Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

tilda ja äiskä äiskä älyttömästi onnea!! :flower: tarrasukkia vaaveille..

Nessuliini kiva et suakin näkyy täällä.. tavallaan :)

:hug: niille joille täti on tunkeutunut..

täällä on laitettu liikkeelle joka toinen päivä.. voi voi kun onnistais.. kohta pullaa leipomaan.. kattelen lapsityranneja.. siinä on kyl välillä niin hirveitä muksuja..
 
Onnea äiskä äiskä ja tuittu-tilda!!!!! :heart: :heart: :hug:


Pitkästä aikaa positiivisia, upeaaaaaa!!!!!!!!!!
Meillä on kotona nyt niin paljon miehiä töissä, etten ehdi komentoimaan, ku pitää niitä katsella ;) ei vais.. hommia riittää, palaan asiaan myöhemmin.

Tervetuloa uudet ja vanhat :wave:
ja tätivierailuista :hug:
 
kiitos vielä kerran onnitteluista :)
mä tossa justiinsa mietin, et nyt jos tuo haamu tuosta tummaks muuttuu ja raskaus alkaa ongelmitta, niin alan nyt kirjaa itelleni vihkoon tuntemuksia ja oloja..
jos sitten joskus vielä muksun/muksuja haluais niin vois sit omia juttuja sieltä lukee :D

harmittaa kun esikoisesta ei oo juuri muistikuvia, vaikka eihä tuo neiti ole kun vasta 3,5v mutta ihmeesti tuo unohtuu..
 
Katselin tässä päivän kuluksi tuota viimeistä O.C-jaksoa, kun on työkiireiden vuoksi jäänyt väliin. Kylläpä oli tippa linssissä koko ajan ja heti miettimään miksi nyt näin herkällä tuulella :whistle: ? Valitettavasti usein kyllä ennen menkkoja nuo mielialat sahaavat maasta kuuhun ja takaisin, joten ihan pms- oireiden piikkiin voi tuonkin laittaa.

Rinnat ovat kanssa merkilliset :LOL: Eli siis eivät vielä yhtään pinkeät ja kipeät niinkuin aina ennen menkkoja. Nyt löysät ja pehmeät :LOL:

Kaikkea sitä kuvitteleekin, mutta toisaalta kiva pitää toivoa yllä :heart:

Papagenan tavoin olisin kiinnostunut kuulemaan teiltä kaikilta plussanneilta niitä tuntemuksia ja oireita, jotka on tuota plussatestiä edeltänyt? Koitinkin selailla taaksepäin pinkkaa ja etsiä mitä olette kirjoitelleet, mutta ehkäpä helpommin ja varmemmin selviää kysymällä :D Voipa sitten pudota maan pinnalle tai jatkaa liihoittelua plussa unelmissa :p

Plussatuulia, jospa tästä viikosta tulisi erityisen plussarikas? :heart:
 
Papagena : joo mä meinasinki nuo jo ennen haamua olleet oireet kirjata myös siihe vihkoon ( jonka justiinsa töistä pöllasin :LOL: )
mulla oli siis aluks sellane olo, et ei nyt tosiaa tärpänny, ku oltii siel reissussa juhannuksena..
(ovista en juuri pongannu, muuta ku limoista.. ja pupuilu siihen aikaan jäi yhteen kertaan.. mutta sehän näköjään riitti =) )
viime lauantaista asti on ollu daisarit sellais kosketusarat ( vieläkin on ) ja sit tosiaa oli sellane tunne, et tissit olis kans vähä normia isommat, tuntu ku ne ei olis kupeissaan pysyny :LOL:
sit vklp olin tosi väsyny, tuntu koko aika et vois mennä nukkuu vaikka olin nukkunu hyvät yöunet..
nyt eilen ja tänää on töissä palellu ja välillä menee sellasia "kuumia aaltoja"..
näistä sit tuli sellane tunne, ettei tää oo normaalia ja päätin sit tehä testin hätähousuna.

tosi hyvältä kuulostaa noi sunki oireilut, toivottavasti myös sulla plussa sieltä tulee... olis tosi kiva suht samoissa päivissä mennä =)
 
Tervehdys teille =)

Ja ONNEA plusanneille! =) :flower: :heart: Kivaa että tästä ketjusta edelleen plussia tipahtelee tasaiseen tahtiin! =)

Bumba kyselit oireita, mulla ei niitä ollut juurikaan plussaamisen aikaan. Oli vaan sellainen tunne, että ei ole tärpännyt, joten tehdään nyt se testi pois mieltä kiusaamasta :D ja sitten siihen tulikin haamu. =) Oikeastaan oireet iski päivälleen rv6+4, aamulla ehdin kehua äidilleni että on helpompi raskaus nyt, ei edes pahoinvointeja ja päivällä yritin pidätellä oksennusta isäni työpaikalla. :D Mutta ennen tuota ajankohtaa en oireitten perusteella olisi tajunnut olevani raskaana, lievää pahoinvointia ja väsymystä oli mutta niin lievää että en olisi pannut edes merkille ilman raskautta, mä kun voin muutenkin huonosti aina jos on univelkaa.

Jään jännityksellä odottamaan uusia testaustuloksia :D

Hissukka rv9+0
 
Kävin juuri perhesuunnittelun kotisivuilla katsomassa mikä on laskettu aika jos nyt olis ollut tuuria ja se plussa tulisi.
Laskuri ilmoitti päivämääräksi 11.03.2008 jos kierto on sen 28vrk.
Mutta koska pienokainen tulee sektiolla niin luulisin, et se on heti maaliskuun alkupäivinä, koska n. viikkoa/puoltatoista aikasemmin leikataan.
Jänskättää....
 
päppä mikä linkki tuonne perhesuunnittelun sivuille on?? kiinnostais kauheesti tietää, kun tänään siis mulle tuli haamu ja kaksplussan laskuri sano että la olis mulla 13.3 ja vauva-lehden sivuilla 14.3.. ihan mielenkiinnosta olis kiva kattoo mitä siellä sanottais =)
 
http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php
Tässähän tämä olisi, jos vain kopiointi onnistui...
Plusssiiiaaa, plussiiaaa kaikille!!!
Ajattelin nyt yrittää malttaa.. katsotaan kuinka käy.
On kuitenkin viel mahdollista, et täti tulisi kun tuos kierrossa on ollut tuo parin päivän heittomahdollisuus..
 
päppä : kyllä löyty sieltä lasketun ajan laskurikin ja se näytti mulle tuota 14.3 eli uskon sitten siihen kun kahesta paikasta se on tullu :LOL: ( mä oon yli-innokas tutkii jo laskettua aikaakin, vaikka vasta tänään haamu tullu :LOL: )

niin ja kiitos linkistä :hug:
 
Eipä kestä kiitellä, hyvä jos tuli uusi "apusivu" muillekin käyttöön.

Oliskohan kellään intoa ja taitoa tehdä vaik jotain listaa eri linkeistä, se olis varmaan ihan kiva juttu. Ei kaikki kuitenkaan tiedä kaikkia sivuja yms. Vai mitä mieltä muut ovat?? :eek:
 
Huhhuh! Ei ole perjantaista asti oikein koneelle päässyt, kun on ollut p-sisko kylässä ja vallannut tämän koneen. :kieh: Kauheat määrät tullut viestejä. Ihanaa, että täällä on näin aktiivista porukkaa.

Täällä kuuluu etäistä ukkosen jylyä ja koira meinaa skitsota. Sillä on aika paha paukkukammo. Itse kyllä tykkäisin ukkosesta, mutta läähättävää ja uikuttavaa koiraa ei ole kiva katsoa. :(

Kivaa, kun pääsee taas rauhassa pupustelemaan, kun sisko häippäs. :LOL: :LOL:
 
Mikähän mua oikein vaivaa..taas rähjäsin miehelle,asiasta kylläkin :kieh: ja sen jälkeen tuli parku |O näitä on ollu viime päivinä usein. Joko on iskemässä jonkunsortin jakomielitauti taikka täti on tulossa etuajassa. :( Jälkimmäistä epäilen koska nää mun kierrot on ollu ihan mielipuoliset,oliko nyt sit 20/??
 

Yhteistyössä