Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Ilmoittaudun tässä vaiheessa joukkoonne. Olen tänä aamuna
tehnyt testin ja plussaa se näytti. Tämä on nyt toinen lapsi.
Ensimmäisellä kerralla tuli keskenmeno, sitten syntyi poika ( nyt 6v ) ja nyt jännätään miten tämä kanssa sujuu.
Kaikki raskaudet on olleet siinä mielessä "outoja" , että heti ekalla kerralla on tärpännyt.
 
Huomenta!
Mulle on varmaan tädin tulo tiedossa lähipäivinä :/ . Eilen oli kn puoliteissä.. Ei hirveän pehmeä, mutta ei niin kova ku jokin aika sitten.. Ja mielestäni se oli auki.. Eli alkaisko menkat jo siis tänään? Vai mitä se tarkoittaa.. En ois enää jaksanu ruveta yrittää uudelleen.. :saint:

pipar: Paljon Onnea Sinulle! :hug: :flower:
 
Kivaa, ku tulin pyörällä töihin.. Ja puolessa välin matkaa alkoi oksettaa.. Mie, että en mie keskelle kaupunkia voi oksentaa.. Minuutin oli sellainen olo ja onneksi meni ohi..
Kotona oli jo kakkoshätä.. Ja heti, kun saavuin työpaikalle, ni piti mennä taas vessaan!

Mitähän sitä tänään tekis..
 
Huomenta!

Eilen hain kanssa vastausta tuohon, ensin nega ja sitten kuitenkin vielä plussa? Ja salapoliisityötä tehtyäni tuli siihen tulokseen että se on varsin yleistä, eikä niinkään harvinaista :D :D Eli taas sain toivoa valettua vielä itsellenikin :saint:

Tulen pian hulluksi, ettäs tiedätte :LOL: Menkkatuntemukset tulevat ja menevät sillä tavoin aalloittain/kohtausmaisesti. Hetki sitten piti olla kaksin kerroin kivusta, nyt helpotti jo... Ja tämä oksettava olo jatkuu aina vaan :headwall: Kauhea nälkä ajoittain myös. Enkä ole keksinyt kumpi on parempi - olla syömättä (huono-vointi pahenee) vai syödä (sen jälkee vasta huono-olo onkin) :LOL: Noita pillereitä tuli popsittua n.6vuotta, eli uskonpa että nyt alkavat lopettamisesta aih. oireet tuntua...

Ja tätiä ei vielä näy... Ja KN on mysteerinen. Ei siitä enää ota selvää. Melko alhaalla, välillä ylempänä. Ei kauhean auki, muttei kiinnikään.

Toivon omasta puolesta, ja teidän kaikkien muiden puolesta, että tädit eivät tällä viikolla vieraile! Plussia vaan tilalle, jookos?
 
Bumba joo niin mäkin oon lukenu et se on tosi yleistä ensin testata nega ja sitten plussa.. liian aikaisin jos testaa ei sitä hormoonia oo erittyny tarpeeks.. että toivoa vielä teillä on :) mulla oli viime menkat jo aika pirun kipeet vaikka söin pillereitä varmaa 8vuotta ja loppu ajasta ihan putkeen et menkat pari kolme kertaa vuodessa..

saikos sydänkäpysen mies nukuttua? toivottavasti..

kiitokset vaan kaikille lohdutuksen sanoista.. tiedän että lapsia ei tehdä vaan saadaan.. ja niinhän se on.. mutta tuntuu vaan välillä että me ei saada.. endonkin takia mietin välillä että miten kipeäksi itteni vielä saan tässä vauvan yrityksessä.. jos leviämään rupeaa oikein kunnolla.. eilen söin ihan suklaakakku palan :p joku sasherkakku, ei kyl kirjoteta varmaa noi mut.. eikä ees tökkiny yhtää vaik se kuulemma on aika imelää sano se myyjä.. ja yleensä kyl tökkii tollane jos on imelää.. seli seli ja sekavaa on :D mulla on vieläkin toinen sierain tukossa.. mahassa outo tunne ku söin ihan ku turpois.. siis alavatsa.. pieniä näppyjä tullu naamaa muutaman päivän aikaan ja yllensä niitä ei oo.. äske nipisti aika kovaa ihan alas alavatsaan.. hoh, voi ja hohvoi.. kahvia lisää :p

tuulia tuulia puhaltelen, siis plussatuulia puhaltelen :whistle:
 
Oottekin kirjotellut paljon ja meni puol tuntia kun näitä viestejä luin vaikka vaan yhden päivän makoilin rannalla ja palvoin aurinkoa. Ihanaa kun on vielä kesälomaa jäljellä! :hug: negan testanneille ja toivoa on jos tätiä ei vielä näy.

d.b Mulla tosiaan oli sitä ihmeellistä tiputtelua mikä nyt on loppunut. Ja tänään ja eilen ei tehnyt aamulla mieli syödä mitään ja minä joka yleensä juon kahvia kaksi kuppia aamulla sain tänään juotua vaivaisesti puoli kuppia. Jokohan uskaltais testata? Mikä se herkin testi on? Voi kyllä olla että täti taas tulee ja mun pää näitä "oireita" itse kehittelee... No perjantaina se viimeistään nähdään!!

Paljon paljon plussatuulia meille!!!
 
ellen eiks se aconin early detection (vai miten kirjoitetaankaan) ni oo herkkä.. mun käsittääkseni..

mulle tulee hirveitä vilunväristyksiä välillä.. pitäs ruveta keittiön pöytää hiomaan ja pitäs tiskatakin ja siivota.. noo.. huomenna käymään uudessa työpaikassa.. pitäs 9mennä..
 
Teille jotka pähkäilette sit', voiko negan jälkeen vielä plussata. Niin ei ole paljon aikaa, kun Papagena joukostamme viimein plussasi useamman negan jälkeen! Eli todellakin mahdollista! Kaikille negan testanneille :hug:

Tääl ei tapahdu mitään. Menkkaolo on, mutta valkkaria vaan näkyvissä, lähinnä pyyhkiessä. KN:sta en kans oikein ota selvää, aamuisin se on aina tosi alhaalla ja illalla tosi ylhäällä. Reikä on sellainen pieni mikä siinä aina on. Nyt ei enää muutamaan päivään oo tuhrua tullu kokeilessa. Mietin tässä joko huomenna uskaltaisi testata...Pelkään vaan sitä pettymystä niin kovin, että ehkä odottelen vielä.

Ellenille vielä, että herkimpiä on ne testit, jossa on merkintä 10. Eli havaitsee jo pienenkin määrän hormonia pissasta. Aconilla mm. niitä on, muista en tiedä. Testaa ihmeessä! =)
 
Onneksi tänään ei oo töissä kiirettä.. Ei täällä, saunassa jaksaisi tehdäkään mitään.. Pitäisi kyllä laskuja tehä.. Mutta saa oottaa huomiseen.. Ei vain kertakaikkisesti jaksa!

Ja äsken muistin, että 13.30 ois hammaslääkäri :/ .. Enkä muistanu ottaa hammasharjaa mukaan..

Kaverin äiti kahtoi minua pitkään kaupassa, ku kävin ruokatauolle ostaa pizzan.. Kahtoi ihan niin, että luuli minun odottavan..

Damn, että odottavan aika on pitkä.. Olis jo ens viikko, ni tietäis, että oottaako vai eikö oota.. Mulla kyllä aina on ollut kierto 21-28 päivää.. Joskus aikoja sitten 36 päivää..

suikale: minkäslaiselta kivulta tuntuu? :hug:

Mistäspäin teitä muuten täällä kirjoittelee? Ite oon Pohjois-Savosta =)
 
paljon on taas teille tapahtunut mun poissa ollessa. kiitos ku pidätte mut listalla vaikka aika harvoin täällä vierailen. teidän juttuja kyllä luen ahkeraan. alotin ton ovulaation tikuttamisen viikko sit ja näyttää siltä etten ovuloi ollenkaan.. vähän masentaa kun ei tule positiivista tulosta edes siinä.. mutta lämmintä kesää teille!! toivottavasti muilla pyyhkii paremmin B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
paljon on taas teille tapahtunut mun poissa ollessa. kiitos ku pidätte mut listalla vaikka aika harvoin täällä vierailen. teidän juttuja kyllä luen ahkeraan. alotin ton ovulaation tikuttamisen viikko sit ja näyttää siltä etten ovuloi ollenkaan.. vähän masentaa kun ei tule positiivista tulosta edes siinä.. mutta lämmintä kesää teille!! toivottavasti muilla pyyhkii paremmin B)

Lämmintä kesää myös sinulle!

Eihän me nyt ketää ruveta listalta poistelee, jos ei itse käy sanomassa, että saa poista =) . Jos en minä sitten oo jotain ihme virhettä sattunu tekemään :whistle: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
ei ihan tätimäinen mut sillai kuumottaa oudosti ja turvottaa vähä.. vaikea selittää.. sillee kipuile.. kai se tätiä enteilee en tiiä.. hope not..

Toivottavasti ei enteile tätiä!

Itsellä on kanssa välillä sellainen tunne: Joko nyt se täti tuli kylään.. ei kai.. Ja eikun vessassa vain käymään.. Ja onneksi ainakin tähän mennessä on ollut helpotus, ettei oo ollut..

Pidän peukkuja sinulle, että sie kohta ilmoitat plussasta :hug:
 
Ellen meinaatko millo testata??? En oo yhtään utelias, en... ;)

Red Dragon ja Suikale potkikaa sitä tätiä persuuksille, jos se taas teidät yllättää :D

Mulla oli aamulla ihmeellisen ällö olo ja mahassa nippailee kans...Kp 27...Ihme juttu, kun kp:t rupee lähestymään loppua niin eikös noita oireita hyökkää ties mitä mieleen :/
 
caffee81 Mä hain vähän aikaa sit apteekista sen clear blue- testi, mut en oo uskaltanut vielä tehdä. jos tekisin huomen aamulla kunhan vaan tätiä ei näy. Apteekissa ne sano sen testin olevan herkkä. Toi ällötys muakin vaivaa ja sit se ihme tiputtelu jota oli neljä päivää alkaen kp21. Nännit myös on arat mut muuten rinnat ei. Millon ite ajattelit testata, maltatko odottaa viikonloppuun??

 
Kaikkia varmaan kiinnostaa ihan hirveesti mun limat, mutta kysyn kuitenki :LOL:
Elikkä onko muilla tullu sellasta sinkuvaa limaa? Mulla tuli eilen...Ja alamaha ihan pömppö

Aika monihan tekee testi liian aikasin, ja sitten pamahtaa nega. Mutta jos malttais odotella niin se plussakin voisi näkyä ;)
Mutta helpommin sanottu kuin tehty :p
 
äippä sinkuvaa limaa? ei sano mulle mitää :LOL:

huh hitsi mikä urakka mut tulipahan tehtyy.. keittiön ruokapöydän hiominen.. blaah :eek: vielä ois yks penkki mut en kyl tänää jaksa.. maalata pitäs toi pöytä ja yks hiottu penkki.. en kyl heti kohta rupee uudestaa.. sit säästän rahaa ja ostan uudet :LOL:
 
moiks, juu-u kyllä mun rakas mieheni sai nukuttua, mutta tulpat ei pysy korvissa...ni ehdotin aamulla sitte että mieheni kokeilis sinitarraa...ne ainaki pysyy, lupas että kokeilee...

Hmm, siis niin outoa, mulla on ollu valkovuotoa oviksen jälkeen, ja nyt yhtä äkkiää oli kuivaa kuin saharassa pari päivää, ja nyt tänään ni alkas uudestaan valkovuoto, missä oli yks pieni ihmeellinen punertava lima pallo...mulla yleensä on alapää kuiva ku saharassa oviksen jälkeen, ennen menkkoja
...heh...ja edelleen alavatsa vihloilee...

Huhu, sais loppua tuo helle, en ole ollenkaan kesä ihminen...blaah...
 
mä en tykkää ollenkaa näin kuumista ilmoista.. tosi ärsyttävää.. saattaa johtua siitäki ku hikoilen naamasta :kieh: nyt ostin sellast ainetta et kainalot ei oo tippaakaan kosteat ees.. mulla nyt taas juilii vatsaa.. aina ku käyn vessas ni pitää tarkastaa ettei se täti vaan oo tullu.. jotenki ois sellane olo et ois tärpänny mut mut :/
 
weiss
:'( :'( :'( Taitaa täti kolkutella jo ovia.. Tänään on tullu jo vähän veristä vuotoa, että huomenissa vasta kunnolla sitten alkaa.. Lämmöt on viä kohollaan, mutta kai nekin vielä tänään sit romahtaa :'( , mie en kestä tätä enää!!!
 

Yhteistyössä