Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

weiss
baloulle tosiaan tervetuloa! Kylläpä kuulostaa suikale ja Kylli-täti tosiaan oireet lupaavilta ja monella muullakin! Voi, kun voitas kaikki ny plussata! Kyllä näiden oireiden takia putoo korkeelta, jos täti tulee! Taas tuntuu, että kuvitelmaa kaikki, menkkakipuilut taas iltaa kohden voimistunu, mutta pietään peukut korkeella!!! Noista riidoista.. mie luulen, että tää joka kuinen jännittäminen käy meiän hermoille liikaa ja kun nuo ukot ei sitä tajua, miltä tuntuu, kun täti tulla lurahtaa. :'( ! Täälläkin melkeinpä joka päivä jostakin nahistaan, ihan pienistäkin niin, että esikkokin on ihmeissään. Koitetaan jaksaa, :hug: kaikille!

Kaa
No-nii, tänään se täti sitten tuli. Tätihän kävi jo soittelemassa ovikello pari päivää sitten, mutta mitään sen kummempaa ei sitten tapahtunut. Tänään on sitten ihan varmasti kp.1.

Eli

Kaa.............kp 1/~28.....................yk 1

Katrinainen hei! Testasitko Clearbluella? Niihin on moni muukin saanut jotain outoja pisteitä, vois olla kyseessä viallinen erä. Mutta mitään siihen viivanpaikalle ei pitäis tulla ilman raskaushormonia. Eli sinuna testaisin vielä uudelleen jollain toisella merkillä. Oliko pisteissä väriä? Jos oli niin hyvähyvä... Toivoa on vielä :)

Kylli juu aamulla testi, jos ei tule vieraita yön aikana :kieh:
Meinaan viime kierroilla juuri yöstä on täti pukannut itsensä kylään :kieh:

Voi mies parka, tosiaan. Välillä tuntuu että tuolla miehellä on kärsivällisyys jotain 200% luokkaa. Harvoinpa se tiuskii takaisin :saint:

No huomisessa on se hyvä puoli (tuli täti tai ei) että on vapaapäivä. Jos sitten vaikka nauttisi täysin rinnoin tuosta mollukasta taivaalla B) Jos siis malttaa olla poissa täältä palstalta!

Hei vain taas kaikille! :wave:

Tännehän oli mukava tulla, kun oli monen monta sivua luettavaa!
Olin töissä puol tuntia pidempään, jonka jälkeen pyöräilin anopin luo.. Odottelin, että ukko saapuu tyttöjen kanssa sinne.
Sitten käytiin kirppiksen tilitys tekee.. Käytiin kaupassa ja sitten lähdin tyttöjen kanssa uimaan vaille klo 18. Onneksi rannalle tuli mun kaksi pikkusiskoa ja yksi pikkuveli :D Uitiin sit yli tunti.
Ja nyt neidit on onnex jo untein mailla =).

Vilinäiti: Sehän ois loistava idea säikäyttää ukko :LOL: . Mikäs on muuten tilanne? Joko oot testannu? Ihmeen kärsivällisesti jaksat odotella!

aurinkoenergiaa: tietosi ovat nyt päivittyneet. Menihän nyt oikein? :)

balou: Sinut on lisätty listalle. Ilmoitathan sitten tarkempia tietoja, kun tiedät tarkemmin? Mutta jospa se tärppäisi kerrasta ;)

Ellen83: Itse olen kanssa jostain kuullut, että tiputteluvuoto saattaa olla kiinnitysvuotoa tai jotain sellaista.

Suikale: Nuo näläntunteet on mullakin ihan samanlaisia! Vaikka oisin just syöny, ni silti on heti nälkä.. Vaikka oikeasti ei olisikaan :/ . Onneksi nyt on vähän hellittänyt.

Kylli-täti: Nuo tunneheittelyt on meille naisille vain sallittuja! Eihän me silloin ees naisia oltaisikaan! :LOL: Mie oon kyl kaikista pahin, jolla vaihtuu mielialat ihan mielettömästi.

Tänään kävin ostamassa yhden testin.. Acon - Early Detection:in.. Huomenna jos muistaisin tehdä ennen töihin lähtöä.

Plussatuulia kaikille! :whistle:

Niin, ja kun olin tyttöjen kanssa lähdössä uimaan, niin mies minulle, että, kun sitten teet testin ja sieltä tulee positiivinen tulos, niin älä juokse minun kaulaan vaan pidä pari viikkoa ns. etäisyyttä, koska se on minulle aluksi järkytys... Sanoi sen jotenkin.. Enkö taaskaan saa tukea toiselta raskausaikana pahemmin, jos en saa toiselle purkaa tuntojani..

Se pelkää taas raskausaikaa.. Jotka aiemmin on kuulema olleet hirveitä, kun minulla on ollut mielettömät mielialanvaihtelut :'( ..

Tuskin minä nyt sen kaulaan oisin hypännyt.. Mutta jos huomenna teen testin.. Ni enpä taida sanoa sanaakaan.. Taidan jättää testin tekemättä.

Kaa
Tai sitten Red Dragon teet testin ja plussatessasi pidät tiedon itselläsi. Täällä hurrataan ja kannustetaan aivan varmasti. Tottakai tuollainen kommenti on järkyttävä, mutta ehkä siihen tarvitsee itselleenkin hieman "sulatteluaikaa". Eihän se testin tulos muutu vaikkei sitä teekkään. Niin sanotusti.

Just my two pennies worth...

RedDragon: Kurja kommentti mieheltäs kyllä tuo "älä juokse kaulaan".. tosin ei munkaan mies mitenkään aina jaksanut mua raskausaikana "hoivata" niinkun olisin toivonut, mutta nyt vauvan kanssa on tosi ihana! Ja mun miehen kommentti mielialavaihteluihin oli, että ei hormoonit tuollaisia aiheuta.. *huokaus*.. Miehet.. joskus :heart: mutta useimmiten :headwall:

KAIKILLE kiitokset ihanasta vastaanotosta! Koitan ehtiä kirjoittelemaan, mutta vauva pitää minut aika kiireisenä :) Jokatapauksessa täti on tulossa nyt kylään, joten enemmän toivottavasti kuulumisia sit muutaman viikon päästä :) Asustelen tosiaan Belgiassa, ja meillä on poika 3kk, koira, hevonen, kolme lammasta, kanoja, ankkoja, kaneja ja kaksi marsua =)

weiss
Et jätä tekemättä! Että nuo miehet osaa :kieh: !!! Kantaspa ite sitä pientä sisällänsä, niin tietäsvät, ettei se aina herkkua ole! Meillä oli esikosta samoja ongelmia, mie olin välillä NIIIIN yksin, mutta en kiellä ettenkö olis hirviä akkakin ollu välillä. Hormoonihirviö minuu nytkin pelottaa, etten sitten esikolle olis kauhian kiukkunen.. Kyllä se ukko siitä leppyy ja osallinen senkin pitäis olla, tukemassa, kun on vaikiaa. Helppohan se on sanoa, mutta toivon :heart: , ettet yksinään märehtis.. :hug: :hug: :hug:

Kaa: Tuo on mukava kuulla, että täällä kannustetaan.. Niin mie oon ajatellut, että pidän tiedon itselläni.. Kyllähän se sen jossain vaiheessa tajuaa :LOL: .

Kyllähän minä sen tiedän, että kyllä miehetkin tarvitsee sen sulatteluajan.. Mutta kuitenkin.. Jotenkin veti minut alas. Enkö saakaan tukea.. Vaikka toinen raskausaikaa niin inhoaakin..

Sydänkäpynen: Jospa se ilmavaivat enteilisivät jotain muuta kuin tädin tuloa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja balou:
RedDragon: Kurja kommentti mieheltäs kyllä tuo "älä juokse kaulaan".. tosin ei munkaan mies mitenkään aina jaksanut mua raskausaikana "hoivata" niinkun olisin toivonut, mutta nyt vauvan kanssa on tosi ihana! Ja mun miehen kommentti mielialavaihteluihin oli, että ei hormoonit tuollaisia aiheuta.. *huokaus*.. Miehet.. joskus :heart: mutta useimmiten :headwall:

KAIKILLE kiitokset ihanasta vastaanotosta! Koitan ehtiä kirjoittelemaan, mutta vauva pitää minut aika kiireisenä :) Jokatapauksessa täti on tulossa nyt kylään, joten enemmän toivottavasti kuulumisia sit muutaman viikon päästä :) Asustelen tosiaan Belgiassa, ja meillä on poika 3kk, koira, hevonen, kolme lammasta, kanoja, ankkoja, kaneja ja kaksi marsua =)
No tuo mun ukko nyt on mitä on.. Silti minä sitä rakastan sydämeni pohjasta.. Ja enkä välttämättä mitään "hoivausta" haluaisikaan.. Vaan tukea yms.. vaikkakin hoivausta ois ihana saada.. :whistle: :p . Mutta mie en oo tottunut sellaiseen..

Siehän kirjoittelet mukavan matkan päästä. Ja ihanasti jo perheenjäseniä!

Alkuperäinen kirjoittaja weiss:
Et jätä tekemättä! Että nuo miehet osaa :kieh: !!! Kantaspa ite sitä pientä sisällänsä, niin tietäsvät, ettei se aina herkkua ole! Meillä oli esikosta samoja ongelmia, mie olin välillä NIIIIN yksin, mutta en kiellä ettenkö olis hirviä akkakin ollu välillä. Hormoonihirviö minuu nytkin pelottaa, etten sitten esikolle olis kauhian kiukkunen.. Kyllä se ukko siitä leppyy ja osallinen senkin pitäis olla, tukemassa, kun on vaikiaa. Helppohan se on sanoa, mutta toivon :heart: , ettet yksinään märehtis.. :hug: :hug: :hug:

Niinpä.. Kantaisvat itse sen yhdeksän kuukautta.. Ja sanoisivat sitten oliko se nytten niin helppoa! Mie myönnän olleeni hirveä eukko molemmissa raskauksissa.. Mutta nytten ei oo mitään sellaisia tuntemuksia.. Hyvä sanoa näin aikaisin, jos olen raskaana =)

Voi ei, Red dragon, mitä sun mies on menny möläyttään... Kyllä ne pirulaiset osaa välillä olla ajattelemattomia. Mun mies sanoi mulle synnytyksen jälkeen, että toista ei sit tuu ihan heti. Hän ei kuulemma jaksais toista raskausaikaa perään. Siis hän ei jaksais! Voi perhana kun niillä ei oo mitään hajua yhtään mistään. Mulla oli aika helppo raskaus, eikä ollu mitään pahoja mielialan vaihteluita, mutta onhan se silti nimensä mukasesti raskasta. Ukolle ainaki oli liikaa. Synnytys kesti kyllä monta päivää ja ponnistusvaihekin melkein 2 tuntia ja sit se tulee ja sanoo jotain tollasta... Teki mieli hakata päätä seinään. Että kiitti vi&%#sti. Tämänkö saan kiitokseksi kun oon tehtaillut omassa mahassani ja synnyttänyt maailmaan suloisimman olennon ikinä...

Mutta tee se testi huomenna ja tuu kertoon meille. Me iloitaan sun kanssa! Ja kyllä se mieskin sitten iloitsee, kunhan ensin saa sulatteluaikansa! :heart: :heart: :heart: :heart:

Onkos täällä enää porukkaa???

Onko kukaan testannu Citymarketin RSFU testillä??? En osaa tulkita tulosta.
Siihen kun tulee heti se yksi punainen viiva mut ei sitä "raskaana" viivaa.
Ilmestyi kyllä aivan alareunaan "muoviläpyskän" alle toinen selkeä viiva. Näkyy myös muovin läpi.

Pistän kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Onkos täällä enää porukkaa???

Onko kukaan testannu Citymarketin RSFU testillä??? En osaa tulkita tulosta.
Siihen kun tulee heti se yksi punainen viiva mut ei sitä "raskaana" viivaa.
Ilmestyi kyllä aivan alareunaan "muoviläpyskän" alle toinen selkeä viiva. Näkyy myös muovin läpi.

Pistän kuvaa.
Minusta siinä todellakin näytti olevan kaksi viivaa.. Toinen vähän haaleampi.. Mutta testaapa huomenna vielä apteekin omalla testillä! Tai sitten neuvolaan verikokeisiin! Täällä on peukut ja varpaat pystyssä! :wave:

En tiiä onko tuo nyt se positiivinen tulos vai vai joku testiviiva :eek:
Elikäs tuo oikean puoleinen haaleampi viiva. Näkyy muovin alla ja muovin läpi.
Tuleeko se positiivinen tulos noin kauas testiviivasta vai onko nyt menny testi ihan ketuiksi?
Todella vaikeasti tulkittava testi tai mä en ainakaan ymmärrä.

Tiistai 7.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

wind.....................kp. 9/30-40........................yk. 2
Tinkatar................kp. 11/28...........................yk. 1
piksu....................kp. 14/28-29......................yk. 3
juuri.....................kp. 15/28-30......................yk. 3
Tinttara84............kp. 16/16-29......................yk. 53
gataa...................kp. 18/(24)31-39...............yk. 6
Suikale................kp. 24/29............................yk. 3
Kylli-täti...............kp. 24/25-29.......................yk. 5
Diarmuid..............kp. 24/35-40.......................yk.2
Sydänkäpynen......kp. 26/24-28.....................yk. 1
nea85..................kp. 26/40............................yk. 2
Hilipati.................kp. 28/27-35.......................yk. 4
Tähtisilmä79.........kp. 28/31-33......................yk. 6
Bumba.................kp. 32/31-34 ......................yk. 3
katrinainen...........kp. 32/28-31......................yk. 1
mouku80.............kp. 2/24-41.........................yk. 4
Kaa......................kp. 2/28..............................yk. 1

* Toista toivovat *

weiss...................kp. 26/30...............................yk. 2
Poni06.................kp. 14/28-39..........................yk. 2
Hilbert..................kp. 16/?................................yk. 1
Venla-05..............kp. 15/30...............................yk. 2
Äippä2006............kp. 19/28...............................yk. 1
Pixie.....................kp. 21/32..............................yk. 2
Ellen83.................kp. 24/26..............................yk. 4
Caffee81..............kp. 26/26-28..........................yk. 5
äippä67............... kp. 27/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 31/21-31.........................yk. 1
Heikko-Peikko.......kp. 32/35 (35-45)...................yk. 2
Summer81............kp. 5/28................................yk. 3
Vilinäiti.................kp. 34/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 7/31-40...........................yk. 12
Jopa73.................kp. 54/26 (23-38)...................yk. ?
balou....................kp. ?/?..................................yk. ?

* Kolmatta kaipailevat *

Carla.....................kp. 20/25-28.........................yk. 2
Red Dragon...........kp. 21/21..............................yk. 2
aurinkoenergiaa......kp. 21/28................................yk. 6
jane70..................kp. 28/28...............................yk. 1
khalawah...............kp. 36/28...............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 22/28-30...........................yk. 1
äiti-1966...............kp. 6/26-30............................yk. 6
Päppä...................kp. 7/26-30............................yk. 5

* Haamuilijat *

* Plussanneet *

iida83.....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu....02/08 Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma, Nenya.....................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi, siksakki....04/08

taidan jäädä pois täältä, mun ja miehen välille on nyt tullut sellainen este kun kuorsaus, minä siis kuorsaan, sukuvika. Ja olen kysynyt mieheltäni että häiritseekö se häntä, ja hän sanoi että ei....ja nyt tämän 1kk aikana olen löytäny hänet yöllä olkkarin sohvalta....voi vittu, miks jumala antoi mulle piruna kuorsauksen!!!!!!!!!! :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Sit se sanoi ettei mulle ole mikään hyvä, ei saa herättää koska sitten en saa nukuttua, ja sit ei saa mennä toiseen huoneeseen nukkumaan...koska sit mä herään enkä saa nukuttua kun mies ei ole vieressä....vitun vittu....ja olen sanonu että korvatulppia on olemassa, mutta mies sanoo ette pysty nukkumaan niillä, hän ei edes ole kokeillut...huhu, mun maailma meni alta mun kuorauksen takia, en halua että me nukutaan eri huoneissa....jos niin menee asun mielummin yksin!!!....voi perkeleen perkele...

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'( :'( :'(

Yhteistyössä