuis sie pysyt housuissas? Miulla sekois jo pää.. :) Mitäs jos kävisit terkkarissa otattaan pissasta plussan, koska varmana taiat raskaana olla ;) !!! Ainakin mie :heart: niin toivon..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Dragon pystyt kylmän rauhallisesti olemaan testaamatta? En minä vaan pystyisi.. =) . Pidän peukkuja kaikille plussien vuoksi!, moikka taas :wave:
Toisaalta en pysty.. Mutta kun on kaksi negaa takana, niin en viitsi toivoa/uskoa parasta..

Sen näkee ens viikon loppuun, että mitä teen.. Jos ei siis täti oo poikennut kylään :whistle:
 
weiss
Suikale: :hug: Mie tiiän, että nyt tuntuu raskaalta, mutta koita jaksaa ja ihan varmana se onni sieltä oven takaa vielä kurkistaa!! Koitetaan päästä toukopinoon sitten, eikös je!? Red Dragon: Kuis sie pystyt olemaan testailematta, mie olisin testannu varmana jo sata kertaa.. :LOL: Mie olen kyl varma, että olet raskaana, ainakin toivon niin, ihan aikuisten oikeesti! Mikset käy terkkarissa testauksessa, eiköhän sieltä sais sen varmuuden, ettei tarvis pelätä tätin tuloa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Toivotaan , ettei tätejä näy! =)

Itsellä on toisaalta sellainen kutina, että olisin raskaana, koska kun niitä tätioireita ei ole.. Ja aina on tiennyt oikeastaan milloin alkaa.. Ja eikä oo koskaan tullut yhtäkkiä..

Mutta en halua luottaa vain omaan arvailuun, koska en halua enää pettyä niin pahasti, mitä petyin kun tein sen ensimmäisen testin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja weiss:
Suikale: :hug: Mie tiiän, että nyt tuntuu raskaalta, mutta koita jaksaa ja ihan varmana se onni sieltä oven takaa vielä kurkistaa!! Koitetaan päästä toukopinoon sitten, eikös je!? Red Dragon: Kuis sie pystyt olemaan testailematta, mie olisin testannu varmana jo sata kertaa.. :LOL: Mie olen kyl varma, että olet raskaana, ainakin toivon niin, ihan aikuisten oikeesti! Mikset käy terkkarissa testauksessa, eiköhän sieltä sais sen varmuuden, ettei tarvis pelätä tätin tuloa..
Ei ne taida ruveta testailee ennen kuin on pari viikkoa myöhässä?
Ei, kyl mie haluan testata ihan ite..

Ja sitten lainaan ellen83:sta ja kirjoitan miehelle kirjeen, mutta taidan laittaa ihan oikeasti postiin :whistle:
 
weiss
Red Dragon: Kylhän ne testaa, jos pyytää.. Mie vaan aattelin, että sais mielen rauhan, mutta eihän se täti tuu, vaikka oottaski ja testaa ite, jos raskaana olet. Mie en varmana vaa pysyis housuissani.. ++++ siulle!!! Se kirje juttu oli tosi vinska juttu, täytyy pitää mielessä.. jos joskus sais itekki kokeilla..
 
heissan kaikille! :wave:

bumba :hug: negapahoittelut, se oli vaan liian aikaista testata.sovitaanhan niin? Kyllä se vielä plussaksi muuttuu..

Red D Eikä oo mikään täti tulossa sinne! Se on täällä, ei se enää sinne kerkee, sillä on ollu nyt niin kiirettä :)

Oikein paljon plussaonnea kaikille!!! Mä varmaan jään nyt taustailemaan. Seurailen kyl varmaan päivittäin tapahtumia, mites muuten: eihän teitä voi jättää!!!!

:wave: -Kylli- ;)
 
Viikonloppu meni mökkeillessä joten en ole ollut lukemassa kirjoituksianne mutta lämpöiset onnittelut plussanneille :flower: ja :hug: niille joille täti on tullut kylään.

Itse luulin jo, että olisin saanut eksytettyä tädin kannoiltani kun reissasimme viime kierron aikana ristiin rastiin Suomen maata ja välillä jopa itsekin putosimme kartalta :LOL: mutta se tädin pirulainen taitaa olla aika haka suunnistamaan. Eli kp on nyt sitten 3/28-32 ja yrityskerrat senkun kasvaa :'( Mä olen menettänyt toivoni. Toivottavasti teillä toisilla tärppää nopeammin.
 
joops..mulla oli ihan KAUHEE iltapäivä...oli porukoilla grilli-ilta ja mie vaan potesin heikkoa ja huonoa oloa...
vihloo edelleen alamasua ja oksettaa/yököttää (en vaan vielä halua oksentaa ) :snotty:
väsyttää, on sillein veto pois, jalat turvoksissa, itkettää kaikki.
masentaa... :headwall:

sitten kun olen 100 varma että olen raskaana, ja sitten tulee fiiliksiä etten olekaan ni meinaa silloin itku tulla... :'(
Mie en jaksa jos menkat alkaa, ku on NÄIN huono olo...en halluis "turhaan" kärsiä... :(

anteeksi vuodatukseni.... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
heissan kaikille! :wave:

Red D Eikä oo mikään täti tulossa sinne! Se on täällä, ei se enää sinne kerkee, sillä on ollu nyt niin kiirettä :)

:wave: -Kylli- ;)

No, katotaan miten käy =). Ei onnex enää mitään kipuja ollut tuon lämpöaallon jälkeen.. Oiskohan mulla alkanut sitten vaihevuodet, ku lämmötkin ailahtelee :whistle: ?
 

Yhteistyössä